Welcome, Guest. Please Login or Register
Forum Svet pogovorov gape.org
Sončeve pozitivke
pilcom.si
 
  HomeHelpSearchMembersLoginRegister  
 
Pages: 1 ... 65 66 67 68 69 ... 90
(Read 281315 times)
murileon
5
*****
Offline

I Love YaBB 2!
Posts: 749
Kamnik
Gender: male
Re: Sanje
Reply #990 - 03.12.2008 at 07:18:20
 
titud wrote on 02.12.2008 at 16:45:45:
murileon wrote on 02.12.2008 at 15:05:53:
Kompenzacija v realnem življenju so pri meni drobni užitki ali nedolžna zadevanja s hrano, sladkarijami, ko se človek odpočije in si napolni baterije. Ta objektivna kompenzacija se pojavi tudi v sanjah, ko si vzamem kornet s kremo, kar sem v mladosti oboževal. Te sanje zaradi tega niso kompenzatorne, ampak so preprosto vzele nekaj primernega za simbol, ki so ga dodale celotni vsebini sanj, ki je napolnjena še s kupom drugih simbolov. Kompenzatorne sanje so zadovoljitev frustracij vsaj v sanjah, če že v realnosti ni mogoče, da se vsaj v sanjah pojavijo neki občutki, ki rešujejo notranje ravnovesje.
Zdi se mi, da si malo pomešal kompenzacijo v realnosti s kompenzatornimi sanjami.


Težko je dokazovat, ali je ta 'kompezantornost' v sanjah sanjska  preslikava tvoje kompnezacije v real lajfu ali pa se nananša na prvi del sanj. Bolj kot to je pomebno, da so ti pomagale ozavestit, da tud v real lajfu 'sladkanje' ni zadovoljevanje neke avtentične potrebe amapk nadomstilo za nekaj avtentičnjšega, česar nisi (bil) deležen, in da to nadomestilo, za katero si v real lajfu prepričan, da ti neodtujljivo pripada (pripada samo po sebi), ni brezplačno in ti da ti to prepričanje ustvarja neizplačljiv dolg.    


Dolg 3€ je brez problema izplačljiv. V sanjah gre za princip, da se ne pustim izsiljevati. Ko se preveč držim principa, nastopijo nepremagljivi jekleni izterjevalci. Domnevam, da gre za animus moje partnerke, ki v meni povzroči podobno primitivno reakcijo, prebudi podobne aspekte, plus avtoritarno držo, s katero se branim. Hkrati moj in njen aspekt. Sanje same pokažejo, da gre za kornet s kremo vreden 80 centov, kar je res zanemarljivo. Mislim, da ne gre za kompenzacijo, ampak preprosto za to, da sem trenutno v precej naporni situaciji: mali otrok, kredit, ki se je začel zažirati v vse drobne radosti, nepopustljivost partnerke, ki jo zanimajo samo svoje želje, predstave in pričakovanja, neglede na ceno, ki jo je treba plačati, odnos s partnerkinim sinom, ki je stopil v naporna najstniška leta. Pač film poka, stres je precejšen. Ne vem, zakaj to ne bi bilo avtentično dogajanje. Pa še kako avtentično je. Kornet s kremo je pač potreba po nečem, ob čemer se lahko malo odpočiješ, odklopiš. Vendar ta del v sanjah ni kompenzatoren, ker ni nobenega povdarka na ta simbol, nobenih posebnih občutkov. Ta simbol je samo del sanjske celote, ki mi, tudi s tvojo pomočjo, veliko razkriva.
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Sanje
Reply #991 - 03.12.2008 at 13:26:44
 
murileon wrote on 03.12.2008 at 07:18:20:
Dolg 3€ je brez problema izplačljiv. V sanjah gre za princip, da se ne pustim izsiljevati. Ko se preveč držim principa, nastopijo nepremagljivi jekleni izterjevalci. Domnevam, da gre za animus moje partnerke, ki v meni povzroči podobno primitivno reakcijo, prebudi podobne aspekte, plus avtoritarno držo, s katero se branim. Hkrati moj in njen aspekt. Sanje same pokažejo, da gre za kornet s kremo vreden 80 centov, kar je res zanemarljivo. Mislim, da ne gre za kompenzacijo, ampak preprosto za to, da sem trenutno v precej naporni situaciji: mali otrok, kredit, ki se je začel zažirati v vse drobne radosti, nepopustljivost partnerke, ki jo zanimajo samo svoje želje, predstave in pričakovanja, neglede na ceno, ki jo je treba plačati, odnos s partnerkinim sinom, ki je stopil v naporna najstniška leta. Pač film poka, stres je precejšen. Ne vem, zakaj to ne bi bilo avtentično dogajanje. Pa še kako avtentično je. Kornet s kremo je pač potreba po nečem, ob čemer se lahko malo odpočiješ, odklopiš. Vendar ta del v sanjah ni kompenzatoren, ker ni nobenega povdarka na ta simbol, nobenih posebnih občutkov. Ta simbol je samo del sanjske celote, ki mi, tudi s tvojo pomočjo, veliko razkriva.


V sanjah gre bolj  za princip, da je nakup korneta sam po sebi dejanje, ki   ti  ne prinese prinese  užitka (zavetja)  ampak sproži  verigo neizterljivosti). V tem smsilu ga jest razumem kot kompenzacijo, ki nudi samo videz zadovoljitve želje, zadovoljstvo tako ostane nepotešeno, torej kot dolg. Dolg za stanovanje po svoji neizterljivosti asocira na dolg od korneta, ampak lahko da samo na videz oz. samo v primeru, če ga jemlješ kot kompenzacijo za hišo (ki ti le kompenzira varno zavetje, tako kot sladkarije). Avtentična zadovoljitev želje namreč niso zidovi, ti samo simbolizirajo dom kot pojem čustvenega zavetja/izhodišča. Ko in če boš na tak način jemal stanovanje (če in ko bo  napolnnjeno  s vzajemnim čustvenim zavetjem vseh, ki ustvari  dom), potem se ga ne bo več  držal pricip kompenzacije hiše ( v smislu ne-doma oz. izgubljenega doma in s tem dolga, ki iz takega principa izhaja). Kornet kot lupina in krema kot pena  se tako ne bosta več asociativno povezovala s stanovanjem (lupina)  brez čvstvene vsebine (pena), kar bi ustvarjalo ustavrjalo dolg (neizpolnjeno željo). Ne vem, kako naj to  še drugače povem...
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Sanje
Reply #992 - 03.12.2008 at 14:42:48
 
Še dvoje mojih včerjašnjih sanj s precej pestro dramaturgijo.

