Welcome, Guest. Please Login or Register
Forum Svet pogovorov gape.org
Sončeve pozitivke
pilcom.si
 
  HomeHelpSearchMembersLoginRegister  
 
Pages: 1 2 3 4 5 6 
(Read 29559 times)
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Ko smo že pri dilemah...
Reply #45 - 28.01.2007 at 14:33:59
 
Quote:
če znaš tako dobro ocenjevat tudi druge osebnosti na podlagi fotografij, potem bi ti kdaj še jest kakšno poslal da jo oceniš. mogoče narediš cel biznis iz tega. Wink   Tongue

bp

V bistvu vsa show biznis industrija od glasbe do filma in manekenstva temelji na odkrivanju, bolj rečeno kreriranju tako moških in ženskih modelov z usodno privlačnostjo po možnosti za ćim širše možnice (čeprav zadnje čase bolj vsaj  za določen starostni/socialni tip folka in manj univerzalno). Toda bistvo tako odkritega/skreiranega modela je v tem, da folk vidi, da le igra igra ikono, ne pa, da je sam nekomu predstavlja dejansko ikono. Ker tud dejanska ikona ne privlači zato, ker bi bil objekt želeje ona sam, ampak zato, ker je samo izčiščena/idelizirana  predstava o nekem realnem objektu želje, zato  tud pravi igalec, da bi opravil vlogo ikone, mora hkrati prikrito deidealizirati to ikono,  saj se  lahko le na tak način ustvari  kot objekt usodne privlačnosti.... Najbolj usodno privlačni igralci/igralke se zato vedno znajdejo v vlogah bodisi upornikov, bodisi nerazumljencev, bodisi moralnih zavržencev bodisi psihično  neuravnovešenih neprilagojencov od jamesa deana do marlona branda,  od BB do liz tailor (enkrat sva v podobenm kontekstu govorila clo o nervotičnem intelektualcu, vizualno dejansko grdem wa). Madonna pa nam npr.  kljub temu, da  popolnosti obvada ta  mehanizem deikonziranje lastne ikonografije, ne more (p)ostat objekt realne usodne privlačnosti. Njena finta je v tem,  da slpoh noče skrit, da je tud deikonizacija samo špil,  to pa samo zato, da lahku profitira dvakrat: prvič s kreiranjem ikone, drugič pa z njeno (svojo) destrukcijo...
Back to top
 
 
IP Logged
 
bp
Ex Member




Re: Ko smo že pri dilemah...
Reply #46 - 29.01.2007 at 11:56:33
 
titud wrote on 28.01.2007 at 14:33:59:
V bistvu vsa show biznis industrija od glasbe do filma in manekenstva temelji na odkrivanju, bolj rečeno kreriranju tako moških in ženskih modelov z usodno privlačnostjo po možnosti za ćim širše možnice (čeprav zadnje čase bolj vsaj  za določen starostni/socialni tip folka in manj univerzalno). Toda bistvo tako odkritega/skreiranega modela je v tem, da folk vidi, da le igra igra ikono, ne pa, da je sam nekomu predstavlja dejansko ikono. Ker tud dejanska ikona ne privlači zato, ker bi bil objekt želeje ona sam, ampak zato, ker je samo izčiščena/idelizirana  predstava o nekem realnem objektu želje, zato  tud pravi igalec, da bi opravil vlogo ikone, mora hkrati prikrito deidealizirati to ikono,  saj se  lahko le na tak način ustvari  kot objekt usodne privlačnosti.... Najbolj usodno privlačni igralci/igralke se zato vedno znajdejo v vlogah bodisi upornikov, bodisi nerazumljencev, bodisi moralnih zavržencev bodisi psihično  neuravnovešenih neprilagojencov od jamesa deana do marlona branda,  od BB do liz tailor (enkrat sva v podobenm kontekstu govorila clo o nervotičnem intelektualcu, vizualno dejansko grdem wa). Madonna pa nam npr.  kljub temu, da  popolnosti obvada ta  mehanizem deikonziranje lastne ikonografije, ne more (p)ostat objekt realne usodne privlačnosti. Njena finta je v tem,  da slpoh noče skrit, da je tud deikonizacija samo špil,  to pa samo zato, da lahku profitira dvakrat: prvič s kreiranjem ikone, drugič pa z njeno (svojo) destrukcijo...

