Titud:
Men je bolj bliz antična opredelitev harmonije, ki jo je platon je platon slikovito orisal skoz štiri kardinalne vrline,
Ker je zahodna civilizacija zgrajena na antični predstavi o pravičnosti/harmoniji, mi tko težko sprejmemo eno vrhovno avtoriteto/absolut, ki se mu morali pokorit.
Po moje je ravno obratno.Zahod rabi avtoriteto/absolut.
In vshod je mistika , čutenje .
Kolkor jst vem je zahodna civilizacija zrajena na krščanski veri in aristotelovi filozofiji,ki je v svojem principu različna od platona in sokrata.Ti boš verjetno o tem več vedu. Vera je zgrajena na avtoriteti in verjetno se oba strinjava, da je vera močno vplivala na zahodno civilizacijo.
Že Sokrat je govoril o bogu(devine) ki mu kaže pot,kljub njegovi eksistencialni filozofiji. Na to lahko gledamo v okviru religijozno-ekspirementalnega vshoda, kot potrebo po božij milosti (povedano v besedah krščanstva) -naravna intuicija za boga,ki mora biti pri samostojnem pohodu eksistencialnega filozofa, še dosti bolj izrazita (po mojem mnenju) , .Če te prav razumem prav o tem govoriš :
Tud jest moram zaupat pravičnosti, mi ne preostane drugeaga. Pravičnost se tud men kaže kot ene vrste zavest/spirit, pod katero si lahko obetam kolikor tolk varno in udobno vožnjo. Ne vidim razloga, zakaj me ne bi mogla vodit k večni sreči, saj v principu mojga uma nič trajno ne ovira, da ne bi idealne špure najdu.
No in vera je pri ljudeh z majšo intuicijo bolj potrebna.
Saj je za njih to najkrajša pot.
Vede so tradicionalna vera Indije. Mislim, da se krešejo
mnenja ob vprašanju vere, ki pa je sama že po definicij nedokazljiva .Vendar je občutek za pravičnot ravno tako nedokazljiv in še lažje ovrgljiv:
Ker če bi verjel, da mu lahko kaj pomaga trpljenje skrajšat (npr. nadduša) pol lahko verjame tud v en drugačen konstrustt (npr. poddušo), ki bi mu nalašč nagaja podaljšat. Tko kot smo si v kršanstvu ustvarli boga in luciferja.
Vera zahteva delitev, ker je vprašanje morale.Vendar to pomeni zavestno odrekanje razvadam (npr. spolni sli) za to da dobiš delček svoje prave božje narave. Res je ko verjameš, verjameš v boga in luciferja, vendar koga boš ubogal? In kako ti ne bo vsemogočni bog ljubezni pomagal,če ga prosiš?
Vse defekcije Zahoda izhajajo iz greha.Verjamemo pa ne delamo tako- Jezusova prilika O hiši na skali in o hiši na pesku
Sem vesel, da se kaj mi kaj spontano razreši, za kakšno bolj forsirano pot pač rabm večja kot zgolj filozozofska jamstva.
Rad bi te opozoril v zavesti da delam dobro, da časa ni na pretek.
Nobenih zagotovil ni .Vendar se po mojem mnjenju piše najslabše tistemu ki se zanaša na um-filozofijo:
Aryan:
kaj pa pol zate ni blebetanje, ce filozofija to je?
Blabetanje niso že čustva.To sem že prej povedal.
Blebetanje je :
Quote:Posted by: LittleStar Posted on: Today at 3:10pm
Ne vem, aryan, kaj si ti predstavljaš pod Absolut. Men se zdi, da ga lahko, tako omejeni v 'materialni' obliki kot smo, 'izvajamo' (če hočeš: služimo) le skrajno subjektivno, kar pomeni zame: smo dejansko sami karma, ko jo ozavestimo.
Posted by: sidha Posted on: Today at 3:43pm
on Today at 2:50pm, aryan wrote:
dej mal razloz kaj si s tem mislu? zelo zanimivo mi bo slisat to od nekoga ki se ukvarja s tantro. sej ves kaj mislim, a ne?
Hočem rečt, da črpaš filozofijo iz knjig. In eno in isto stvar premlevaš kar naprej. Verjetno tudi častiš boga in mantraš... Jaz pa govorim o čisto praktični tantri, kjer je efekt viden in občuten takoj brez časovnega odloga.
Posted by: titud Posted on: Today at 3:49pm
Quote:ja pol se pa vpras kdo ti zdej daje jamstvo? komu zaupas?
Tud jest moram zaupat pravičnosti, mi ne preostane drugeaga. Pravičnost se tud men kaže kot ene vrste zavest/spirit, pod katero si lahko obetam kolikor tolk varno in udobno vožnjo. Ne vidim razloga, zakaj me ne bi mogla vodit k večni sreči, saj v principu mojga uma nič trajno ne ovira, da ne bi idealne špure najdu. Ker če bi verjel, da mu lahko kaj pomaga trpljenje skrajšat (npr. nadduša) pol lahko verjame tud v en drugačen konstrustt (npr. poddušo), ki bi mu nalašč nagaja podaljšat. Tko kot smo si v kršanstvu ustvarli boga in luciferja.
Na dolgi rok bomo vsi zihr enkrat nehal fizično al pa menatlno/spiritualno vračat eksperimntirat, med tem pa lahko pazmo le na to, da bomo čim manjkrat zglajzal.
