Welcome, Guest. Please Login or Register
Forum Svet pogovorov gape.org
Sončeve pozitivke
pilcom.si
 
  HomeHelpSearchMembersLoginRegister  
 
Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 ... 33
(Read 101757 times)
t
5
p
*****
Offline

Ride si sapis!
Posts: 5103
Kozmos
Gender: male
Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #270 - 07.09.2005 at 16:08:52
 
gape wrote on 07.09.2005 at 11:58:34:
namreč
Nekoč je bil puščavnik globoko zatopljen v premišljevanje o Bogu. Zaobljubil se je, da bo vedno govoril resnico'. Gospod Ešvara se je odločil, da ga bo preizkusil. Nadel si je podobo lovca in začel loviti srno, ki se je v strahu skrila za grm tik ob puščavnikovem bivališču. Puščavnik je to opazil. Ko ga je lovec vprašal, kje je srna, se je znašel v precepu. ... Hitro je pomolil k Ešvari, da bi mu pokazal pot iz zagate. ... Čemu potem strah, če je Bog tu? Puščavnik je takole odgovoril lovcu: »O, lovec, kdor vidi, ne more govoriti, kdor govori, ne more videti.«

to zadnje je čista resnica
če veš da je puščavnik u bistvu odgovarju Bogu
(saj je bil bog 'napravljen' v lovca)
če veš da je puščavnik odgovarju na nivoju, ki prepoznava tretje oko in videnje na tem nivoju ... prepoznava pa tudi to da se o tem na da povedati drugim, saj morajo videti sami
dokler pa govorijo pa ne morejo videti
zato morajo utihnt
meditacija
da ugledajo ...
*



Moja poanta je drugje - če je puščavnik u bistvu odgovarjal bogu, potem se je ravno tako motil, ker je bogu rekel lovec, če bi prepoznal boga, bi ga najbrž lahko vprašal, če se norčuje iz njega, ali pa bi mu odvrnil kot Jezus: "Izgini mi Satan!"

Puščavnik ni vedel, da odgovarja Bogu, temveč je iskal rešitev, kako se ne bi zlagal lovcu (sam pri sebi reče, da bi bila navadna laž, če bi lovcu relkel, da ne ve, zato se je raje odločil za nenavadno).

Point je v tem, da ni prišel skozi sito resnice kot načina govorjenja (seveda se je od tu naprej zelo enostavno sklicevati na Resnico, kar pa ne spremini dejstva, da se je lagal)

Je pa težko nekomu, ki pogrne na najnižjem nivoju pripisati najvišjega - padel pa je točno tedaj, ko je začel premišljevati, kaj bi se zlagal.


uživajte!
Back to top
 

Nič na svetu nikogar ne čaka. Nič ni dokončano, in vendar nič ne ostane nerazrešeno.
WWW WWW  
IP Logged
 
Bamby
5
*****
Offline

No pain no gain
Posts: 999

Gender: male
Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #271 - 07.09.2005 at 16:47:50
 
No končno pravilna razlaga. Bravo gape!!!

gape wrote on 07.09.2005 at 11:58:34:
Puščavnik je takole odgovoril lovcu: »O, lovec, kdor vidi, ne more govoriti, kdor govori, ne more videti.«

to zadnje je čista resnica
če veš da je puščavnik u bistvu odgovarju Bogu
(saj je bil bog 'napravljen' v lovca)
če veš da je puščavnik odgovarju na nivoju, ki prepoznava tretje oko in videnje na tem nivoju ... prepoznava pa tudi to da se o tem na da povedati drugim, saj morajo videti sami
dokler pa govorijo pa ne morejo videti
zato morajo utihnt
meditacija
da ugledajo ...

boljši bi bil prevod
o lovec, kar vidi, ne more govoriti, kar lahko govori, ne more videti.
"O hunter, that which sees cannot speak; that which speaks cannot see."
http://groups.yahoo.com/group/sathyasaibaba2/message/24932?viscount=100


Točno na to je napeljeval bamby, ko je pisal o tistem, da v materialnem svetu ni moč najti Resnice, in da v tem svetu v katerega smo “vrženi” ne moremo odkriti niti resničnih dejstev kaj šele resnice v njenem globjem smislu.

gape wrote on 07.09.2005 at 11:58:34:
in še neki narobe prevedeno v tej zgodbici
in sicer resnica
boljši prevod bi bil Resnica
He had vowed to speak "Truth always".


gape wrote on 07.09.2005 at 11:58:34:
če pa človk gleda na zgodbo samo s prvega nivoja (kjer pa se dogaja samo prvi nivo življenja (od sedmih)) in sploh, če Boga kot takega ne priznava (na nek način) je jasno da presodi da je izjava laž. pa ni. izjava je resnična. Resnična!


Res je, RESNIČNA JE!!!
To je namenjeno ateističnemu, agnostičnemu verniku t-ju. On je slep kot kura v temi, no mogoče žalim kure.

gape wrote on 07.09.2005 at 11:58:34:
še enkrat poudarjam, to je sai baba govoru svojim sledilcem za nadaljnje razsvetljenje.
za vse ostale (ki sai babe ne poznajo), je imho treba prebrat (vsaj) komplet govor, da se približajo razumevanju tega odgovora.

ki ni panična reakcija, ampak akcija za katero so prišla navodila od boga, puščavnik je samo skanaliziru, brez strahu, brez debate.

Resnico
ki pa na prvem nivoju dejansko ne zdrži
čeprov
če veš da ne govori o osebah (kdor)
ampak o 'tistem' (that)
zdrži isto
o lovec, srna vidi in ne more govoriti, lovec pa lahko govori, ne more pa videti.

da se logičart na to temo, je treba pa precej postulatom ( Grin če sm si prov zpomnu) verjet ... še boljš pa, met njih izkušnjo ...
*


No, no, no, v zgodbi je oseba povezana  s “tistim” (that) in to je najvažnejše sporočilo. “Tisto” ne bi imelo za človeka nikakršnega smisla, če ne bi bila možna povezava s “tistim”. To je omenil v tej temi tudi Stojči (človek, ki je zaradi nesramnosti proti njemu  na žalost izginil iz te strani) …

stoychi wrote on 05.09.2005 at 12:00:43:
se opravičujem, ker se vmešavam v vaše plemenite razprave.

