Welcome, Guest. Please Login or Register
Forum Svet pogovorov gape.org
Sončeve pozitivke
pilcom.si
 
  HomeHelpSearchMembersLoginRegister  
 
Pages: 1 ... 15 16 17 18 19 20
(Read 121114 times)
Boštyxz
5
*****
Offline

I Love YaBB 2!
Posts: 5859
Slovenija
Gender: male
Re: Skrivnost notranjega duhovnega življenja
Reply #240 - 13.02.2012 at 21:33:40
 
Alojz in Sandib wrote on 13.02.2012 at 08:14:40:
Boštyxz wrote on 11.02.2012 at 23:20:58:
Alojzij, ... a ti pa sebe nimaš za v prevari živečega ??

Lp + #


Bošty daj ne natolcuj!


Ne, glej, samo lepo sem te vprašal. Če zmoreš, mi prosim odgovori. Drugače pa povej, da ne zmoreš.

Lp + #
Back to top
 
 
IP Logged
 
M.L.
5
*****
Offline

I Love YaBB 2!
Posts: 1729

Re: Skrivnost notranjega duhovnega življenja
Reply #241 - 09.04.2012 at 15:38:22
 
Troedinost v Bogu in človeku.
Oče, Sin in Sveti duh so razločno eno in isto od vekomaj.

Oče v Sinu je večna ljubezen in kot taka pratemelj in resnična prasubstanca vseh stvari, ki napolnjuje vso večno neskončnost.

Sin je svetloba in modrost, ki izhaja iz ognja večne ljubezni. Ta silna svetloba je večna najpopolnejša samozavest in najjasnejše samospoznanje Boga in večna Beseda v Bogu, po kateri je bilo narejeno vse, kar je.

Da pa je bilo vse to mogoče narediti, je potrebna še silna Božja volja, in to je prav Sveti duh v Bogu, po katerem dobijo dela in bitja svoj polni obstoj. Sveti duh je velika izrečena beseda "Zgodi se!" - in zgodi se kar sta sklenili Ljubezen in Modrost v Bogu.

In vse to je v Bogu: Ljubezen, Modrost in vsa oblast! In tako obstaja le en Bog.

Da pa ima tudi človek v sebi isto, docela Bogu podobno trojnost kot Bog sam, se da dokaj razumljivo povedati. Vsak človek ima v sebi ljubezen in zaradi te ljubezni tudi voljo; kajti ljubezen sama v sebi je želja in zahteva, in prav v želji in zahtevi se skriva volja. To je značilno tudi za vse rastline in živali in v nekem pogledu tudi za drugo materijo.

Ljubezen in voljo ima celo najbolj surov in neizobražen človek. Toda kaj doseže s tem? Zadovoljuje le svoje najnižje in najbolj materialne potrebe, ki se instinktivno prestavijo iz njegove surove ljubezno v njegovo voljo, iz te pa njegov razum ne dobi nič drugega kot temno izparino. Ali niso posledice delovanja takšnega človeka veliko slabše kakor tiste, ki jih povzročajo živali, katerih ljubezen in hotenje vodi višji navdih!

Toda povsem drugače je z ljubeznijo  in njeno voljo pri tistih ljudeh, katerih razum je postal svetla luč; ta potem presvetli ljubezen, njeno voljo in s tem vsega človeka. Šele tedaj da ljubezen čista sredstva, svetloba ali modrost jih uredi in volja jih izpelje. Ker pa ima človek kot Božja podoba v sebi tudi takšno sposobnost - ali je zaradi tega sestavljen iz treh ljudi ali je samo en človek?

Pa lep pozdrav.
Back to top
« Last Edit: 09.04.2012 at 22:05:26 by M.L. »  

Vrnimo Življenju življenje.