Pa še to: jest se nimam za nobenga buditsta, vsaj praktiknta budizma ne. Filozofsko gledano mi je bliz to, kako so razešl probem obsojenosti na večno vračanja v trpljenje, tko kot je teb bliz kako ta isti problem razrešujejo vede. Men je to zadost, mi trpljenje ni tko neznosno, da bi se ga lotu odpravljat na silo zdaj in za večno. Sem vesel, da se kaj mi kaj spontano razreši, za kakšno bolj forsirano pot pač rabm večja kot zgolj filozozofska jamstva.
Posted by: aryan Posted on: Today at 4:44pm
on Today at 3:43pm, sidha wrote:Hočem rečt, da črpaš filozofijo iz knjig. In eno in isto stvar premlevaš kar naprej. Verjetno tudi častiš boga in mantraš
to priporocajo Vede ja. hkrati dajejo filozofski koncept in podlago za tako prakticiranje. ce so ksni rezultati od tega pa bos mogu probat sam, oz. bos rezultate tega prakticiranja lahko indirektno do neke mere vidu v tistih ki to izvajajo striktno po navodilih Ved.
Quote:Jaz pa govorim o čisto praktični tantri, kjer je efekt viden in občuten takoj brez časovnega odloga.
iz tega po moje tud izhaja tvoj nick sidha, a ne? sidha pomen "popoln, perfekt".
ce si sidha v pravem pomenu besede, in to si dozivel in dosegel takoj, brez casovnega odloga pol bos mogu to svojo perfeknost tud zadrzat v vseh okoliscinah. razen ce si sidha samo v nekih relativnih okoliscinah, ne absolutnih.
torej kasn "sidha" si ti?
lahko pa poves tud kero vrste tantre (samopašnost, razuzdanost, neukrocenost, nebrzdanost) prakticiras in kaksne "vidne" efekte ti daje? (lata-sadhana, vamachara, virachara, pasvacara...?)
Posted by: aryan Posted on: Today at 4:54pm
on Today at 3:49pm, titud wrote:Men je to zadost, mi trpljenje ni tko neznosno, da bi se ga lotu odpravljat na silo zdaj in za večno. Sem vesel, da se kaj mi kaj spontano razreši, za kakšno bolj forsirano pot pač rabm večja kot zgolj filozozofska jamstva.
prav mas. trpljenje sluzi le kot indirektni impulz da se nekdo zacne sprasvat kaj ga povzroca in kako ga odstrant. seveda upamo vsi na to da bi ga odstranl za vecno, ampak seveda ne za ceno izgube zadovoljstva. se prav direktni impulz za nase delovanje na kateremkol nivoju obstoja bi mogu bit zagotovljeno vecno zadovoljstvo, ne le odstranitev trpljenja. tud o cem takem bi se splacal vedt in delovat, a ne?
Posted by: Realbe Posted on: Today at 5:44pm
Aryan
a mi lahko prosim razlozis kaj to pomen mislit na "nic". tud ta "nic" more bit "nekaj", drgac se ne bi dal mislit na tist niti obcutit. ce pa misli niti obcutka v konci fazi ni, pol bi mi pa zelo tezko razlozu kako iz "nic" nastane "nekaj". vsi pa mamo izkusnje z mislijo in tud obcutkom v trenutnem stanju
Mislil sem -sploh ne misliti- s primerjavo misliti na nič in hkrati ne misliti na nič , sem samo ponazoril stanje brez uma . Ta stavek se ne da razumeti ker je protisloven.
- zato ti ostanijo samo čustva.
Vede vejo kdo je Paramatma in kako se z njem povezat
Kolkor jst razumem zakaj se gre pri tem stavku potem lahko brez obotavljanja rečem:Če bi vede to vedle,bi se zdej mi ne izgubljali v neskončnih sobanah uma ampak plesali z bogom.
cilji meditacije niso le izguba materialnega ega, temvec spoznanje nasega vecnega spiritualnega ega. meditacije ki ti odstranjo materialno identiteto so "delne" meditacije, in tud njihov cilj je "delni".
Ego ni materija. Ego je duh.(Hudič).Sicer sem pa mislil samo delni cilj meditacije ,naprej je treba -čustva-stanje popolne tišine -molitev-rasvtljenje (po Osho-ju)
Društvo Sonce | Sončeve pozitivke | Pogovori v živo | Dobrodelnost | Sončna obvestila | vodnik
gape.org | Svet duhovnosti | Kult | nenavadno.com | Petya
Svet pogovorov » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.1!
YaBB © 2000-2002, Xnull. All Rights Reserved
In še naprej bi moral povleči miško po vseh netnih straneh, vseh zgodovinskih,filozofskih, verskih, takih in drugačnih: knjigah,časopisih in kar je še pisane besede ,pa tudi po vseh izrečenih besedah zgodovine(od "Biti ali ne biti " do "ali je krava že povrgla") in še po vseh biljonih miljard misli, ki so se skozi zgodovino smukale, in se smukajo še danes, po človeških beticah.
S tem, da je filozofija najslabša od vseh.Filozofi do zdaj še niso rešili teh vprašaj:Kaj je življenje, pravičnost, dobro, sreča.... Ali zunanij svet obstaja in tako v k.
Kako naj živim s temi nerešenimi vprašanji? Dosti manevrskega prostora nimam.Prav zaprav nič.
Skrati pa se teji isti filozofi ženejo za ženskami in denarjem.S tem je povedano vse.