Po meni je:

Najvišja resnica tisti prav poseben občutek
znotraj srca vsakega človeka,
katerega ne more preseči nobena verbalna
takozvana nižja resnica.


Ta najvišja resnica
kot notranji srčni občutek,
je edina resnica,
ki res ni iluzorna,
kajti to je ta edina resnica,
ki bo z vsakim človekom odšla tudi v njegovo onostranstvo,
in to tudi z onimi,
ki v onostranstvo sploh ne verjamejo.   Smiley

Tako to je in tako to bo.

lp


(tu se je Stojči še malo ponorčeval iz nas: “vaše plemenite razprave” hahaha ...) Grin Grin Grin

... potem bi to bilo res samo nakladanje in še nekaj, če ta povezava ne bi bila možna potem za tisto “that” sploh vedeli ne bi in o tem niti govoriti ne bi mogli.

Puščavnik nikakor ni želel prevzeti vloge boga, kot je nekdo tu popolnoma napačno sklepal ampak je želel samo najti božje v sebi, to je tisto kar biva v vseh nas (tudi v t-ju seveda), torej tudi v tistih, ki pluvajo čez Boga čeprav sploh ne vedo kaj naj bi ta beseda pomenila. Skratka ljudje najraje zanikajo tisto kar po njihovem mnenju sploh ne obstaja. (Paradoks) in imajo o tistem “NIČ” ogromno za povedati (bolje popljuvati).
Na to temo je bamby pred 8 leti napisal tole misel:

Če bi nas življenje imelo tako rado kot imamo ljudje radi življenje,
bi človeški rod že zdavnaj izumrl.


Za “t-jevske” “slepce” pa tole:

Verniki so ljudje, ki raje verjamejo v nekaj kar naj bi bilo kot pa, da bi videli to kar je.

(tu so mišljene vse oblike vernikov tudi katoliških, ateističnih in agnostičnih ...)
Ponosni ateisti vem, da vas to zadnje “gloda”.

Bamby wrote on 03.09.2005 at 15:04:20:
V materialnem svetu lahko išče bilo kakšno popolnost samo v okviru toleranc in nikakor ne v tem kar si je on zamislil pa naj je njegova ideja popolnosti še tako “popolna” in logična vedno bo “obvisel” v okviru nekih odstopanj.
...
Popolnost v materialnem svetu je subjektivna ocena in ne objektivna, ker je človek tisti ki določa kaj naj bi bilo popolno in kaj ne. To ni narava. Kdo pa naj bi določal kaj neki je popolno, če ne bi bilo človeškega bitja. Narava sama zase nima o tem nikakršnega “mnenja”, človek je tisti ki o tem kar naprej nekaj fantazira in pri tem pozablja kje je njegova popolnost in kje jo iskati.
...
Lahko rečem: Popolnosti ne bomo našli zunaj nas ampak samo v sebi.


Bamby wrote on 05.09.2005 at 10:56:04:
Stavek ima lahko tudi bolj duhoven pomen na kar sem napeljeval s svojim postom o neuspešnem iskanju popolnosti v materialnem. Torej o tem, da Resnica ne biva zunaj nas ampak v nas: Tu ima Resnica univerzalen pomen za človeka pa je to lahko samo stanje popolnosti (meditativne zamaknjenosti, kjer so človekovi čuti “odklopljeni” od okolja (materialnega”), ker se samo v takem stanju človek lahko sooči  tistim kar je očem skrito, ušesom neslišno, občutkom nečutno, okusu neznano in mislim nedoumljivo.
Ko vidim resnico ne morem govoriti, ker če bi začel govoriti bi resnica izginila.

Samo Stojči bi verjetno rekel drugače:

Ko vidim svetlobo ne morem govoriti, ker če bi začel govoriti bi svetloba izginila.
(potrebna je pozornost na znotraj, ki bi jo govorenje zmotilo).

Kdor najde Resnico v sebi ne more lagati, ker ko bi začel z laganjem bi Resnica izginila:
Torej:

“Kdor vidi, ne more govoriti, kdor govori, ne more videti.«
(Spet  razlika med duhovnim in materialnim). Kako je rekel Kabir, znani indijski pesnik in popolni učitelj. Ena njegova pesem pravi približno takole:

Ne hodi v cvetlične vrtove, prijatelj moj!
Ne hodi tja,
v tebi je vrt cvetja.
Odpočij se na tisočih listih lotosovega cvetja
in od tam opazuj Neskončno Lepoto.

Prve dve vrstici opozarjajo da v zunanjem svetu ni tistega kar si človek resnično želi (končno smo ljudje duhovna bitja, in tudi vsa živa bitja seveda). Predzadnja vrstica namiguje na samo tehniko in zadnja na notranjo zamaknjenost. Skratka poziv: “Resnica je v tebi


Skratka resnica z veliko začetnico, torej Resnica, edino človekovo stanje zavesti, kjer laž ni mogoča. In to je tisto, kar si je puščavnik najbolj od vsega želel doseči v svojem življenju.Še nekaj, puščavnik ni vedel, da je lovec preoblečeni Bog in to sploh ni pomembno, da bi to moral vedeti.

titud wrote on 07.09.2005 at 13:27:00:
Če bi lovec ne  bil bog ampak nerazsvetljen  človek, ki bi pričakoval odgovor na svojem nivoju, bi se strinjal z t-jem, da puščavnik zavaja.


gape wrote on 07.09.2005 at 14:36:08:
natnako se strinjam s tabo ...


S tem se pa ne strinjam in to že spada v kategorijo politike, ko je potrebno t-jevo histerično ponavljajoče blejanje, (da puščavnik laže) opravičiti.

t ni niti z enim samim primerom podal razlage kaj naj bi po njegovem mnenju puščavnikove besede pomenile ampak se je raje kot za razmišljanje odločil za notorično ponavljanje: “Puščavnik laže”

Še enkrat poudarjam:

Puščavnik je zaprisegel pred svojo vestjo, (ne pred tujo) da se nikdar v življenju ne bo več zlagal in je zato popolnoma vseeno, kdo bi se namesto lovca pojavil pred njim s vprašanjem. Z njegovega gledišča (in to velja za vsakega od nas) je Resnica dostopna  samo za njega in mu je ni potrebno prav nikomer dokazovati in tudi nikomer servirati na pladnju. saj to itak ni mogoče. To je korak, ki ga mora vsak narediti sam in pri tem mu učitelj lahko samo pomaga, ne more pa namesto njega narediti koraka. Puščavnik si je namreč želel doseči najvišje stanje zavesti in ne tega, da bi komurkoli hotel kaj dokazovati. Tudi če bi bil pred njim resnično neuk lovec bi odgovoril enako, saj končno ni vedel, da ga sprašuje sam Bog. Za to “politično opravičevanje”, ki sta ga napisal tu zgoraj gape in titud in v sebi nosi nerazumevanje je bamby že pred davnimi leti napisal tole:

Ni dovolj, da neko stvar razumem, čutiti moram, da jo razumem.