 
IP Logged
 
ego-3p
5
*****
Offline


Posts: 1399

Re: Skrivnost notranjega duhovnega življenja
Reply #242 - 09.04.2012 at 19:00:31
 
M.L. wrote on 09.04.2012 at 15:38:22:
Troedinost v Bogu in človeku. Oče Sin in Sveti duh so razločno eno in isto od vekomaj.

Oče v Sinu je večna ljubezen in kot taka pratemelj in resnična prasubstanca vseh stvari, ki napolnjuje vso večno neskončnost.

Sin je svetloba in modrost, ki izhaja iz ognja večne ljubezni. Ta silna svetloba je večna najpopolnejša samozavest in najjasnejše samospoznanje Boga in večna Beseda v Bogu, po kateri je bilo narejeno vse, kar je.

Da pa je bilo vse to mogoče narediti, je potrebna še silna Božja volja, in to je prav Sveti duh v Bogu, po katerem dobijo dela in bitja svoj polni obstoj. Sveti duh je velika izrečena beseda "Zgodi se!" - in zgodi se kar sta sklenili Ljubezen in Modrost v Bogu.

In vse to je v Bogu: Ljubezen, Modrost in vsa oblast! In tako obstaja le en Bog.

Da pa ima tudi človek v sebi isto, docela Bogu podobno trojnost kot Bog sam, se da dokaj razumljivo povedati. Vsak človek ima v sebi ljubezen in zaradi te ljubezni tudi voljo; kajti ljubezen sama v sebi je želja in zahteva, in prav v želji in zahtevi se skriva volja. To je značilno tudi za vse rastline in živali in v nekem pogledu tudi za drugo materijo.

Ljubezen in voljo ima celo najbolj surov in neizobražen človek. Toda kaj doseže s tem? Zadovoljuje le svoje najnižje in najbolj materialne potrebe, ki se instinktivno prestavijo iz njegove surove ljubezno v njegovo voljo, iz te pa njegov razum ne dobi nič drugega kot temno izparino. Ali niso posledice delovanja takšnega človeka veliko slabše kakor tiste, ki jih povzročajo živali, katerih ljubezen in hotenje vodi višji navdih!

Toda povsem drugače je z ljubeznijo  in njeno voljo pri tistih ljudeh, katerh razum je postal svetla luč; ta potem presvetli ljubezen, njeno voljo in s tem vsega človeka. Šele tedaj da ljubezen čista sredstva, svetloba ali modrost jih uredi in volja jih izpelje. Ker pa ima človek kot Božja podoba v sebi tudi takšno sposobnost - ali je zaradi tega sestavljen iz treh ljudi ali je samo en človek?

Pa lep pozdrav.
Eh pojma nimaš.... Kdo te je le naplahtal vse to hm hm .
Back to top
 
 
IP Logged
 
x_igor
Ex Member




Re: Skrivnost notranjega duhovnega življenja
Reply #243 - 09.04.2012 at 19:26:20
 
M.L. wrote on 09.04.2012 at 15:38:22:
Troedinost v Bogu in človeku. Oče Sin in Sveti duh so razločno eno in isto od vekomaj.

Oče v Sinu je večna ljubezen in kot taka pratemelj in resnična prasubstanca vseh stvari, ki napolnjuje vso večno neskončnost.

Sin je svetloba in modrost, ki izhaja iz ognja večne ljubezni. Ta silna svetloba je večna najpopolnejša samozavest in najjasnejše samospoznanje Boga in večna Beseda v Bogu, po kateri je bilo narejeno vse, kar je.

Da pa je bilo vse to mogoče narediti, je potrebna še silna Božja volja, in to je prav Sveti duh v Bogu, po katerem dobijo dela in bitja svoj polni obstoj. Sveti duh je velika izrečena beseda "Zgodi se!" - in zgodi se kar sta sklenili Ljubezen in Modrost v Bogu.

In vse to je v Bogu: Ljubezen, Modrost in vsa oblast! In tako obstaja le en Bog.