Žena me pokliče, da se ji je na obsik k nam najavil par (naša skupna znanca, o katerih sva prejšnje dni zvedela, da imata kot rigidna katolika in malomeščana sploh neke medesebojne spore okrog tega, kako sprejet dejstvo, da bo  njun sin študent nepričakovano postal očka). Ker doma nimava navde sprejemat takih obiskov (prej bi morala vse lepo pospravit), se mi zdi logično, da  mi naroči, naj pustim avto doma in da  se peš odpravimo v nekaj kilometrov oddlajen lokal, kamor jo bo sin pripeljal za nami. Res prideta in hodimo skupaj proti lokalu v precejšnji zadregai in nesproščenosti, ker  ne načenjamo debate o njunem problemu oz. razlogu njiunega obiska.   Sam nočem teme načet, ker se nimam  za tako blizu in tudi zato, ker bi lahko izrazil kakšno takšno menje, ki bi pri ženi vzbudilo zgraženje nad mojo netekočutnostjo. Ko pridemo v lokal, pokličem sina, kje ima ženo, on pa se mi izmotava, da mu je počila guma in se mu hkrati zareče, da je mariboru in da mame ne more pripeljat. Pokličem ženo, ta je doma in sploh ne namerava prit v lokal. Ko mi je postane jasno, da se je na tak način izognila zoprnih gostov in da je hkrati s sinom zaspletkarila, da je dobil od mene avto za maribor, mi kljub prejšnji taktnosti do gostov (ali pa prv zardi nje) 'počii film', pošljem jo v p.m., sinove raybanke (vredne vsaj 400 €), ki se mi zanjdejo v roki,  pa na osuplost gosotov zalučam proti steni (ne vem če se razbijejo, ker se prej  zbudim).

V drugem delu noči sanjam spet nek velik lokal, kjer naj bi hčerkin fant (sicer glasbenik) uprizoril neko predavanje oz.  umetniški perforamans. Povabljeni so naši in njegovi znanci ter sorodniki, med pripravljanjem njegovih velikih kartonstih tabel s teksti in shemami, ki naj bi jih obešal na steno kot podporo pri dogajanju. Slučajno na nekatrih zagledam narisano  pištolo in iz nje puščice, ki kažejo na z za mizami označene križce z našimi imeni. Pomislim, da gre za scenarij terorističnega dejanja, zato sem skrajno napet in pozoren. Fant začne zbrane mirno   in zbrano nagovarjat, jest pa vsem vidim samo krinko in prežim na trenutek, ko bo potegnil pištolo. Ob meni se tako res skloni in seže v nahrbtnik, zgrabim ga od zadaj za roke, njemu pade pri prerivanju dejansko pištola na tla. Pobere jo nek dobrodušen debel stric, ki se hvali, da je s tako že streljal in brklja nekaj po njej tako nesrečno, da se mu sproži in se ustreli nekam med noge.  Folku ni nič jasno, večina itak misli, da je vse skupaj del performensa, zato jih jih zaman skušam skušam prepričat, da sem preprečil teroristično dejanje. Hči me očitujoče gleda, kaj se grem in da itak zmerom vse pokvarim,   fant je tud čist zbegan, mene pa začne resno skrbet, da sem res zajebal   zadevo in da tud če fant ni nič resnega  mislu s pištolo sem mu zdaj naredu sranje, ker ne bomo mogli zataškast, da se je stric ustrelu, saj je vse krvavo in čeprav se stric dela,  da mu ni nič...

Skratka, zanimve družinske situacije, polne zarotništva, sumičenj in paranoje v bistvu brez pravega povoda... Morda je bil temeljni povod to, da sva šla spat po 'tihi uri', se pravi po nerazrčiiščenm sporu, ki je tlel med nama že od zjutraj, ko se v javnosti (v trgovinini) na neko njeno zahtevo nisem odzval v skladu z  njnenim pričakovanjem (sem jo slabovoljno ignoriral), zaradi česar je bil prizdet njen ugled  v  domači trgovini in  kar mi ves dan ni mogla odpustit.          

  Roll Eyes Tongue Smiley
Back to top
 
 
IP Logged
 
murileon
5
*****
Offline

I Love YaBB 2!
Posts: 749
Kamnik
Gender: male
Re: Sanje
Reply #993 - 04.12.2008 at 08:09:53
 
Zanimive sanje sem imel ponoči. Te sanje so skoraj dokaz, da ima nezavedno svojo percepcijo ali pa vsaj od zavesti neodvisne tokove. V prejšnjih sanjah "nori izterjevalec", sem si kupil kornet s kremo, kar je bilo nekaj zelo obrobnega. Titud je v tem videl kompenzacijo. Kompenzacije sam sicer nisem razumel ravno kot kompenzatorne sanje in tudi sama vsebina se mi ni zdela taka, ki bi se ukvarjala s kompenzacijo, ampak s čisto drugimi stvarmi. To je bil moj zavestni svet. No, sanje so danes na veliki zvon obesile kompenzacijo. Zakaj je do tega prišlo? Je imel Titud prav glede včerajšnjih sanj ali je nezavedno izkoristilo mojo debato s Titudom  in se začelo ukvarjati s to temo. Bog ve. Očitno, da ima nezavedno svoje tokove neodvisne od zavestnega delovanja. En tak tok je Titud v mojih sanjah videl, jaz pa ne.

Današnje sanje:      ZDRAVA RANA (sicer čuden pojem, ampak takšni so bili občutki v sanjah)

Sem v nekem kraju na Notranjskem. Tam je planina Smrekovec, ki je v realnosti na Koroškem. Ljudje v sanjah govorijo bolj po Dolenjsko in se v sanjah tudi malo čudim, kako je v tem delu Koroške, ki v sanjah sega že na Notranjsko, opaziti Dolenjski vpliv akcenta. V sanjah Koroška, Dolenjska in Notranjska mejijo ena na drugo, v realnosti seveda ne. Očitno je, da ljudje tu, zaradi bujnih smrekovih gozdov, živijo od lesa. Po cesti vsake toliko vidiš kake močne gozdarje-tesarje-mizarja. To so mladi mišičasti fantje, ki jih čas adolescence še očitno meče.
Z družino smo v gostilni, ki jo vodi gospa s svojima sinovoma. Malo pred tem si v lekarni kupim neko zdravilo za živce iz proste prodaje. Ko sedim v gostilni, presenečen opazi, da je ime zdravilu Žnoder (smrkelj v krajih, kjer sem živel). Preberem, da je zdravilo iz svinjskega žnodra, ki ga postrgajo s požiralnika svinje. Malo se mi zagabi, vendar se mi zdi zdravilo zelo izvirno. Naročim si neko sladkarijo, verjetno torto. Izkaže se, da je ponudba bolj borna, torta in še neka druga sladica, ki jo imajo pa izgledata zelo dobri in sočni. Jem sladico, nakar se partnerka vstane in z družino odide ven iz gostilne. Očitno je s postrežbo in izborom nezadovoljna. Vendar ne naredi nobene scene, ampak samo odide. Sam sem narahlo ogorčen, ker me je kar tako pustila, ne da bi počakala, da svoje pojem. Sta pa sinova lastnice očitno bila rahlo netaktna s partnerko, zato lastnici, ki v tem delu deluje v redu ženska, povem svoje nestrinjanje z odnosom njenih dveh adolescentov, ki pa že očitno sama nosita odgovornost zase. Rekla sta, da je napol nora ali nekaj takega. Strinjam se, da zna biti včasih neprijetna za ljudi, ampak, da je drugače čisto ok. Lastnici povem, da verjetno v to gostilno ne bomo več prišli, kar pa je škoda, ker imajo dobre torte in škoda je tudi za njih. Očitno mulca nista sposobna dolgoročnega razmišljanja. Gospa pove, da se ona tega zaved in da jima je to že povedala. Nato me gospa, ki pa sedaj več ni v redu gospa, natera, da moram čistiti kuhinjo, brisati kapljice po tleh (doma sva imela s partnerko svoj čas prepire okrog kapljic, ki jih puščam po tleh v kopalnici ob tuširanju), da odslužim, kar sem jedel. Sedaj gospa deluje zoprna stara babura z očali, ki zapenja in zahteva od mene neumne in s tem ponižujoče stvari.
Nato je gostilna diskoteka, ki jo vodita sinova. Očitno gospa s časom več ne more naprej in sinova sta poskrbela za modernizacijo gostilne. V diskoteki je vsa družina in tudi dva moška, ki bi lahko tudi bila ta dva sinova, vendar pripadata družini. Ta sinova začneta seksati z nekima dvema starima baburama. To se mi kar gravža in pomislim, da verjetno težko prideta do seksa, kar je v njunih letih verjetno frustracija in poskušam to razumeti. Nato pridem do zaključka, da je ta prostor prav beden, dogajanje tudi bedno in je čas, da odidemo. Fanta sta takoj za to in skupaj za vedno odidemo iz te diskoteke-gostilne.
Nato bi moral zaradi nekih obveznosti par dni na služenje vojaškega roka. Neki vojaški uradnik mi pove, da moram v tujino, v Belgijo. Izkušnje v tujini se celo razveselim, čeprav mi vojska nič ne odgovarja. Ko sem v Belgiji na terenu, imam na roki veliko obvezano rano. Okrog je polno mladih pozitivnih vojakov. Nekdo mi reče, da me bodo določili za simulanta, očitno je namreč, da služenja zaradi rane na desni roki, ne bom odslužil v tipičnem ponižujočem vojaškem drilu. Snamem obvezo in pokaže se rana, precej krvava, zgleda zdrava neokužena rana. S tem dokažem, da ne simuliram. Madež krvi z moje rane je tudi na licu mlade zdrave simpatične vojakinje, kar deluje simpatično in v redu.
Back to top
« Last Edit: 04.12.2008 at 13:35:59 by murileon »  
 
