Welcome, Guest. Please Login or Register
Forum Svet pogovorov gape.org
Sončeve pozitivke
pilcom.si
 
  HomeHelpSearchMembersLoginRegister  
 
Pages: 1 ... 28 29 30 31 32 33
(Read 102176 times)
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #435 - 14.09.2005 at 07:54:11
 
Quote:
Se lahko zgodi, da kdo tudi tako zabluzi, da pač rabi zapovednika, dokler ni sposoben vsaj približno spet stopit na lastne noge.

Veliko uspešnih terapij deluje na ta način. Bolj zanimivo vprašanje je, kdaj se v kaj takega spustit (če seveda mislimo, da znamo in hočemo)? Na prošnjo, na očitno disfunkcijo, z najboljšimi nameni čimprej, ...?



Preden ali vsaj istočasno si zastavimo ta problem je treba razrešit problem sistemskega forsiranja/vsiljevnaja  nekih poti do resnice (oz.  resnice same), ki niso v skladu s posameznikovo obsebnostno strukturo. Po moje so take poti vse, ki ne upoštevajo interaktivne narave resnice, torej tudi vlogo/udeležbo  naše osebnostne strukture v tej resnici (tako pri kreeiranju kot perceitranju), pa naj gre za religijo, idelogijo, znanost, politiko, ekonomijo... To sistemsko forsiranje/vsiljevanje s prisilnimi ali subtilnimi metodmi namreč določa tudi izhodišče oz.  prag tolerance/znosnosti, kdaj je terapija zaželjena, priporočena ali nujna.

Verjamem, da v je odprtih inetraktivnih sistemih potreba po v terapiji  v smsilu dušebrižništva skoraj nepotrebna, v zaprtih pa  je tkorekoč vgrajena v siststem in konstantna. Ocenjujem, da smo trenutno v  pluralizacije sistemov in s tem v fazi pluralizacije teh terapij, pri čemer še v bistvu še vedno pristjamo na to, da so religije/idelogije in drugi mehanizmi strukturnega dušebrižništva nujni, ker ravno na tej nujnosti cveti terpevtsko delo za usklajevanje osbnostne strukture z izbiro poti do  bistvu še vedno v naprej zapovedane resnice, ki se  do  posmeznika kljub navidezni pestrosti izbir še vedno kaže kot da je  ena sama.    
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #436 - 14.09.2005 at 08:16:58
 
Lilith wrote on 13.09.2005 at 19:39:57:
Zdajle si se pa spustil na nivo, v katerem je treba dvomit - a je pred nami res kura ali se nam samo zdi kura, pa je v resnici čisto nekaj drugega.



Istovetnost dvonožnega bitja skljunom in krili, ki kokodaka s kokošjo, ki  žvi samo  zato, da nese jajca in konča v župi, ni nujna. Morda ima pa ravno droga to nalogo, da ravno tebi vzbudi dvom v nujnost te istovetnosti?
Back to top
 
 
IP Logged
 
Lilith
5
*****
Offline

..to be more like me and
less like you...
Posts: 1554

Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #437 - 14.09.2005 at 08:25:21
 
titud wrote on 14.09.2005 at 08:16:58:
Istovetnost dvonožnega bitja skljunom in krili, ki kokodaka s kokošjo, ki  žvi samo  zato, da nese jajca in konča v župi, ni nujna. Morda ima pa ravno droga to nalogo, da ravno tebi vzbudi dvom v nujnost te istovetnosti?



Hehe, titud, a ti naj dam malo tebi lastnega zdravila?

Pa poglejva - kako pa veš, da je to, kar ti poimenuješ kljun res kljun? Itd, itd.

Back to top
 

... Sometimes I feel that I should go and play with the thunder...
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #438 - 14.09.2005 at 08:30:08
 
Bamby wrote on 13.09.2005 at 20:51:25:
O poti in njeni vrlini

Ups, tako burne in masovne reakcije pa bamby ni pričakoval. Izgleda, da res drži tisti stari slovenski pregovor, da če mački stopiš na rep zamijavka. Če bi bamby to vedel bi to porinil pod nov topic. Kakorkoli že, bamby je namenoma naredil to provokacijo v upanju, da bo preusmeril debato iz igavskega branjevskega obrekovalnega kozlanja v malo bolj “duhovne” vode.

