Devi wrote on 20.03.2011 at 15:00:02:Robi wrote on 20.03.2011 at 14:06:55:Osnovni temelji se zgradijo v prvih letih življenja.
Na primer, če smo v prvih letih dobili občutek in si ustvarili sliko, da nas nihče ne mara, bomo kasneje v življenju nehote ustvarjali takšne okoliščine, da se bo to tudi realiziralo. Pa ne glede na to, če zaradi tega trpimo ali pa ne.
ne, nisem misla vzorcev osebnosti
misla sem nekej bl osnovnega, kar je izključno tvoje in ne vem če velik dobiš z vzgojo, lahko pa po moje zlo razviješ s proaktivnostjo
kapaciteta za zaznavanje, razvoj, razumevanje, za iskanje in potrjevanje nečesa kvalitetnejšega, kar sicer lahko ima, sam večinoma nima prov velik zveze z okoljem in vzgojo
ajgor je rekel vrline
jes bi težko najdla pravo besedo, mogoče bi rekla človečnost
Človečnost je rezultat dvojne determiniranosti, tako biološke (kemično/fizikalne/gnetske) kot socialne (socialnega ozadja), ki se pri človeku odraža že v samem biološkem ustroju ('prezgodnjem' rojstvu glede na nezmožnost, da bi preživel brez socilane intervencije).
Človečnost je pravzaprav v zavedanju, da ne moremo eksistirat brez drugega, da je ta drugi že naš imanentni del (vsebovan v nas samih). Ta imanenca drugega v nas samih je lahko simbolno razrešena magari v bogu, ki je bodisi imenanten (je v nas samih) in kot tak predmet notranje izkušnje (gnoze/spoznanja) bodisi zunanja avtoriteta, ki se ji moramo zgolj še podredit (jo vzet za svojo lastno).
Zadnje čase je 'popularna' ta gnostična/izkustvena potrditev božje prisotnosoti, pač v skladu s prevaldujočim občutenjem individualnosti, ki ni več posledica zunanjega okolja (pritiska religioznega socialnega ozadja), ampak je bolj neka notranja potreba, s katero nadomeščamo (kompenziramo) prav odsotnost pritiska zunanje determiniranosti. Vendar: tako kot pritiski socialnega okolja povzročajo bodisi odpor do vsiljevanja avtoritet bodisi nekritično podrejanje (fanatizem), tako tudi odostnot teh avtoritet lahko povzročajo bodisi naivno lahkovernost in relativizem (notranja izkušnjo božjega potrjuje že vsak nesebičen odnos) bodisi absolutizem patološkega narcizma (samo jaz sem bog).
Človeško je bistvu vse našteto, človeška vrednota pa bi po moje morala bit zaupanje v to, da je treba dopustit da se izrazi prav vse, kar je človeškega.