IP Logged
 
murileon
5
*****
Offline

I Love YaBB 2!
Posts: 749
Kamnik
Gender: male
Re: Sanje
Reply #994 - 04.12.2008 at 08:31:47
 
titud wrote on 03.12.2008 at 14:42:48:
Še dvoje mojih včerjašnjih sanj s precej pestro dramaturgijo.

Žena me pokliče, da se ji je na obsik k nam najavil par (naša skupna znanca, o katerih sva prejšnje dni zvedela, da imata kot rigidna katolika in malomeščana sploh neke medesebojne spore okrog tega, kako sprejet dejstvo, da bo  njun sin študent nepričakovano postal očka). Ker doma nimava navde sprejemat takih obiskov (prej bi morala vse lepo pospravit), se mi zdi logično, da  mi naroči, naj pustim avto doma in da  se peš odpravimo v nekaj kilometrov oddlajen lokal, kamor jo bo sin pripeljal za nami. Res prideta in hodimo skupaj proti lokalu v precejšnji zadregai in nesproščenosti, ker  ne načenjamo debate o njunem problemu oz. razlogu njiunega obiska.   Sam nočem teme načet, ker se nimam  za tako blizu in tudi zato, ker bi lahko izrazil kakšno takšno menje, ki bi pri ženi vzbudilo zgraženje nad mojo netekočutnostjo. Ko pridemo v lokal, pokličem sina, kje ima ženo, on pa se mi izmotava, da mu je počila guma in se mu hkrati zareče, da je mariboru in da mame ne more pripeljat. Pokličem ženo, ta je doma in sploh ne namerava prit v lokal. Ko mi je postane jasno, da se je na tak način izognila zoprnih gostov in da je hkrati s sinom zaspletkarila, da je dobil od mene avto za maribor, mi kljub prejšnji taktnosti do gostov (ali pa prv zardi nje) 'počii film', pošljem jo v p.m., sinove raybanke (vredne vsaj 400 €), ki se mi zanjdejo v roki,  pa na osuplost gosotov zalučam proti steni (ne vem če se razbijejo, ker se prej  zbudim).

V drugem delu noči sanjam spet nek velik lokal, kjer naj bi hčerkin fant (sicer glasbenik) uprizoril neko predavanje oz.  umetniški perforamans. Povabljeni so naši in njegovi znanci ter sorodniki, med pripravljanjem njegovih velikih kartonstih tabel s teksti in shemami, ki naj bi jih obešal na steno kot podporo pri dogajanju. Slučajno na nekatrih zagledam narisano  pištolo in iz nje puščice, ki kažejo na z za mizami označene križce z našimi imeni. Pomislim, da gre za scenarij terorističnega dejanja, zato sem skrajno napet in pozoren. Fant začne zbrane mirno   in zbrano nagovarjat, jest pa vsem vidim samo krinko in prežim na trenutek, ko bo potegnil pištolo. Ob meni se tako res skloni in seže v nahrbtnik, zgrabim ga od zadaj za roke, njemu pade pri prerivanju dejansko pištola na tla. Pobere jo nek dobrodušen debel stric, ki se hvali, da je s tako že streljal in brklja nekaj po njej tako nesrečno, da se mu sproži in se ustreli nekam med noge.  Folku ni nič jasno, večina itak misli, da je vse skupaj del performensa, zato jih jih zaman skušam skušam prepričat, da sem preprečil teroristično dejanje. Hči me očitujoče gleda, kaj se grem in da itak zmerom vse pokvarim,   fant je tud čist zbegan, mene pa začne resno skrbet, da sem res zajebal   zadevo in da tud če fant ni nič resnega  mislu s pištolo sem mu zdaj naredu sranje, ker ne bomo mogli zataškast, da se je stric ustrelu, saj je vse krvavo in čeprav se stric dela,  da mu ni nič...

Skratka, zanimve družinske situacije, polne zarotništva, sumičenj in paranoje v bistvu brez pravega povoda... Morda je bil temeljni povod to, da sva šla spat po 'tihi uri', se pravi po nerazrčiiščenm sporu, ki je tlel med nama že od zjutraj, ko se v javnosti (v trgovinini) na neko njeno zahtevo nisem odzval v skladu z  njnenim pričakovanjem (sem jo slabovoljno ignoriral), zaradi česar je bil prizdet njen ugled  v  domači trgovini in  kar mi ves dan ni mogla odpustit.          