#1 Recimo, da je to pot številka #1 (pot proti Resnici, majhen korak za človeka in velik za človeštvo)

Za to si je bamby pomagal celo z ganjo, čeprav samo v pomenskem smislu.

#2 Recimo, da je to pot številka #2 (preusmeritev pozornosti iz kozlanja na travo, tu ni mišljeno kozlanje po travi, opomba bamby)

Takoj so reagirali ljubitelji trave in se odzvali s pojasnili. Začeli so pojasnevati, da je ganjo pač ena izmed poti. Kot bi se javili prijatelji društva za legalizacijo ganje s tem izgovorom v smislu: “Brez trave ni sprave”.

#3 Recimo, da je to še ena pot proti Resnici, pot številka #3 (še ena izmed možnosti, zelena varianta)

Vendar na svetu obstajajo tudi ljudje, ki jih družijo drugačne radosti. Npr. člani društva “za priznanje praženega krompirja kot samostojne jedi”.

#4 Recimo, da je to še ena pot proti Resnici, pot številka #4 (krompirjasta pot, tu je lahko tudi pomeni, da tisti ki je našel to pot je našel srečo: “Je pa res imel krompir”)

Člani tega društva vam bodo zanesljivo vedeli povedati, da je pa ta njihov način eden izmed najboljših na svetu in jim ustvarja neizmerne radosti (to se tudi vidi na njihovih trebuhih). Naj poudarim, da je članica tega društva celo najbolj slavna slovenska čarovnica, ups astrologinja Meta Malus. Še več znotraj tega krompirjastega konteksta (za besedo kontekst glej SSN ali pa vprašajte specialiste za kontekste, npr. tejka ali Miha, opomba bamby) so ustvarili celo svoje krompirjaste pod-poti. Krompir pražijo že na vsaj 50 načinov. Med seboj so se začeli gledati že malo postrani. Torej neke vrste pot znotraj poti, skratka že kar mala anarhija in konfuzija.

Naj bo dovolj o razno raznih poteh, saj se razume, kaj je hotel bamby povedati,  da je teh poti skoraj toliko kot je ljudi.

In kaj bambyju povejo zagovorniki raznih (tudi ganjo) poti:


Tu bi se bamby popolnoma strinjal z eno samo pripombo, da ima ta bambyjeva omemba droge globji pomen kot se zdi na prvi pogled. bamby je že navedel pod tem topicom, da nam pri “srečanju” z Resnico postavljajo največjo oviro naši čuti (5 po številu) s katerimi zaznavamo materialni svet. Prav lahko v prispodobi rečemo, da so tudi ti neke vrsta droga, to pot kot nujno zlo, ker bi brez njih sploh ne zaznavali sveta in bi bili kot duševna bitja kvečjemu duše, brez telesa in brez tega lepega darila, ki nam ga je ponudila narava. In to darilo ljudje izkoriščamo na vse mogoče naćine pa nihče ne more trditi, da ga bo ena izmed neštetih možnih “krompirjastih” poti pripeljala do izpolnitve, čeprav ljudje počnemo ravno to. In te ovire (čuti) imajo ravno tako “anatomijo” vpliva na nas kot droga. Izpolnitev => praznina => ponovitev postopka in vedno večje razočaranje za tistega, ki želi nekaj “več”.


A si lahko predstavljaš, da je Resnica tu že od nekdaj (ko nas sploh še ni bilo) kot Ljubezen npr. in je samo na nas ali si bomo postregli v tej “samopostrežbi”.


Spet ta tvoj “političen” pristop kot, da bi bilo sprejetje Resnice stvar političnega referenduma in ne nas samih. Resnica ni demokratična kategorija kot tudi Ljubezen ne.
Si pa prav napisal skozi drogo se razodeva resnica in ne Resnica. Navedel si pa res še nekaj poti.

