Welcome, Guest. Please Login or Register
Forum Svet pogovorov gape.org
Sončeve pozitivke
pilcom.si
 
  HomeHelpSearchMembersLoginRegister  
 
Pages: 1 ... 3 4 5 6 
(Read 32525 times)
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Moja osebna prepričanja
Reply #60 - 17.01.2003 at 12:59:14
 
Quote:
Zato tud rad zahajam v druga "kraljestva" ampak ne bi spet rad pristal v dolini pa kakršna koli že je, ampak nekje na ravnini oz. še bolje na višini, kjer bi lahko užival v sadovih te kraljevine in obenem imel jasen pogled tudi v nižje kraje.  


Če greš nad materijo z duhom, da jo boš 'premagal', pol se boš slej ko prej zagrizu v lasten rep, tko kot se je naša materilaistična civilizacija zagrizla v svojga, ko je šla z materijo nad duha. Oba pristopa poganjata  v tek večni krog nastajanja (samsara). V tistega, ki ga je okrog gonu predvsem duhovni princip biti,  budizem zabije en klin zarad katerga se je  lahko kolo ustavlo: nirvano, ki ni niti bit niti ne-bit, ki je  izginotje tako duhovne kot materilane biti. Existencializem je  enak klin zabil v  prazen lavf kolesa, ki ga je okrog poganjal materialistično pojmovanje biti: protislovnost eksistence,  ki je to, kar ni in to, kar je.

Srednji nauk, zmernost, je utemeljil budistični filozof nagarjunov (omenjam ga že v citatu od fromma kot filozofa nadarđuma, ki ga je jaspersers uvrstu v svojo knjigo filozofov kot utemlitelja zen budizma). Zanj je bistveno le to, kar obstaj neodvisno od drugega, torej iz samega sebe. Ker vsi dejavniki bivanja obstajajo le v medsebojni odvisnosti, so sami po sebi brez kakršnegakoli določila, se pravi, da so prazni. Potemtakem je tud celota sveta prazna, praznina pa se razodene kot edino načelo, ki je onkraj biti in ne-biti.
Različnost je v resnici le slepilo, zarad tega tud ni razlike med samsaro (krogotok nastajanju) inn nirvano. Odrešilno spoznanje je: sami smo v nirvani, praznina je edina dejanskost.

Tko da ta dilema, ta dulizem med duhom in materijo, med 'nebeškim' in 'zemeljskim' kraljestvom je blo že razrešeno, nam je po moje brez veze še enkrat toplo vodo odkrivat. Obstajajo seveda tud nauki, taki čist praktični,  kako to praznino dojet in dosečt, najbolj bistven pa je po moje ta, da ni za pričakovat  odrešenja niti v duhu niti materiji, da je bistvo nauka v dojetju finte, da je človekova materialno/duhovna eksitenca v bistvu tisto, kar ona ni. Vse kar ti to spoznaje spoznaje prinese je, da ni nobene hierarhije, na katero bi se moral ozirat in zarad nje sekirat in da zato živiš samo zmerno znotraj možnega Smiley
Back to top
 
 
IP Logged
 
Realbe
Guest




Re: Moja osebna prepričanja
Reply #61 - 17.01.2003 at 13:53:53
 

titud wrote:

Odrešilno spoznanje je: sami smo v nirvani, praznina je edina dejanskost.

in še:

Obstajajo seveda tud nauki, taki čist praktični,  kako to praznino dojet in dosečt, najbolj bistven pa je po moje ta, da ni za pričakovat  odrešenja niti v duhu niti materiji, da je bistvo nauka v dojetju finte, da je človekova materialno/duhovna eksitenca v bistvu tisto, kar ona ni.

V prvem odstavku pišeš, da odrešilno spoznanje je,to spoznanje predpostavlja odrešitev, ki pa -kot je razvidno iz drugega odstavka ni odrešitev duha ne materije, saj je  človekova materialno/duhovna eksitenca v bistvu tisto, kar ona ni.
Povej mi prosim kdo naj bi bil odrešen? Zakaj? Odrešen pred čim?

Čisto mogoče je , da sem vse narobe razumel!
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Moja osebna prepričanja
Reply #62 - 17.01.2003 at 14:33:48
 
Quote:
Povej mi prosim kdo naj bi bil odrešen? Zakaj? Odrešen pred čim?