Ali

Filozofija išče z razumom, Znanje pa z izkustvom.

Dokler ne boš čutil (razumel) tega kar si napisal (gape) boš prisiljen samo brati in kopirati tuje tekste in se iti politiko (podpora t-ju) in se strinjati z drugimi (z opravičevalci t-ja v tem primeru) in ne s samim seboj. Ker če bi res razumel (se zavedal, čutil) to kar si kopiral in napisal se ne bi strinjal s titudovo trditvijo.

Razum je varno a hladno zatočišče za prazno dušo (bamby)

Kakorkoli že čestitke gape!!!
Back to top
 

Življenje je popolnoma zastonj in brezplačno, pa vendar je ni
stvari na tem svetu, ki bi bila vredna več. (Bamby)
 
IP Logged
 
Bamby
5
*****
Offline

No pain no gain
Posts: 999

Gender: male
Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #272 - 07.09.2005 at 16:50:28
 
lola wrote on 07.09.2005 at 15:32:47:
Listam po Večeru in naletim na misel francoske pisateljice Simon de Beauvoir:

"Najbolj zahrbtna laž je izpustitev, neomemba nečesa."


Zanimivo.




Zanimivo!
A želiš povedati, da je tvoje mnenje tuje mnenje? Cheesy Grin

Danes sem bil lačen in sem si prebral kuharsko knjigo.
Back to top
 

Življenje je popolnoma zastonj in brezplačno, pa vendar je ni
stvari na tem svetu, ki bi bila vredna več. (Bamby)
 
IP Logged
 
y
Guest




Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #273 - 07.09.2005 at 16:52:30
 
X wrote on 07.09.2005 at 15:20:51:
*xab osupne nad prozornostjo lilithkine provokacije*

Mešanje dreka ti pa ne gre več tako dobro od rok kot včasih. Grin Grin

C-c-c-c...

Saj bo bolje Grin

---

(no, da te ne bo razneslo od radovednosti: sinji sem zadnji IM poslal tam nekje v začetku leta. Si zdaj srečna? *xab da lilithki liziko* Na. www.gape.org/sonce/svetpogovorov/vzivo/chat/images/smilies/bogibogi.gif )




Sinjeoka ima nekaj, česar ti nimaš prav veliko. Dajem ti zastonj nasvet, kako najti to zakrnelo stvarco, ki bi jo naj imel vsak moški in ki je locirana v mednožju, pol pednja pod popkom, okrogle oblike, medicinski izraz zanjo so moda. Da ti pomagam, s prstom se sprehodi po popku, pojdi še nižje in nižje, pa se dobro pretipaj, takrat boš začutil na konicah prstov dve za grah veliki otrdlinici. Njuna velikost je sorazmerna oziroma naraste s pogumom in odločnostjo. Zato moraš biti neizmerno pazljiv in jih vedno dobro imeti na očeh, ali pa še bolje skrivati, še toliko bolj pred močnimi ženskami, ki ti že s pogledom lahko odpihnejo sramoto, tako da le glej in se pazi, da po goli nerodnosti ne izgubiš še teh dveh micenih grašnih zrnic, kar tako brez potrebe, bilo bi brezvezno izzivanje usode, zato se nikar ne ne izpostavljaj in petljal s Sinjeoko ali Llith, katerima nisi dorasel in jima ne sežeš do JAJC (Opomba: dobro pretipaj, ne obupat, boš že še našel).


Malo za vzpodbudo: le tako pogumno naprej, nekateri tvoji posti presegajo celo tri stavke, čeprav so vsebinsko zelo klaverni in pusti, ker še nisi odprl niti enega pametnega topika, in se oglasiš le periodično kot en nebodigatreba le  takrat, ko je treba koga obrekovat, tako malo izza hrbta, takrat najdeš tudi čas zato, da pišeš dolga zasebna sporočila in lepo po spisku navedeš vse kaj ti ne paše na nekom, hkrati pa istočasno lažeš, da ne čitaš Sinjeokinih postov.

Iz tebe deluje zgolj zavist ali mogoče celo ranjen ponos, ker zavidaš Sinjeoki to, česar sam nimaš. Torej poguma. Ampak to je tvoj problem in ne Sinjeoka, kot sam misliš, zato raje usmeri energijo drugam, v koristnejše cilje, na primer, kako se znebit tega občutka manjvrednosti. Lahko pa še naprej vztrajaš na stari in lepo utečeni poti in ostaneš bojazljivček, mamin sine, ki si upa pikati le izza zasede, drugače pa mu pogum takoj splahni. Svetujem ti, da nekaj narediš na tem, sicer boš do smrti ostal takšna mila, zagrenjena jera od moškega.  

Back to top
 
 
IP Logged
 
bp
Ex Member




Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #274 - 07.09.2005 at 17:36:04
 
gape wrote on 07.09.2005 at 11:58:34:
če pa človk gleda na zgodbo samo s prvega nivoja (kjer pa se dogaja samo prvi nivo življenja (od sedmih)) in sploh, če Boga kot takega ne priznava (na nek način) je jasno da presodi da je izjava laž. pa ni. izjava je resnična. Resnična!

Tukaj se mi zdiš pa precej protisloven, kar v prevodu pomeni, da ne moreš biti resničen Wink
Namreč sam zagovarjaš hierarhijo različnih nivojev, pri čemer, če sem te prav razumel, poudarjaš, da ne moreš graditi višjih nivojev, brez da bi počistil in na trdne temeljev postavil nižjih.

Drža v kateri se obvežeš "to speak Truth always" namreč od tebe zahteva tudi doslednost, kar pomeni, da se nikdar in nikjer ne smeš prekršit in lagat, ne glede na to, na katerem nivoju poteka komunikacija. Sicer pa boš itak rekel, da ves čas poteka na vseh. Vendar če je na tvojem najnižjem nivoju mogoče pokazati, da si se zlagal, potem tudi ostali tvoji nivoju niso ravno na nekih trdnih temeljih, ampak po načelu hierarhije, ki jo zagovarjaš, visijo v precej v luftu oz. temeljijo na laži.