Ko sem ti pripopal tole (samo del) se nisem šalil, očitno nisi vzel resno zato ponavljam (samo del):


Resnica => Ljubezen



A ti vidiš v čutenju (zavedanju) ljubezni kaj demokracije? In kako naj bo po tvoje ljubezen dostopna vsem na demokratičen način? Ali to lahko zaukažeš z dekretom? Se bo podeljevala v kakšni ljudski kuhinji ali v lekarni na recept? Še več, če ti čutiš (se zavedaš) ljubezni si tak demokrat, da se ji odrečeš (jo zanikaš), ker nisi sposoben vzpostaviti stanja, da bi bila ta ljubezen, ki jo ti čutiš (se zavedaš) dostopna vsem. No to je pa že žrtev vredna več kot je žrtev samega Jezusa. bamby vedno pravi, da so ateisti najbolj zagrizeni verniki. In tudi, če bi se ji že želel zavestno odreči (žrtev) kako bi ti to uspelo. To bambyju ni jasno. Zato bamby pošilja ta tvoj politični pristop (pot) na smetišče.

To zgoraj bi lahko uvrstil v politično pot. A nas bo ta pripeljala do Resnice?


Moj političen pristop k resnici je v tem, da tud ljubezni kot edine resnice ni mogoče zapovedat. To pomeni hhkrati tudi to, da je ni mogoče niti prepovedat. To pomeni   niti zapovedovat po kakšni poti se mora razodevat niti po kašni se ne sme razodevat. Niti s prisilo večine niti    niti po diktatu  manjšine. Kolk realana je  ta politika tud sam ne vem dobr, ker bi bla taka resničlnost itak rezultat intreracije tistih, ki bi jo prakticiral. Se pustim presenetit.
Back to top
 
 
IP Logged
 
Madan Gopal Das
Ex Member




Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #439 - 14.09.2005 at 08:47:26
 
titud wrote on 13.09.2005 at 15:09:26:
O.k., še boljš povedano. Pombeno je v bistvu to, da si niti pred sabi sabo niti pred drugimi  ne jemljemo pravice razsodnika/zapovednika, katere poti so edino  pravilne in katere ne. Wink

ja, se strinjam. da bi spoznal Resnico je to mozno le po poti, ki jo Ona doloc vsakemu posamezniku posebi, na nas pa je, da po njej hodimo... ce hocmo pridt do Spoznanja.

Hari bol.
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #440 - 14.09.2005 at 08:59:21
 
Lilith wrote on 14.09.2005 at 08:25:21:
Hehe, titud, a ti naj dam malo tebi lastnega zdravila?

Pa poglejva - kako pa veš, da je to, kar ti poimenuješ kljun res kljun? Itd, itd.



Poglejva na to tko: če po moji percepciji to ne bi kljun ampak npr. neko pogoltno  žrelo, ki bo požrlo vse živo in me ogrozlo, bom iztrebil vsa bitja s kljunom in s tem ogrozil temelje lastne eksistence. Obstaja pa realna možnost, da droga spremeni mojo percepcijo in sploh percepcijo vseh v to smer, priznam, zato droga ne sme postat sietemsko zapovedan način iskanja resnice. Po drugi strani pa ravno zato, ker mi droga lahko spremeni npr. ustaljeno percepcijo kure predsem kot slastnega zalogaja (in s tem  v uveljavljeno kulturi legitimizara koncentracijske kampe za njihovo masovno proizvodnjo za uničenje)   v ljubeče bitje, s katerim želim živet  v simbiozi,   potem je droga morda opravila svoje poslanstvo in mi naravnala percipcijo kure tako, da  se mi morda bolj sklada  z mojo osebnostno strukturo kot pa se je po prejšnji. Če je ta percepcija  taka, da ne izključuje percepcije resnice drugih (vključno kurino), potem ne vem zakaj na bi bla resnična.    
Back to top
 
 
IP Logged
 
Igor P.
Global Moderator
p
*****
Offline

Če ne mores živeti, kot
bi hotel, živi, kot zmoreš

Posts: 4800
Celje
Gender: male
Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #441 - 14.09.2005 at 09:45:00
 
Bamby wrote on 14.09.2005 at 00:14:36:
Aha, sedaj sem opazil, mali užaljeni kužki ste se začeli zbirati v "totalni" vojni proti bamby-ju. Celo na "Izjavi leta 2005" si bevskajoče ližete svojo užaljenost.