V tvoji eksistenci tukaj in zadj je zakodiran ključ tvoje odrešitve. Nč ti ni treba nardit, da se odrešiš, samo spoznat moraš, da si odrešen. Pred čem? Pred tem kar si, ker si zmeraj  in v vsakem trentuku  tisto, kar nis. Tongue Smiley
Back to top
 
 
IP Logged
 
Realbe
Guest




Re: Moja osebna prepričanja
Reply #63 - 17.01.2003 at 16:26:46
 
Titud wrote:
Nč ti ni treba nardit, da se odrešiš, samo spoznat moraš, da si odrešen.

To da moram spoznat pomeni, da moram se moram aktivno udejanjat, da spoznam?
Z drugimi besedami spoznanje zahteva akcijo,ker na drugi strani pasivnost (lenoba?)ne spremeni obstojočega  stanja duha????

Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Moja osebna prepričanja
Reply #64 - 20.01.2003 at 08:06:44
 
Quote:
To da moram spoznat pomeni, da moram se moram aktivno udejanjat, da spoznam?
Z drugimi besedami spoznanje zahteva akcijo,ker na drugi strani pasivnost (lenoba?)ne spremeni obstojočega  stanja duha?


Valjda zahteva akcijo, aktivno udejanje. Samo to se ne  utemeljuje na tem kaj si (misliš) da si, si bil in kar si želiš bit (postat). Še manj temelji na tem, kar maš/nimaš, si imel/nis imel ali želiš imet ali se želiš losat.  Aktivno udejanjenje je utemljeno na tistem, kar nis in kar nikol  do konca tud ne boš. Tud  s smrtjo ne, ker smrt je ne-bit, torej še zmeraj nekaj, s čimer se lahko poistovečaš.

Smisla res ni, vse je v bistvu nesmislelno, absurdno in tvoje aktivno udejanje je res nevezano/ravnodušno, a  do konca odgvorno do eksistence tukaj in zdaj, zato tud solidarno in humano sočutno do vsega eksistirajočega, torej aktivno. Ekistenca  je zakodirana v potenci, da se presežeš, da si tisto, kar nisi in da si tud tisto, kar nisi, sposeben zanikat, tko da se tud s tem ne moreš do konca poistovetit.

Do zanikanja tistga, kar nis, vodi polna in aktivna pot  eksitence, znotraj katere ziher ni placa z lenobo  8) Smiley.
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Moja osebna prepričanja
Reply #65 - 24.03.2003 at 10:25:28
 
Tole rapredam naprej bolj sam zase, a ker utegne kašnemu podobno zapletnmu iskalcu prav prav prit, se mi zdi škoda, da ne gre med folk.

Skratka, napisov sem, že na tem pa tud na kakšnem drugem topiku, da je evropski eksitencializemkot ena najbolj vitalnih filozofskih smeri XX. stoletja v marsičem sovpadal s filozofijo zen budizma. Če bi verjel heidegru kot vodilnemu filozofu eksistencializma, bi človk reku, da je to filozofsko ujemanje naključno, pri literatih pa drugih umetnikih  bi se  to ujemanje po moje dalo tud dostkrat kot nenaključno ali  clo jemat kot posnemanje (npr. haiku pesništva in slikarstva).

D. t. suzuki kot dober pozonvalec tako zen budizma kot evrospske filozofske misli (in krščanstvakot religije), ugotavlja, da se vse smeri  evropskega eksistencializma  strinjajo, da je človek neskončno oddaljen od boga, in da je 'morje možnosti, ki se človeku s tem odpira, zastrašujoče'. Predstavljajo svobodo, a neomjena svoboda predstavlja tudi neznosen pritisk odgovornosti.' Tako razmišljanje je zenu tuje, ker je zanj končno-brezkončno, čas je večnost, človek pa ni ločenod boga ('jaz sem prej kot se je rodil adam). Poleg tega zen ne vidi nič zastrašujeočega v brezkončnih možnostih, neskončni svobodi in brezmejni odgovornosti. Zen gre neskončnim možnostim nasproti; uživa v neomejni svobodi, ker je zen svoboda sama; kolikor je že neskončna in neznosna je odgovornost, zen jo prenaša kot da jo sploh ne bi prenašal. Po krščanski terminologiji to pomeni, da je breme moje odgovornosti prenešeno na božja ramena, 'ne kot jaz hočem temveč kokakor ti hočeš' - to je stališče  zena do moralne odgovornosti. To suzukijem mnenju ni nobeno izogibanje. Zen je popolnoma sposoben prenašat ogovornost, če je potrebno zato odgovorno žrtvuje tudi življenje, ker je vrlina dajanja (dana), prva od šestih vrlin zena.