Nobena industrija ne more ustvarit privlačnosti, lahko jo samo prepozna in potem postavi na rdeč tepih, miljon trač časopisov, 100 filmov žnj kvalitete, v vsak radijski ali TV program in podobno. Torej filmska industrija kreira ikone in kot ugotavljaš s tem pravzaprav lahko izniči privlačnost, zaradi katere je nekoga vzpostavila kot ikono. Ikone, ki se jih kreira inženirsko, z opredeljenimi cilji in programi, se ne obdržijo prav dolgo, ali pa so pošteno zmedeni posamezniki, kjer se njihovi problemi presvetijo skozi plašč zvezdništva in jih tako naredijo spet človeške in zato zanimive. Če se prav spomnim,  je že Lotze nekje pisal, da si na moremo zaželet nekoga, za kogar vemo, da se ga ne moremo dotakniti, da se nas zares dotakne samo tisto, za kar je videt, da nam je tudi dosegljivo, da je najtežja prav izguba možnosti, ki je videt na dosegu roke. Ikona, ki je preveč zvezdniška, preveč oddaljena od na, preveč drugačna, ne more biti več privlačna.

Madonina privlačnost pa je zame privlačnost performerja, ne glasbenice, ne osebnosti, niti ženske. Na drag queen show ne bi šel  zaradi glasbe, seksi postavic, ampak zaradi showa, karikiranja, pretiravanja, barvitosti, sprevračanja. Pri njeje pa me navadno bolj zanima s čim bo šokirala, kaj bo postavila na glavo, kaj novega namerava pokazat, kar ji občasno, nekje vmes med povprečno dolgočasnimi pop-pesmicami celo uspe.

bp
Back to top
 
 
IP Logged
 
Donna
3
***
Offline

I love Angel
Posts: 219
slo
Re: Ko smo že pri dilemah...
Reply #47 - 29.01.2007 at 14:39:10
 
bp imš prav. Virtualni svet in svet filmske industrije naredi svoje. Povprečne ženske so lepotice, bolj nezanimivi moški pa privlačni in seksi. No, v resnici jih na naših cestah ne srečujemo, pa vendar jih nosimo v svojih glavah kot ideal popolnosti. Kako potem uskladit resnični svet in svet mode, ki vre vsakodnevno na dan iz revij in tv ekranov ter filmskih platnov? Kako dopovedat mulariji, da je virtualni svet daleč od resnice?
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Ko smo že pri dilemah...
Reply #48 - 29.01.2007 at 15:00:13
 
Sem bral zadnjič žižka, kako so napoleona nesporno naredile slavnega  njegove vojaške zasluge. Te pa so bile povod za to, da se je folk začel zanimat za njegovo zasebno življenje. Usodno privlačnega za ljudi oz. za 'zvezdnika'  so ga napravile šele razkritja njegove intimnosti oz. vpogled folka njegove precej  trivalne človeške dejavnosti, ki so vnesle motnjo/napako njegove nesporne vojaške zasluge. Napoleon je  tako v bistvu postal 'zvezdnik'  po zaslugi razkrivanja osebnih  trivilnosti in bizarnosti v 'zakulisju' njegovih vojaških herojstev.

Medijsko zvezništvo se v svoji najbolj bizarni  fazi (resničnostni šovi) ustvarja zvezdnike izključno iz  tega drugega dela, iz razkrivanja osebnih trivailanosti Zvezdnik za svojo  slavo ne potrebije nobenih zaslug razen morda te, da 'pusti' razkrivat svojo zasebnost. Vrh takega zvezdništva je po moje zadnji resničnostni šov v anglji, kjer v big brotherju nastopajo slavne osebnosti, med temi pa je bolj od pevcev in igralcev slavna ravno  tista, ki je postala slavna z zmago v prešnjem big brotherju, kjer je nastopala še kot neslavna...  

Back to top
 
 
IP Logged
 
bp
Ex Member




Re: Ko smo že pri dilemah...
Reply #49 - 29.01.2007 at 16:23:07
 
Donna wrote on 29.01.2007 at 14:39:10:
bp imš prav. Virtualni svet in svet filmske industrije naredi svoje. Povprečne ženske so lepotice, bolj nezanimivi moški pa privlačni in seksi. No, v resnici jih na naših cestah ne srečujemo, pa vendar jih nosimo v svojih glavah kot ideal popolnosti. Kako potem uskladit resnični svet in svet mode, ki vre vsakodnevno na dan iz revij in tv ekranov ter filmskih platnov? Kako dopovedat mulariji, da je virtualni svet daleč od resnice?

Jest trdim ravno nasprotno, torej da ni mogoče dodat spina nečemu, kar ni vsaj minimalno privlačno ali zanimivo. Filmske zvezde so daleč od tega, da bi bile povprečne, v boy bendih nastopajo pobiči, o kakršnih sanjajo 10-12+ letnice, blondinke na glasbeni sceni pa postajajo vse bolj podobne tistim v porno izdajah. Trdim pa, da postane ženska, ko jo postaviš na rdečo preprogo in obkrožiš s tri tisoč fotografov, oblečeš v neskončno drago cunjico in ovesiš s kristali v vrednosti ki presega BDP srednje velike pokrajine v Afriki, zanimiva bolj kot obešalnik in izložbeni prostor, kot pa ženska. In jest se vedno počutim čudno v družbi izložbenih lutk.