Morda bi lahko rekel da ima resnica na višjem nivoju prednost pred resnicami na nižjih nivojih, ampak potem nisi prav daleč od sicer že dostikrat videnega poosebljenja Resnice, ki jo ti pač poznaš, za katero smo pač vsi ostali prebutasti, da bi jo razumeli. Če se pokaže, da gre za laž, se pač dvigneš za kak oblaček više, pa je zadeva rešena.

lp bp
Back to top
 
 
IP Logged
 
ixtlan
5
*****
Offline


Posts: 1130
Jesenice
Gender: male
Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #275 - 07.09.2005 at 22:56:35
 
sem potegnil eno karto na to temo (torej na temo resnice) in lej ga zlomka, izvlekel sem IV arkano, ki ne bi mogla bit primernejša (neverjetno kako tarot deluje), saj predstavlja pot, ki združuje srce in intuicijo - iz obojega je deloval puščavnik. iz Crowleyeve razlage karte (ki je praviloma preveč abstraktna, da bi bila uporabna) sta mi pa ven padli predvsem besedi creative Wisdom in Word  8)

you're dangerous, because you're honest... je pel Bono

ti si pa tok odkrit, da si že prou krut... mi je ena enkrat čist opravičeno dala vedt

---

glede na vse sem prišel do zaključka, da nekega stoodstotnega in vseobsegajočega pravila kaj, kdaj in kako povedat NI. v kočljivih situacijah se bo pač treba vsakič sprot odločit s srcem in intuicijo. nikakor, pod nobenim pogojem, pa ne smeta odločitvi botrovati strah in preračunljivost

energetsko prvo povzroči prijetne občutke (odprtost, toploto) v območju srca in zgornjega dela glave ali pa sočutje, drugo pa neprijetne (tesnobo, bolečine, neprijetno vrtinčenje) v območju želodca in solarnega pleksusa
Back to top
 

Do what thou wilt shall be the whole of the Law. Love is the law, love under will.&&Acknowledging all truths, I express mine with healing intention.
 
IP Logged
 
Lilith
5
*****
Offline

..to be more like me and
less like you...
Posts: 1554

Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #276 - 07.09.2005 at 23:00:39
 
Bamby wrote on 07.09.2005 at 16:47:50:
Puščavnik je zaprisegel pred svojo vestjo (ne pred tujo) da se nikdar v življenju ne bo več zlagal in je zato popolnoma vseeno, kdo bi se namesto lovca pojavil pred njim s vprašanjem. Z njegovega gledišča (in to velja za vsakega od nas) je Resnica dostopna  samo za njega in mu je ni potrebno prav nikomer dokazovati in tudi nikomer servirati na pladnju. saj to itak ni mogoče. To je korak, ki ga mora vsak narediti sam in pri tem mu učitelj lahko samo pomaga, ne more pa namesto njega narediti koraka. Puščavnik si je namreč želel doseči najvišje stanje zavesti in ne tega, da bi komurkoli hotel kaj dokazovati. Tudi če bi bil pred njim resnično neuk lovec bi odgovoril enako, saj končno ni vedel, da ga sprašuje sam Bog. Za to “politično opravičevanje”, ki sta ga napisal tu zgoraj gape in titud in v sebi nosi nerazumevanje je bamby že pred davnimi leti napisal tole:

Ni dovolj, da neko stvar razumem, čutiti moram, da jo razumem.



Nekaj takega (krepek tisk) sem hotela že sama napisati, pa se mi je zdelo brezplodno. Ker - tole bo hitro interpretirano kot arogantno, vem -  a neumnost si nima kaj početi z resnično modrostjo. Zato najbrž nima smisla toliko se prerekati okrog tovrstnih dilem. Ker v končni fazi porajajo na eni strani samo frustriranost nad neskončno neumnostjo, ki nas obdaja. Uporabljam prvo osebo množine, ker smatram, da je to čustvo vzajemno obema "taboroma".
Po drugi strani pa - kadar preberem prispevek kot je ta - čutim tudi hvaležnost, da ta svet še premore kaj resnične modrosti.


Back to top
 

... Sometimes I feel that I should go and play with the thunder...
 
IP Logged
 
X
4
****
Offline

Vsa moja družina je narejena
iz mesa.
Posts: 407

Gender: male
Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #277 - 08.09.2005 at 09:00:48
 
Quote:
Sinjeoka ima nekaj, česar ti nimaš prav veliko. Dajem ti zastonj nasvet, kako najti to zakrnelo stvarco, ki bi jo naj imel vsak moški in ki je locirana v mednožju, pol pednja pod popkom, okrogle oblike, medicinski izraz zanjo so moda. Da ti pomagam, s prstom se sprehodi po popku, pojdi še nižje in nižje, pa se dobro pretipaj, takrat boš začutil na konicah prstov dve za grah veliki otrdlinici. Njuna velikost je sorazmerna oziroma naraste s pogumom in odločnostjo. Zato moraš biti neizmerno pazljiv in jih vedno dobro imeti na očeh, ali pa še bolje skrivati, še toliko bolj pred močnimi ženskami, ki ti že s pogledom lahko odpihnejo sramoto, tako da le glej in se pazi, da po goli nerodnosti ne izgubiš še teh dveh micenih grašnih zrnic, kar tako brez potrebe, bilo bi brezvezno izzivanje usode, zato se nikar ne ne izpostavljaj in petljal s Sinjeoko ali Llith, katerima nisi dorasel in jima ne sežeš do JAJC (Opomba: dobro pretipaj, ne obupat, boš že še našel).

Malo za vzpodbudo: le tako pogumno naprej, nekateri tvoji posti presegajo celo tri stavke, čeprav so vsebinsko zelo klaverni in pusti, ker še nisi odprl niti enega pametnega topika, in se oglasiš le periodično kot en nebodigatreba le  takrat, ko je treba koga obrekovat, tako malo izza hrbta, takrat najdeš tudi čas zato, da pišeš dolga zasebna sporočila in lepo po spisku navedeš vse kaj ti ne paše na nekom, hkrati pa istočasno lažeš, da ne čitaš Sinjeokinih postov.