Da pa ima tudi človek v sebi isto, docela Bogu podobno trojnost kot Bog sam, se da dokaj razumljivo povedati. Vsak človek ima v sebi ljubezen in zaradi te ljubezni tudi voljo; kajti ljubezen sama v sebi je želja in zahteva, in prav v želji in zahtevi se skriva volja. To je značilno tudi za vse rastline in živali in v nekem pogledu tudi za drugo materijo.

Ljubezen in voljo ima celo najbolj surov in neizobražen človek. Toda kaj doseže s tem? Zadovoljuje le svoje najnižje in najbolj materialne potrebe, ki se instinktivno prestavijo iz njegove surove ljubezno v njegovo voljo, iz te pa njegov razum ne dobi nič drugega kot temno izparino. Ali niso posledice delovanja takšnega človeka veliko slabše kakor tiste, ki jih povzročajo živali, katerih ljubezen in hotenje vodi višji navdih!

Toda povsem drugače je z ljubeznijo  in njeno voljo pri tistih ljudeh, katerh razum je postal svetla luč; ta potem presvetli ljubezen, njeno voljo in s tem vsega človeka. Šele tedaj da ljubezen čista sredstva, svetloba ali modrost jih uredi in volja jih izpelje. Ker pa ima človek kot Božja podoba v sebi tudi takšno sposobnost - ali je zaradi tega sestavljen iz treh ljudi ali je samo en človek?

Pa lep pozdrav.

Razum postane svetla luč (pomeni da deluje naravno), ko te ne vodi več skozi življenje tako, kot pravijo že zadnjih 5000 let.

Lp,Igor
Back to top
 
 
IP Logged
 
gape
YaBB Administrator
p
*****
Offline

I love YaBB!
Posts: 13595
The Land of YaBB
Re: Skrivnost notranjega duhovnega življenja
Reply #244 - 29.04.2012 at 19:55:35
 
Back to top
 

Lahko pa da se tudi motim ...

The Administrator of this yabb and domain.
WWW WWW  
IP Logged
 
Boštyxz
5
*****
Offline

I Love YaBB 2!
Posts: 5859
Slovenija
Gender: male
Re: Skrivnost notranjega duhovnega življenja
Reply #245 - 29.04.2012 at 21:13:05
 
M.L. wrote on 09.04.2012 at 15:38:22:
Troedinost v Bogu in človeku.
Oče, Sin in Sveti duh so razločno eno in isto od vekomaj.

Oče v Sinu je večna ljubezen in kot taka pratemelj in resnična prasubstanca vseh stvari, ki napolnjuje vso večno neskončnost.

Sin je svetloba in modrost, ki izhaja iz ognja večne ljubezni. Ta silna svetloba je večna najpopolnejša samozavest in najjasnejše samospoznanje Boga in večna Beseda v Bogu, po kateri je bilo narejeno vse, kar je.

Da pa je bilo vse to mogoče narediti, je potrebna še silna Božja volja, in to je prav Sveti duh v Bogu, po katerem dobijo dela in bitja svoj polni obstoj. Sveti duh je velika izrečena beseda "Zgodi se!" - in zgodi se kar sta sklenili Ljubezen in Modrost v Bogu.

In vse to je v Bogu: Ljubezen, Modrost in vsa oblast! In tako obstaja le en Bog.

Da pa ima tudi človek v sebi isto, docela Bogu podobno trojnost kot Bog sam, se da dokaj razumljivo povedati. Vsak človek ima v sebi ljubezen in zaradi te ljubezni tudi voljo; kajti ljubezen sama v sebi je želja in zahteva, in prav v želji in zahtevi se skriva volja. To je značilno tudi za vse rastline in živali in v nekem pogledu tudi za drugo materijo.

Ljubezen in voljo ima celo najbolj surov in neizobražen človek. Toda kaj doseže s tem? Zadovoljuje le svoje najnižje in najbolj materialne potrebe, ki se instinktivno prestavijo iz njegove surove ljubezno v njegovo voljo, iz te pa njegov razum ne dobi nič drugega kot temno izparino. Ali niso posledice delovanja takšnega človeka veliko slabše kakor tiste, ki jih povzročajo živali, katerih ljubezen in hotenje vodi višji navdih!

