[quote author=Lilith link=1123672215/75#83 date=1125050885]m, s povedanim se v precejšnji meri strinjam. Zdaj mi gredo skozi misli Merlinove besede - Merlin je moder mož, marsikaj ve, celo toliko je moder, da ne govori o stvareh, ki jih vidi in ve, ker meni, da nima te pravice (drugemu soliti pamet, kako naj živi).
To seveda velja le do točke, ko bi drugega življenjski način resno ogrozil našo kvaliteto bivanja. Mogoče bi to bila ločnica - kdaj in zakaj spregovoriti?
titud,
mene pa zanima tvoje stališče do "obče resnice", kakor sem dilemo formulirala tukaj
Lilith wrote on 01.01.1970 at 01:00:08:Tako kot se bere razprava v temle topicu, ugotavljam, da je najbolj ogrožujoča (in zato od nekaterih proglašena za neverjetno) tista predpostavka, da bi kdorkoli lahko kaj več vedel o nekem človeku kot ve tisti človek sam o sebi - na zavednem nivoju.
Občost je zame sposobnost postvaljanja nečesa posameznega v nek kontekst. Vsak se mora uvrstit v nek kontekst, resničnost tega konteksta pa se za vsakogar potrjuje s tem, če mu zadošča za lastno pozicioniranje v tem kontekstu. Če se v obočosti ne moreš pozicionirat si zgubljen, zato občosti same po seb ni, je vedno le konkretna, na tvojo osebno zgobdo se nanašajoča občost. Zato tud s poznavanjem neke abstrakne občnosti konkretnemu človeku ne moreš nč pomagat, ker take občosti zanj prerosto ni, če vanjo ni sposben umestit.
Ravno sem zaključil z branje štirih letnih časov, v katerih filozof skuša z pripravit učneca, ki je doživu razočranje v ljubezni, do tega, da bi uteho najdu v filozofiji. Ne taki ali drugačni, ampak v vseh možnih, ki vsaka na svoj način pozicionira človeka v občem, v kozmičnem prosotoru in času. Skozi različna pozionirana ga slednjič pripelje do meja občega, do roba, za katerim pozicioniranje v kozmosu ni več možno in na katerem spozna, da se tam začenja samo nova zgodba, nov kontekst...