Amstel wrote on 21.09.2002 at 15:40:19:In največji absurd je ta, da zasvojenska scena terja IGRE. V primeru, da se "on" spremeni in psotane ljubeč... bo ona.. nerazumno.... pobegnila... saj bo naenkrat imela človeka BLIZU.
Tega pa v resnici noče.
Noče REALNEGA človeka. Hoče igro. Podoživljanje, vedno znova in znova.. istih scen... na neosebn način.
Amstel, moja razlaga tegale je malce drugačna…
Bi želela najprej povzeti, kaj ste do sedaj tukajle spletli, da bom potem morda lažje opisala, kje se moj pogled glede tegale, kar sem citirala, razlikuje od tvojega. Izhajate torej iz ženske, katere oče ji ni znal nuditi brezpogojne ljubezni, bil je nedostopen in samozadosten in tako je taka ženska tudi izbrala svojega partnerja. Ja, seveda. Ker ji je bilo partnerjevo obnašanje (zopet nedostopnost, samozadostnost) domača, ker ji je bilo to blizu, ker je to poznala in doživljala že kot otrok. In temu rečete odvisnost od odnosov. OK. In, Amstel – če bi se partner kar naenkrat spremenil, postal ljubeč, si želel vzpostaviti tisto pravi bližino (hmm, je to res mogoče kar naenkrat?) bi ona zbežala, bi se umaknila. Res je, se strinjam. Ampak zbežala ne bi zato, ker si NE BI ŽELELA realnega človeka, ne zato, ker NE BI ŽELELA PRAVE LJUBEZNI, ampak preprosto zato, ker bi to v njej vzbudilo bolečino. Ker v njej zraste nezaupanje v iskrenost, nezaupanje v pravo, brezpogojno ljubezen, ker v njej VSTANE STRAH PRED PONOVNO ZAVRNITVIJO, ki jo je doživljala kot otrok. In da se bolečini izogne, raje zbeži, raje se umakne. In to je tisti absurd. Ženska si v bistvu želi prave ljubezni, vendar se je hkrati boji. Ona je v svojem otroštvu doživljala igre moči, ona je bila v otroštvu zavrnjena, ona je v otroštvu doživljala strah pred pravo, brezpogojno ljubeznijo. In je ta strah v njej premočan, da bi ga zmogla zdržati. Da bi zmogla stopiti preko njega. Ali, če se oprem na »Edijev« ego – če je ego skupek vzorcev preteklosti, potem je ta ego v njej premočan, da bi zmogla stopiti čezenj. Da bi slišala svoj notranji jaz ali svoj višji jaz, ali pa še kako drugače, ki pa ji govori: želim si pravo, brezpogojno ljubezen. S projekcijo živi zato, ker drugače ne zmore, ker drugače ne zna. V bistvu pa si želi ljubezni. In zato je odvisnost od odnosov težka in boleča. Ker je takšna oseba v sebi razdvojena – med tem, kar je doživljala v otroštvu, kar ji je blizu, kar pozna in med tem, kar v sebi dejansko želi, čuti in potrebuje. Pa je strah iz otroštva premočan, da bi lahko stopila čezenj. In ne gre za to, da ta ženska NOČE realnega človeka. Ne gre za to, da ona HOČE IGRO. Vse to hoče tisto v njej, kar ji je ostalo iz otroštva. To hoče njen ego. To hočejo njeni vzorci preteklosti. To hoče tisti močan strah v njej, s katerim se zavaruje pred bolečino. In ne ona. Ne ona sama. Ona sama, njeno srce, njena duša, njen višji jaz, njeno bistvo si želi prave in brezpogojne ljubezni.
Amstel wrote on 21.09.2002 at 15:40:19:In, vsi odnosi, k ne vsebujejo tega drametičnega preobrata na sceni, torej IGRE, niso odvisniški.
Seveda. Ampak to je možno le takrat, ko se osvobodimo svojih vzorcev preteklosti. Ko stopimo preko njih. Ko jih zapišemo na novo. Ko se osvobodimo svojega ega. Ko si dovolimo in zmoremo biti tisto, kar je čistega v nas.
Quote:Po mojem pojmovanju se odvisnost od odnosov in ljubezen med seboj izključujeta.
Ja, bp…
Odvisnost od odnosov = posledica nedoživljanja brezpogojne ljubezni v otroštvu = skupek vzorcev otroštva – doživlja jo jaz, ego.
Ljubezen - prava, čista, popolna, brezpogojna ljubezen je možna le, če se osvobodimo vseh svojih vzorcev preteklosti – doživlja in daje jo lahko le višji jaz – se izključuje z odvisnostjo od odnosov = ILUZIJA…
Ampak – lahko pa stremimo k njej in lahko se ji preko osvobajanja svojih vzorcev približujemo.
m.