Iz tebe deluje zgolj zavist ali mogoče celo ranjen ponos, ker zavidaš Sinjeoki to, česar sam nimaš. Torej poguma. Ampak to je tvoj problem in ne Sinjeoka, kot sam misliš, zato raje usmeri energijo drugam, v koristnejše cilje, na primer, kako se znebit tega občutka manjvrednosti. Lahko pa še naprej vztrajaš na stari in lepo utečeni poti in ostaneš bojazljivček, mamin sine, ki si upa pikati le izza zasede, drugače pa mu pogum takoj splahni. Svetujem ti, da nekaj narediš na tem, sicer boš do smrti ostal takšna mila, zagrenjena jera od moškega.


O, Exo, vidim, da te še vedno najbolj veseli površno branje, napačno razumevanje napisanega, sprevračanje pomenov in besed ter širjenje zahrbtnih laži in na koncu obtoževanje drugih, da imajo te tvoje lastnosti.

Neverjetno kak te nisem prav nič pogrešal. Grin

Ti očitno pa mene si, če si še vedno daješ toliko opravka z mano. Oprosti, ker me to ne gane. Grin Grin

Drgač pa... lajanje kot je tvoje, ne spada v kategorijo poguma. Nasprotno, to je strahopetnost. Svoj pogum boš dokazal, ko boš sprejel moje povabilo, da se dobiva v živo, pa še kolega pripeljem poleg, bomo spili pijačic ali dve ter kakšno rekli. Kaj praviš na to? Pa prosim, ne spet zahtevat nekakšnih zagotovil, da se ti ne bo nič zgodilo in podobno. Saj si vendar pogumen fant, a ne? Ki se ne skriva za neregistriranimi nicki, recimo, in ki ne napada občasno, izza hrbta, iz varne (internetne) razdalje. Smiley

Kar se sinje tiče, pa bi včasih lahko prisluhnila lastnim ugotovitvam, kot recimo tejle:

sinjeoka wrote on 29.08.2005 at 09:31:22:
poskušajte življenje dojemati skozi sorazmerja in ne skozi absolutnost

in predvsem tejle:

sinjeoka wrote on 29.07.2005 at 13:37:00:
jamranje po forumih ti pač ne bo rešilo problema.



lp,
X
(*ki ne ve, kako lahko objavljanje na JAVNEM delu foruma ter to, če nekomu neposredno poveš, kaj si o njem misliš, spada pod obrekovanje*)

P.S.
O, poglej, več kot trije stavki. Grin Grin

Back to top
 

Never argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
WWW WWW  
IP Logged
 
Bardo_Thodol
5
*****
Offline


Posts: 2812

Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #278 - 08.09.2005 at 09:34:21
 
Teme tega topika me vedno bolj silijo na smeh  Grin

----------------
Še tole:
tale y po mojem skromnem mnenju ziher ni Exo, kar se lahko razloči po dikciji in izboru besed (fingerprint).


Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #279 - 08.09.2005 at 09:35:26
 
Lilith wrote on 07.09.2005 at 23:00:39:
Nekaj takega (krepek tisk) sem hotela že sama napisati, pa se mi je zdelo brezplodno. Ker - tole bo hitro interpretirano kot arogantno, vem -  a neumnost si nima kaj početi z resnično modrostjo. Zato najbrž nima smisla toliko se prerekati okrog tovrstnih dilem. Ker v končni fazi porajajo na eni strani samo frustriranost nad neskončno neumnostjo, ki nas obdaja. Uporabljam prvo osebo množine, ker smatram, da je to čustvo vzajemno obema "taboroma".
Po drugi strani pa - kadar preberem prispevek kot je ta - čutim tudi hvaležnost, da ta svet še premore kaj resnične modrosti.



Če se vrnemo na tvojo interpretacijo  kanduča: v nej se strinjaš z njim, da zavrača kompetntnost  monogamnežev, da  z argumentom  svoje razsvetljenosti avtoitativno postavljajo obče veljavne stanadarde partnerskih zvez, čeprav so tkorekoč v manjšani (pri čemer se ti v  bistvu z monogamnostjo kot vrednoto strinjaš).   Kljub strinjanju z kandučem pa ne sprejemaš njegovega proti argumenta, da  tisto, kar je normalno v statističnem pomenu (v praksi prevladujoče), postane normalno še v moralnem pomenu, tkorekoč zapovedano v skladu s trenutnim 'duhom časa'. Skratka, verjameš v obstoj višje resničnosti, ki obstaja  ne oziraje se na trenutno prevladujočo prakso, ne strinjaš pa se z avoritativnim načinom uresničevanja te višje resničnosti v praksi.

Če intenpletacija višje resničnosti v prakso ni dopustna avtoritarno  z argumetom notranje razsvetlejnosti, ki se ne ozira na prevladujočo prakso ali  ji celo oponira, potem se po moje  mora pač odpovedat ambiciji, da bi postala prevladujoča praksa. Saj zakaj bi konec koncev imela imet ambicijo postat prevladujoča praksa, če niti na tak način kot prevladujoča praksaq  ne bi dobila potrebne legitimnosti?

Tko da mislim, da  sem razvozlal kandunčev vozel: višja resničnost  ni neka  samo po seb umevna kategorija, s katero bi bili  vsi enako obdarjeni, niti  neka demokratična kategorija, katere veljavnost/uporabnost bi se ustvarjala/določala/zapovedovala  z večinsko podporo. Je demokratično  dostopna sicer vsem (ni priviligirana last peščice razsvetljnecev, ki zapovedovali drugim v njenem imenu), vendar si   zaradi njene težke dostopnosti pač  pomagamo  z malikovanje tistega, kar se pač trenutno večinsko parakticira. Ker  pa  nam je resnično resnično vsem  dosegljivo, pa lahko zavrnemo/razbijemo malike  in jih nadomestimo  s prakticiranjem prave resnice.

