Welcome, Guest. Please Login or Register
Forum Svet pogovorov gape.org
Sončeve pozitivke
pilcom.si
 
  HomeHelpSearchMembersLoginRegister  
 
Pages: 1 ... 29 30 31 32 33 
(Read 101735 times)
Lilith
5
*****
Offline

..to be more like me and
less like you...
Posts: 1554

Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #450 - 14.09.2005 at 11:39:53
 
titud wrote on 14.09.2005 at 10:53:13:
Upam, da se strinjava, da neka večinska/normalna  interpretacija  (kriterij večinske prakse kot merilo resničnosti tud ti zavračaš prav v tem topiku) ni nujno edina možna, kaj šele prava v smsilu resničnosti (ostanva  na ravni interpretacije, ker jeba je tud postavit natančno mejo med njo in precepcijo, ker sta soodvinsi). V nekem drugem kontestu se lahko neka veljavna interpretacija  izkaže za paranoidno, ampak le ob vzpostavitvi drugega/vporednega konteksta.    


Res je. Nikakor se ne strinjam z večinsko interpretacijo kot normo.
Se pa zato strinjam z večinsko percepcijo kot normo (ob pogoju, da gre za fizično zdrave ljudi oz. za takšne z neokvarjenimi čutili). Zato postanem sila oprezna, ko zaslutim, da bi kdo rad skepso širil tud na področje percepcije.
Back to top
 

... Sometimes I feel that I should go and play with the thunder...
 
IP Logged
 
Lilith
5
*****
Offline

..to be more like me and
less like you...
Posts: 1554

Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #451 - 14.09.2005 at 11:43:00
 
titud wrote on 14.09.2005 at 10:53:13:
Tko da edino merilo prave realnosti oziroma razodete resničnosti vsaj zame niso večinski konteksti niti najbolj sugestivni koncepti (sugetivnsot dostkrat itak določa način izbire poti glede na našo  osebnsotno strukturo) ampak tisti, ki se  dialoško/inetreaktivno  ohranijo/vzpostvijo  po konceptu odprte družbe in so se hkrati sposobni prilagodit vsaki osebnostni strukturi posmeznika na način, da se ta  lahko v taki realnosti samorealizira ne da bi ji grozila nevrasnost sesutja od premalo ali preveč resnice.


Tule bi pa potrebovala podnapise oz. dodatno razlago.
Back to top
 

... Sometimes I feel that I should go and play with the thunder...
 
IP Logged
 
vida
5
*****
Offline

I love YaBB 1G - SP1!

Posts: 1240

Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #452 - 14.09.2005 at 12:01:35
 
Madan Gopal Das wrote on 14.09.2005 at 11:03:37:
vedu je za nesmrtnost/večnost živega bitja in vedu je za Boga, ki je prav tako nesmrten/večen in vedu je za večni odnos, ki ga imata med seboj in kaj se zgodi s tistimi, ki tega ne vejo, ker si pred tem prostovoljno zatiskajo oci.

ljudi je hotu o Resnici poucit na raznorazne načine in eden izmed njimi je bil tud kriz. tisti, ki so zaupal Jezusu in tisti, ki mu niso zaupal so se iz tega neki naucil. odvisn je zdej na keri strani smo mi.


s tem se strinjam ... učil je tudi, da se človek rodi kot kralj/vladar (isto sporoča tud Anastazija v knjigi - narava in vesoljni razum sta uredila, da se vsak človek rodi kot vladar, kot kralj! Podoben je angelu, čist in nepokvarjen. Že golo temence sprejme ogromen tok podatkov iz vesolja. Vsakemu novorojencu prirojene sposobnosti omogočajo, da postane najmodrejše bitje v vesolju, podobno Bogu ...
Zakaj in kdo ga je na dan križanja okronal s trnovo krono ?
Back to top
 
 
IP Logged
 
Madan Gopal Das
Ex Member




Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #453 - 14.09.2005 at 12:19:41
 
vida wrote on 14.09.2005 at 12:01:35:
s tem se strinjam ... učil je tudi, da se človek rodi kot kralj/vladar (isto sporoča tud Anastazija v knjigi - narava in vesoljni razum sta uredila, da se vsak človek rodi kot vladar, kot kralj! Podoben je angelu, čist in nepokvarjen. Že golo temence sprejme ogromen tok podatkov iz vesolja. Vsakemu novorojencu prirojene sposobnosti omogočajo, da postane najmodrejše bitje v vesolju, podobno Bogu ...
Zakaj in kdo ga je na dan križanja okronal s trnovo krono ?

