t wrote on 17.04.2003 at 08:49:21:Bog je videl vse, kar je naredil, in glej, bilo je zelo dobro. In bil je večer in bilo je jutro, šesti dan. (1Mz 1,28 )
Ali smo torej res predvsem neke duše, ki so se spustile v ta "umazani" materialni svet, da bi se reciklirale in nabrale nekaj izkušenj za večno blaženost v večnem zgoraj?
En dan sem odprla ekološko vprašanje na nekem krščanskem forumu in dobila odgovor, da nam narava ni bila dana zato, da bi jo arhivirali, zaprli v parke in pustili nedotaknjeno. Da smo mi tudi del narave, kjer preživi močnejši in da tako pač je, saj so tudi dinozavri izumrli, kaj zato, če še kaka druga vrsta za njimi.
Predpostavljam, da je to večinsko mnenje, čeprav verjetno precej kristjanov misli drugače.
Za njih se mi dejansko zdi, da mislijo, da so prišli v ta "umazani" materialni svet.
Religije, ki tako zelo povzdigujejo dušo, ta svet tako ali tako prezirajo, od tu se bodo spravili, če bo božja milost taka ali pa ko odplačajo svojo hudo karmo, ki jih je sem pahnila.
Bilo je rečeno: "Bog je videl vse, kar je naredil,
in glej, bilo je zelo dobro. Po moje je bil Bog zadovoljen s tem svetom, z rastlinami, živalmi in ljudmi in med njihovo vrednostjo ni delal posebne razlike. Vsakemu je dal svojo nalogo in verjetno nobena ni bila manj vredna. Če je Bog bitje, ki je tako visoko nad vsem, potem med cvetenjem ene cvetlice in uspešnostjo nekega človeka najbrž ne dela enormnih razlih, za njega smo vsi enako mali in verjetno je pommebno samo, da vsako bitje pri nalogi, njej in njeni razvitosti primerni, pokaže rezultate... če je sploh to njena naloga in če ni res, da si bog želi samo, da bi bili srečni.
Indijanski animizem se zame od krščanstva in indijskih religij razlikuje po tem, da se mi zdi precej srečna religija, v nasprotju s poudarjanjem trpljenja, ki ga opažam pri drugih. Mogoče ta sreča izvira ravno iz tega, da so presegli prepotentnost duha in duše, ki težita nekam stran, in razvili plemenitost duha in duše, ki z ljubeznijo sprejema tisto, kar ima. Zato je spojena s tem, za to skrbi in ima to, kar ima, za "zelo dobro".