t wrote on 22.03.2005 at 14:11:31:Samo na najkrajši možni načina sem povzel naše libertalce iz Financ - s posebnim ozirom na določene scene, ki se meni zdijo sporne, v marsičem pa se z njimi tudi strinjam (legalizacija...). Če nisi opazila libertizem je nastal zaradi potreb kapitala - tam je njegov izvor (gre za zmanjševanje davkov, zmanjševanje plač in pravic delavcev in za popuste pri okoljskih obremenitvah - najlepši libertističen (ali neoliberalistični) proizvod so izvozno predelovalne cone).
http://www.gape.org/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=general;action=display;num=110570...Samo opazim določene nekonsistentnosti, ko se na primer govori o pravicah in od tam naprej, ali pa o "ekonomskih" definicijah "javnih dobrin" in o podobnih rečeh. (recimo fleksibilnost delovne sile in podobna leporečja)
Za socialo sem itaq že zdavnaj povedal - sociala je samo kupovanje miru. S socialo si oblastniki in kapitalisti kupujejo mir in svojo varnost - žal pa ne plačujejo iz svojega žepa, poleg tega pa to njihovo plačevanje samo (cel sistem, tega plačevanja) preveč stane. Zaradi mene lahko takoj ukinejo socialno državo - bom zagotovo enako dobro živel - mogoče še bolje, če bom manj obdavčen.
uživaj!
liberalizem je odgovor na zamorjen srednji vek in srednjeveški partikularizem ...
liberalizem ni samo nekaj kar diktira kapital
sporna definicija javne dobrine ... recimo kultura ...
Siddarta je en tak lušten primer ... Tomi je bil v srednji šoli frend od mojega tipa in prvi koncert je Sidharta imela na šentviški gimnaziji (jaz pasem na tem koncertu bila) ... če bi Ministrstvo za kulturo subvencioniralo tiste nadebudne dijake, ki so btw. že takrat kazali obilo kvalitete, bi bila to upravičena subvencija ... Siddharta, kot jo poznamo danes pa je popularen bend, ki s svojo kvaliteto preživi ne le na slovenskem, ampak tudi na evropskem trgu
isti hec je Laibach ... in obe skupini sta lušten primer uspešne transformacije iz alter v pop kulturo
če pa se Atomika, Blagnetke, ali Elvis Jacksona ne subvencionira - pa tok boljš
kar se tiče ekonomske definicije javne dobrine ... dokler bodo naši ekonomisti in ostali družboslovci samo kritizirali, v smislu "socialne nepravičnosti" brez kontra argumento v smislu drugačne definicije ... je to zame kritika brez protiargumenta (ekonomskega)
muzeji v sloveniji so t.i. javna dobrina ... anglija nemčija ... pa delniške družbe ... a veš še v čem je razlika? angleški in nemški so zmeraj polni, naši pa ne ... nemški si eksistenco zagotavljajo preko trga in kvalitete, naši preživijo pa z vsako porkamizerijo, ki jo na ogled postavijo
prosta ekonomska cona ... če znaš pravilno potegnit vzporednico z nekaznovano (beri družbeno tolerirano) zlorabo dela preko študentskih napotnic in avtorskih pogodb ... potem boš ugotovil, da so učinki isti .. pa študentski servisi niso proizvod liberalizma