Toda povsem drugače je z ljubeznijo  in njeno voljo pri tistih ljudeh, katerih razum je postal svetla luč; ta potem presvetli ljubezen, njeno voljo in s tem vsega človeka. Šele tedaj da ljubezen čista sredstva, svetloba ali modrost jih uredi in volja jih izpelje. Ker pa ima človek kot Božja podoba v sebi tudi takšno sposobnost - ali je zaradi tega sestavljen iz treh ljudi ali je samo en človek?

Pa lep pozdrav.


Lepo + dobro razloženo   Smiley  Exclaim  Smiley

Le tam mi ni čist jasno, zakaj da bi bila Ljubezen sama v sebi želja + zahteva ... kle se mi kažejo več možnosti ...  Undecided

Lp + #
Back to top
 
 
IP Logged
 
M.L.
5
*****
Offline

I Love YaBB 2!
Posts: 1729

Re: Skrivnost notranjega duhovnega življenja
Reply #246 - 02.05.2012 at 15:47:59
 
Boštyxz wrote on 29.04.2012 at 21:13:05:
M.L. wrote on 09.04.2012 at 15:38:22:
Troedinost v Bogu in človeku.
Oče, Sin in Sveti duh so razločno eno in isto od vekomaj.

Oče v Sinu je večna ljubezen in kot taka pratemelj in resnična prasubstanca vseh stvari, ki napolnjuje vso večno neskončnost.

Sin je svetloba in modrost, ki izhaja iz ognja večne ljubezni. Ta silna svetloba je večna najpopolnejša samozavest in najjasnejše samospoznanje Boga in večna Beseda v Bogu, po kateri je bilo narejeno vse, kar je.

Da pa je bilo vse to mogoče narediti, je potrebna še silna Božja volja, in to je prav Sveti duh v Bogu, po katerem dobijo dela in bitja svoj polni obstoj. Sveti duh je velika izrečena beseda "Zgodi se!" - in zgodi se kar sta sklenili Ljubezen in Modrost v Bogu.

In vse to je v Bogu: Ljubezen, Modrost in vsa oblast! In tako obstaja le en Bog.

Da pa ima tudi človek v sebi isto, docela Bogu podobno trojnost kot Bog sam, se da dokaj razumljivo povedati. Vsak človek ima v sebi ljubezen in zaradi te ljubezni tudi voljo; kajti ljubezen sama v sebi je želja in zahteva, in prav v želji in zahtevi se skriva volja. To je značilno tudi za vse rastline in živali in v nekem pogledu tudi za drugo materijo.

Ljubezen in voljo ima celo najbolj surov in neizobražen človek. Toda kaj doseže s tem? Zadovoljuje le svoje najnižje in najbolj materialne potrebe, ki se instinktivno prestavijo iz njegove surove ljubezno v njegovo voljo, iz te pa njegov razum ne dobi nič drugega kot temno izparino. Ali niso posledice delovanja takšnega človeka veliko slabše kakor tiste, ki jih povzročajo živali, katerih ljubezen in hotenje vodi višji navdih!

Toda povsem drugače je z ljubeznijo  in njeno voljo pri tistih ljudeh, katerih razum je postal svetla luč; ta potem presvetli ljubezen, njeno voljo in s tem vsega človeka. Šele tedaj da ljubezen čista sredstva, svetloba ali modrost jih uredi in volja jih izpelje. Ker pa ima človek kot Božja podoba v sebi tudi takšno sposobnost - ali je zaradi tega sestavljen iz treh ljudi ali je samo en človek?

Pa lep pozdrav.