nič se ne zgodi mimo volje Boga. Bog sam ga je križal zarad posredovanja določenga nauka tistim, ki so Jezusu (in s tem preko njega Bogu) zaupal in tistim, ki mu niso (oz. so mu indirektno). Jezus se je s tem prostovoljno strinjal (ker je Bogu naklonjeno predan). Pol pa je spet odvisn na kateri strani smo mi.
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #454 - 14.09.2005 at 12:46:50
 
Lilith wrote on 14.09.2005 at 11:39:53:
Res je. Nikakor se ne strinjam z večinsko interpretacijo kot normo.
Se pa zato strinjam z večinsko percepcijo kot normo (ob pogoju, da gre za fizično zdrave ljudi oz. za takšne z neokvarjenimi čutili). Zato postanem sila oprezna, ko zaslutim, da bi kdo rad skepso širil tud na področje percepcije.


Skepsa je potrebna tud na področju percepcije, predvsem takrat, ko nam gre  celotno/holistično  sliko resničnosti, tisto z velikim r. Ta se spremeni že s selektivno uporabo čutov, zato se z neko verjetnostjo zgodi, da dobiš bodisi popačenejšo bodisi  realnejšo sliko  prav ob  zavestni izključitvi/izostirtvi, pa tudi varanju posameznih čutov. Tako kot nam na  osebni ravni morajo bit na razpolago vsi instrumenti za izostrovanje  holograma, ki se imenuje zavest, tako moramo kot družba drug drugemu služit kot tipalke objektivne stvarnosti, ki se morajo v medsebjnii interkaciji stalno preverjat in se nikol pustit zafiksirat v eni precpeciji.    
Back to top
« Last Edit: 14.09.2005 at 15:24:19 by titud »  
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #455 - 14.09.2005 at 13:03:26
 
Lilith wrote on 14.09.2005 at 11:43:00:
Tule bi pa potrebovala podnapise oz. dodatno razlago.


O konceptu odprte družbe in  intrekacijski naravi resničnosti, ki je zaradi tega za nas objektivno in v celoti nespoznatna, o novi drugačni percepciji znanosti in vloge skupnsti v taki družbi je dobr razpravljal filozof karl popper, precej tega pa sem tud prek njegovga sledilca, finančnega maganata in filantropa georga sorosa, napisal v topikih o odprti družbi. Zajeban pa je ta družben koncept odslikat na individualni/osebni ravni, čeprav ma zihr svoj psihološki ekvivalent. Te pa nanjga skušam opozorit  ravno na tem topiku, ki se dotika narave resničnosti, ne tolk da bi ga jaz  razložu teb ampak bolj, da bi gati pomagala razložit  ti men.  
Back to top
« Last Edit: 14.09.2005 at 15:26:11 by titud »  
 
IP Logged
 
Madan Gopal Das
Ex Member




Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #456 - 14.09.2005 at 13:25:20
 
Resnica vključuje večnost in minljivost. ce jo poskusamo spoznat le z minljivimi instrumenti zaznave (cutila, razum) je nikol ne bomo spoznal v celoti in bomo zato ostal vznemirjeni. Če jo hočmo spoznat v celoti jo mormo spoznat direktno (z večnimi instrumenti zaznave) in indirektno (z minljivimi).

Brez milosti Resnice se Resnice ne da spoznat. Zato je edini način za nas, da jo spoznamo brezpogojna predaja Njeni volji. Predaja ne pomen iznicenje sebe, ampak, da se prostovoljno vkljucis v sodelovanje z Resnico.
Back to top
 
 
IP Logged
 
t
5
p
*****
Offline

Ride si sapis!
Posts: 5103
Kozmos
Gender: male
Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #457 - 14.09.2005 at 21:51:46
 
Lilith wrote on 14.09.2005 at 11:39:53:
Res je. Nikakor se ne strinjam z večinsko interpretacijo kot normo.
Se pa zato strinjam z večinsko percepcijo kot normo (ob pogoju, da gre za fizično zdrave ljudi oz. za takšne z neokvarjenimi čutili). Zato postanem sila oprezna, ko zaslutim, da bi kdo rad skepso širil tud na področje percepcije.



Večinska percepcija kot norma je samo večinska interpretacija. Namreč samo na podlagi neke norme lahko svet zaznavamo kot bolj ali manj isti ne pa kot neko čudo. S tem, ko sprejmemo neko interpretacijo kot pecepcijo pač postanemo člani nekega občestva - tako kot se otroke začne jemati resno tedaj, ko ne menjajo več mize za hišo...