V zagoraj napisanem ni težko razbrat prilliko o mojzesovem povratki z gore, ki je z na tablah zapisano  resnico omogoču svojemu ljudstvu demokratičen dostop do resnice mimo  prerokov kot pooblaščenih ustnih razlagalcev/varuhoh resnice in je  s tem folku omogoču, da so se zarad svoje nevednosti znebil malikovanja vsakdnje prakse. Mojzes je bil v tem smislu prvi demokrat in podobno kot prometej ljudstvu  ni prinesel razsvetljenja ampak možnost, da  pride do njega sami in se  s tem osvobodijo terorja malikovanja vsakdanje prakse.  
Back to top
 
 
IP Logged
 
X
4
****
Offline

Vsa moja družina je narejena
iz mesa.
Posts: 407

Gender: male
Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #280 - 08.09.2005 at 09:43:01
 
Bardo_Thodol wrote on 08.09.2005 at 09:34:21:
tale y po mojem skromnem mnenju ziher ni Exo, kar se lahko razloči po dikciji in izboru besed (fingerprint).

Če Y ni Exo, je to toliko bolj tragično. Grin

Oz. smešno, odvisno od stališča. Grin
Back to top
 

Never argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
WWW WWW  
IP Logged
 
Lilith
5
*****
Offline

..to be more like me and
less like you...
Posts: 1554

Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #281 - 08.09.2005 at 10:08:55
 
titud wrote on 08.09.2005 at 09:35:26:
Če se vrnemo na tvojo interpretacijo  kanduča: v nej se strinjaš z njim, da zavrača kompetntnost  monogamnežev, da  z argumentom  svoje razsvetljenosti avtoitativno postavljajo obče veljavne stanadarde partnerskih zvez, čeprav so tkorekoč v manjšani (pri čemer se ti v  bistvu z monogamnostjo kot vrednoto strinjaš).   Kljub strinjanju z kandučem pa ne sprejemaš njegovega proti argumenta, da  tisto, kar je normalno v statističnem pomenu (v praksi prevladujoče), postane normalno še v moralnem pomenu, tkorekoč zapovedano v skladu s trenutnim 'duhom časa'. Skratka, verjameš v obstoj višje resničnosti, ki obstaja  ne oziraje se na trenutno prevladujočo prakso, ne strinjaš pa se z avoritativnim načinom uresničevanja te višje resničnosti v praksi.

Če intenpletacija višje resničnosti v prakso ni dopustna avtoritarno  z argumetom notranje razsvetlejnosti, ki se ne ozira na prevladujočo prakso ali  ji celo oponira, potem se po moje  mora pač odpovedat ambiciji, da bi postala prevladujoča praksa. Saj zakaj bi konec koncev imela imet ambicijo postat prevladujoča praksa, če niti na tak način kot prevladujoča praksaq  ne bi dobila potrebne legitimnosti?

Tko da mislim, da  sem razvozlal kandunčev vozel: višja resničnost  ni neka  samo po seb umevna kategorija, s katero bi bili  vsi enako obdarjeni, niti  neka demokratična kategorija, katere veljavnost/uporabnost bi se ustvarjala/določala/zapovedovala  z večinsko podporo. Je demokratično  dostopna sicer vsem (ni priviligirana last peščice razsvetljnecev, ki zapovedovali drugim v njenem imenu), vendar si   zaradi njene težke dostopnosti pač  pomagamo  z malikovanje tistega, kar se pač trenutno večinsko parakticira. Ker  pa  nam je resnično resnično vsem  dosegljivo, pa lahko zavrnemo/razbijemo malike  in jih nadomestimo  s prakticiranjem prave resnice.

V zagoraj napisanem ni težko razbrat prilliko o mojzesovem povratki z gore, ki je z na tablah zapisano  resnico omogoču svojemu ljudstvu demokratičen dostop do resnice mimo  prerokov kot pooblaščenih ustnih razlagalcev/varuhoh resnice in je  s tem folku omogoču, da so se zarad svoje nevednosti znebil malikovanja vsakdnje prakse. Mojzes je bil v tem smislu prvi demokrat in podobno kot prometej ljudstvu  ni prinesel razsvetljenja ampak možnost, da  pride do njega sami in se  s tem osvobodijo terorja malikovanja vsakdanje prakse.  



Moram reči, da mi je vse, kar si tule napisal, zelo blizu. V bistvu si poskrbel tudi za nadgradnjo mojega razmišljanja - predvsem z iztočnico o smiselnosti forsiranja višje resničnosti (Resnice) med folk - sploh v povezavi z dejanskimi človeškimi kapacitetami in individualno potjo vsakega od nas. Ter z veliko potrebo po obrambnih mehanizmih, ki se v vsakem momentu trudijo ohranjat  psihično integriteto posameznikov.
V bistvu bi uturavanje Resničnosti nepripravljene lahko potisnilo v psihični zlom, čisto dekompenzacijo.
Back to top
 

... Sometimes I feel that I should go and play with the thunder...
 
IP Logged
 
gape
YaBB Administrator
p
*****
Offline

I love YaBB!
Posts: 13595
The Land of YaBB
Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #282 - 08.09.2005 at 11:18:58
 
Quote:
Tukaj se mi zdiš pa precej protisloven, kar v prevodu pomeni, da ne moreš biti resničen Wink

niti ne razumem točno; ti smajli predstavlja da se zjebavaš?
al tipkaš resno?

iz nadaljevanja razumem da se ne zajebavaš

tko da

izjava je Resična
kdor vidi na šestem nivoju, o tem ne more govoriti; lahko, je pa jezik (bolje, tisto kar govori) ostalim, ki tega vpogleda nimajo precej nerazumljiv.
po drugi strani, tisti ki veliko govori - svoje znanje predaja naprej - ta ne bo mogu jasno ugledat. bo mogu prej nehat govort in začet na hard meditirat.
hermit meditira
lovec sprašuje, tud meditira (kolkr jest vem), ampak premalo da bi jasno vidu.
zato je vidu nejasno
je vidu da je šla srna proti tja
kam točno ni vidu
hermit je 'vidu'; ne da bi gledu z očmi (for argumnt sake, ker možna je glih čist poplnoma vsaka interpretacija in to je tud namen zgodbice i suppose (premišljevanje o tem, al pa pogovarjanje, kako da se on ni zlagou), če zapretiravam:  Z njegovega gledišča (in to velja za vsakega od nas) je Resnica dostopna  samo za njega in mu je ni potrebno prav nikomer dokazovati in tudi nikomer servirati na pladnju.)