Kirkegaggard (filozof ekistencializma)  je bil po suzukijevem mnenju precej nevrotičen in morbiden v svojih razglabljanjih o strahu. Bil je obseden s tem občutenjem, ker je nenormalno občutil svojo oddvojenost od boga, to pa mu je preprečevalo razmevanje pomena svobode, ki izhaja iz izkušnje tatate (najvišje, šeste zen  vrline, ki sledi peti, to je praznini ali sunjata). Eksitencialist si običajno razlaga svobodo  na planu relativnosti, kjer svobode v najvišjem smislu razumevanja tega pojma ni. Eksistencialist  gleda v brezno tatate in drhti, ker je pod vplivom nepopisnega strahu. Zen bi mu rekel: zakaj ne skočiš direkt v brezno in ne vidiš, kaj v njem?

Ideja induvidualizma ga usodno zadržuje, da se ne vrže v žrelo hudiča.    Undecided Smiley
Back to top
 
 
IP Logged
 
bp
Ex Member




Re: Moja osebna prepričanja
Reply #66 - 24.03.2003 at 14:46:36
 
Esječič (malo zmeden) na podobno temo, ki pa se recimo ne dotakne meja jezika.

http://home.att.net/~pcr-aar/2002/bose.pdf

Me je malo spomnilo na tisto debato s ten-nejem o tem ali obstaja mišljenje zunaj govorice, zunaj kategorij in simbolov, neopisljivo in morda neprenosljivo.

Konji niso konji zaradi jasno razvidne in opredeljive konjskosti, kategorije niso več škatle z ostrimi mejami, temveč tkanina stkana iz miljonov različnih povezav, katerih preseke si ogledujemo iz različnih zornih kotov. Čas po moderni, pa kakršen naj že bo, nam je uspel predstavit vsaj to, če nam že ne kaže jasne poti naprej.

Tako da je vse že precej zrelativitirano in borit se s tem nima več pravega smisla, niti o tem pisat.

Danes pisat razprave proti temu, da je svet sestavljen iz petih elementov, čeprav si še marsikdo ni ustvaril koherentne slike sveta, pa teka od feng-shuija k astrologiji ali čimbolj obskurnim grkom, je precej nesmiselno.  Svoje probleme rešuje vsak, tako kot jih je edino sposoben reševati. Tisti, ki rabijo zvezde in horoskope, bodo obdržali zvezde in horoskope.

Zen, kot tudi zahodnjak Wittgenstein sta recimo podobno prepričana, da je problem razrešen, takrat, ko izgine potreba, da bi se po njem sploh spraševali, ko se problem razblini (in ne raztopi, kemiki bodo vedeli do kakšnih vse problemov lahko prihaja pri raztopinah - solutions).

Koana v Zenu je šolski problem, na katerem se učimo razblinjati in izginjati probleme, jih nadomestit s praznino (sunjata) in morda univerzalnostjo (tatata...tatata, moj prevod).

Da ni tale osebnost in individualnost pa najin problem, titud? Ali pa morda ideja, spoznanje, ki bo prineslo dokončno odrešitev? (In John-Doe je morda imel že pred časom za oba ta pravi Zenovski odgovor)

Tako kot je bil Kierkegaardov problem strah pred sabo in vsakim in svetom (samo če poškiliš v biografijo) in ga ni uspel kljub debelim knjigam nikoli razrešit, pa eksistencialisti obupujejo nad dejstvom, kam naj vtaknejo vso tisto svobodo, ki so si jo vendar povsem sami naložili na svoja pleča. Kakšen balkanski Zen mojster bi jim pri tem kar  direkt povedal -- jebeš brezno, pa hudiča, pa še tebe  povrh.  Kakšen japonski mojster iz Rinzai šole, bi verjetno vzel pa palico in bi jih z njo mahnil po buči.

lp bp
Back to top
« Last Edit: 24.03.2003 at 18:44:08 by bp »  
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Moja osebna prepričanja
Reply #67 - 25.03.2003 at 15:24:46
 
Se mi je zdelo, da je wittgenststeinovi izjavi, da je bistvo rešitve življenjskega problema v tem, da problem izgine, ena zenovska modrost. On bo to že vedu, ker celo  življenje imel resne probleme s svojimi strahovi in se je najbolj varnega pred  počutu v umobolnici (sem pred kratkim gledal v mali drami eno filozofsko  dramo o njem, v kateri je njegove paranojo dobr zadel igor samobor).