(tule obstaja en lep primer nekih "divjakov" ki preprosto niso mogli zaznati ladje, saj v njihovi interpretaciji sveta ni bilo ničesar takšnega - ladjo je lahko videl samo njihov vrač)

Bistvo zavesti, kot tiste črte med zunanjim in notranjim, je da deluje kot nek filter in ta filter je tudi filter naše percepcije, ki nam omogoča, da lažje delujemo v "tem svetu" - svet ni samo celota fizikalnih "dejstev" temveč tudi celota logičnega prostora jezika - don Juan bi temu rekel sintaksa sveta...



uživajte!
Back to top
 

Nič na svetu nikogar ne čaka. Nič ni dokončano, in vendar nič ne ostane nerazrešeno.
WWW WWW  
IP Logged
 
Bamby
5
*****
Offline

No pain no gain
Posts: 999

Gender: male
Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #458 - 15.09.2005 at 05:43:26
 
S tem tvojim 1. postom spodaj se strinjam s teboj, vendar mi vseeno ni jasno kako bi lahko ljubezen zapovedal, če že dopuščaš možnost, da je ni mogoče zapovedat? Kako? Ne rabim tvojega odgovora na to, ker se razume, da to ni vprašanje ampak samo poudarek, da je ta tvoj stavek popolnoma odveč in samo poudarja tvoj strogo “vojaško intelektualiziran” koncept pisanja s pridihom “poezije”. Kot bi napisal: “Ljubezni ni mogoče natočiti v kozarec”  Cheesy Torej kljub svojemu “vojaško” strogo razumskemu ustroju pisanja dodajaš neke vrste “poetiko”, ki zraven niti ne paše in dela vse skupaj konfuzno. Konfuzno tudi  zato, ker nekaj kar ni mogoče zapovedat tudi ne more postati stvar poličnega odločanja. Torej je stavek popolnoma odveč, kot poezija sredi orodjarskega priročnika za vrtanje navojev v kovine.

titud wrote on 14.09.2005 at 08:30:08:
Moj političen pristop k resnici je v tem, da tud ljubezni kot edine resnice ni mogoče zapovedat…


… in zakaj bi jo potem zanikal (se ji odpovedal, je ne priznaval), če ne moreš nuditi možnosti, da bi bila dostopna vsem. (to je političen pristop)? ZAKAJ?  Tako si namreč navedel v enem izmed svojih prejšnjih postov, ki sem ti ga citiral:

titud wrote on 08.09.2005 at 11:19:02:
Jest  kot demokrat verjemem,  da je RESNICA  dostopna vsakomur, a sem ravno zato kot demokrat  obremenjen  slabo vestjo zaradi lasten eksluzivnosti  dostopa do te RESNICE. Zarad občutka eltizma je ne priznavm kot [b]RESNICO,  če o reseničnosti svoje RESNICE nisem sposben prepričat tud drugih, tako da bo dosegla  večino (in s tem potrebo po zapovedavanju RESNICE kot zakonsko sankcionirane prakse), kar  pa je bistvu skregano  z unikatnostjo  RESNICE same. [/b]  


Na to nisi odgovoril:

ZAKAJ bi bil zaradi tega obremenjen s slabo vestjo?
ZAKAJ naj bi imel zaradi dostopa do Resnice občutek elitizma?
ZAKAJ meniš, da bi moral o resničnosti svoje Resnice sploh prepričevati kogarkoli drugega, če sam praviš, da si DEMOKRAT, ki nikomer ne vsiljuješ svoje poti. (PROTISLOVJE in samo prazno intelektualiziranje o zadevi ki je ne čutiš)

Lahko pa ta zadnji citiran stavek razumem tudi drugače in priženem še do večjega absurda:

Čeprav se zavedaš unikatnosti Resnice in nezmožnosti, da bi jo naredil za splošno ljudsko dobrino (kar naj bi bila potreba po zapovedavanju kot zakonsko sankcionirana praksa), se ji odpoveš s tem, da je ne priznavaš (narediš nasilje nad samim seboj), ker ti ni uspelo narediti nasilja nad drugimi.Smiley Demokratičen pristop ali v tem primeru celo dvojno nasilje. Ker ni uspelo “demokratično” nasilje nad vsemi, narediš (unikatno) nasilje nad samim seboj.