titud wrote on 29.01.2007 at 15:00:13:
Medijsko zvezništvo se v svoji najbolj bizarni  fazi (resničnostni šovi) ustvarja zvezdnike izključno iz  tega drugega dela, iz razkrivanja osebnih trivailanosti Zvezdnik za svojo  slavo ne potrebije nobenih zaslug razen morda te, da 'pusti' razkrivat svojo zasebnost. Vrh takega zvezdništva je po moje zadnji resničnostni šov v anglji, kjer v big brotherju nastopajo slavne osebnosti, med temi pa je bolj od pevcev in igralcev slavna ravno  tista, ki je postala slavna z zmago v prešnjem big brotherju, kjer je nastopala še kot neslavna...  

Osebne trivialnosti ne naredijo zveznika. Zvezdnika lahko za 15 minut naredi celo šokantna, katastrofalna zaplankanost in zagovednost, če je seveda opremljena z zadostno mero samozavesti, da postane opazovanja in čudenja vreden fenomen, da zaštrli iz običajnega. Zanimiv je seveda tudi vsak vsaj navidezen paradoks, na čemer je lahko morda gradil tudi Napolenon. Kot je seveda zanimiv tudi izjemen talent in nadadarjenost. Noben od zmagovalcev slovenskih resničnostnih šovov pa nima šanse da postane zvezda, ker enostavno nima česa za povedat, ali za pokazat, kar ne bi mogli videti v naši neposredni okolici in bi zato rabili njega kot medij, ki nam prinaša neko novo sporočilo. Ima pa zgleda veliko kandidatk (in njihovih mamic), ki bi ga bile pripravljene odpeljati domov oz. sprejet in so zato glasovale zanj.

bp
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Ko smo že pri dilemah...
Reply #50 - 29.01.2007 at 19:36:41
 
A je kdo gledal maleno od monike belucci?

http://www.imdb.com/title/tt0213847/

V petek zvečer je bil na tv3.

To je film o fatalki, ki zacopra ne samo celo sicilijo, ampak tud gledalca filma, ker režiser skreira fatalko dobesedno pred njegovimi očmi po vseh zakonitosti kreiranja fatalke... Božansko lepa in krepostna marlena  postane lastne žrtev lepote in krepostnosti. Če bi bla lepa in nemoralna že o samega začetka, ne bi mogli sočustvovati z njo, ko pade iz piedestala žene lepega italijanskega poročnika v priležnico pritilikavega plešatega advokata in vlačugo švabskih okupatorjev in žrtev linča grdih nevoščljivih palemrskih moralistk...
Back to top
 
 
IP Logged
 
bp
Ex Member




Re: Ko smo že pri dilemah...
Reply #51 - 29.01.2007 at 20:09:01
 
Če se vrnem na začetek, je moški pogled tisto, kar maleno naredi fatalno.
(medtem ko je ona sama na začetku krepostna in kasneje pod pritiskom popusti)

Zakaj pa je malena tragičen lik?

bp
Back to top
 
 
IP Logged
 
ixtlan
5
*****
Offline


Posts: 1130
Jesenice
Gender: male
Re: Ko smo že pri dilemah...
Reply #52 - 29.01.2007 at 22:41:06
 
Donna wrote on 29.01.2007 at 14:39:10:
Kako dopovedat mulariji, da je virtualni svet daleč od resnice?


A misliš svoji mulariji? S svojo osebnostjo in zgledom, verjetno...

Če ne se bo pa slej ko prej pojavil še kakšen zakon, ki bo imel ambicije po tem, da nadomesti vzgojo staršev (delavcev) in pomanjkljivo (mila beseda) šolstvo.
Back to top
 

Do what thou wilt shall be the whole of the Law. Love is the law, love under will.&&Acknowledging all truths, I express mine with healing intention.
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Ko smo že pri dilemah...
Reply #53 - 30.01.2007 at 09:12:00
 
Quote:
Če se vrnem na začetek, je moški pogled tisto, kar maleno naredi fatalno.
(medtem ko je ona sama na začetku krepostna in kasneje pod pritiskom popusti)


Malena je primer, kako fatalnosti ženska sama ne more ustvarit/skreirat, skreira jo lahko le pogled moškega. Ta zakonitost je bla vpletena v film, ki se je odvijal skoz pogled od nje obsedenega pubertnika in kot neke vrste avtobigrafska zgodba.

Quote:
Zakaj pa je malena tragičen lik?


Ravno zato, ker nima vpliva na lastno usodo, ker je v oblasti pogleda.

Back to top
 
 
IP Logged
 
Loops of Infinity
Ex Member




Re: Ko smo že pri dilemah...
Reply #54 - 30.01.2007 at 09:18:29
 
Quote:
Quote:
Zakaj pa je malena tragičen lik?