  Roll Eyes Tongue Smiley


Očitno tvoji otroci odraščajo in imajo tudi svoj svet, ki se v vrednotah razlikuje od tvojega. Vsaj sin še realno ni dovolj zrel, da bi svoje vrednote znal utemeljiti in ti tako pokazal, da je z njegovim razvojem vse ok. Glede na raybanke, bi rekel, da imaš na nek način celo prav. raybanke so očitno simbol nastopaštva, zunanje hude podobe, ki prekriva nerazvito "po tvoje" avtentičnost. Podobna situacija je pri hčerki. Našla si je tipa, ki mu veliko pomenijo performansi. Spet simbol nastopaštva, ki je tokrat zavito v umetnost. Sam imam občutek, da je veliko umetnikov v resnici samo nastopačev. Vendar gre pri tebi za problem, da se pojavijo zapeti konvencionalni aspekti v podobi dveh malomeščanskih katoličanov, ki data veliko na videz, na avtentičnost pa verjetno bolj malo. Njun način funkcioniranja povzroča, da težko sprejemata nove stvari, ker nove stvari rušijo videz za okolico, ki je zanju zelo pomemben. To je tvoja senca, ki se občasno pojavi v bolj rigidni obliki. Glede na tvoje reakcije v trgovini, je očitno, da so tvoji principi bolj na strani avtentičnosti, kot pa maske. Je pa olika, zunanja podoba, maska za človeka v resnici zelo pomembna. Ima namreč obrambno in napadalno funkcijo. In tu si ti šibek. Kot dobrodušen stric, ki je sploh simbol nečesa avtentičnega, kar je zelo hitro pripravljeno sprejemati novotarije, vzameš v roke nekaj, kar bi bilo treba obsoditi. Vstreliš se v mednožje. Na nek način se kastriraš, deluješ neresno, zmedeno, otročje. Krvaviš, situacija je zate namreč boleča, ker s pretiravanjem v avtentičnosti slabiš svoje obrambne in napadalne sposobnosti. Maska je tista, ki ima vrednote, ki funkcionira v družbi, ki daje človeku status med ljudmi, ki je tudi filter, ki ti pomaga, da ne skočiš na prvo žogo. Skratka nekaj, kar je nasprotje avtentičnosti. Avtentičnost torej ni nekaj edinega in zveličanega, ampak ima nasproti tudi kulturo. Treba je najti povezavo med avtentičnim v sebi in med masko. Če je kaj od tega potisnjeno v senco, lahko ob določenih situacijah plane ven na prav smešen ali tudi neprijeten način. Globlje kot je stvar potisnjena v senco, bolj brutalno lahko nastopi. No, ti si dobrodušen stric, ki se celo kastrira, tako da tvoja senca res ne more biti brutalna Smiley. Pištola v rokah tvojega "zeta" pa kaže na to, da je z njegovimi vrednotami nekaj res narobe. So pa to mladi ljudje, zato je jasno, da se še iščejo in olikano, je da se jim da čas, razen če realno nimajo takšne moči, da bi lahko celo kaj slabega naredili, takrat pa jih je treba zatreti na drugačen način, ne v obliki dobrodušnega strica, ampak v obliki dveh rigidnih katoličanov, ki znata postavljati meje.
Back to top
 
 
IP Logged
 
plesnamesecu
Ex Member




Re: Sanje
Reply #995 - 04.12.2008 at 10:10:18
 
Se mi vseeno zdi, da prihaja do tovrstnih napetosti zaradi vnaprejšnje zavezanosti maski. Ljudje se v teh sanjah pretirano ukvarjajo s tem, kako bo vsa zadeva izpadla v očeh drugih. Pri vaju obeh je meni opazna neka vpetost v psihološke igrice drugih in poskusi osvobajanja od njih. Maska je tudi znak notranje šibkosti, negotovosti. Kadar gre na račun zatajevanja resničnih občutkov in čustev, sproža napetosti, ki se morajo nekje sprostiti. Gre za prenos odgovornosti na drugega za lastno vzdrževanje maske. Eh, verjetno čisto nerazumljivo za branje
???
Back to top
 
 
IP Logged
 
murileon
5
*****
Offline

I Love YaBB 2!
Posts: 749
Kamnik
Gender: male
Re: Sanje
Reply #996 - 04.12.2008 at 10:35:54
 
Quote:
Se mi vseeno zdi, da prihaja do tovrstnih napetosti zaradi vnaprejšnje zavezanosti maski. Ljudje se v teh sanjah pretirano ukvarjajo s tem, kako bo vsa zadeva izpadla v očeh drugih. Pri vaju obeh je meni opazna neka vpetost v psihološke igrice drugih in poskusi osvobajanja od njih. Maska je tudi znak notranje šibkosti, negotovosti. Kadar gre na račun zatajevanja resničnih občutkov in čustev, sproža napetosti, ki se morajo nekje sprostiti. Gre za prenos odgovornosti na drugega za lastno vzdrževanje maske. Eh, verjetno čisto nerazumljivo za branje
???


Se ti zdi, da s(m)o preveč avtentični ljudje prijetni-primerni za okolico? Se ti ne zdi, da je precej odvisno od maske, kakšen status imaš v družbi, koliko se te ljudje bojijo, koliko te spoštujejo, koliko te čislajo,.... Pretirana avtentičnost je moteča, ker je ponavadi to neka groba neizdelana energija v človeku. Višje kot so ljudje na družbeni lestvici, bolj jim je pomembna olikanost, uvidevnost in druge oblike kulturnega obnašanja. V pretirani obliki je to seveda negativno, ker je lahko tudi zlagano, malomeščansko, neumno. treba je najti pravo dinamiko med masko in avtentičnim v človeku. Avtentično ni nujno nekaj grobega, lahko je nekaj pristnega, naravnega. Je pa res, da ženske precej več date na olikanost in zunanji izgled in tudi videz in mogoče te svoje vsebine projiciraš na naju Smiley. Stvari niso enostavne. Moški bo pa nasprotno prej grobo avtentičen, neizdelan, primitiven, namesto olikan....
Back to top
 
 
IP Logged
 
plesnamesecu
Ex Member




Re: Sanje
Reply #997 - 04.12.2008 at 11:08:25
 
Moj pogled na življenje je precej drugačen in se ne giblje v teh črnobelih predstavah avtentičnosti in maske, strinjam se s tem, da stvari niso enostavne, nasprotno, so zelo kompleksne. Drugače se mi zdi ja, da je človek, ki ni zaigran (če ni ravno pokvarjen, neetičen ali psihopat - ampak še v tem primeru se bo še najverjetneje skrival za zaigrano podobo), prijetnejši od nekoga, ki se skriva za neko masko (ki se prej ali slej sname).

Je pa čisto res, da družba pričakuje od žensk, da še bolj zavzeto ohranjajo neko zunanjo podobo, ki ni v skladu z resničnim stanjem. Družba je v tem pogledu do moških tolerantnejša. Kar se meni sploh ne zdi pozitivno. Najbrž tudi to dejstvo povzroča številne medosebne napetosti.

Back to top
 
 
IP Logged
 
murileon
5
*****
Offline

I Love YaBB 2!
Posts: 749
Kamnik
Gender: male
Re: Sanje
Reply #998 - 04.12.2008 at 11:32:18
 
Quote:
Moj pogled na življenje je precej drugačen in se ne giblje v teh črnobelih predstavah avtentičnosti in maske, strinjam se s tem, da stvari niso enostavne, nasprotno, so zelo kompleksne. Drugače se mi zdi ja, da je človek, ki ni zaigran (če ni ravno pokvarjen, neetičen ali psihopat - ampak še v tem primeru se bo še najverjetneje skrival za zaigrano podobo), prijetnejši od nekoga, ki se skriva za neko masko (ki se prej ali slej sname).

Je pa čisto res, da družba pričakuje od žensk, da še bolj zavzeto ohranjajo neko zunanjo podobo, ki ni v skladu z resničnim stanjem. Družba je v tem pogledu do moških tolerantnejša. Kar se meni sploh ne zdi pozitivno. Najbrž tudi to dejstvo povzroča številne medosebne napetosti.