Ko tako pogledam vidim, da so tudi ti stavki popolnoma odveč. Kaj potem sploh še ostane. NIČ, oziroma potreba po novem in drugačnem. V smislu, ki sem ga že poudaril:

Resnica ni stvar demokracije.

En sam stavek v štirih besedah, ki nadomešča vso zgornjo intelektualno ropotijo.

Vprašanje podobno uvodnemu:

Ali to pomeni, da veš celo to kakšen občutek bi ti imel, če bi se zavedal tistega česar se sedaj ne zavedaš (Resnice, glej spodaj) in o tem samo intelektualiziraš? (OBČUTEK ELITIZMA)?

titud wrote on 14.09.2005 at 08:30:08:
... To pomeni   niti zapovedovat po kakšni poti se mora razodevat niti po kašni se ne sme razodevat. Niti s prisilo večine niti    niti po diktatu  manjšine. Kolk realana je  ta politika tud sam ne vem dobr, ker bi bla taka resničlnost itak rezultat intreracije tistih, ki bi jo prakticiral. Se pustim presenetit.    


Aha, še nekaj odvečnih stavkov o tem, da naj se ne zapoveduje tisto  česar sploh ni mogoče zapovedovati. Odlično, se strinjam.

titud wrote on 14.09.2005 at 08:16:58:
Istovetnost dvonožnega bitja skljunom in krili, ki kokodaka s kokošjo, ki  žvi samo  zato, da nese jajca in konča v župi, ni nujna. Morda ima pa ravno droga to nalogo, da ravno tebi vzbudi dvom v nujnost te istovetnosti?


Točno, kdor se drogira ne vidi kokoši v juhi ampak stremi samo k temu kako bi prišel do naslednje doze. To se mu nedvomno bolj mota po glavi kot kurji kluni v juhi.  Lahko bi rekel, kdor se drogira ima spoštljiv odnos do živali, če odmislim, da nekateri odžirajo travo kuram  Grin

titud wrote on 14.09.2005 at 10:07:37:
Ravno si dopovedujem, da za drugega ne morem vedet. Ne domim pa, se bo   tist, ki to vedenje poseduje, že prav odloču. Kristus se zihr ni narobe odloču, ko se je za križ, čeprav bi mene vprašal bi mu jest zihr svetoval rajš beg al pa revolucijo....  



Najprej si dopoveduješ, da za drugega ne moreš vedeti (nisi popolnoma prepričan??)
...potem pa se očitno ”preseliš” v dušo samega Kristusa in ugotoviš kaj bi bilo za njega najbolje.  Grin


titud wrote on 14.09.2005 at 12:46:50:
Skepsa je potrebna tud na področju percepcije, predvsem takrat, ko na gre  celotno/holistično  sliko resničnosti, tisto z velikim r. Ta se spremeni že s selektivno uporabo čutov, zato se ze neko verjetnostjo zgodi, da dobiš bodisi popačenejšo bodisi  realnejšo sliko  prav ob  zavestni izključitvi/izostirtvi, pa tudi varanju posameznih čutov. Tako kot nam na  osebni ravni morajo bit na razpolago vsi instrumenti za izostrovanje  holograma, ki se imenuje zavest, tako moramo kot družba drug drugemu služit kot tipalke objektivne stvarnosti, ki se morajo v medsebjnii interkaciji stalno preverjat in se nikol pustit zafiksirat v eni precpeciji.



Za tole zgoraj pa bi si želel, da prosim “prevedeš”, kaj si hotel povedati. Posebno stavka v boldu.
Back to top
 

Življenje je popolnoma zastonj in brezplačno, pa vendar je ni
stvari na tem svetu, ki bi bila vredna več. (Bamby)
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #459 - 15.09.2005 at 08:00:33
 
t wrote on 14.09.2005 at 21:51:46:
Večinska percepcija kot norma je samo večinska interpretacija. Namreč samo na podlagi neke norme lahko svet zaznavamo kot bolj ali manj isti ne pa kot neko čudo. S tem, ko sprejmemo neko interpretacijo kot pecepcijo pač postanemo člani nekega občestva - tako kot se otroke začne jemati resno tedaj, ko ne menjajo več mize za hišo...

(tule obstaja en lep primer nekih "divjakov" ki preprosto niso mogli zaznati ladje, saj v njihovi interpretaciji sveta ni bilo ničesar takšnega - ladjo je lahko videl samo njihov vrač)

Bistvo zavesti, kot tiste črte med zunanjim in notranjim, je da deluje kot nek filter in ta filter je tudi filter naše percepcije, ki nam omogoča, da lažje delujemo v "tem svetu" - svet ni samo celota fizikalnih "dejstev" temveč tudi celota logičnega prostora jezika - don Juan bi temu rekel sintaksa sveta...

uživajte!