se reče, ker je vidu kot je vidu, hermit, je blo zadost dobr da je modelu reku da ... u bistvu ... on ki vidi, ve kje je srna, njemu ki ne vidi, pač ne more povedat kje je taista.
zdej ... če bi to bil prvi nivo (okleščen vseh ostalih, čemur pa ni primer, ker hermit živi vse ostale, lovec pač blj na švoh), bi se (imho sveda) zgodba lahko nadalevala v nadaljnje izpraševanje, po možnosti nasilje ali celo uboj.
ker pa lovec ni bil lovec (in srna ni bila srna), je bil z odgovorom zadovoljen in zgodba se lahko zaključi.
in dejansko tud se.





govor (MALIKI SO KAŽIPOTI K BOGU) se začne tkole:
Naši predniki so na različne načine proučevali Božansko naravo, toda ni jim uspelo spoznati resničnosti. Zato so začeli častiti naravo.
...
Če mislite, da je čaščenje malikov nespametno, potem morate prenehati častiti tudi denar in zastavo, ki sta prav tako brez življenja.
...
Mogoče se vam nek predmet zdi negiben, toda z vedskega stališča je vse zavest.
...
Človek zavesti ne vidi iz dveh razlogov: ker je slep za svoje številne napake, in ker napihuje še tako majhne napake drugih.

Boga lahko spoznate samo, ko prenehate skrivati lastne napake in poudarjati napake drugih. Iskati napake pri drugih ljudeh je velik greh. Raje se posvetite lastnim pomanjkljivostim. Naj bodo vaše lastne, še tako majhne pomanjkljivosti velike v vaših očeh in jih poskušajte odpraviti. Ne menite se za napake drugih ne glede, kako velike se. Ne opravljajte drugih, temveč bodite kritični do sebe. Vprašajte se, kako se morate kot človeško bitje obnašati. Resnična duhovna vaja je iskanje in odpravljanje lastnih pomanjkljivosti. To pomeni opuščanje slabih nagnjenj in negovanje plemenitih.  To je duhovna vaja ali 'Sa' 'Dhana'.[4] 'Sa' predstavlja Boga, ki je utelešenje vseh oblik blagostanja ali 'Dhane'. Danes vse več ljudi išče napake pri drugih. To je vzrok za pomanjkanje miru v družbi. Kdor si želi miru, mora odpraviti vse svoje pomanjkljivosti. Le tako boste spoznali Boga.
...
Človek je podlegel jezi. Kdo je žrtev jeze? Nihče drug kot tisti, ki se jezi.

Jeza je tvoj sovražnik,
mir je tvoj ščit,
sočutje je tvoj brat,
sreča so nebesa,
bridkost je pekel.
Zato nadzorujte svojo jezo. Ne mislite, da ste vredni več kot drugi.
...
Bog si nadene človeško telo. Ko bodo za vas vsi božanski, ne boste nikoli več nikogar obrekovali. Bog sodi človeka po njegovih občutkih in ne po njegovih dejanjih. Zato se potrudite in preusmerite pozornost v svojo notranjost. Kdor se ravna samo po tem, kar vidi zunaj sebe, je žival.
...
Človek ne more veljati za človeško bitje, dokler ne začne udejanjati človeških vrednot ljubezni, miru, resnice, pravilnega delovanja in nenasilja. Te vrednote so človekov življenjski dih. Brez njih človek umre. Vsak je sam odgovoren za svoj propad. Če človek ne udejanja teh človeških vrednot, je kriv lastne smrti.

za zgodbico je še tale pesmca:

Kljub svoji izobrazbi in razumu,
nespametnež ne bo spoznal, kdo v resnici je
in hudobnež ne bo opustil svojih slabih navad.
Moderna izobrazba ti podarja zgolj dejstva,
ne pa tudi popolne modrosti
Kakšno korist imaš od posvetne izobrazbe,
če te ne pripelje v nesmrtnost?
Pridobi si izobrazbo,
ki ti bo podarila nesmrtnost.
...
Z nenehno molitvijo lahko človek premaga vse tegobe. Negovati bi morali plemenite misli in pomagati ljudem v stiski. Nikogar ne smete prizadeti. Gorje, ki ga povzročite drugemu, se vam bo maščevalo. Opravljanje in obtoževanje sta slabi posvetni lastnosti. Negujte pozitivna nagnjenja. Kakšno korist imate od vse vaše izobrazbe, če ne morete opustiti lastnih slabih nagnjenj?
...
Če služiš drugim, si zaslužen, če pa jih prizadeneš, grešiš. Vedno pomagaj, nikoli ne rani! To je bistvo osemnajstih Puran. Ni pomembno, če trpiš. Ne smeš pa dopustiti, da bi trpeli drugi. Zate bo poskrbel Bog.
...
Najpomembnejši nauk indijske kulture govori, kako videti enost v različnosti. Toda danes človek v svoji sebičnosti ustvarja razlike v enosti.

Utelešenja božanske duše!
'Jaz' in 'moje' naj vam nikoli ne bo pomembno. Najprej spoznajte, kdo ste. Vprašajte se: »Kdo sem?« Ko boste spoznali, kdo v resnici ste, boste videli, da je vse eno. Ko boste spoznali, da ste utelešenje božanske duše, boste spoznali, da so tudi vsi drugi ljudje utelešenja iste duše. Vendar pa je v vsakodnevnem življenju težko prepoznati to enakost.