To ni bilo mišljeno kot črno bela predstava, ampak uporabljam pojme neke psihološke teorije, s katerimi si pomagam. Meni osebno so Jungovski pojmi zelo blizu in se mi zdi, da nekatere že precej dobro dojemam. Druge psihološke knjige, ki sem jih poskušal brati so mi precej bolj suhoparne in mi delujejo preveč tehnično. Verjetno je tu prisotne več neke mistike, ki mi pomaga osmišljati življenje. Za vsako delo je potrebno orodje Wink. Mislim, da smo se že pogovarjali, pa tudi sama verjetno veš, da je psihologija zelo razvejana, da se uporabljajo različne terminologije, različni pojmi in verjetno še veliko stvari ni definiranih. Sicer o tem bolj težko razglabljam, ker na tem področju nisem toliko izobražen ali dovolj načitan, da bi dajal neke pametne zaključke. So pa sanje tako pisan umetniški izdelek, da pogosto ne potrebuješ nobene teorije, ampak samo dovolj življenskih izkušenj in dobro razvit bresedni zaklad. Za razlago sanj lahko pride prav marsikatero znanje, ki si ga v življenju pridobil. Zato je na nek način razlaga sanj tudi umetnost.
Kako to, da te je uporaba "črno-belih" pojmov ziritirala Smiley?
Back to top
 
 
IP Logged
 
murileon
5
*****
Offline

I Love YaBB 2!
Posts: 749
Kamnik
Gender: male
Re: Sanje
Reply #999 - 04.12.2008 at 11:46:01
 
Quote:
Moj pogled na življenje je precej drugačen in se ne giblje v teh črnobelih predstavah avtentičnosti in maske, strinjam se s tem, da stvari niso enostavne, nasprotno, so zelo kompleksne. Drugače se mi zdi ja, da je človek, ki ni zaigran (če ni ravno pokvarjen, neetičen ali psihopat - ampak še v tem primeru se bo še najverjetneje skrival za zaigrano podobo), prijetnejši od nekoga, ki se skriva za neko masko (ki se prej ali slej sname).

Je pa čisto res, da družba pričakuje od žensk, da še bolj zavzeto ohranjajo neko zunanjo podobo, ki ni v skladu z resničnim stanjem. Družba je v tem pogledu do moških tolerantnejša. Kar se meni sploh ne zdi pozitivno. Najbrž tudi to dejstvo povzroča številne medosebne napetosti.



Kaj si mislila s tem, da se ti ne zdi prav?
Družba se ne obnaša zavestno, ampak se stanje sčasoma vzpostavi. Zakaj neko stanje, pa je po moje veliko faktorjev. Eden je čisto biološki. Ženske bi verjetno bolj smrdele, če se skozi zgodovino ne bi pridno umivale. Drugi je ta, da smo moški fizično močnejši in si nekateri od nas s tem izsilijo privilegije. Zdaj, ko je zavladal intelektualizem, so se pojavile tudi ženske, ki izkoriščajo svojo intelektualno moč. Ženske ste tudi lepše, zato je jasno, da ste svojo moč bolj gradile na privlačnosti kot moški....  Razni verski dejavniki. Pač ne vemo kdo smo, težko je sprejetrti, da smo minljivi in tudi raznorazni notranji dejavniki, zato potreba po verah, ki so se spet na različne načine in zaradi različnih dejavnikov oblikovale in na različne načine delovale na družbo. Prav imaš, stvari so precej bolj pisane Smiley. Je pa vse to ena pisana slika, ki se odraža v našem duhu. Na tem forumu vsak interpretira sanje na svoj način in od vsakega skoraj vedno kaj dobiš. No, bilo je nekaj kilavih poskusov, ki so temeljili na ezoteričnih čitankah. Ampak v glavnem tukaj vsi poskusijo ustvariti neko interpretacijo, ki je izdelek njihovih sposobnosti. jaooo, zdaj pa že bluzim.
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Sanje
Reply #1000 - 04.12.2008 at 11:51:37
 
murileon wrote on 04.12.2008 at 08:31:47:
Očitno tvoji otroci odraščajo in imajo tudi svoj svet, ki se v vrednotah razlikuje od tvojega. Vsaj sin še realno ni dovolj zrel, da bi svoje vrednote znal utemeljiti in ti tako pokazal, da je z njegovim razvojem vse ok. Glede na raybanke, bi rekel, da imaš na nek način celo prav. raybanke so očitno simbol nastopaštva, zunanje hude podobe, ki prekriva nerazvito "po tvoje" avtentičnost. Podobna situacija je pri hčerki. Našla si je tipa, ki mu veliko pomenijo performansi. Spet simbol nastopaštva, ki je tokrat zavito v umetnost. Sam imam občutek, da je veliko umetnikov v resnici samo nastopačev. Vendar gre pri tebi za problem, da se pojavijo zapeti konvencionalni aspekti v podobi dveh malomeščanskih katoličanov, ki data veliko na videz, na avtentičnost pa verjetno bolj malo. Njun način funkcioniranja povzroča, da težko sprejemata nove stvari, ker nove stvari rušijo videz za okolico, ki je zanju zelo pomemben. To je tvoja senca, ki se občasno pojavi v bolj rigidni obliki. Glede na tvoje reakcije v trgovini, je očitno, da so tvoji principi bolj na strani avtentičnosti, kot pa maske. Je pa olika, zunanja podoba, maska za človeka v resnici zelo pomembna. Ima namreč obrambno in napadalno funkcijo. In tu si ti šibek. Kot dobrodušen stric, ki je sploh simbol nečesa avtentičnega, kar je zelo hitro pripravljeno sprejemati novotarije, vzameš v roke nekaj, kar bi bilo treba obsoditi. Vstreliš se v mednožje. Na nek način se kastriraš, deluješ neresno, zmedeno, otročje. Krvaviš, situacija je zate namreč boleča, ker s pretiravanjem v avtentičnosti slabiš svoje obrambne in napadalne sposobnosti. Maska je tista, ki ima vrednote, ki funkcionira v družbi, ki daje človeku status med ljudmi, ki je tudi filter, ki ti pomaga, da ne skočiš na prvo žogo. Skratka nekaj, kar je nasprotje avtentičnosti. Avtentičnost torej ni nekaj edinega in zveličanega, ampak ima nasproti tudi kulturo. Treba je najti povezavo med avtentičnim v sebi in med masko. Če je kaj od tega potisnjeno v senco, lahko ob določenih situacijah plane ven na prav smešen ali tudi neprijeten način. Globlje kot je stvar potisnjena v senco, bolj brutalno lahko nastopi. No, ti si dobrodušen stric, ki se celo kastrira, tako da tvoja senca res ne more biti brutalna Smiley. Pištola v rokah tvojega "zeta" pa kaže na to, da je z njegovimi vrednotami nekaj res narobe. So pa to mladi ljudje, zato je jasno, da se še iščejo in olikano, je da se jim da čas, razen če realno nimajo takšne moči, da bi lahko celo kaj slabega naredili, takrat pa jih je treba zatreti na drugačen način, ne v obliki dobrodušnega strica, ampak v obliki dveh rigidnih katoličanov, ki znata postavljati meje.


