Welcome, Guest. Please Login or Register
Forum Svet pogovorov gape.org
Sončeve pozitivke
pilcom.si
 
  HomeHelpSearchMembersLoginRegister  
 
Pages: 1 2 3 ... 14
(Read 59006 times)
mind
5
*****
Offline

Always remember Krishna
and never forget Him
!
Posts: 686
MB
Gender: male
Kdo smo...?
30.12.2002 at 12:00:58
 
Ok, ker se mi zdi, da je topic avtosugestija presegel svoj namen odpiram novega, ki je lahko nadaljevanje in ki lahko vključuje vse to in še več.

Torej vsekakor se strinjam  z aryanom, ki pravi, da je najprej potrebno spoznati sebe, torej vedet kdo smo MI in na podlagi tega iskat naprej. Še najbolj se strinjam z gapeovo obrazložitvijo kdo smo mi in zakaj sploh ta naš materialni svet.:

gape wrote:
Quote:
prvi klin je na prvem nivoju, v materiji ... če ta klin ne upedenaš, se boš vedno vraču nazaj pedenat ta klin, neglede na to kolk višjih klinov si že postavu. k u bistvu je tud težko višje kline pedenat, če pa ti manjka prvi klin ... težko je drugega gradit, če pa nimaš prvega da bi na njem stal, pa sej lahko da ga imaš, pa se ti maje k str ps ...
tko da nimaš kam bežat iz materije, v materiji je pametno postavt trdne temelje, pol pa napredovat naprej, počas pa zihr ... in ne prepočas seveda ... ker vseeno je čas omejen ... v materiji seveda in dokler so temelji močni in trdni obstaja čas, ko prideš dovolj visoko in si dovoliš pustiti vse nižje kline glih tam kot so, ko se od njih odvežeš, takrat ko gledaš po lestvi navzdol, vse tja do materije in vidiš še vedno trdne temelje, takrat ti je kristalno jasno čemu je namenjena materija.


Če to prenesem v every day life lahko ugotovim, da človek, ki nima pošlihtanih materialnih dobrin ne more plezati višje, oz. zelo težko napram tistemu , ki ima prvi klin "lepo" zabit. Torej če hočemo plezati višje je treba imet porihtan materialni svet in brez tega ne gre. In kaj ta materialni svet vključuje ?  Nekdo bo srečen že če bo imel zagotovljene osnovne fiziološke dobrine, nekdo drug le tako, da bo imel dobro službo , nekdo tako, da bo imel lepo in pametno ženo. No vsem tem je nekaj skupnega. Vsi so sedaj srečni glede njihovega materialnega življenja.
In do razlik v doseganju sreče verjetno prihaja zaradi različnih razvitosti družbe, socializacije, vzgoje....itd.
Ampak psihopat je tudi srečen ko ubija! Potrebno je verjetno najti skupno točko "sreče" ki je enaka vsem ljudem neodvisno od okolja. (ljubezen Roll Eyes  )
Ampak na tem mestu me zanima predvsem to: ali je sploh možno in smiselno se ukvarjat z drugimi,višjimi "klini" če prvega(materialnega) ne zabijemo tako kot treba ? Da ni pravilno zabit nam kaže predvsem naše vztrajanje v materialnem svetu (zakaj materialni svet, če bi klin bil pravilno zabit ? ). Vsi , ki živimo v tem svetu torej tega klina še nimamo pošlihtanega. Če bi ga res imeli ne vem  čemu bi sploh bilo potrebno vztrajanje v materialnem svetu. Ali pa jaz to narobe razumem in je potrebno prav skozi ta materialni (in v tem materialnem) svetu plezati po višjih klinih ?

Torej, kdo smo mi, zakaj smo tukaj in kam gremo, lepo po vrsti, od klina do klina...


p.s.

pa sreč(n)o vsem v 2003-



LP
Back to top
 

Hari bol
 
IP Logged
 
aryan
Ex Member




Re: Kdo smo...?
Reply #1 - 30.12.2002 at 13:28:04
 
jz bom podal razlago podprto s strani Vedskih spisov in praktikantov ene veje, bolj natancno Gaudiya Vedanta sole Ved.

Q: What is the definition of the term atma?