Lepo + dobro razloženo   Smiley  Exclaim  Smiley

Le tam mi ni čist jasno, zakaj da bi bila Ljubezen sama v sebi želja + zahteva ... kle se mi kažejo več možnosti ...  Undecided

Lp + #


Čisto enostavno brat, želja je in ker obstaja, jo vse privlači, zahteva pa je to, ker hoče vse imeti, kar željo privlači, in iz te želje in zahteve nastane volja, da je potem želja in zahteva potešena. In vse to je tudi v ljubezni, in seveda še vsa preostala neskončna modrost.

Pa lep pozdrav.
Back to top
 

Vrnimo Življenju življenje.

 
IP Logged
 
Boštyxz
5
*****
Offline

I Love YaBB 2!
Posts: 5859
Slovenija
Gender: male
Re: Skrivnost notranjega duhovnega življenja
Reply #247 - 02.05.2012 at 19:45:57
 
Ja, hvala.

Ampak, kakšna Želja bi to lahko bila ? Mislim, po čem, čemu, za koga, česa, kaj ?

Želja ... Želja za koga ali kaj bi ta želja obstajala ?

Bi , ali nebi ... obstajala ?

Hvala  Smiley

Pozdrav nazaj iz Minkendorfa  Roll Eyes
Back to top
 
 
IP Logged
 
M.L.
5
*****
Offline

I Love YaBB 2!
Posts: 1729

Re: Skrivnost notranjega duhovnega življenja
Reply #248 - 02.05.2012 at 22:50:29
 
Boštyxz wrote on 02.05.2012 at 19:45:57:
Ja, hvala.

Ampak, kakšna Želja bi to lahko bila ? Mislim, po čem, čemu, za koga, česa, kaj ?

Želja ... Želja za koga ali kaj bi ta želja obstajala ?

Bi , ali nebi ... obstajala ?


Hvala  Smiley

Pozdrav nazaj iz Minkendorfa  Roll Eyes


Glej, vse kar nam je všeč, naj bo to predmet ali oseba, nas, naša ljubezen pritegne do vsega tega omenjenega. In v tej ljubezni do nam všečnega se poraja goreča želja to omenjeno pač imeti. Ker pa nam je všeč se v naši želji hkrati ustvarja tudi zahteva po pridobitvi le tega, kar nam je všeč in nam je tudi goreče priraslo srcu, zato si naša ljubezen z željo in zahtevo ustvari voljo, katera pa naj ne bi delovala pred razsodnostjo naše modrosti o smoternosti naše zaletave in slepe ljubezni, ki seveda pritegne nase vse, naj bo to slabo ali pa dobro.

Torej je modrost tista, katera mora uravnavati naše želje, da ne preidejo v strasti, pohotnost, požrešnost, nenasitnost, pretiravanje in še dovolj je tega napačnega, kar lahko ljubezen z doseženo voljo brez modrosti izpelje. Torej, če našo voljo uravnavamo z modrostjo, tako naša želja vedno ostane podložna skromnosti in potrpežljivosti in na polju naših želja se ne bohoti plevel.

Želja, kot ena izmed podlastnosti ljubezni pa mora obstajati in to predvsem za človeka, sicer človek ne bi storil in naredil prav ničesar, še lakote in najosnovnejših stvari si ne bi potešil in opravil. Prav zakrnel bi in propadel v najgnusnejši bedi, ter z njim komplet ves njegov človeški rod.

Pa lep pozdrav brat.
Back to top
 

Vrnimo Življenju življenje.

 
IP Logged
 
M.L.
5
*****
Offline

I Love YaBB 2!
Posts: 1729

Re: Skrivnost notranjega duhovnega življenja
Reply #249 - 02.05.2012 at 23:09:19
 
Tole sem našel še od nazaj, je tudi predvsem povezano z našimi željami.

Pa lep pozdrav.

