Quote:vesolje ni vecno. ker je bilo v nekem trenutku ustvarjeno bo tudi uniceno. kar je kreiranga je kasnej anihiliranga. kar se rodi tudi umre. o tem pise tudi gita. ne vem pa ce bi ti lahko pol razlozil tole : ...
Teorija prapoka govori o nastanku vesolja, ki je materialno, kot praviš, nič pa o dušah, tako da s tega stališča ne vidim nobenega nasprotja.
V novejšem času nastajajo celo zelo resne teorije o možnosti nastanka večih vesolij, ki nastajajo in izginjajo in v katerih vladajo različni pogoji. V nekem drugem vesolju bi imela naprimer svetlobna hitrost drugačno vrednost ali različno vrednost gravitacijske konstante, kar bi seveda pomenilo, da bi lahko tako vesolje izgledalo precej drugače od našega, lahko bi bilo celo povsem brez "trdega materiala" - samo sevanje energije.
V vseh teh vesoljih, kolikor že različnih ter z različnimi začetki in konci, pa bi vendarle veljale neke skupne zakonitosti, ki so univerzalne in v nekem nadčasovnem smislu večne, kot so večne matematične resnice, kot je ta, da je razmerje med obsegom in premerom kroga vedno (torej večno) 3.14... ne glede na to, kakšno je konkretno vesolje in kaj se v njem dogaja.
Citat:
"Time and again, this multitude of living entities come into being at the dawn of the day of Brahma and dissolve at the beginning of the night of Brahma."
Razumem ga tako, da je bila vsa mnogoličnost življenja, ki je obstajala, ki obstaja in ki bo še obstajala, dokler bo obstajala, določena in omogočena že od vsega začetka, torej, da so bili potenciali za vso raznovrstnost življenja, ki smo mu priča ustvarjeni že od samega začetka.
Nikakor pa se tega ne da razumeti tako, da so bila vsa živa bitja taka, kot so danes že ustvarjena, saj bi bil to očitni nonsens.
Da rezimiram, ob branju verzov Bhagavad Gite se prav dobro počutim 8)