A: The term atma refers to the self. Because we identify ourselves with the mind or body, at times atma can also refer to these concepts of self, but the full sense of self is our identity as a unit of consciousness independent of body and mind. The body and mind are actually manifestations of ignorance that cover the self-luminous atma. The perception of duality is a product of this ignorance, and the self is thus constituted of nondual consciousness. We are not matter. We are consciousness or nondual knowledge, and within consciousness we are a dedicating principle of consciousness. When the self identifies with the body and mind, it serves their demands. Thus the self experiences material necessity and acts out of this perceived necessity. When liberated from this oppression, it serves God in love and thus acts, not out of necessity, but out of joy.

v naslednjih postih pa bo to razlozen iz prakticnih izkusenj in opazovanj.
Back to top
 
 
IP Logged
 
aryan
Ex Member




Re: Kdo smo...?
Reply #2 - 30.12.2002 at 13:28:56
 
Entering the Fifth Dimension
Attaining the Soul's soul:
Entering the Fifth Dimension

By Swami B.V. Tripurari

Consciousness exists not as a one-dimensional point, a two-dimensional line, or a three dimensional solid. It is four dimensional. Each of its dimensions are successively more profound experiences of itself. From waking to dreaming to the experience of deep sleep and beyond, the experience of the self deepens. Although in one sense the first three of these dimensions are material and the fourth alone transcendent, each of them, if analyzed in terms of the experience they afford, point us in the direction of deeper experiences of the experiencer, the self.

How then can these material states of consciousness be seen as progressive stages of awareness of the nature of existence, ascending from waking to dreaming to deep sleep? They can be seen as such if that which is experienced in waking, dreaming, and deep sleep is analyzed in terms of its philosophical and ontological ramifications. Otherwise, waking, dreaming, and deep sleep themselves are material conditions produced under the influence of illusion, or maya. They have no bearing upon the reality of the self other than that they are conditions in which the soul does exist although unaware of its nature. The answer to the question thus lies in analyzing what these states tell us about consciousness's capacity to exist in these dimensions.

If in the waking dimension of consciousness we can understand the three dimensions of consciousness in terms of their ontological status, we will find evidence grounded in experience, rather than mere theory. Basing our investigation on this evidence we can pursue the fullest experience of the nature of being that is realized in the fourth dimension. This fourth dimension, as with the other three, can be considered in the waking dimension of consciousness in terms of our experience. Experience, being at the very heart of consciousness, should guide us in the direction of ultimate consciousness.

We all have experience of the waking and dreaming dimensions of consciousness. In these realms, the soul experiences the physical and psychic reality, yet it its asleep to itself. In deep dreamless sleep, when the physical and psychic dimensions close down, we continue to experience. Upon awakening, we remember that we slept well. One can only remember that which he or she has experience of. Remembering the peaceful experience in dreamless sleep amounts to a vague yet definite experience of the soul, an existence independent of thought and objects of thought.

Thought has a ground from which it springs Thought and its object are experienced as distinct from one another, yet one has no meaning without the other. From this we can conjecture as to the existence of a realm from which they both arise and in which they cease to be distinct (nonduality). Thought itself is outside of the self, as is, and even more so, the objective world. Where thought meets object and the subsequent judgment causes us to "know," we may know everything but our own selves and our source. As we know from the example of our witnessing the existence of ourselves in deep sleep, consciousness itself, uninhibited by body and mind, is the ground from which thoughts and subsequently objects spring up producing the world of duality. We go beyond the psychic and physical dimensions of consciousness in deep sleep and it is peaceful. Yet we cannot stay in this reality, nor can we appreciate this reality in full awareness. Yet it leads us to know of the dimension of pure consciousness. It is more than a moral postulate as was conjectured by Kant. This dimension of pure consciousness is an ontological reality for the Vedantin, the ground of being. It is a dimension we can reach after thorough exercise of the mind leads us to realize both the mental and physical world's futility.

Going beyond the body, we realize the power of mind, and going beyond the power of thought we realize the self. Reaching the limits of reasoning, we are pointed in the direction of ourselves.We can only reach that self by not only ceasing to exercise the body in terms of its demands, but ceasing to think as well.What the Vedantin suggests is not irrational, rather it picks up where reasoning leaves off. It is beckoning us to experience the realm of the soul proper, rather than merely to think about it.

Yet how shall we, and why sould we attempt to go beyond the third dimension, having found the self? What in our experience in the waking dimension of consciousness would lead us to believe that there exists a dimension of consciousness that is beyond ourselves? We all exist and in a sense we exist unto ourselves as units of nondual consciousness. In this we are one, yet we cannot deny that we are not entirely the same either, for although we are one in that we are consciousness and possess will, we do not all will the same thing. If there is anything we do all seek, however, it it communion with one another, and that not at the cost of ourselves.

This communion involves acknowledging each other's common need. Furthermore, it involves understanding that this need will be realized only by acknowledging something greater than ourselves. We come together around a common cause that transcends our selfish needs. Living together requires that we give ourselves. This giving of the self reaches its zenith in love. Mysteriously, we find that in giving up ourselves, we ourselves are nourished. This experience of the waking state should lead us to conclude that there is a dimension of experience, of consciousness, in which upon giving up ourselves, we get something geater. That greater experience is the unifying factor of existence. If this is so, we must look for it in the land of the self., beyond objects and thoughts. From the third dimension of consciousness we must go to the fourth. After finding ourselves we must enter the domain of self-forgetfulness.