M.L. wrote on 22.09.2011 at 08:51:41:
Pomembnost nadziranja misli je zelo pomembna. Lahko mislimo, kar hočemo, vendar če našemu srcu neurejena misel ni po godu, s tem še ne bomo udejanili te misli v dejanje. Če nam pa je takšna slaba misel všeč, tedaj svojo voljo že tudi povežemo s slabo mislijo brez ljubezni do bližnjega, in potem nismo več daleč od tega, da bi takšno misel, ki sta jo dopadenje in naša volja oživila, uresničila, če se nam zdijo okoliščine ugodne in brez zunanje nevarnosti dopuščajo dejanje. Zato je vendar modro in nadvse pomembno nadzirati misli, ki se porajajo v človekovem srcu, z izčiščeno lučjo razuma in čistega uma, kajti misel je seme dejanja; nujnega in modrega nadziranja misli resnično ne bi bilo mogoče izraziti odličneje kot prav s tem, kar pravi Mojzes: "Ne poželi tega in onega!" Ko nas začne močno skominati, je naša misel že oživljena s našim dopadenjem in z našo voljo in potem bomo takšno oživljeno misel v sebi zelo težko povsem zatrli. Misel in zamisel sta vendar, kot sem že prej rekel, seme dejanja, to pa je sad semena. Kakršno pa je seme, takšen je tudi sad.

Zato si lahko mislimo, kar hočemo; toda ne oživimo nobene misli in nobene zamisli do sadu, dokler to misel ali zamisel temeljito ne preverimo pred sodnim stolom svojega razuma in uma! Šele tadaj, ko misel tam prestane svetlobni in ognjeni preizkus, jo lahko oživimo v sad ali dejanje, in tedaj nas že sme mikati kaj dobrega in resničnega; toda nekaj neurejenega, ki očitno nasprotuje ljubezni do bližnjega, nas ne sme nikoli mikati!

Dokler namreč človek ne postane popoln gospodar svojih misli, tako dolgo tudi ne bo gospodar svojih strasti in dejavnosti, ki iz njih izvirajo. Kdor pa ni gospodar in mojster v sebi in nad seboj, je še daleč od večno samostojnega duhovnega življenja in je ter ostane hlapec greha, porojenega iz človekovih neurejenih misli, in strasti, ki izvirajo iz njih, ter omadežujejo vsega človeka.

Pa lep pozdrav.

Back to top
 

Vrnimo Življenju življenje.

 
IP Logged
 
M.L.
5
*****
Offline

I Love YaBB 2!
Posts: 1729

Re: Skrivnost notranjega duhovnega življenja
Reply #250 - 28.12.2012 at 22:03:12
 
Človekov duhovni razvoj ima več stopenj in je primerljiv z v zemljo položenim pšeničnim semenom. Sejanje zdravega, lepega semena ustreza prvemu nastanku človeka. Enako je utelešenje same po sebi že povsem izoblikovane duše, katere predtelesno bivališče je zrak, posebno v srednjem območju gora, kjer se navadno konča območje gozdov, pa vse gor do območja, kjer sta sneg in led.

Ko je popolnoma sestavljena duša v zraku dosegla primerno zgoščenost, se spušča globje in globje vse do človeških bivališč, potem dobi iz zunajživljenskega etrskega kroga, ki obdaja vsakaga človeka, določeno hrano in ostane tam, kjer jo pritegne homogenost njenega bitja.

Če potem naravni nagon sili kakšne zakonce spolno občevati, prejme takšna povsem zrela in zakonskemu paru najbližja svobodna naravna duša trenutno sporočilo iz zunajživljenjskega etra, ali jo kot homogeno pritegne pomnožena moč zunajživljenjskega kroga zakoncev, tedaj med spolnim aktom z določeno prisilo vstopi v semensko tekočino moža in jo ta odloži v majhno jajčece, sled   oploditve. Od tedaj je potem življenjska duša že podobna semenu, ki je položeno v zemljo in doživlja v materinem telesu do rojstva v svet vse razvojne stopnje, podobno kot jih je v zemlji prehodilo seme, dokler ni pognalo kali nad zemljo.