Kar se rinazajeve šole tiče: on je z udarcem v glavo učenca opozoru, da se eksitencialnih vprašnj ne da rešit z glavo, ampak da se jih je treba lotit s trebuhom. Dobesedno, ker zenovci majo trebušno predpono za najbolj vitalen in prizemljen del telesa, ki edini lahko da celovit odgovor na življenjska vprašanja. Možgani oz. intelkt se s paradoksi življenja nimajo kaj ukvarjat, ker se bodo nujno zaplezal v svojo dualistično logiko. Jest sem imel takih udarcev bolj balkanske sorte  po glav kar nekaj, zato sem bil nekak prisiljen  odgovore na življenjska vprašanja reševat s trebuhom. Kljub temu, da mi je tko še najboljš znesl, sem se zmerom spraševal, al mi je blo to vsiljen al sem si sam okoliščine tko napelov, da sem jih po glav dobu.  

Zdej sem po moje v fazi, da iščem intelektualni alibi za umik v trebuh, ki ga v eksitencializmu nism čist najdu. Zen ga na nek način daje, tko da zdaj z vnovičnem reševanjem  življenjskih vprašanj na intelektualnem nivoju tkorekoč zavestno izzivam  en tak  but v glavo, ki ga intelekt ne bo zavrnu, ker bi bil  balkanski v pomenu barbarski, ampak ga bo sprejel kot rinazijev dar v zenovskem pomenu modrosti.

Hočm povedat, da nism glih v kašni wittgesteinovi ali pa kirkeggardovi situaciji, da bi se mi po obsojenosti na svobodo trgal. Te ogroženosti, ki jo daje obsojenost na svobodo,  sem že zdavnaj losal. Zdaj si moram le še dokazat, da se hkrati z ogroženostjo nisem losala tud svobode, kar je najbolj pogosta rešitev  modernega človeka na ogroženost od svobode. Najt dokaz, da sem postmodereno rešitu  bistvenih   življenjenjskih  problemov   najdu še preden sem jo sploh začel  zavestno  v postmoderni paradigmi iskat Tongue Smiley    
Back to top
 
 
IP Logged
 
bp
Ex Member




Re: Moja osebna prepričanja
Reply #68 - 25.03.2003 at 17:18:03
 
Trebušna predpona je tisti del telesa s katere pomočjo  se lahko polno in pravilno zadiha, če prav vem. In jo je potrebno kar malo potrenirat in se nanjo skoncertirat za ure sedenja v zazenu.

Dihanje a ni to najbolj pogosta metafora za življenje.  Pretakanje iz okolice vate in pa spet nazaj ven.  Vdih, ki mu sled izdih, pa spet vdih. V neprenehno ponavljanem ciklu.

Jest sem se pošteno umaknil v trebuh v zadnjih mesecih, kar za nekaj kilogramov in centimetrov, se mi zdi, da bo treba s tem nehat, pa malo več migat Undecided Tovrstnega umika ne priporočam.  Tongue

Zaradi tiste tvoje povezave med umikom pred ogroženostjo in izgubo svobode, se danes že nekaj časa počutim malo nelagodno, zgleda da zadeva še daleč ni izginjena še izrinjena ne. Smiley Uff, bom moral tole malo prespat in premeditirat, to občutenje svobode.

A najti postmoderno rešitve pri tebi pomeni, da izhajaš iz sebe, vpetosti v svoje okolje in od tod vlečeš svoja spoznanja, postmoderne koktajle naukov teh ali onih šol pa uporabljaš za berglo, dokler ne zmoreš samostojno hodit. Al jest zadnjega stavka nič ne štekam?

bp
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Moja osebna prepričanja
Reply #69 - 26.03.2003 at 09:11:18
 
Quote:
Zaradi tiste tvoje povezave med umikom pred ogroženostjo in izgubo svobode, se danes že nekaj časa počutim malo nelagodno, zgleda da zadeva še daleč ni izginjena še izrinjena ne.  Uff, bom moral tole malo prespat in premeditirat, to občutenje svobode.
 