Bistvo človeka (vsaj modernega/novodobnega) je v samozavedanju (oz. vsaj drugačnem načinu samozavedanja kot  predpostavljamo  samozavedanje tud arhičnegem/predzgodovisnkem človeku  kljub temu, da ga iz današnje perspektive antropološko težko rekonstruiramo). Zvedanje svojega zavedanja predpostvlja tudi omejenost tega zavedanja, širjenje zavesti v tem smsilu pa odprtost do  drugih oblik zavedanja, pogojenih tako z drugačno interpretacijo kot percepcijo od moje/naše. Ta odprtost za širitev zavesti zato mora obstjat tako navznoter med člani nekega občestva,  to je znotraj normiranih večinskih interpretacij kot navzven, za možnost sprejemnja normirane interpretacije drugih občestev.  Realnost kot oblika samozavedanja se zame torej  oblikuje na presekih teh interpretacij, ki pa je zato v post moderni druži blazno induvidulistična (vsaj morala bla bit),  saj   večinska interpretacija nekih  občetsev predstavlja za posameznika samo neke vrste refrenčni okvir njegove lastne realnosti in ne relanost same.
Back to top
 
 
IP Logged
 
Lilith
5
*****
Offline

..to be more like me and
less like you...
Posts: 1554

Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #460 - 15.09.2005 at 08:12:29
 
t wrote on 14.09.2005 at 21:51:46:
Večinska percepcija kot norma je samo večinska interpretacija.


(tule obstaja en lep primer nekih "divjakov" ki preprosto niso mogli zaznati ladje, saj v njihovi interpretaciji sveta ni bilo ničesar takšnega - ladjo je lahko videl samo njihov vrač)




S prvim stavkom se ne strinjam, pa ti bom to na tvojem primeru razložila.
Poimenovati ogromno zadevo, ki jo vidimo, da se vzpenja nad morsko gladino z besedo ladja - to bi že bila stvar interpretacije.
Videti nekaj velikega, točno določene barve in oblike - pa je percepcija.

Večinska percepcija kot norma mi služi za testiranje mojih lastnih čutil - za izključevanje okvare čutil in raznoraznih halucinacij. Torej, če bom pri kuri videla na mestu, ki ga interpretiram kot kljun, nekaj vijoličnega, valjaste oblike, vsi ostali pa bodo videli drugače - se je za vprašat, wtf is wrong.
Back to top
 

... Sometimes I feel that I should go and play with the thunder...
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #461 - 15.09.2005 at 09:47:07
 
Bamby wrote on 15.09.2005 at 05:43:26:
S tem tvojim 1. postom spodaj se strinjam s teboj, vendar mi vseeno ni jasno kako bi lahko ljubezen zapovedal, če že dopuščaš možnost, da je ni mogoče zapovedat? Kako? Ne rabim tvojega odgovora na to, ker se razume, da to ni vprašanje ampak samo poudarek, da je ta tvoj stavek popolnoma odveč in samo poudarja tvoj strogo “vojaško intelektualiziran” koncept pisanja s pridihom “poezije”. Kot bi napisal: “Ljubezni ni mogoče natočiti v kozarec”  Cheesy Torej kljub svojemu “vojaško” strogo razumskemu ustroju pisanja dodajaš neke vrste “poetiko”, ki zraven niti ne paše in dela vse skupaj konfuzno. Konfuzno tudi  zato, ker nekaj kar ni mogoče zapovedat tudi ne more postati stvar poličnega odločanja. Torej je stavek popolnoma odveč, kot poezija sredi orodjarskega priročnika za vrtanje navojev v kovine.


Srnica, hvala za izkazano pozornost, ki je že zrad vztrajnosti res ne morem jemat drugače kot doronamerno, pa še pohvalu bi te izkazano slikovitost predstavljanja mojega po tvoje neumestnega mešanja analitčnega uma s poezijo. Naj ti jo skušam razložit.