The fourth dimension is the ground of our existence. For the Vedantin it is perceived variously, either as undifferentiated consciousness or a relationship with the divine. Regarding the latter, Gaudiya Vedantins conclude that love is greater than ourselves, and it is the greatest aspect of God, one that he himself is motivated by. For them, the nondual consciousness of Vedanta philosophy is realized when we know that we do not belong to ourselves, what to speak of anything belonging to us. If there is any time at which we can accurately say that something belongs to us, it is when, having given ouselves in love to God, we can say that "he is ours."

If God realization is the fourth dimension of consciousness, the Gaudiya Vedantin's idea of love of God, in which God becomes ours, is revolutionary. The Gaudiya Vedantins want to take us beyond even this fourth dimension. If we resign our souls to becoming God's own, he takes the role of our maintainer. However, if he is ours, he is then subordinated to our love such that his Godhood is suppressed by that love. This is the Krishna conception of Godhead, one in which God appears not as God, nor finite souls as finite souls. Both interrelate intimately as lover and beloved, Krishna and his gopis, beyond any sense of each other's ontological reality, yet beyond the material illusion as well. This dimension of love of Godhead is thus justifiably termed by the Gaudiya Vaishnavas as the fifth dimension, turya-titah, the dimension of the soul's Soul.

Q. Is there any better evidence that there is a fourth state of consciousness then 'I remember when I wake that I slept good.'?? This example is hopeless in my estimation.

A. I am not sure that you understand thus evidence. It is the only example cited in all of the sacred literature of the Hindus as everyday evidence of a dimension of consciousness that exists beyond the waking, and dream states. The simplicity of it is that one cannot remember that which he has no experience of. When we awaken from dreamless sleep, we remember that we existed at that time (having slept well) even when we were not aware in the physical and mental dimensions of consciousness. Thus we have three dimensions of consciousness, waking, dreaming, and deep sleep. The third dimension of consciousness reveals a self that functions in the dreaming and waking states unaware of the fac that it, rather than the mind or body, is the perceiver.

The fourth dimension of consciousness is that in which the self, beyond mind and body as evidenced in deep sleep, is transcended, the perceiver is identified with the perceived, and the individual soul unites with God--God consciousness. In Gaudiya Vedanta, this union is one of love. The self itself is given up, and only then does it become whole, just as we experience that the self sacrifice in love makes one whole.

Other than the theoretical example above, the transcendent self is experienced in serious spritual practice. Saints among us are the best evidence.

Back to top
 
 
IP Logged
 
LittleStar
Ex Member




Re: Kdo smo...?
Reply #3 - 30.12.2002 at 13:45:46
 

Lahko malo bolj razložiš, MIND, kaj pomeni oz. kaj si predstavljaš pod plezanje oz. ukvarjanje z drugimi, višjimi "klini??

Materialni svet = iluzija, odsev duhovnega

Iz tega izhajajoč ni sporno vztrajanje v materialnem svetu, temveč vztrajanje v duhovnem skozi materijo.
Back to top
 
 
IP Logged
 
mind
5
*****
Offline

Always remember Krishna
and never forget Him
!
Posts: 686
MB
Gender: male
Re: Kdo smo...?
Reply #4 - 30.12.2002 at 14:50:18
 
Quote:
Lahko malo bolj razložiš, MIND, kaj pomeni oz. kaj si predstavljaš pod plezanje oz. ukvarjanje z drugimi, višjimi "klini??


ja, kot kaže so ti klini med seboj povezani...namreč če ne zadovoljiš materialne potrebe  (kot npr. hrana ) potem verjetno zelo težko stopiš na naslednji nivo in se dalje samouresničuješ...

zdaj mene zanima ali je potrebno ta materialni svet obvladat tako, da so vse tvoje/naše materialne dobrine in potrebe zadovoljene in je šele nato (ko ni več trpljenja v materialnem smislu) možno stopit na naslednji nivo ali pa je morda ključ v zmanjšanju pomena materialnega sveta in ga na ta način presežt in stopit dalje....torej ali naj na svoji poti spoznavanja vesolja(boga in/oz. sebe) stremim k zadovoljitvi mojih  materialnih potreb tako da bosta moj mind in moja čustva zadovoljna ali pa naj svoj mind in svoja čustva poskušam spremenit do te mere, da bosta zadovoljna tudi brez materialnega ?  Verjetno je človek pred par tisoč leti bil srečen in izpoplnjen če je bil sit....zdaj se je zaradi razvoja družbe (in stem tudi samega človeka) to spremenilo. Meni torej zdaj ni več dovolj hrana da bi bil srečen. Ampak dejstvo je v obeh primerih enako....oba stremiva k sreči...k samouresničitvi pa čeprav se uresničujeva na različen način. In kdo sem torej Jaz ? Je moj edini namen v tem materialnem svetu materialna samouresničitev (potrebe, obvladovanje odnosov, skratka zmanjšanje vsakršnih tenzij v sebi ) ? Morem torej ves ta meterialni svet obvladat, da lahko grem dalje ? Ali kako ? Zakaj sem tukaj in zdaj ?