Poučen namig, da gre za maske oz. za aspekte moje sence. Dobrohoten par, ki pride k nam po nasvet,  kako ravnati v situaciji, ki ji zaradi ujetosti v svojo malomeščansko percepcijo nista kos, postane kljub moji želji da bi ju ne bi prizade (ali prav zaradi nje?, priča in žrtev moje nediskretnosti. Prostodušen  debeli striček, ki ga skušam dobrohotno  žaščitit pred prevaro, prav tako postane žrtev moje nediskretnosti. Iz tega ni  čisto jasno, v kom  naj  bi se  ta maska ali aspekt moje sence izkazoval in  kaj so izkazi avtentičnisti in kaj ne. Sam se   nagibam  k temu, da niso avtentični niti  moji na  neuspeh obsojeni poskusi biti diskreten/olikan  do drugih (ne reagirati  na od drugih nastavljene ali zgolj na umišljene provokacije) niti na podoben neuspeh obsojene mešanice naivnih/zaščitniških obupanih/junaških  reakcij. Resno se nagibam k temu, da pravega  občutka avtentičnosti ne dajeta  niti olikanost/zadržanost  niti nagonsko dejanje v afektu sama, ampak modrost, kdaj in kako  je karkoli od tega  primerno uporabiti. Sanje imajo to prednost, da si z napačno (neavtentično) izbiro  naredimo življenjske škode ne sebi ne drugim  in nam dajo priložnost, da si modrost lahko privoščimo naknadno, za nazaj. S to modrostjo si lahko seveda pomagamo tudi v real lajfu (ga naredimo avtentičnejšega), toda ne za nazaj, le tukaj in zdaj.
Back to top
 
 
IP Logged
 
murileon
5
*****
Offline

I Love YaBB 2!
Posts: 749
Kamnik
Gender: male
Re: Sanje
Reply #1001 - 04.12.2008 at 12:05:50
 
titud wrote on 04.12.2008 at 11:51:37:
murileon wrote on 04.12.2008 at 08:31:47:
Očitno tvoji otroci odraščajo in imajo tudi svoj svet, ki se v vrednotah razlikuje od tvojega. Vsaj sin še realno ni dovolj zrel, da bi svoje vrednote znal utemeljiti in ti tako pokazal, da je z njegovim razvojem vse ok. Glede na raybanke, bi rekel, da imaš na nek način celo prav. raybanke so očitno simbol nastopaštva, zunanje hude podobe, ki prekriva nerazvito "po tvoje" avtentičnost. Podobna situacija je pri hčerki. Našla si je tipa, ki mu veliko pomenijo performansi. Spet simbol nastopaštva, ki je tokrat zavito v umetnost. Sam imam občutek, da je veliko umetnikov v resnici samo nastopačev. Vendar gre pri tebi za problem, da se pojavijo zapeti konvencionalni aspekti v podobi dveh malomeščanskih katoličanov, ki data veliko na videz, na avtentičnost pa verjetno bolj malo. Njun način funkcioniranja povzroča, da težko sprejemata nove stvari, ker nove stvari rušijo videz za okolico, ki je zanju zelo pomemben. To je tvoja senca, ki se občasno pojavi v bolj rigidni obliki. Glede na tvoje reakcije v trgovini, je očitno, da so tvoji principi bolj na strani avtentičnosti, kot pa maske. Je pa olika, zunanja podoba, maska za človeka v resnici zelo pomembna. Ima namreč obrambno in napadalno funkcijo. In tu si ti šibek. Kot dobrodušen stric, ki je sploh simbol nečesa avtentičnega, kar je zelo hitro pripravljeno sprejemati novotarije, vzameš v roke nekaj, kar bi bilo treba obsoditi. Vstreliš se v mednožje. Na nek način se kastriraš, deluješ neresno, zmedeno, otročje. Krvaviš, situacija je zate namreč boleča, ker s pretiravanjem v avtentičnosti slabiš svoje obrambne in napadalne sposobnosti. Maska je tista, ki ima vrednote, ki funkcionira v družbi, ki daje človeku status med ljudmi, ki je tudi filter, ki ti pomaga, da ne skočiš na prvo žogo. Skratka nekaj, kar je nasprotje avtentičnosti. Avtentičnost torej ni nekaj edinega in zveličanega, ampak ima nasproti tudi kulturo. Treba je najti povezavo med avtentičnim v sebi in med masko. Če je kaj od tega potisnjeno v senco, lahko ob določenih situacijah plane ven na prav smešen ali tudi neprijeten način. Globlje kot je stvar potisnjena v senco, bolj brutalno lahko nastopi. No, ti si dobrodušen stric, ki se celo kastrira, tako da tvoja senca res ne more biti brutalna Smiley. Pištola v rokah tvojega "zeta" pa kaže na to, da je z njegovimi vrednotami nekaj res narobe. So pa to mladi ljudje, zato je jasno, da se še iščejo in olikano, je da se jim da čas, razen če realno nimajo takšne moči, da bi lahko celo kaj slabega naredili, takrat pa jih je treba zatreti na drugačen način, ne v obliki dobrodušnega strica, ampak v obliki dveh rigidnih katoličanov, ki znata postavljati meje.


Poučen namig, da gre za maske oz. za aspekte moje sence. Dobrohoten par, ki pride k nam po nasvet,  kako ravnati v situaciji, ki ji zaradi ujetosti v svojo malomeščansko percepcijo nista kos, postane kljub moji želji da bi ju ne bi prizade (ali prav zaradi nje?, priča in žrtev moje nediskretnosti. Prostodušen  debeli striček, ki ga skušam dobrohotno  žaščitit pred prevaro, prav tako postane žrtev moje nediskretnosti. Iz tega ni  čisto jasno, v kom  naj  bi se  ta maska ali aspekt moje sence izkazoval in  kaj so izkazi avtentičnisti in kaj ne. Sam se   nagibam  k temu, da niso avtentični niti  moji na  neuspeh obsojeni poskusi biti diskreten/olikan  do drugih (ne reagirati  na od drugih nastavljene ali zgolj na umišljene provokacije) niti na podoben neuspeh obsojene mešanice naivnih/zaščitniških obupanih/junaških  reakcij. Resno se nagibam k temu, da pravega  občutka avtentičnosti ne dajeta  niti olikanost/zadržanost  niti nagonsko dejanje v afektu sama, ampak modrost, kdaj in kako  je karkoli od tega  primerno uporabiti. Sanje imajo to prednost, da si z napačno (neavtentično) izbiro  naredimo življenjske škode ne sebi ne drugim  in nam dajo priložnost, da si modrost lahko privoščimo naknadno, za nazaj. S to modrostjo si lahko seveda pomagamo tudi v real lajfu (ga naredimo avtentičnejšega), toda ne za nazaj, le tukaj in zdaj.  


Ja, to z modrostjo si dobro napisal. Sanje so modre in "umeten" vir modrosti za nas. Le v nam tako čudnem jeziku govorijo. Sicer pa, a ni logično, da uporabljajo simbole, ki imajo večplastne pomene. Modrost na zavestnem nivoju pa je nekaj precej zmuzljivega in ne da se definirati, koliko je nekdo moder. Včasih smo modri, včasih ne. Sanje so pa zmeraj.
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Sanje
Reply #1002 - 04.12.2008 at 13:01:11
 
murileon wrote on 04.12.2008 at 08:09:53:
Današnje sanje:      ZDRAVA RANA (sicer čuden pojem, ampak takšni so bili občutki v sanjah)