To povezavo med izgubo ogroženosti z izgubo svobode na en dost pregleden  razrešuje erich fromm v knjigi bekstvo od slobode, ki je bla izdana  srbohrvaščini pri nolitu pred več kot dvajsetimi leti. Vsaj zdi se mi, ker takrat, ko sem jo jest bral, sem se nagibal  bolj h kolektivistični razrešitvi problema v marksitičnem smilslu (razrešitu je v razotujenosti proizvajalcev  od produkcijskih sredstev), zdaj bi pa v nej znov ugledat tud psihoterapevtsko/spiritualne (zenovske) vidike razrešitve. Šele zdaj odkrivam te dimenzije skoz njegove druge knjige tega jungovega sodobnika, ki je z  njegovo psihoanalizo razlagal predvsem socialne pojave.


Quote:
A najti postmoderno rešitve pri tebi pomeni, da izhajaš iz sebe, vpetosti v svoje okolje in od tod vlečeš svoja spoznanja, postmoderne koktajle naukov teh ali onih šol pa uporabljaš za berglo, dokler ne zmoreš samostojno hodit. Al jest zadnjega stavka nič ne štekam?


Jest gledam na postmoderne razreševanja ogroženosti  od svobode kot na poskuse intelektualnega utemljevanja tistga, kar sem jest lotu  tkorekoč spontano razreševat. Dejstvo je , da sem se na samem štartu razvoja svojega na  intelektualizmu utemljenega razreševanje ekistencilanih problemov in v obdodbju praktično popolne 'obsojenosti na  svobodo'   spontano prepustu filingu 'iz trebuha'. Moj problem je bil v tem, da mi je  očitno le tako lahko znesl, nism pa mogu najt intelektualnega pokritja za to praktično izkušnjo. Intelekt sem tako vedno imel za nekaj, kar me potencilano ogroža, kar bi lahko, če bi se začel nanjga naslanjat, razkril dejstvo, da sem v  trebuh  'pobegnu pred ogroženostjo od svobode' in da je zato moj lajf le oblika nesvobode.

Postmoderna scena mi v bistvu odpira intelektulni prostor za razkritje, da nism nikamor pobegnu in da nism nč zgubu, da sem si polje svobode prazprav razširu in dalahko intelekt uparabljam po mili volji, ne da mi me ogrozu v moji svobodni eksitencialni poziciji.

Ne vem, vi ste večinoma mlajši in ste v postmoderni sceni iz konca osemdestih in v  devetdestih bistvu odraščali. V začetku osemdestih je blo pri nas le ene par krišnarjev in skurjenih al pa kvazi hipijev, ki niso zbujal upanja  v možnost  kakšne realne alternativne izbire.  Če se v začetku  osemdesetih zaradi ugodnih kreditov nisi  lotu zidat bajte al pa kupovat stanovanja, si bil totaln bebec, to je pa je hkrat pomenil, da si moral v čustveno najintenzivnejšem okolju pristajat na brezčutno   logiko okolja ter malomeščansko žlahtovske klane. Če nis šel skratka v to, nis imel za svoj lajf nobenga racionalnega pokritja in  so te v bistvu imel vsi za iracinalnega debila.  

Mislm, da se je v devetdesetih letih scena v tem smislu zaprla in da je marsikdo sprevidu, da je blo tisto, kar je veljalo v osemdesetih za eno trdno  realnost, eno navadno  napihovanje. Milni mehurček se je razblinu, realost je dejnasko postala za dost več folka dost trša, zato so    v devetdestih alternativne oblike življenja začela dobivat eno večjo praktično vrednost in s tem tud  racionalno pokritje.  

Vsaj zase lahko rečem, da mam  šele v tem tisočletju šanso, da se ujamem z duhom časa. Mam sicer včasih občutek ogroženoti, da so vrstniki napravl dost več na materilnem planu in da ste generacije devetdesetih let dost globje pršle na t.i. duhovnem področju, ampak hkrat mam pa občutek, da bistvo današnjega duha časa ena harmonija, ki jo zarad forsiranja duhovne al pa materialne scene v bistvu v vsem manjka. Tud men, zato jo tud tle gor iščem predvsem  v stiku z generacijo, ki  se je oblikovala v duhu časa devetdesetih in ki je legitimizirala sceno, ki sem jo jest na intimnem nivoju tko  konspirativno in  intelktualno omahljivo  zastavu že v osemdesetih.              
Back to top
 
 
IP Logged
 
bp
Ex Member




Re: Moja osebna prepričanja
Reply #70 - 26.03.2003 at 10:34:10
 
titud wrote on 26.03.2003 at 09:11:18:
Mislm, da se je v devetdesetih letih scena v tem smislu zaprla in da je marsikdo sprevidu, da je blo tisto, kar je veljalo v osemdesetih za eno trdno  realnost, eno navadno  napihovanje. Milni mehurček se je razblinu, realost je dejnasko postala za dost več folka dost trša, zato so    v devetdestih alternativne oblike življenja začela dobivat eno večjo praktično vrednost in s tem tud  racionalno pokritje.  