Quote:
Materialni svet = iluzija, odsev duhovnega

Iz tega izhajajoč ni sporno vztrajanje v materialnem svetu, temveč vztrajanje v duhovnem skozi materijo.  


Lahko da je materialni svet iluzija ampak verjetno se lahko rešiš te iluzije samo tako, da jo prepoznaš, ali presežeš. In brez hrane je verjetno to težko storit.




LP
Back to top
 

Hari bol
 
IP Logged
 
LittleStar
Ex Member




Re: Kdo smo...?
Reply #5 - 30.12.2002 at 15:19:57
 

Pravim le, da ni potrebno ločevati na materijo in duha, ker je vse duh, duša. Dokler ločujemo smo ujeti v zakon karme. Kako boš dosegel mir, če daješ prevelik pomen materialnemu? Če želiš preseči materijo, jo moraš sprejeti - videti skozi, BITI duhovnem v materialnem.  

Kar se tiče zadovoljevanja potreb; res je treba razčistit ali so sebične. Obvladovanje odnosov, zmanjševanje tenzij, ja, to so vse osebne želje, pa četudi iz višjih ciljev, razlogov. So sama pot. Najprej je treba biti pomirjen s sabo. Pomembno je spoznati, da človek s svojo voljo lahko bore malo stori, lahko pa dopusti in zaupa. Saj vendar ni ničesar, kar vidiš, razen 'tebe'.
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Kdo smo...?
Reply #6 - 30.12.2002 at 15:43:46
 
Quote:
Morem torej ves ta meterialni svet obvladat, da lahko grem dalje ? Ali kako ? Zakaj sem tukaj in zdaj ?


Mind, ne rabiš tko  razmišljat, da moraš na vsak način it dalje. Važno je da, brez veze ne zgubljaš energije. Če jo zgubljaš zato, ko  se ukvarjaš z materialnostjo,  ni nujno, da jo zgubljaš zato, ker se ukvarjaš z materialnostjo. Z njo se lahko ukvarjaš na polno, pa se zarad tega nč ne ižčrpavaš, nč ne trpiš in nimaš občutka zaciklanosti. Žviš poln lajf tud v duhovnem smislu. Zdej, če ti to ne ratuje, je ena opcija, da se iz materilanega življenja izklopiš: boljš to, kot pa da se izčrpaš. Ta izklop od znanjih čutov ti da možnost, da energijo ohranš za eno notranjo reorganizacijo, ki te nardi dovzetnega  za odpiranje tistmu, ki te potegne, ne da bi te izčrpal. Da začneš delat stvari z ljubeznijo, da te vlečejo one in nje ti njih, da kreiraš okoliščine, namesto da se jim podrejaš... Da majo stvari, ki jih počneš,  duha, če so materialne al pa ne pol sploh ni tolk važn...      
Back to top
 
 
IP Logged
 
LittleStar
Ex Member




Re: Kdo smo...?
Reply #7 - 30.12.2002 at 15:54:13
 
To ja, titud. Enostavno se slišat samega sebe, ne hodit v 'minus' al pa 'plus' za nekaj česar ni, pa če je še tako nelogično našemu razumu. Tako si najbližje resnici in tako se mir vztrajno približuje tvojemu bistvu. Takšnega avtentičnega miru več ne vznemirja kaj dosti. Potem se lahko udejanja(š).
Back to top
 
 
IP Logged
 
LittleStar
Ex Member




Re: Kdo smo...?
Reply #8 - 31.12.2002 at 08:47:15
 
Sicer pa, se opravičujem, da nekaj nakladam; to, kar sem napisala sem vse nekje prebrala, in zdajle in tu priznavam, da pojma nimam, kdo sem in zakaj sem in kam grem.  

Back to top
 
 
IP Logged
 
gape
YaBB Administrator
p
*****
Offline

I love YaBB!
Posts: 13595
The Land of YaBB
Re: Kdo smo...?
Reply #9 - 31.12.2002 at 13:01:16
 
mind wrote on 30.12.2002 at 12:00:58:
Ampak na tem mestu me zanima predvsem to: ali je sploh možno in smiselno se ukvarjat z drugimi,višjimi "klini" če prvega(materialnega) ne zabijemo tako kot treba ?

Da ni pravilno zabit nam kaže predvsem naše vztrajanje v materialnem svetu (zakaj materialni svet, če bi klin bil pravilno zabit ? ).

Vsi , ki živimo v tem svetu torej tega klina še nimamo pošlihtanega. Če bi ga res imeli ne vem  čemu bi sploh bilo potrebno vztrajanje v materialnem svetu.