Sem v nekem kraju na Notranjskem. Tam je planina Smrekovec, ki je v realnosti na Koroškem. Ljudje v sanjah govorijo bolj po Dolenjsko in se v sanjah tudi malo čudim, kako je v tem delu Koroške, ki v sanjah sega že na Notranjsko, opaziti Dolenjski vpliv akcenta. V sanjah Koroška, Dolenjska in Notranjska mejijo ena na drugo, v realnosti seveda ne. Očitno je, da ljudje tu, zaradi bujnih smrekovih gozdov, živijo od lesa. Po cesti vsake toliko vidiš kake močne gozdarje-tesarje-mizarja. To so mladi mišičasti fantje, ki jih čas adolescence še očitno meče.
Z družino smo v gostilni, ki jo vodi gospa s svojima sinovoma. Malo pred tem si v lekarni kupim neko zdravilo za živce iz proste prodaje. Ko sedim v gostilni, presenečen opazi, da je ime zdravilu Žnoder (smrkelj v krajih, kjer sem živel). Preberem, da je zdravilo iz svinjskega žnodra, ki ga postrgajo s požiralnika svinje. Malo se mi zagabi, vendar se mi zdi zdravilo zelo izvirno. Naročim si neko sladkarijo, verjetno torto. Izkaže se, da je ponudba bolj borna, torta in še neka druga sladica, ki jo imajo pa izgledata zelo dobri in sočni. Jem sladico, nakar se partnerka vstane in z družino odide ven iz gostilne. Očitno je s postrežbo in izborom nezadovoljna. Vendar ne naredi nobene scene, ampak samo odide. Sam sem narahlo ogorčen, ker me je kar tako pustila, ne da bi počakala, da svoje pojem. Sta pa sinova lastnice očitno bila rahlo netaktna s partnerko, zato lastnici, ki v tem delu deluje v redu ženska, povem svoje nestrinjanje z odnosom njenih dveh adolescentov, ki pa že očitno sama nosita odgovornost zase. Povem ji, da verjetno v to gostilno ne bomo več prišli, kar pa je škoda, ker imajo dobre torte in škoda je tudi za njih. Očitno mulca nista sposobna dolgoročnega razmišljanja. Gospa pove, da se ona tega zaved in da jima je to že povedala. Nato me gospa, ki pa sedaj več ni v redu gospa, natera, da moram čistiti kuhinjo, brisati kapljice po tleh (doma sva imela s partnerko svoj čas prepire okrog kapljic, ki jih puščam po tleh v kopalnici ob tuširanju), da odslužim, kar sem jedel. Sedaj gospa deluje zoprna stara babura z očali, ki zapenja in zahteva od mene neumne in s tem ponižujoče stvari.
Nato je gostilna diskoteka, ki jo vodita sinova. Očitno gospa s časom več ne more naprej in sinova sta poskrbela za modernizacijo gostilne. V diskoteki je vsa družina in tudi dva moška, ki bi lahko tudi bila ta dva sinova, vendar pripadata družini. Ta sinova začneta seksati z nekima dvema starima baburama. To se mi kar gravža in pomislim, da verjetno težko prideta do seksa, kar je v njunih letih verjetno frustracija in poskušam to razumeti. Nato pridem do zaključka, da je ta prostor prav beden, dogajanje tudi bedno in je čas, da odidemo. Fanta sta takoj za to in skupaj za vedno odidemo iz te diskoteke-gostilne.
Nato bi moral zaradi nekih obveznosti par dni na služenje vojaškega roka. Neki vojaški uradnik mi pove, da moram v tujino, v Belgijo. Izkušnje v tujini se celo razveselim, čeprav mi vojska nič ne odgovarja. Ko sem v Belgiji na terenu, imam na roki veliko obvezano rano. Okrog je polno mladih pozitivnih vojakov. Nekdo mi reče, da me bodo določili za simulanta, očitno je namreč, da služenja zaradi rane na desni roki, ne bom odslužil v tipičnem ponižujočem vojaškem drilu. Snamem obvezo in pokaže se rana, precej krvava, zgleda zdrava neokužena rana. S tem dokažem, da ne simuliram. Madež krvi z moje rane je tudi na licu mlade zdrave simpatične vojakinje, kar deluje simpatično in v redu.


Pozororen sem postal na to. kako partnerica v sanjah z gnusom reagira na tvoj užitek ob uživanju sladkarij. Poveže ga celo z odporom do tisitih, ki ga strežejo (kot se kasneje izkaže gre za namige na seksulanost pri fantih, ki se kasneje zagabijo tudi tebi). Pri uživanju teh sladkarij gre   očitno za nek avtarkizem, ki je dostopen samo tebi in je izključujoč do drugih, tako s tabo ni mogoče delit občutka užitka, kar iritira tako strežnike kot kuharico kot partnerico. Spet ne  gre za  čisti užitek, pri katerem bi bili lahko vsi udeležni in vsi poplačani, ampak za nek nepotešljivo željo, ki ustvarja dolg, ki te peha v ponižanje. Ne gre po moje za kompenzacijo   želje po  spolnosti (ta je vulgarna/javna še posebno smislu, kot jo kasneje prakticirata sinova/gospodarja) apmak želje po  intimnosti, ki jo simbolizira intimen, druge izključijoč odnos med tabo in sladico. Seveda se sladica konzumira, zato  intimnosti ne more trajno vračat in  zato usvtvarja pri želji dolg. Mogoče je odbojnost, ki jo povzročaš skonzumacijo sladice pri partneirci, tudi posledica tega, da širiš okrog sebe predstavo, da se intimnost konzumira, pa zato beži pred tako tvojo predstavo o intimnosti (noče bit konzumirana).... ne vem,  ta tvoj odnsos do sladic, ki ga  tako zavzeto braniš in zagovarjaš tud zavestno,  je  začel iritirat  tud mene...

Tista tvoja vojska je samo način odplačevanja dolga (do države) s  krvjo (asocira na  zelo precizno izrezanim funt mesa, ki ga je terjal šekspirjev odrehuh od svojega dožnika)...      
Back to top
 
 
IP Logged
 
murileon
5
*****
Offline

I Love YaBB 2!
Posts: 749
Kamnik
Gender: male
Re: Sanje
Reply #1003 - 04.12.2008 at 13:32:10
 
titud wrote on 04.12.2008 at 13:01:11:
murileon wrote on 04.12.2008 at 08:09:53:
Današnje sanje:      ZDRAVA RANA (sicer čuden pojem, ampak takšni so bili občutki v sanjah)