Ali ta tvoj stavek v boldu lahko razumem kot tvoje nasprotovanje?

1. vprašanje bp-ju

Ali trdiš, da zmaji ne obstajajo?

Odgovori z DA ali NE


Naj mi vaša cenjena prevzvišena nezmotljiva visokost oprosti, ker si drznem oporekati, pa čeprav vem, da boste mojo trditev v trenutku (nezmotljivo) zanikali in me okarakterizirali kot kaj vem, mogoče kot kužka, ščeneta ali kakor vam pač drago.

Malo višje je vaša nezmotljivost napisala, da je pot do resnice samo ena.

In tukaj ste postavili vprašanje in terjate odgovor samo z da ali ne. In temu moram nasprotovati. Naj vam ponudim dva odgovora:

Ali zmaji obstajajo? NE
Ali zmaji obstajajo? DA

V realnem svetu zmaji NE obstajajo. ((Sicer pravijo enim kuščarjem zmaji, vendar se uradno imenujejo drugače)...oprostite moji neukosti, ker ne vem na pamet kako se imenujejo. Sicer bi lahko to tudi poiskal, vendar verjamem, da bo to vaša visokost vedela na pamet.)

V pravljičnem (imaginarnem svetu) zmaji (DA) obstajajo.

Seveda zdaj čakam, da me vaša vsevednost imenuje za bedaka in ščeneta in kužka in vrtečo se kuzlo, ali kakor vam pač drago.
Back to top
 

Če bi tisti, ki me obrekujejo, natančno vedeli, kaj si o njih mislim, bi me še mnogo bolj obrekovali.
 
IP Logged
 
vida
5
*****
Offline

I love YaBB 1G - SP1!

Posts: 1240

Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #442 - 14.09.2005 at 09:53:40
 
titud wrote on 13.09.2005 at 15:09:26:
O.k., še boljš povedano. Pombeno je v bistvu to, da si niti pred sabi sabo niti pred drugimi  ne jemljemo pravice razsodnika/zapovednika, katere poti so edino  pravilne in katere ne. Wink


tako ja, tudi v primeru če to Vedenje posedujejo.
Kaj torej predlagaš za take ... križ ?
Back to top
 
 
IP Logged
 
Madan Gopal Das
Ex Member




Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #443 - 14.09.2005 at 10:01:55
 
če nekdo po milosti Resnice ve kaj je prava pot do Resnice in kaj ni, je dolzan to povedat tud vsem drugim. zdej... drugi lahko to sprejmejo ali ne, ampak njegova dolznost je da pove.
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #444 - 14.09.2005 at 10:07:37
 
vida wrote on 14.09.2005 at 09:53:40:
tako ja, tudi v primeru če to Vedenje posedujejo.
Kaj torej predlagaš za take ... križ ?


Ravno si dopovedujem, da za drugega ne morem vedet. Ne domim pa, se bo   tist, ki to vedenje poseduje, že prav odloču. Kristus se zihr ni narobe odloču, ko se je za križ, čeprav bi mene vprašal bi mu jest zihr svetoval rajš beg al pa revolucijo....
Back to top
 
 
IP Logged
 
Lilith
5
*****
Offline

..to be more like me and
less like you...
Posts: 1554

Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #445 - 14.09.2005 at 10:16:37
 