Ali pa jaz to narobe razumem in je potrebno prav skozi ta materialni (in v tem materialnem) svetu plezati po višjih klinih ?

pomoje je smiselno se ukvarjat z višjimi klini, saj oni so samo drugo stanje zavesti, recimo brez petega klina sploh nebi mogu govort, brez drgega sploh nebi mogu sexat ... if you know what i mean

v drugih dveh odstavkih se mal motiš, ker dejansko je treba vse kline preplezat glih v materiji.
al pa mogoče bi blo lepše rečt, da morajo spremebe v trdnosti zgornjih klinov odražati tudi spodnji klini, kar se neizpodbitno odraža tudi na najnižjem klinu - čisti najbolj gosti materiji.


aryan si me čist prestrašu s temi angleškimi text ... če nam letos prečitu bom pa drug let  Grin
Back to top
 

Lahko pa da se tudi motim ...

The Administrator of this yabb and domain.
WWW WWW  
IP Logged
 
aryan
Ex Member




Re: Kdo smo...?
Reply #10 - 31.12.2002 at 13:19:05
 
zelo bi priporocu da si vzamete cajt in preberete tist angleski text. znotri boste zvedl o tem kdo smo zares, in kje se to kaze v vsakdanjih ilustracijah. ko dojamemo point ilustracije se lahko posvetimo pripadajoci praksi s katero bomo realiziral sebe in s tem se nam bojo izpolnile tud vse nase najbl notranje zelje po vecnosti, znanju in zadovoljstvu hkrati.
Back to top
 
 
IP Logged
 
mind
5
*****
Offline

Always remember Krishna
and never forget Him
!
Posts: 686
MB
Gender: male
Re: Kdo smo...?
Reply #11 - 03.01.2003 at 10:48:34
 
Quote:
zelo bi priporocu da si vzamete cajt in preberete tist angleski text. znotri boste zvedl o tem kdo smo zares, in kje se to kaze v vsakdanjih ilustracijah. ko dojamemo point ilustracije se lahko posvetimo pripadajoci praksi s katero bomo realiziral sebe in s tem se nam bojo izpolnile tud vse nase najbl notranje zelje po vecnosti, znanju in zadovoljstvu hkrati.



Ja, sem si vzel nekaj časa in celo prevedel ta tvoj angleški text. Upam da nisem kje preveč kiksnil mimo. Če sem, me popravi.

Zavest ne obstaja le kot eno-dimenzionalna točka, dvo-dimenzionalna črta, ali tri dimenzionalna stvar. Je štiridimenzionalna. Vsaka dimenzija predstavlja globjo izkušnjo Sebe, kar vključuje budno stanje, sanjanje, doživetje globokega spanja. Čeprav so prve tri dimenzije materialne in je četrta transcendentalna (transcendent=Freud banished for many people the belief that a transcendent (=greater than all others) authority exists to which mankind is accountable for its actions.), vsaka od njih če jih ustrezno analiziramo nam kaže pot proti globji izkušnji izkušnjevalca-sebe.

Kako nam torej lahko ta stanja zavesti (budno,sanjanje,globok spanec) pokažejo globjo zavedanje narave obstoja ? Kot take  nam lahko to razkrijejo le, če jih analiziramo iz filozofskega in ontološkega vidika. Drugače so ta stanja (budno,sanjanje,globok spanec) le stanja povzročena v iluziji (maya). Ta stanja nimajo ničesar skupnega z Resnico o Sebi, kot to da so to stanja, v katerih obstaja duša, katera se ne zaveda svojega izvora. Odgovor na gornje vprašanje se torej skriva v analiziranju, kaj nam ta stanja povedo, v smislu obstoja zavesti v teh dimenzijah.

Če v budni dimenziji zavesti razumemo vse tri dimenzije zavesti (budno,sanjanje,globok spanec) v ontološkem smislu, bomo našli dokaze temelječe na izkušnjah in ne le na goli teoriji. V iskanju dokazov  lahko pridemo do najglobješih izkušenj o naravi stvarstva, ki se realizira v četrti dimenziji. Ta četrta dimenzija, tako kot ostale tri, je lahko preučevana v budnem stanju zavesti v smislu našega učenja. Učenje osredotočeno na zavest nas lahko pripelje oz. nam kaže pot  do ultimativnega zavedanja.

Vsi smo že izkusili budno in sanjsko dimenzijo zavesti. V teh stanjih duša izkusi fizično in psihično realnost. V globokem brezsanjskem spancu, ko  fizična in psihična dimenzija izgineta, mi nadaljujemo naše doživljanje, naše izkustvo. Ko se zbudimo, se spominjamo, da smo spali vredu. Spomnimo se lahko le tega, kar doživimo oz. izkusimo. Spominjanje mirnega doživetja  v brezsanjskem spanju nam kaže  megleno, čeprav zanesljivo doživljanje duše, obstajanje neodvisno od misli in objektov misli.

