Etrex wrote on 02.12.2008 at 15:35:18:Ni nizja ni visja, sploh pa materija ni energija, kje si pa nasel to neumnost? Ti pravim materija je materija in energija je energija ni enega brez drugega in ni nic visje. Mi lahko prosim poves kako je lahko materija energija?
Z nižja je označena nezavestna (groba in subtilna materija), z višja pa zavestna (navadna živa bitja) energija Boga. Nižja energija sama po seb ne more nč narest, v tek jo lahko spravi šele živo bitje s svojo voljo, zato iz tega vidika nižja in višja. Bog je energetik (izvor in upravljalec) vseh svojih energij. Iz tega vidika je materija označena kot energija, torej tista, ki je od energetika za svoj obstoj odvisna in upravljana. Čeprav Bog, navadna živa bitja in materija med seboj niso ločeni, imajo vsi svoje specifične narave in funkcije.
Quote:Kar se pa tice boga, veliko jih je ki ga molijo in mu jocejo- hudo naklonjeni, pa trpijo celo zivljenje, veliko pa ki jim sploh ni malo mar za nekega izmisljenega nebeskega gospodica, pa se imajo zelo dobro, tako da ne mi s taksnimi bebavimi primeri, ki v resnici ne obstajajo, tako kot ne obstaja gospodic nebeski, edini bog je vesoljna konstanta, torej vse tudi mi in vsaka nasa misel in vse nizkotnosti so enako bog kot popolnoma vse ostalo.
Tist k ma prav naklonjen kontakt z Bogom nikol ne trpi, temveč je vedno zadovoljen, v kakršnihkoli okoliščinah. Vera v Boga in vera v nekaj kar si nekdo domišlja, da je Bog ni ena in ista stvar, zato tudi rezultat ne.
Boga se ne da vidt s svojimi dvojno omejenimi materialnimi očmi ali si Ga imaginirat v svojem umu/intelektu. Je onkraj dosega teh dveh dvojno omejenih inštrumentov zaznave. Direktno se Ga da vidt le s svojimi duhovnimi očmi, ki so Mu predane, ko oz. če se ti po svoji volji razodene.
Tud pravega-sebe v večnem odnosu do Boga ne morš direktno vidt preko svojih omejenih inštrumentov zaznave. Lahko ga vidiš le preko razodetja.
Naša materialna telesa so začasna, prav tako naša psiha, ki je vezana nanj. Kdo je pol tisti, ki si ne želi umret, ki ga smrt skrbi, ki si želi in se trudi preživet? Si lahko nekaj začasnega želi večno obstajat? Ali starši v odnosu do živega otroka dobijo enako zadovoljstvo, kokr od njegovga mrtvega materialnega telesa (če slučajno umre), čeprav so vsi materialni elementi še vedno prisotni? Na volitvah bo sprejet glas bolnega človeka, mrtvega telesa pa ne. Ali so pol kvalitete večnega obstoja, znanja (zavesti) in zadovoljstva kvalitete materialnega telesa in psihe ali česar živega, ki prebiva v njem?