Aravinda wrote on 08.03.2011 at 10:39:21:koga zanima kaj je karma joya in kakšen je njen namen ter kdo je Krishna lahko izve iz Vedskih spisov - Upanishad (ki so pisna manifestacija Šri Krishne v tem svetu) ali pa od reliziranih oseb.
Zanimiva trditev o Upanišadah - zapisana modrost v Njih sploh ne omenja Sri Krishno in od realiziranih oseb je o tem bolj borno povedano. Upanišade so kot dodatek k Vedam, iz Dwepar (bronaste!) Juge, na ta način, da jih dopolnjujejo. Isto tako kot je Jezus Kristus v evangelijih izjavl, da je prišel dopolniti Mojzesov nauk. Tako naj bi tedaj Jude učil prave postave v Jeruzalemu in ostalih shodnicah. Vede imajo v sebi mnoge resnice, vendar ... v njih ni rešitve. Glej citat v Giti, rečeno Arjuni:
Ko bo misel, podivjana od spisov (prebiranja mnogih spisov!) obmirovala,
utrjena v motrenju (samadhi!), tedaj boš dosegel Jogo (združitev z Enim!) (II:53)
V tem svetu je dvojna pot - pot znanja in pot dejanja. (III:3)
Tukaj pa manjka navedba o tetji poti - o poti predanosti. Saj res o Bhakti poti je veliko pisanega v Giti, vendar zakaj potem ni to navedeno kot tretja, zadnja pot. Pot po kateri stopaš ti, Aravinda, sedaj je pot znanja. Imaš veliko znanja, poskušaš doseči zavest o Najvišjem, vendar na poti predanosti ni več miselnega klepetanja, je samo motrenje sebe v stanju satčitanande. To stanje ni praznina, v njej je neskončna Svetloba in nenapisana Glasba. Mantranje, petje Njegovega Imena, Gayatri mantra, ... tudi sam sem to poskušal. Ni blizu nisi samadhiju, samorealizaciji uma nad materijo. Toda do spoznanja duše je še daljša pot, o tem pa Vede ne dajo rešitve. Niti Vede ne prikažejo praizvorno stanje, kaj šele da bi povedale kaj o prvobitnem Bogu, ki je vse ustvaril z eno mislijo, z Besedo ali Šabdom.
Žal nekateri ne smatramo Gito kot "čisti" sveti spis. Ampak Vede so lahko koristne kot priprava za naprej, za eno drugo Pot.
Hari bol!