Misli in objekte doživljamo kot ločene ene od drugega, vendar eden brez drugega ne more obstajat oz. nima smisla. Iz tega lahko sklepamo na obstoj področja iz katerega oba izhajata in kjer prenehata biti oz. nista  razdvojena (nonduality). Ko se misel in objekt misli združita,srečata takrat »vemo«. Kot vemo iz doživljanja sebe je področje globokega spanca, zavedanje sebe, neodvisno od misli in telesa, področje iz katerega kasneje izhajajo misli in objekti, ki povzročajo svet dvojnosti. V globokem spancu presežemo fizično in psihično dimenzijo zavesti in takrat smo povsem mirni. Vendar v tej realnosti ne moremo ostati, niti spoznavati te realnosti v popolnem zavedanju. Kljub temu pa  lahko to realnost označimo kot čista zavest. Ta dimenzija je več kot le moralna teorija/ideja katero je predstavil Kant. To je  dimenzija, ki jo lahko dosežemo z temeljito miselno vadbo,  katera nas pripelje do spoznanja mentalne in fizične popolnosti sveta.

Ko presežemo telo, spoznamo moč misli, in ko presežemo/gremo čez moč misli, spoznamo Sebe. Sebe lahko dosežemo le če ne treniramo le telesa v smislu njegovih zahtev ampak moramo trenirati tudi misliti. Dušo moramo torej spoznati, ne le razmišljati o njej.

Vendar kako lahko mi in zakaj sploh poskušamo priti preko tretje dimenzije, in tako poskušamo najti sebe?  Kaj v našem doživljanju oz. izkušnjah v budnem stanju zavesti nas vodi  k temu, da verjamemo, da obstaja dimenzija zavesti, ki je globje/beyond/preko nas? Mi vsi obstajamo v nas samih kot nedualne/enost-ne enote zavesti. V tem smo si enotni, vendar ne moremo zanikati, da čeprav smo si enotni v tem da imamo zavest in želje, si vsi ne želimo enakih stvari. Če obstaja nekaj, kar si vsi želimo je to združitev/bližina/(communion=to get very close to someone or something by exchanging feelings or thoughts ) med seboj, in ne za ceno nas samih.

Communion vključuje priznavanje skupnih potreb. Celo več od tega, vključuje razumevanje da bodo te potrebe realizirane s priznavanjem nečesa večjega/greater  od nas.Živeti skupaj pomeni žrtvovanje/(giving  ourself) sebe. To žrtvovanje doseže svoj zenit v ljubezni. Misteriozno, spoznavamo da nam žrtvovanje sebe prinaša tudi samooskrbo (nourished ourselves=to provide (people or animals) with food in order to make them grow and keep them healthy ).Takšno doživljanje sebe v budnem stanju nam kaže na to da obstaja dimenzija zavesti, kjer na podlagi žrtvovanja dobimo nekaj več, nekaj globjega. Ta globja izkušnja oz. doživljanje je skupen faktor stvarstva. Če je temu tako moramo to iskati v sebi, globje od objektov in misli. Od tretje dimenzije zavesti moramo iti globje, v četrto dimenzijo zavesti.

Četrta dimenzija je podlaga/ground/temelj of our existence/našega obstoja. Vedatin-u se kaže na različne načine, ali kot nediferencialna/undifferentiated/homogena/neločena  zavest, ali kot razmerje z vsevišnjim/ z bogom. V iskanju cilja, Gaudiya Vedatins uči, da je ljubezen močnejša/nekaj več/greater od nas in je najvišja oblika Boga, in nekaj s čimer je tudi Bog sam motiviran. Ne-dualna zavest Vedanta filozofije se lahko realizira takrat,ko spoznamo, da ne pripadamo samo sebi in nič ne pripada nam. Če obstaja katera stvar za katero lahko upravičeno rečemo, da nam pripada, je to takrat, ko smo žrtvovali Sebe za ljubezen do Boga in takrat lahko rečemo »on je naš«.

Če je realizacija Boga četrta dimenzija zavesti je Gaudiya Vedatin`s idea o ljubezni do Boga, v kateri Bog postane naš revolucionarna. Gaudiya Vedatin nas hoče popeljati celo globje od četrte dimenzije. Tukaj mi bos moral malo pomagati aryan-nikakor ne morem tega spraviti v slovenščino---------((If we resign our souls to becoming God's own, he takes the role of our maintainer. However, if he is ours, he is then subordinated to our love such that his Godhood is suppressed by that love. This is the Krishna conception of Godhead, one in which God appears not as God, nor finite souls as finite souls. Both interrelate intimately as lover and beloved, Krishna and his gopis, beyond any sense of each other's ontological reality, yet beyond the material illusion as well. This dimension of love of Godhead is thus justifiably termed by the Gaudiya Vaishnavas as the fifth dimension, turya-titah, the dimension of the soul's Soul.))--------

Q: Ali obstaja kakšen boljši dokaz za obstoj četrte dimenzije zavesti kot je tale:«Ko se zbudim se spominjam, da sem dobro spal« ??