Zvesten namen mojega pisanja ni širjenje naukov in pisanje priročnikov za prakticiranje, ampak skupaj z vami razreševat situcacije, v katerih se razum znajde v slepi ulici bodisi zato, ker je začel analizirat iz napačnih predpostvak ali pa je prišel do točke, kjer se ga  pač mora odložit kot orodje in se ga zamenjat  z drugimi, primernjšimi orodji, od  metaforike do molka. Lahko da se ti  zdi, da to orodje na plano potegnem prezgodaj, ko  bi se dalo izjavo še utemljit ali ovreč z razumsko analizo, ampak zato pa ste tud vi tle, zato dajem svoje misli na forum, da to nardimo skupaj, dialoško. Bolj kot na kritiko glede mojega  vojaškega razumarstva ali šarlatanske poetike sem zato občutljiv na kritiko, da sem nedovzeten za dialoško iskanje/kreairanje resnice.  
         
Quote:
ZAKAJ bi bil zaradi tega obremenjen s slabo vestjo?
ZAKAJ naj bi imel zaradi dostopa do Resnice občutek elitizma?
ZAKAJ meniš, da bi moral o resničnosti svoje Resnice sploh prepričevati kogarkoli drugega, če sam praviš, da si DEMOKRAT, ki nikomer ne vsiljuješ svoje poti. (PROTISLOVJE in samo prazno intelektualiziranje o zadevi ki je ne čutiš)

Lahko pa ta zadnji citiran stavek razumem tudi drugače in priženem še do večjega absurda:

Čeprav se zavedaš unikatnosti Resnice in nezmožnosti, da bi jo naredil za splošno ljudsko dobrino (kar naj bi bila potreba po zapovedavanju kot zakonsko sankcionirana praksa), se ji odpoveš s tem, da je ne priznavaš (narediš nasilje nad samim seboj), ker ti ni uspelo narediti nasilja nad drugimi.Smiley Demokratičen pristop ali v tem primeru celo dvojno nasilje. Ker ni uspelo “demokratično” nasilje nad vsemi, narediš (unikatno) nasilje nad samim seboj.

Ko tako pogledam vidim, da so tudi ti stavki popolnoma odveč. Kaj potem sploh še ostane. NIČ, oziroma potreba po novem in drugačnem. V smislu, ki sem ga že poudaril:

Resnica ni stvar demokracije.


Me veseli, da si opazu pardoksnost/abusrdnost mojega pojmovanja resnice, saj ta ta tud mene jebe in sem jo zato tud na ogled postavu, da jo probamo skupaj razrešit.

Paradaksnost se  po moje pojavi takrat,  ko hočeš nekaj razrešit logično  v eni dimneziji (istočasno v istem prostoru), čeprav se lahko to logično  rezrešilo le multidimenzionalno, v  različnih časih in različnih prosotorih. Jebeno je, da moraš za tako analizo te čase in prosotore šele vzpostvit, da lahko v njih svojimi prepostvkami v njih opreriraš.

Tko da resnica nima  samo  demokratične dimenzije, čeprav brez nje ne bi obstajala. Resnica je avtoritrana v osebnem smislu, ker nanjo se moraš 100% zanest, da se je lotiš relaizirat v družbeni praksi, ki tvoje resnice ne sprejema ali pa celo posvem zavrača. Na 100% odpor do tvoje resnice skor ni mogoče računat, ker tvoja resnica  tud če  je še tako 'out' od trenutno prevladujoče družbene prakse, korenini v  bistvu v istem  kot trenutna družbena praksa: v t.i. kolektivnem nezvednem, v tisočletja starih usedlinah družbene prakse, v aretipskih nastavkih kako uspešno rešit vsako mogočo sitaucijo (uspešno zato, ker neuspešnega  arhetipskega nastvaka ni, ker so neuspešni itak izumrli).

V tem smsilu sem kot posameznik lahko popolnoma samozvesten in kompetenten, da v okolju izvajam svojo resnico ob predpostavki (in zato brez slabe vesti), da je bi bla ta  resnica vsaj potencilano lahko bila tudi resnica  vseh drugih. Če pa mi te samozvesti manjka (družbeni sistemi pa to nesamozavest pri posamezniku tudi sistematično vzodbujajo),  se pač podredim večinski normi kot kriteriju resničnosti in v  sebi skušam retrogradno najt arahetipske nastavke in jih nanje navezat tko, da jo bom občutu tud kot svojo.