Pri rastlini ostanejo korenine v zemlji, v starem truhnobnem grobu semena, in srkajo od tam materialno hrano. Ta hrana pa bi rastlini kaj kmalu prinesla smrt, če ne bi bila prečiščena z vplivom sončne svetlobe.

Prvi nastavek bilke ima še zelo materialne sokove. Ko pa je ta kot podlaga izoblikovan, se bilka z nekakšnim obročkom tako rekoč podveže. Skozi ta obroček potekajo že veliko finejše cevke, po katerih se lahko pretakajo povsem redki in fini sokovi.

Iz teh nastane potem drugi del bilke. Ker pa so tudi sokovi drugega predela še grobo materialni in sčasoma postanejo če bolj grobi, nastane spet novi obroček, in ta drugi obroček je opremljen s še tanjšimi cevkami, skozi katere lahko prodrejo samo povsem fini sokovi za hrano življenjskega duha.

Sčasoma pa postanejo tudi ti sokovi pregrobi in bi lahko zadušili življenjskega duha v rastlini, zato življenjski duh ustvari tretji obroček z nadvse tankimi cevkami. Skozi ta tretji obroček pa lahko poslej mukoma prodrejo le še izredno eterično nežni sokovi, ki so že zelo sorodni življenjskemu duhu. Življenjski duh pa dobro prepozna, ali so sokovi nad tretjim obročem zanj že koristni ali ne. Če se mu sčasoma zazdi, da so še pregrobi in še preveč strupeni, ustvari še četrti, peti, šesti, tudi sedmi obroček, dokler nazadnje sokovi ne postanejo tako eterično čisti, da v njih za zdaj ni najti niti sledi smrti več.

Šele tu prestopi v novo razvojno stopnjo. Sok, ki prihaja skozi najfinejše cevke, se zdaj oblikuje v brst in cvet, ki imata organe, zmožne sprejeti vase življenje iz nebes.

Ko cvet opravi to nalogo, se izloči kot prazen blišč, katerega lepota in mikavnost sta pravzaprav pritrgnila ljubezenski življenjski eter, ki pa je sam zase popoln in ne potrebuje zunanjega blišča.

Šele tedaj začne nastajati in se oblikovati resničen življenjski sad. In potem se uporabi vsa dejavnost samo za zorenje plodu; s tem se v plodu življenje, ki se je ognilo vsem prejšnjim nevarnostim, zavaruje kot s čvrstimi trdnjavami pred kakšnim še zmeraj mogočim zunanjim sovražnikom.

Tako kot z rastlinami pa je tudi z živalmi in posebno z ljudmi.

Pri telesnem rojstvu iz materinega telesa je v srce duše položena večna kal življenja kot iskrica Življenjskega duha, prav tako kot pri sadu rastline, ko ta odvrže cvetove in se začne opremljati in utrjevati. Ko je telo izoblikovano, se začne oblikovanje duha v srcu duše. Pri tem mora duša potem uporabiti vse moči, da začne duh v njej kaliti, in mora mu pomagati in ga podpirati.

Duša je tu korenika in bilka, in telo zemlja; ta pa duha ne sme hraniti z grobo vodo.

Obroči, ki jih ustvarja Življenjski duh, so ponižanja duše. Ko je narejen zadnji obroč, se duh končno razvija sam in použije iz duše vse sebi sorodno, se uredi in končno prevzame vase vso dušo in kar je bilo v telesu duši sorodnega, in potem je za večno neuničljiv; in tak potek lahko bolj ali manj jasno opazimo pri skoraj vsaki rastlini.

Pa lep pozdrav.
Back to top
 

Vrnimo Življenju življenje.