A: Nisem prepričan da razumete ta dokaz. To je edini dokaz, ki se pojavlja v sveti litelraturi, kot vsakodnevni dokaz za dimenzijo zavesti, ki je globješa/beyond kot budno stanje in sanjanje. Preprostost tega dokaza se kaže v tem, da se nekdo ne more spominjati nekaj česar ni doživel. Ko se zbudimo iz globokega spanca (brez sanj) se spominjamo, da smo takrat obstajali (smo dobro spali) pa čeprav nismo bili zavestni v fizični in mentalni dimenziji zavesti. Torej obstajajo tri dimenzije zavesti (budno stanje, sanje, globok spanec) Tretja dimenzija zavesti nam razkriva Sebe, ki funkcionira v sanjskem in budnem svetu, nezavedajoč se, razen telesa in mind-a, da je perceiver= a person who becomes aware of through the senses/sprejemalec.

Četrta dimenzija zavesti je tista v kateri je Jaz, beyond mind an body, kot kaže dokaz globokega spanc, transcendiran, sprejemalec se identificira z sprejemnikom in individualna duša se združi z Bog-Bog zavestjo. Po Gaudiya Vedanta, je ta združitev eno v ljubezni. Jaz je žrtvovan in le tako lahko postane celota-eno, tako kot smo že spoznali, da žrtvovanje sebe v ljubezni pomeni nastanek celote.

Razen zgornjega teoretičnega primera se transcendentalni Jaz kaže v resni duhovni vadbi. Svetniki med nami so najboljši dokaz za to.


Hmm, ok morem reči da se kar strinjam s tem, čeprav je pomoje zavest razdeljena v strokovnih krogih tudi drugače.

Jasno mi je tudi, da za dosego ljubezni je potrebno žrtvovato sebe, čeprav se mi še vedno zdi, da to ni žrtvovanje v pravem pomenu besede, kajti ko to počnem se zavedam, da bom s tem (tudi jaz) nekaj pridobil.Torej osnovni cilj je nekaj pridobiti.

Moti pa me edino ena stvar in sicer pojmovanje Boga kot nek neko osebo. Strinjam se, da smo odvisni od njega ampak jaz si še vedno predstavljam Boga kot nek skupek zakonov po katerih se uravnava celotno vesolje oz. svet. In nevem zakaj ne bi mogel ljubiti (in žrtvovati sebe) tem zakonom ?


titud:

Se strinjam, vedno nekako skačem iz ene skrajnosti v drugo, in to me lahko izčrpa

Verjetno je res boljsa neka srednja pot, kjer imaš pogled na obe strani, in se lahko iz obeh strani polniš, brez, da bi zgubljal energijo. In se mi zdi, da ja to res en način, kjer postaneš bolj dovzeten za obe skrajnosti h katerima te potem vleče brez izgubljanja energije. Ampak problem je ta, da morem najprej postati bolj  občutljiv na izgubo energije....da začutim to in nekaj spremenim....ker dostkrat spregledam to izgubo in me potem kar naenkrat doletijo posledice te izgube


little star wrote:
Quote:
Sicer pa, se opravičujem, da nekaj nakladam; to, kar sem napisala sem vse nekje prebrala, in zdajle in tu priznavam, da pojma nimam, kdo sem in zakaj sem in kam grem.


no, nekaj pojma  verjetno le imaš, drugače pa se lahko tolažiš s tem, da nisi edina zvezda, ki sveti na nebu, nas je še veliko  Smiley



LP






Back to top
 

Hari bol
 
IP Logged
 
aryan
Ex Member




Re: Kdo smo...?
Reply #12 - 03.01.2003 at 11:01:27
 
mind wrote on 03.01.2003 at 10:48:34:
Moti pa me edino ena stvar in sicer pojmovanje Boga kot nek neko osebo. Strinjam se, da smo odvisni od njega ampak jaz si še vedno predstavljam Boga kot nek skupek zakonov po katerih se uravnava celotno vesolje oz. svet. In nevem zakaj ne bi mogel ljubiti (in žrtvovati sebe) tem zakonom?

zakaj ti je to tezko razumet?

razisci sebe. a si ti oseba, al si ti tud samo nek zakon, princip? zavest pomeni vsebovanje zeljenja, misljenja, cutenja. a ti zaznas te stvari pr seb? ljubezni ne mors opisat, ne mors je niti narest niti mislit o njej, lahko jo samo cutis. ce govoris o ljubezni (za katero je potrebno "cutenje") kako mas lahko ljubezenski odnos z nekom ki cutenja nima. zakon je fiksen. ni ziv, je mrtev, nima svobodne volje odlocanja.