Zdaj se je za vprašat, kaj je zame (če premorem seveda dovolj samozavesti) kriterij resničnosti moje resnice, če se 100% ne relaizira (in skor nikol se ne, vsaj v širšem večinskem) v okolju. Po moje je kriterij resničnosti moje resnice  ta, da si skozme (z mojo aktivnostjo) okrog sebe ustvrja tako okolje, da se lahko ta resnica samorealizira. Če je  to okolje omejeno na mene samega (mojo glava), pol je itak lahko   resnično samo zame in je ta resnica  v širšem kotnekstu patološka, povratno pa za mene kot družbeno (od drugih odvisno/soodvisno) bitje usodna tud zame. Pravim lahko usodna, ne pa nujno, ker človek kot družbeno/sočutno bitje  in zato kot večinsko humana družba skrbimo za obstoj tudi takih osebnostno patoloških bitij  (atvisti, shizofreniki...) , tud zato, ker so hkrati ena od refernčnih točk možnih pojavnih oblik našega uma, ki nas opozraja na nujnost socialne verifikacije naše notranje resnice.  

Če pa se ta naša notranj resnica v  okolju relaizira na način, da okrog sebe  ukstvarja pogoje  za samorealizacijo, pol to počne s svojo notranjo sugestivnostjo, ki učinkuje tud na druge ( sugestivna   za druge je lahko le, če je hrati resnična tud za druge). Taka notranja resnica poseduje torej neko notranjo moč, ki 'razoružuje' in vabi k sledenju, torej k ustvarjanju večinskosti v  vneki družbi. Taka  moč notranje resnice pa je, se strinjam stabo, bamby, ljubezen, zato  tudi velja stari dober ljudski rek, da ljubezen prevlada (če  zaključim malo pesniško).   In še vojaški dodatek, da  prevlade ljubezni v neki skupnosti  tud z  močjo, ki ni sidrirana vnotranji resnici vsakega njenenaga člana  ampak v neki zunanji obči družbeni normi, ni mogoče  zapovedat.              


Quote:
Ali to pomeni, da veš celo to kakšen občutek bi ti imel, če bi se zavedal tistega česar se sedaj ne zavedaš (Resnice, glej spodaj) in o tem samo intelektualiziraš? (OBČUTEK ELITIZMA)?


Vsak posameznik, ki  čuti delujočo resničnost navzeze  resnica=ljubezen, se počuti elitno nasproti večini, ki tega enačaja ni sposobna brez sence dvoma potegnt. Vsaj mene  daje skušnjava, da bi ta   enačaj razumsko utemeljil in ga  tem  po demokratičnih principih   moderne racinalno organizirane družbe vsaj deklarativno svobodnih posameznikov napravil za prevladujočo družbeno normo. Bog mi odpusti!

Quote:
Točno, kdor se drogira ne vidi kokoši v juhi ampak stremi samo k temu kako bi prišel do naslednje doze. To se mu nedvomno bolj mota po glavi kot kurji kluni v juhi.  Lahko bi rekel, kdor se drogira ima spoštljiv odnos do živali, če odmislim, da nekateri odžirajo travo kuram  


Ta odvisnost od substance ni imanetna lastnost samo droge, ampak tud vsake idelogije. Tud take, ki širi ljubezen kot temeljno substanco, odkatere je potrebno biti odvisen. Pozitivna vloga droge pa je bla vsaj v nedavni zgodovini, ki je obema blizu, med drugim tudta , da je razkrila ideološkots odvisnosti od ljubezni.    



Quote:
Najprej si dopoveduješ, da za drugega ne moreš vedeti (nisi popolnoma prepričan??)
...potem pa se očitno ”preseliš” v dušo samega Kristusa in ugotoviš kaj bi bilo za njega najbolje.  Grin


Jest ne govorim, kaj bio blo zannjga najbolje, mapak kaj bi jest  na svoji  stopnjo razvitosti zavesti naredu na najegovem mestu. Taka pač jest razumem funkcijo nasveta.
Back to top
 
 
IP Logged
 
Lilith
5
*****
Offline

..to be more like me and
less like you...
Posts: 1554

Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #462 - 15.09.2005 at 10:14:51
 
Titud, tudi meni je padla v oči ta tvoja dilema, a iz tvojih besed nisem razbrala, da bi želel o tem debatirati.  Če pa že dopuščaš to možnost -
- kaj je tako hudo narobe z elitizmom? Samo to, da mu masa (množica) daje negativno konotacijo, ker jo drugačnost ogroža.
Ampak če ne bo človek sam določal samega sebe - torej kdo in kaj je - potem mu bodo to hitro pričeli določati drugi.  In nasilje drugih nad seboj (z njihovim določanjem) je človek v tem primeru dopustil preko nasilja nad seboj - ker nima poguma postavit stvari na svoje mesto.