Ravno zato, ker nima vpliva na lastno usodo, ker je v oblasti pogleda.




Če pa recimo to navežem na tisto, kar si napisal v threadu Svoboda, namreč "za" in ne "od", torej če prava svoboda upošteva zakone, je lahko le malena imela kljub tragičnosti ali pa hkrati s tragičnostjo ta potencial, da je v sprejetju, dovolitvi pogleda drugega, bila najskrajnejše svobodna.


Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Ko smo že pri dilemah...
Reply #55 - 30.01.2007 at 09:39:38
 
Quote:
Quote:
Quote:
Zakaj pa je malena tragičen lik?


Ravno zato, ker nima vpliva na lastno usodo, ker je v oblasti pogleda.




Če pa recimo to navežem na tisto, kar si napisal v threadu Svoboda, namreč "za" in ne "od", torej če prava svoboda upošteva zakone, je lahko le malena kljub tragičnosti ali pa hkrati s tragičnostjo imela ta potencial, da je v sprejetju, dovolitvi pogleda drugega, bila absolutno svobodna.


Klasično pojmovanje tragičnosti predpostvlja, da se ti zgodi nekaj zaradi zle usode, neodvisne od tvojega hotenja ali celo naperjene zoper tvoje hotenje. Malena je hotela bit lepa/krepostna žena svojemu postavnemu oficirčku, a vsi pogledi nanjo  so bili uprejeni proti temu njenemu hotenju.  Svobod za se ne konča v sprejetju usode kot neizogibne ampak je sprejetje usode kot neizogibne šele prvi korak na poti krojenja svoje lastne usode, torej k podrejanju usode tvojemu lastnemu hotenju. Šele ko je malena sprejela meščane palmerma take kot so (ko njihovim pogledom ni več kljubovala - ko ni bila več svobodna od ), je lahko zaživela svobodo za  s svojim (sicer pohabljenim) možem.    
Back to top
 
 
IP Logged
 
bp
Ex Member




Re: Ko smo že pri dilemah...
Reply #56 - 30.01.2007 at 10:20:52
 
titud wrote on 30.01.2007 at 09:12:00:
Ravno zato, ker nima vpliva na lastno usodo, ker je v oblasti pogleda.

Ali je njena tragedija v globini njenega zloma, ali v odvrnitvi pogleda? Kaj od tega velja za svobodo?

bp
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Ko smo že pri dilemah...
Reply #57 - 30.01.2007 at 10:39:23
 
Quote:
titud wrote on 30.01.2007 at 09:12:00:
Ravno zato, ker nima vpliva na lastno usodo, ker je v oblasti pogleda.

Ali je njena tragedija v globini njenega zloma, ali v odvrnitvi pogleda? Kaj od tega velja za svobodo?

bp


Tragedija je v neujemanju pogleda, tragičnost je v nesmiselnosti nesporozuma. Obtožba pogujuje kljubovanju, kljubovanjepovratno pogojuje obtoževanje... Obojestranski zlom (dejanski zlom kljubovalnosti, ko se malena uskladi  z obtožujočim pogledom meščanom, je hkrati prepogoj  za zlom tega obtožuječega pogleda meščanov, saj je ta  izgubil svojo popro/torošče), je že prva stopnja obojstranskega ujemanja pogledov (očiščenja/katarze), zato se tud film ne konča tragično, ampak spravno optimistično...
Back to top
 
 
IP Logged
 
bp
Ex Member




Re: Ko smo že pri dilemah...
Reply #58 - 30.01.2007 at 11:56:23
 
Tragedija se dogaja torej na točki, kjer se srečujeta oba pogleda, malene in meščanov. Točka srečanja pogledov je navadno mesto, kjer se dogajajo predstave, vendar prav odsostnost predstave, igre, nepriznavanje drugega pogleda, nepopustljiva identifikacija s svojim pogledom pelje zadevo proti tragediji.

bp
Back to top
 
 
IP Logged
 
Donna
3
***
Offline

I love Angel
Posts: 219
slo
Re: Ko smo že pri dilemah...
Reply #59 - 30.01.2007 at 13:38:01
 
Vse skupaj je samo igra. Igra oseb in osebkov, scenarij, ki je v naprej določen. Koreografija. Stilizem. Filmska industrija. Bussines. komerciala brez primere. Navidezni svet.
Zanimivo je, ko take filmske zvezde dobe nepripravljene na kakem intervjuju. Zmedejo se. Nič popolnega niso. Niti zvedniškega. Odpovedo. začno jecljati, pa še stilirani niso trenutno. Potem se človek zave. Čisto nič drugačne niso od mene, ko zjutraj ustanem vsa skraužlana in zaspana. Zmedena in presenečena. Samo ljudje so. Grin
Back to top
 
 
IP Logged
 
Pages: 1 2 3 4 5 6