Hmm, jest pa ne vidim prav posebnih prednosti v tem, da danes marsikdo, ki si morda želi postavit bajto, dom zavetje, tega ne more naredit, sorry. To po mojem ni ravno večja svoboda. Je sicer res, da te to lahko sili v drugačen pogled na življenje in svet ali pa v stisko. Ampak ti drugačni pogledi lahko privedejo tudi do kakšne kriminalokracije, do katere je skoraj prišlo v Srbiji, pa še do marsikakšne patologije marsikje, pa do utopizmov, eskapizmov, raznoraznih poljubnih ...izmov, ne pa do svobodnejših posameznikov.

bp
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Moja osebna prepričanja
Reply #71 - 26.03.2003 at 12:20:42
 
Se je res zgodu en paradoks: v osemdesetih bajta ni bla svobodna opcija, ampak tkorekoč edina. Večini, ki jih poznam, je vzela dest let lajfa in jim  vso iduvidulanost pa intimnost, ki bi jim jo bla v bistvu morala zagotovit. Zdaj sta svoja  bajta pa svoje stanovanje  postala  zarad nedosegljivosti kljub anagžiranju celga klana ena dost nerealna opcija, zato je  ratal več placa za induvidualnost pa intimnost. Se mi zdi, da je zdaj prazparav laže it 'na svoje' kot včasih, ker zdaj se gre na svoje lahko vsaj  legitimno v  duhovnem smislu, čeprav fizično (lastninsko) gledano nis na svojem. Res je to lahko le en  eskapizem, ampak v njem jest ne vidim takega bega od svobode kot kot ga je nekdaj  pomenu materialni eksapizem, ki je nase vezal duhovno praznino prejšnje generacije.  Dons je kupit novo stanovanje  al pa nardit bajto vsaj etično sumljivo, moraš bit v vrhovih političnih, gospodarskih al pa vsaj mafijskih klanov. Tud če je to trend in deluje v tem smsilu  frustrirajoče, se v  folk ne zajeda  tko globok, kot je folku ubil duha dekadentni socialstični materializem osemdesetih z divjim kapitalističnim podaljškom v začeku devetdesetih.      
Back to top
 
 
IP Logged
 
bp
Ex Member




Re: Moja osebna prepričanja
Reply #72 - 27.03.2003 at 10:28:56
 
Se strinjam, da se ne zajeda na tak način, se zajeda na malo drugačnega Smiley  

Kako globoko pa pride, pa verjetno starejše generacije niti ne opazite (opazimo) drugače, kot recimo skozi jamranje starejših učiteljic, kakšna je današnja mladina in razne nam nerazumljive detajle.

Kot žabe v loncu vode na štedilniku.

bp

Back to top
 
 
IP Logged
 
m
5
p
*****
Offline


Posts: 6632

Gender: female
Re: Moja osebna prepričanja
Reply #73 - 27.03.2003 at 11:01:40
 
Quote:
Dihanje a ni to najbolj pogosta metafora za življenje.  Pretakanje iz okolice vate in pa spet nazaj ven.  Vdih, ki mu sled izdih, pa spet vdih. V neprenehno ponavljanem ciklu.


bp


Tole si pa krasno povedal.  Kiss
Back to top
 

Joj kolk radi drug drugemu izdiramo iveri iz oči! Cheesy
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Moja osebna prepričanja
Reply #74 - 27.03.2003 at 11:10:27
 
Vse se zajeda , ampak je dobr da način, da naslednja generacija ne potiska prejšnje še bolj globok, kakor je sama zagzla,  ampak tko, da se  vplivi nekak nevrtalizirajo, boljš rečen  harmonizirajo. Vsaj jest skušam gledat na naslednjo generacijo tko, ampak se to  da hitr tko zastopit, da si naslednjo generacijo svojo močjo pa avteritieto  podrediš kot to delajo  stare učiteljice. S tem jo morda res 'nevtraliziriraš', ampak za svojo harmonijo z duhom časa prav nč ne nardiš, kvečjemu povečuješ eno svojo nervozo.
Back to top
 
 
IP Logged
 
Pages: 1 ... 3 4 5 6