Kaj je duhovnost? Prava duhovnost je izkoreninjanje živalskih lastnosti in vzpenjanje do božanskih višin. ... Prava duhovnost je spoznanje, da smo jaz in vi eno.
...
»O, Gospod! Kako se lahko smehljaš, ko te tako zmerjajo? Smejiš se, jaz pa pretakam solze žalosti.« Krišna mu je odgovoril: »Dharmaradža, tako hvala kot graja sta namenjeni telesu, ne duši. Zakaj naj bi me zmerjanje prizadelo in hvaljenje razveselilo? Sami obsojamo lastno telo, ker je podvrženo boleznim in nam povzroča trpljenje. Zato vedi, kdor obrekuje tvoje telo, ti dela uslugo.« Dharmaradža je bil brezmejno zadovoljen s Krišnovim odgovorom in je dejal: »Ljudje trpijo zaradi nevednosti, ker je premalo takšnih učiteljev, kot is ti.«
...
Resnično dragoceno darilo, ki mi ga lahko podarite, je ljubezen. Moja dolžnost je podeliti to ljubezen z vsemi bitji. Na ta način vam kažem, da cenim vaše darilo. Vsi se izogibajo človeka, ki je poln jeze, sovraštva in zavisti, tudi njegova žena in otroci bežijo stran od njega. Zato ne smete gojiti teh negativnih občutkov. Ko boste razumeli načelo ljubezni, se bodo vsa vaša negativna nagnjenja razblinila. Človečnost je v bistvu božanskost. Otrok se rodi neomadeževan, z odraščanjem pa se vse bolj navzema slabih navad. Sami ste krivi za svoje slabe navade. Na koncu bodo slabe navade uničile vašo človečnost. Ne uničujte svoje človečnosti!
...
Brezsrčnost je značilnost živali. Če boste prizadeli druge, boste izgubili svojo človečnost in postali žival. Če boste grozili drugim, boste postali podivjana zver. Če vas kdo prestraši, ste kot preganjana žival. Toda vi niste zver, niti preganjana žival. Ste človek. Zato nikoli nikogar ne prizadenite. Negujte občutek sreče. Tako boste dvojno srečni. Bog neprestano ponavlja: »Naj se zgodi!« (Thathastu, thathastu!) Zgodilo se bo, kar si želite. Če so vaši nameni nepošteni, se ne more zgoditi nič dobrega. Če pa ste vedno polni dobrih namenov, vas bo Bog blagoslovil. Posledice vseh vaših dejanj se odražajo v povratnih dejanjih. Mogoče ne takoj, toda zagotovo slej ko prej. Zato morate živeti tako, da ne boste nikogar ranili in da ne boste nikoli ranjeni. Samo tako boste srečni. Uporabite svoje znanje. Spoštujte in bodite spoštovani. To je prava človečnost. Ljubite in bodite ljubljeni. Vaša izobrazba je namenjena negovanju teh vrlin.
...
Univerzitetni študij je omejen na posamezne predmete. Kakšno vrednost ima takšna ozka usmeritev? Vsa ta akademska prizadevanja so v svojem bistvu negativna.
...
Ljudi z vseh strani obkroža gorje, ker so izgubili vero vase. Kaj imamo od življenja, če nimamo samozaupanja?
...
V zunanjem svetu ni miru (peace), temveč samo razdor (pieces). Mir v resnici prebiva v vas samih. Potrudite se izraziti svoj notranji mir.

(3x) šanti = mir

http://www.sathyasai-drustvo.si/govori/govori02/mahasivaratri.html


Grin

zdej sm ugotovu

sai baba se nam dogaja
Grin



na temo ... Onkraj zločina in kazni ...
Grin

Onkraj karme ... provzaprov
Grin
Back to top
 

Lahko pa da se tudi motim ...

The Administrator of this yabb and domain.
WWW WWW  
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #283 - 08.09.2005 at 11:19:02
 
Lilith wrote on 08.09.2005 at 10:08:55:
Moram reči, da mi je vse, kar si tule napisal, zelo blizu. V bistvu si poskrbel tudi za nadgradnjo mojega razmišljanja - predvsem z iztočnico o smiselnosti forsiranja višje resničnosti (Resnice) med folk - sploh v povezavi z dejanskimi človeškimi kapacitetami in individualno potjo vsakega od nas. Ter z veliko potrebo po obrambnih mehanizmih, ki se v vsakem momentu trudijo ohranjat  psihično integriteto posameznikov.
V bistvu bi uturavanje Resničnosti nepripravljene lahko potisnilo v psihični zlom, čisto dekompenzacijo.


Jest  kot demokrat verjemem,  da je resnica  dostopna vsakomur, a sem ravno zato kot demokrat  obremenjen  slabo vestjo zaradi lasten eksluzivnosti  dostopa do te resnice.  Zarad občutka eltizma je ne priznavm kot resnico,  če o reseničnosti svoje resnice nisem sposben prepričat tud drugih, tako da bo dosegla  večino (in s tem potrebo po zapovedavanju resnice kot zakonsko sankcionirane prakse), kar  pa je bistvu skregano  z unikatnostjo  resnice same.  Prišel sem počas  do spoznanja, da me od spoznaja resnice odvrača obsedonost s potebo po nejnenem  strokovnem/poltičnem  udejanju  v praksi, preko katerega bi se šele verficirala kot resnica.  Za razliko od strokovne  ali politične  resnice, ki se mora potrjevat v praksi, da bi sploh šele lahko postala  resnica, je ta osebna resnica res blazno  samotna in exluzivna/eltistitična, saj ne  ne potrebuje tolk javne/statitične verifikacije kot  osebno vero in  izkušnjo, da deluje v praksi. Če deluje tud na druge, tolk boljš zanje,  če pa samo nate, pa nč hudga zanje. V takem prakticiranju resnice  počas človek ne vid nobenga elitizma ali egoizma več  ampak samoumeven način živetja samega sebe in drugih, samorealizcaijo, indivuduacijo  in kar je še sorodnih pomenov...
Back to top
 
 
IP Logged
 
Toni_Zamene
4
****
Offline

Po svoji podobi.
Posts: 339

Gender: male
Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #284 - 08.09.2005 at 11:47:08
 
Za vse, ki se jih dotaknejo Jezusove besede govora na gori ( Matejev evangelij ) - po pesniku Kahlilu Gibran-u


" Blagor spokojnim v duhu.

Blagor tistim, ki jih ne veže posest, kajti svobodni bodo.

Blagor tistim, ki se spominjajo svoje bolečine in ki v svoji bolečini pričakujejo radost.

Blagor tistim, ki so lačni resnice in lepote, kajti njihova lakota bo obrodila kruh in njihova žeja svežo vodo.

Blagor dobrotljivim, kajti potolaženi bodo s svojo dobrotljivostjo.

Blagor čistim v srcu, kajti zedinjeni bodo z Bogom.

Blagor usmiljenim, kajti usmiljenje bodo dedovali.

Blagor tistim, ki delajo za mir, kajti njihov duh bo prebival nad bitko in lončarjevo njivo bodo spemenili v vrt.

Blagor tistim, ki so preganjani, kajti urnih nog bodo in krilati. "

Pa še nekaj od Kahlila :

" Sovražite Ga ( Jezusa), ker je nekdo rekel, da je rojen iz device in ne iz človeškega semena.
Toda ne poznate mater, ki gredo v grob z devištvom , niti mož, ki se spustijo v grob zadušeni z lastno žejo "
Back to top
 

Svašta.
 
IP Logged
 
Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 ... 33