titud wrote on 14.09.2005 at 08:59:21:
Poglejva na to tko: če po moji percepciji to ne bi kljun ampak npr. neko pogoltno  žrelo, ki bo požrlo vse živo in me ogrozlo, bom iztrebil vsa bitja s kljunom in s tem ogrozil temelje lastne eksistence. Obstaja pa realna možnost, da droga spremeni mojo percepcijo in sploh percepcijo vseh v to smer, priznam, zato droga ne sme postat sietemsko zapovedan način iskanja resnice. Po drugi strani pa ravno zato, ker mi droga lahko spremeni npr. ustaljeno percepcijo kure predsem kot slastnega zalogaja (in s tem  v uveljavljeno kulturi legitimizara koncentracijske kampe za njihovo masovno proizvodnjo za uničenje)   v ljubeče bitje, s katerim želim živet  v simbiozi,   potem je droga morda opravila svoje poslanstvo in mi naravnala percipcijo kure tako, da  se mi morda bolj sklada  z mojo osebnostno strukturo kot pa se je po prejšnji. Če je ta percepcija  taka, da ne izključuje percepcije resnice drugih (vključno kurino), potem ne vem zakaj na bi bla resnična.    


No, zdaj te bolje razumem.
Torej ni point v tem, kaj vidimo, pač pa v interpretaciji videnega. Sicer droga lahko izkrivi percepcijo do te mere, da ne vidimo kljuna, niti kure, pač pa nekaj čisto tretjega 8halucinacije in iluzije). Ampak recimo, da ostaneva pri mehki varianti, kjer percepcija ostaja realna. Vsi vidimo kljun. A interpretiramo si ga na različne načine. Eni kot nekaj nedolžnega, drugi kot nekolikanj ogrožujoče kurino orodje, s katerim nas pokljuva, tretji kot sila ogrožujoče žrelo.
Recimo, da droga sprosti naše kontrole, obrambne mehanizme in vse ostalo, kar drži nezavedno proč od zavednih vsebin. To nikakor ni dobro, kajti nekontroliran vdor nezavednega lahko sproži tudi psihozo (pa se tu res ne mislim spuščati v debate, kaj pomeni razpad ega, zame je to psihoza, vse ostalo pa bluzenje), čisto dekompenzacijo ter destruktivne akcije, kakršne si zgoraj opisal (sploh če smo po strukturi paranoidno - agresivne sorte).
Če se že želimo dokopati do nezavednega, potem gotovo obstajajo bolj varni načini (za naše in tuja življenja) kot pa je drogiranje. Zakaj za vraga bi tako neodgovorno tvegali?
Back to top
 

... Sometimes I feel that I should go and play with the thunder...
 
IP Logged
 
vida
5
*****
Offline

I love YaBB 1G - SP1!

Posts: 1240

Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #446 - 14.09.2005 at 10:27:59
 
titud wrote on 14.09.2005 at 10:07:37:
Ravno si dopovedujem, da za drugega ne morem vedet. Ne domim pa, se bo   tist, ki to vedenje poseduje, že prav odloču. Kristus se zihr ni narobe odloču, ko se je za križ, čeprav bi mene vprašal bi mu jest zihr svetoval rajš beg al pa revolucijo....  


Revolucij smo že preveč sprobal in vemo da ne prinesejo rešitve, če bi se odločil za beg bi nanj pozabili ...
S svojim dejanjem nam je posredoval Sporočilo ... smo ga danes sposobni dojet ?
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #447 - 14.09.2005 at 10:53:13
 
Lilith wrote on 14.09.2005 at 10:16:37:
No, zdaj te bolje razumem.
Torej ni point v tem, kaj vidimo, pač pa v interpretaciji videnega. Sicer droga lahko izkrivi percepcijo do te mere, da ne vidimo kljuna, niti kure, pač pa nekaj čisto tretjega 8halucinacije in iluzije). Ampak recimo, da ostaneva pri mehki varianti, kjer percepcija ostaja realna. Vsi vidimo kljun. A interpretiramo si ga na različne načine. Eni kot nekaj nedolžnega, drugi kot nekolikanj ogrožujoče kurino orodje, s katerim nas pokljuva, tretji kot sila ogrožujoče žrelo.
Recimo, da droga sprosti naše kontrole, obrambne mehanizme in vse ostalo, kar drži nezavedno proč od zavednih vsebin. To nikakor ni dobro, kajti nekontroliran vdor nezavednega lahko sproži tudi psihozo (pa se tu res ne mislim spuščati v debate, kaj pomeni razpad ega, zame je to psihoza, vse ostalo pa bluzenje), čisto dekompenzacijo ter destruktivne akcije, kakršne si zgoraj opisal (sploh če smo po strukturi paranoidno - agresivne sorte).
Če se že želimo dokopati do nezavednega, potem gotovo obstajajo bolj varni načini (za naše in tuja življenja) kot pa je drogiranje. Zakaj za vraga bi tako neodgovorno tvegali?