 
IP Logged
 
Devi
5
p
*****
Offline

ravno prav
Posts: 5471
Dolenjska
Gender: female
Re: Skrivnost notranjega duhovnega življenja
Reply #251 - 29.12.2012 at 23:40:28
 
zanimivo razmišljanje.
spomni me na besede (pa se ne spomnim več, koga), ki je rekel: 'Ne smete se zadovoljiti s samo enim življenjem. Treba je iti skozi mnogo življenj.' v okviru enega, če sem ga prav razumela.

lep pozdrav tebi tudi Smiley
Back to top
 

Nobena čarovnija ne more ničesar spremeniti v kaj drugega, tega ni; sprememba v predstavi v srcu čarovnije je spoznanje, ne ustvarjanje.&&(S. Palwick)
 
IP Logged
 
ego(3p
Ex Member




Re: Skrivnost notranjega duhovnega življenja
Reply #252 - 30.12.2012 at 13:37:54
 
Mene delno spominja na pesnitev , delno pa na oddajo šola za obvladovanje življenja pot v kozmično zavest z jezusom iz nazareta Smiley
Back to top
 
 
IP Logged
 
M.L.
5
*****
Offline

I Love YaBB 2!
Posts: 1729

Re: Skrivnost notranjega duhovnega življenja
Reply #253 - 31.12.2012 at 11:31:33
 
Devi wrote on 29.12.2012 at 23:40:28:
zanimivo razmišljanje.
spomni me na besede (pa se ne spomnim več, koga), ki je rekel: 'Ne smete se zadovoljiti s samo enim življenjem. Treba je iti skozi mnogo življenj.' v okviru enega, če sem ga prav razumela.

lep pozdrav tebi tudi Smiley


Ja, ves telesni in breztelesni predobstoj naše duše je sestavljen iz večih mnogoterih življenjskih stanj, kjer se je izoblikovala in izpopolnjevala do popolne duše, katera si je zdaj tudi že sposobna ustvariti človeško telo. In vsa prejšnja življenja in življenjska stanja razvijajoče se duše so bila potrebna, da se je duša lahko iziblikovala in dosegla popolnost z pridobljeno svobodno voljo.

Vse že izoblikovane popolne duše s svojo svobodno voljo, pa še niso samostojne, zato za svojo samostojnost morajo še prehoditi pot mesa v človeškem telesu in z preiskusom podeljene svobodne volje. Če to pot preizkusa svobodne volje opravijo po poti večno univerzalnega reda, tedaj napredujejo in tudi dosežejo samostojnost, ki ga nadvse rabijo za večno duhovno življenje.

Če pa to pot preiskusa svobodne volje v mesu ne opravijo po poti večno univerzalnega reda in ga kršijo, pa takšne duše ne napredujejo, ampak večinoma nazadujejo in nemalokatera pade celo na raven živalske duše in še celo slabše. Takšne duše si same sebi naprtijo zelo veliko gorja, in potem tudi redko kdaj in zelo mukoma dosežejo omenjeno duhovno samostojnost.

Vsa ta življenjska stanja naše duše pa so potrebna za voljo enega samega življenja duše, da bi nekoč za vedno postalo neuničljivo in večno samostojno v vsej neskončnosti večnega duhovnega sveta.

Pa lep pozdrav.
Back to top
 

Vrnimo Življenju življenje.

 
IP Logged
 
Devi
5
p
*****
Offline

ravno prav
Posts: 5471
Dolenjska
Gender: female
Re: Skrivnost notranjega duhovnega življenja
Reply #254 - 01.01.2013 at 16:45:04
 
kaj pa če duša ni celota? kaj pa če je duša samo skupek zavesti vseh celic, ki naseljujejo neko telo?
v tem primeru določena duša umre s telesom, ne da bi zavest zares umrla, zgolj združi se v novo obliko..
sam misel..
Back to top
 

Nobena čarovnija ne more ničesar spremeniti v kaj drugega, tega ni; sprememba v predstavi v srcu čarovnije je spoznanje, ne ustvarjanje.&&(S. Palwick)
 
IP Logged
 
Pages: 1 ... 15 16 17 18 19 20