ce mas en zakon podrejen nekemu drugemu zakonu, tuki ne mormo govort o ljubezni ampak o zahtevi ali pravilu ali dolocbi.

razisci sebe in probi ugotovit ali si ti zakon, fiksiran, ali si zivo bitje z zavestjo in cutenjem. ko bos to ugotovil, bos tud lahko razumel Boga kot osebo, ki prav tako cuti kot ti, drgac med vama ne bi mogla obstajat ljubezen. ce pa Bog ne cuti (da je on zakon), to pa pomen da si ti (kot oseba) visja realnost od njega. in tuki mormo pa pol premislt. al sem jaz res najvisja resnica, najvisja zmoznost v vsem, ali pa so moje trenutne predstave, misli ali cutenje o Bogu kot  Absolutu napacne ali pa nedovolj jasne.
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Kdo smo...?
Reply #13 - 03.01.2003 at 14:50:09
 
mind wrote on 03.01.2003 at 10:48:34:
Se strinjam, vedno nekako skačem iz ene skrajnosti v drugo, in to me lahko izčrpa

Verjetno je res boljsa neka srednja pot, kjer imaš pogled na obe strani, in se lahko iz obeh strani polniš, brez, da bi zgubljal energijo. In se mi zdi, da ja to res en način, kjer postaneš bolj dovzeten za obe skrajnosti h katerima te potem vleče brez izgubljanja energije. Ampak problem je ta, da morem najprej postati bolj  občutljiv na izgubo energije....da začutim to in nekaj spremenim....ker dostkrat spregledam to izgubo in me potem kar naenkrat doletijo posledice te izgube



Mind, Aryan in šola, ki ji sledi,  te po moje 'z resno duhovno vadbo' nauči, kako se vsemu temu izognt. Pravijo, da ko si kot učenec pripravljen, se učitelj prikaže sam. Ko si pripravljen, si odprt tud magari za to, da boš boga vidu, dojel in sprejel kot osebo. Če nis pripravljen, ti nobena šola ne bo pomagala najt samega sebe, niti boga niti božjega v seb. Si več al manj obosjen samo na eno zbiranje informacij, s katerimi si ne moreš kaj dost pomagat, ker ne gre tolk za informacije, ampak za sistem, po katerem se te informacije procesirajo. 'Resna duhona vadba' te reprogramira, da jih začneš  procesirat drugač kot jih zdej, ko se ne znaš uravnavat tko, da ne bi šlo  preveč energije v izgubo. Pol moraš vzet v zakup tud, da ne boš sebe samo mal popravu, ampak se boš čist predrugaču. Seveda se to ponavad ne zgodi v hipu, ampak lahko pa tud dost hitr.

Jest ne vem točno, kaj je to srednja pot, ki jo gape tle gor propagira. Jest jo tolmačim, da ma vsak tako samorazvojno dinamiko, da si lahko sledi in da mu lahko sledijo drugi, da se ne pusti  zlorabit drugim in da ne zlorabi sebe. Jest sem že mal v letih, me je že parkarkat odnesl pa spodnesl, sem že že parkrkart zaciklov, ampak nism še niklol čist zgubu zaupanja v to, da ne bi še česa sprobov. Ni to ne vem kašna 'resna duhovna vadba', s ka katero bi se enkrat   za vselej uravnotežu,  losal trpljenja al pa zvedu kdo sem, kljub temu pa ma eno svojo dinamiko, ki vodi k relativnemu odpiranju. Še posebej, če se ozreš nazaj.    

Back to top
 
 
IP Logged
 
aryan
Ex Member




Re: Kdo smo...?
Reply #14 - 03.01.2003 at 15:20:59
 
titud wrote on 03.01.2003 at 14:50:09:
'Resna duhona vadba' te reprogramira, da jih začneš  procesirat drugač kot jih zdej, ko se ne znaš uravnavat tko, da ne bi šlo  preveč energije v izgubo. Pol moraš vzet v zakup tud, da ne boš sebe samo mal popravu, ampak se boš čist predrugaču.

ne da si "ti" na konc "predrugacen" ampak realiziras sebe "tak kakrsen si", obenem pa se kot stranski produkt tud ugotovi in zazna kdo ti nisi, katera so vsa ta "zmotna poistovecanja", zakaj so sploh nastala, kako jih odstrant in zakaj.

izkusnja prakticiranja pa nam definira resnico v izrazih kot so sreca-nesreca, mir-nemir, zadovoljstvo-nezadovoljstvo, ljubezen-sovrastvo.

ceprav vse sole "well-beinga" ali "self-realizejsna" ciljajo na iste zgoraj nastete ideale, se razlikujejo po rezultatih pripadajoce prakse, ki so bodisi kratkorocne, dolgorocne ali vecne narave.
Back to top
 
 
IP Logged
 
Pages: 1 2 3 ... 14