Jeba je itak ločit halucinogene učinka droge  od interpretaivnih, pa tud interpretaivnim pol določat pravo (realno) težo. Ampak to je itak jeba povsod, tud v sanjah in drugih bolj običjanih stanjih zavesti, ampak zarad tega se tega dela nima smisla izogibat, ampak na njem kvečjemu bolj še bolj trdo delat.

Upam, da se strinjava, da neka večinska/normalna  interpretacija  (kriterij večinske prakse kot merilo resničnosti tud ti zavračaš prav v tem topiku) ni nujno edina možna, kaj šele prava v smsilu resničnosti (ostanva  na ravni interpretacije, ker jeba je tud postavit natančno mejo med njo in precepcijo, ker sta soodvinsi). V nekem drugem kontestu se lahko neka veljavna interpretacija  izkaže za paranoidno, ampak le ob vzpostavitvi drugega/vporednega konteksta.  Tko da edino merilo prave realnosti oziroma razodete resničnosti vsaj zame niso večinski konteksti niti najbolj sugestivni koncepti (sugetivnsot dostkrat itak določa način izbire poti glede na našo  osebnsotno strukturo) ampak tisti, ki se  dialoško/inetreaktivno  ohranijo/vzpostvijo  po konceptu odprte družbe in so se hkrati sposobni prilagodit vsaki osebnostni strukturi posmeznika na način, da se ta  lahko v taki realnosti samorealizira ne da bi ji grozila nevrasnost sesutja od premalo ali preveč resnice.
Back to top
 
 
IP Logged
 
Madan Gopal Das
Ex Member




Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #448 - 14.09.2005 at 11:03:37
 
vida wrote on 14.09.2005 at 10:27:59:
Revolucij smo že preveč sprobal in vemo da ne prinesejo rešitve, če bi se odločil za beg bi nanj pozabili ...
S svojim dejanjem nam je posredoval Sporočilo ... smo ga danes sposobni dojet ?

vedu je za nesmrtnost/večnost živega bitja in vedu je za Boga, ki je prav tako nesmrten/večen in vedu je za večni odnos, ki ga imata med seboj in kaj se zgodi s tistimi, ki tega ne vejo, ker si pred tem prostovoljno zatiskajo oci.

ljudi je hotu o Resnici poucit na raznorazne načine in eden izmed njimi je bil tud kriz. tisti, ki so zaupal Jezusu in tisti, ki mu niso zaupal so se iz tega neki naucil. odvisn je zdej na keri strani smo mi.
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #449 - 14.09.2005 at 11:11:22
 
vida wrote on 14.09.2005 at 10:27:59:
Revolucij smo že preveč sprobal in vemo da ne prinesejo rešitve, če bi se odločil za beg bi nanj pozabili ...
S svojim dejanjem nam je posredoval Sporočilo ... smo ga danes sposobni dojet ?


Jest verjamem, da  je bla  odločitev za  konkreten križ zanjaga najboljša odločitu. S tem pa nam po moje ni zapustu nobenga drugega sporočila kot tega, da je največji križ v tem, da je  vsak zase odgovorn najt najboljkšo odločitu,  ki ga boo bližala renici. Ne njegov konkreten križ kot odrešitev za  vse al pa namest vseh, ampak  da je v bistvu enako težak križ za vsakega  tud, če se odloč za  beg ali revolucijo... Spoznanje, da ima vsaka  osebna odločitev svoj križ je tud neke vrste oblika odrešenja, saj je do njega, ki je bil križan kot pravičnik,  veljal, da križ nosjo samo tisti, ki se odločjo napačno in  zato so rajš dopuščal, da se drugi o resnici odločajo namest njih.      
Back to top
 
 
IP Logged
 
Pages: 1 ... 28 29 30 31 32 33