Sem v nekem kraju na Notranjskem. Tam je planina Smrekovec, ki je v realnosti na Koroškem. Ljudje v sanjah govorijo bolj po Dolenjsko in se v sanjah tudi malo čudim, kako je v tem delu Koroške, ki v sanjah sega že na Notranjsko, opaziti Dolenjski vpliv akcenta. V sanjah Koroška, Dolenjska in Notranjska mejijo ena na drugo, v realnosti seveda ne. Očitno je, da ljudje tu, zaradi bujnih smrekovih gozdov, živijo od lesa. Po cesti vsake toliko vidiš kake močne gozdarje-tesarje-mizarja. To so mladi mišičasti fantje, ki jih čas adolescence še očitno meče.
Z družino smo v gostilni, ki jo vodi gospa s svojima sinovoma. Malo pred tem si v lekarni kupim neko zdravilo za živce iz proste prodaje. Ko sedim v gostilni, presenečen opazi, da je ime zdravilu Žnoder (smrkelj v krajih, kjer sem živel). Preberem, da je zdravilo iz svinjskega žnodra, ki ga postrgajo s požiralnika svinje. Malo se mi zagabi, vendar se mi zdi zdravilo zelo izvirno. Naročim si neko sladkarijo, verjetno torto. Izkaže se, da je ponudba bolj borna, torta in še neka druga sladica, ki jo imajo pa izgledata zelo dobri in sočni. Jem sladico, nakar se partnerka vstane in z družino odide ven iz gostilne. Očitno je s postrežbo in izborom nezadovoljna. Vendar ne naredi nobene scene, ampak samo odide. Sam sem narahlo ogorčen, ker me je kar tako pustila, ne da bi počakala, da svoje pojem. Sta pa sinova lastnice očitno bila rahlo netaktna s partnerko, zato lastnici, ki v tem delu deluje v redu ženska, povem svoje nestrinjanje z odnosom njenih dveh adolescentov, ki pa že očitno sama nosita odgovornost zase. Povem ji, da verjetno v to gostilno ne bomo več prišli, kar pa je škoda, ker imajo dobre torte in škoda je tudi za njih. Očitno mulca nista sposobna dolgoročnega razmišljanja. Gospa pove, da se ona tega zaved in da jima je to že povedala. Nato me gospa, ki pa sedaj več ni v redu gospa, natera, da moram čistiti kuhinjo, brisati kapljice po tleh (doma sva imela s partnerko svoj čas prepire okrog kapljic, ki jih puščam po tleh v kopalnici ob tuširanju), da odslužim, kar sem jedel. Sedaj gospa deluje zoprna stara babura z očali, ki zapenja in zahteva od mene neumne in s tem ponižujoče stvari.
Nato je gostilna diskoteka, ki jo vodita sinova. Očitno gospa s časom več ne more naprej in sinova sta poskrbela za modernizacijo gostilne. V diskoteki je vsa družina in tudi dva moška, ki bi lahko tudi bila ta dva sinova, vendar pripadata družini. Ta sinova začneta seksati z nekima dvema starima baburama. To se mi kar gravža in pomislim, da verjetno težko prideta do seksa, kar je v njunih letih verjetno frustracija in poskušam to razumeti. Nato pridem do zaključka, da je ta prostor prav beden, dogajanje tudi bedno in je čas, da odidemo. Fanta sta takoj za to in skupaj za vedno odidemo iz te diskoteke-gostilne.
Nato bi moral zaradi nekih obveznosti par dni na služenje vojaškega roka. Neki vojaški uradnik mi pove, da moram v tujino, v Belgijo. Izkušnje v tujini se celo razveselim, čeprav mi vojska nič ne odgovarja. Ko sem v Belgiji na terenu, imam na roki veliko obvezano rano. Okrog je polno mladih pozitivnih vojakov. Nekdo mi reče, da me bodo določili za simulanta, očitno je namreč, da služenja zaradi rane na desni roki, ne bom odslužil v tipičnem ponižujočem vojaškem drilu. Snamem obvezo in pokaže se rana, precej krvava, zgleda zdrava neokužena rana. S tem dokažem, da ne simuliram. Madež krvi z moje rane je tudi na licu mlade zdrave simpatične vojakinje, kar deluje simpatično in v redu.


Pozororen sem postal na to. kako partnerica v sanjah z gnusom reagira na tvoj užitek ob uživanju sladkarij. Poveže ga celo z odporom do tisitih, ki ga strežejo (kot se kasneje izkaže gre za namige na seksulanost pri fantih, ki se kasneje zagabijo tudi tebi). Pri uživanju teh sladkarij gre   očitno za nek avtarkizem, ki je dostopen samo tebi in je izključujoč do drugih, tako s tabo ni mogoče delit občutka užitka, kar iritira tako strežnike kot kuharico kot partnerico. Spet ne  gre za  čisti užitek, pri katerem bi bili lahko vsi udeležni in vsi poplačani, ampak za nek nepotešljivo željo, ki ustvarja dolg, ki te peha v ponižanje. Ne gre po moje za kompenzacijo   želje po  spolnosti (ta je vulgarna/javna še posebno smislu, kot jo kasneje prakticirata sinova/gospodarja) apmak želje po  intimnosti, ki jo simbolizira intimen, druge izključijoč odnos med tabo in sladico. Seveda se sladica konzumira, zato  intimnosti ne more trajno vračat in  zato usvtvarja pri želji dolg. Mogoče je odbojnost, ki jo povzročaš skonzumacijo sladice pri partneirci, tudi posledica tega, da širiš okrog sebe predstavo, da se intimnost konzumira, pa zato beži pred tako tvojo predstavo o intimnosti (noče bit konzumirana).... ne vem,  ta tvoj odnsos do sladic, ki ga  tako zavzeto braniš in zagovarjaš tud zavestno,  je  začel iritirat  tud mene...

Tista tvoja vojska je samo način odplačevanja dolga (do države) s  krvjo (asocira na  zelo precizno izrezanim funt mesa, ki ga je terjal šekspirjev odrehuh od svojega dožnika)...        


Tista vojska na koncu kaže moj odnos do družbe, do kolektivnega, do sodelovanja z drugimi ljudmi, kar je v skladu z mojim avtarkizmom, ki si ga zelo prefinjeno opazil. Konec sanj kaže na pozitiven notranji premik. Kažem še sicer moje rane in poskušam tako priti do bolj človeškega sodelovanja z ljudmi in se zaradi ran ne čutim sposobnega spustiti se v "vojaški dril" oziroma preveč zahtevne, preveč zapete medčloveške odnose. Imam rane, zato potrebujem bolj human pristop. Očitno jih dobivam "nekje na tujem", v novih situacijah, okoljih, ki zahtevajo malo več od mene, kar mi pa koristi, zato zdrave rane.
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Sanje
Reply #1004 - 04.12.2008 at 14:20:07
 
murileon wrote on 04.12.2008 at 12:05:50:
Ja, to z modrostjo si dobro napisal. Sanje so modre in "umeten" vir modrosti za nas. Le v nam tako čudnem jeziku govorijo. Sicer pa, a ni logično, da uporabljajo simbole, ki imajo večplastne pomene. Modrost na zavestnem nivoju pa je nekaj precej zmuzljivega in ne da se definirati, koliko je nekdo moder. Včasih smo modri, včasih ne. Sanje so pa zmeraj.


Čar kompleksnosti sanj je v tem, da so na nek nam nedomuljiv način sposbone ustvarit vse mogoče zaplete in jih hkrati tudi razrešit oz. vsaj nakazat opcije za njihovo razrešitev. Pri tem se poslužujejo vseh psihičnih vsebin, ki so jim na voljo. Pri zapletanju tako med sabo kombinarjo zadnje osebne trenutne čutne percepcije   real lajfa oz. kratkoročnega spomina z njihovovimi dolgoročnejšenimi umskimi  izpleljankami že  shranjenimi  v osebnem  dolgoročnen spomin. To gradivo urejajo v skladu s prioritetami, ki so se pokazale kot preživetveno relevantne na ravni človeške vrste in bi jih lahko imenovali arhetipi. Arhetipskost posameznih sanjskih podob/zgdob je tolikoko močnješa, kolikor slabotnejša je osebna percepcija in izkušnja in kolikor kompleksnjši so   ti osebni zapleti. Komplesni  pa so takoj, ko vključujejo odnose, bodisi  intemne bodisi splošno družbene, ker ti takoj vpokličejo splošni arzenal orodij  senc, mask, projekcij in drugih orodij, s katerim posmeznik gradi svoj odnos z drugimi (in povratno ustvarja svojo induvidulanost). Nobeno od teh orodij ni samo po sebi bolj avtentično od drugega, vsa so bolj ali manj avtentična samo v odnosu do funkcije, ki naj bi jo opravila. Ker sanje nimajo zavestno v naprej določene funkcije/cilja, se vseh  teh  orodjij ne istrumentalizira za dosego določnega cilja, zato se v sanjah tudi ne zlorabljajo. Drugače  povedano: vedno služijo le ustvrjanju čim bolj kompleksne in s tem celostne predstave, zato so za zavestno interpretacijo sanj po spominu tako   dvoumna. Ne slaba ali dobra, ampak tako slaba in dobra hkrati.      
Back to top
 
 
IP Logged
 
Pages: 1 ... 65 66 67 68 69 ... 90