Ko se človek dvigne nad lažno varnost ovce v čredi (lažno zato, ker si varen le navidezno, ko gre zares, ko se volk zapodi vate, ostali zbezljajo proč in si preko žrtvovanja tebe rešujejo lastno kožo), potem ni več nelagodnih občutkov, večne skepse in dvoma - ampak občutek notranje harmonije, harmonije duše.

Pri izgrajevanju te samozavesti, tega poguma za postavljanje stvari na svoje mesto, so nam v pomoč predvsem povratne informacije o okolju. Ko pri sebi postavimo svojo hipotezo, pa potem vidimo, kaj se čez čas zgodi. Življenje nas samo uči. Seveda se moramo učiti od Življenja samega, ne od tega, kar nam nekdo poskuša prodajati kot Življenje. Če pademo v zanko, da se "pustimo podučevati" od tistih, ki z izkrivljeno podobo Resničnosti rešujejo lastno kožo, potem smo tudi sami na poti v propad.
Back to top
 

... Sometimes I feel that I should go and play with the thunder...
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #463 - 15.09.2005 at 10:45:50
 
Lilith wrote on 15.09.2005 at 08:12:29:
S prvim stavkom se ne strinjam, pa ti bom to na tvojem primeru razložila.
Poimenovati ogromno zadevo, ki jo vidimo, da se vzpenja nad morsko gladino z besedo ladja - to bi že bila stvar interpretacije.
Videti nekaj velikega, točno določene barve in oblike - pa je percepcija.

Večinska percepcija kot norma mi služi za testiranje mojih lastnih čutil - za izključevanje okvare čutil in raznoraznih halucinacij. Torej, če bom pri kuri videla na mestu, ki ga interpretiram kot kljun, nekaj vijoličnega, valjaste oblike, vsi ostali pa bodo videli drugače - se je za vprašat, wtf is wrong.


Tle se moram pa jest umešat, ker sem jest tle gor citiral ta pojav iz ene  jungove knjige. Tam govori o izkušnji domordcev s kolonialisti, za katere so bili prepričani, da so k njim priveslali čez obzorje  v majhnih čolnih. Velike ladje, iz katere so mornji spustili čolne, dejansko sploh niso videli niti kot neidentificiranega objekta. Ker v svoji  kolektivni izkušnji predstave o  tako velikih objetov na morju niso imeli,  objekta enstavno niso perceptirali kot karkoli. Po moje bi mi imel enak problem s percepcijo vesoljkega plovila na nebu, ki bi povsem odstopalo od naših predstav o vesoljskih objektih, da  o sposbnosti percepij miselnih objektov (idelogij), ki so čist izven našega koncepta dojemnanja,  sploh ne govorim.
Back to top
 
 
IP Logged
 
Bardo_Thodol
5
*****
Offline


Posts: 2812

Re: Zoran Kanduč - Onkraj zločina in kazni
Reply #464 - 15.09.2005 at 11:08:21
 
titud wrote on 15.09.2005 at 10:45:50:
Tle se moram pa jest umešat, ker sem jest tle gor citiral ta pojav iz ene  jungove knjige. Tam govori o izkušnji domordcev s kolonialisti, za katere so bili prepričani, da so k njim priveslali čez obzorje  v majhnih čolnih. Velike ladje, iz katere so mornji spustili čolne, dejansko sploh niso videli niti kot neidentificiranega objekta.  

Kdor ni ravno slep, bo tudi popolnoma neznan objekt videl, le razlagal si ga bo po svoje. Kdo od nas se pa še ni zmotili in kakšen štor ali senco vej zamenjal za kakšno žival (ali palčka v mlajših letih)?

Ni pa treba samo domorodcev iz kolonij dajati kot primer, saj smo tudi mi sami nekakšni domorodci. Je bil tudi v "civilizirani" Evropi že zabeležen primer, ko so iz daljnje Afrike pripeljali žirafo, pa je nek učenjak pred njo samo ostrmel, se obrnil in slovesno izjavil, da taka žival pa že ni možna.
Torej žirafo je videl, samo razlagal si jo je po svojih predstavah, češ, da so jo morali kako iz lesa skup sestaviti ali kako, v glavnem, da to mora bit nekakšna goljufija.

Vesoljska ladja najbrž ni najboljši primer, saj bi jo po vseh teh ZF filmih verjetno takoj "prepoznali", saj zdaj že kar pogosto "prepoznavamo" za neznana vesoljska plovila tudi take pojave, ki to sploh niso.



Back to top
 
 
IP Logged
 
Pages: 1 ... 29 30 31 32 33