Welcome, Guest. Please Login or Register
Forum Svet pogovorov gape.org
Sončeve pozitivke
pilcom.si
 
  HomeHelpSearchMembersLoginRegister  
 
Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 ... 16
(Read 60155 times)
mind
5
*****
Offline

Always remember Krishna
and never forget Him
!
Posts: 686
MB
Gender: male
Re: avtosugestija
Reply #120 - 07.12.2002 at 03:49:31
 
Quote:
nase odlocitve (nasa moznost odlocanja je relativna, ne absolutna) pa so vcasih lahko zmotne  in to se spozna/prepozna v nasem nezadovoljstvu ko pride rezultat tiste odlocitve in posledicne akcije.


kaj pa si predstavljaš ti pod pojmom "naše nezadovoljstvo"?

psihopat bo pobijal ljudi in ob tem ne bo prav nič nezadovoljen...

ali pa mislis z "našim nezadovoljstvom" morda tudi dogodke, ki bodo povzročili to nezadovoljstvo ?


Quote:
nasa esenca, bit... je nespremenljiva glede na prostor in cas (materija). v okolju kjer prostor in cas ne vplivata (onkraj materije, kao trancendent) pa je sama po seb spremenljiva in gibljiva, in aktivna.


če to  "dejstvo" prenesem v moje/naša življenje/a, ali ta spremenljivost esence,bit-a v okolju "onkraj materije" vpliva na esenco oz. bit v našem okolju/name ?

če ja, ali potem še vedno lahko rečeš, da je esenca oz. bit nespremenljiv v našem okolju ?

in če ne, lahko torej govorim o nespremenljivosti "moje" esence, bita v "mojem" okolju, kajti njena "onkrajmejna" spremenljivost nima vpliva v "mojem"(čas,prostor) okolju ?

Quote:
mind? a ti tud izvajas avtosugestijo? ce jo, povej zakaj in kaksne rezultate si dobil.


ne obvladam tehnik...zato ne morem govorit o rezultatih



LP




Back to top
 

Hari bol
 
IP Logged
 
aryan
Guest




Re: avtosugestija
Reply #121 - 07.12.2002 at 10:16:27
 
mind : upam da bos razumel anglesk pa tud ontoloski pomen tega kar ti bom skopiru uspodi. ce bos pozoren bos lahko dobil odgovore na to, kako je katera stvar povezana s cim.

"The soul ("mi") in its sleep is not fully aware of the extent to which it exists nor as to other aspects of its own nature. Under the influence of material nature (illusion) it makes choices, ones it would not make were it not under this influence. Just as one under the influence of intoxication is said to be someone other than himself, so the illusioned soul is not the true self, the awakened self.

There are three doers and simultaneous nondoers in the equation of our material life: God, material nature, and the soul. God is a doer, for nothing moves without God's sanction. Yet God is not the doer in the sense that God is not responsible for that which takes place, being a self satisfied doer, he moves not out of need and thus without karmic implication. Material nature is a doer, for all of the working of nature and our bodies are but her movements. Yet material nature is a nondoer as well, for material nature is inert and unconscious.

The soul is a doer by the force of desire. When it desires something material under the illusion that it is in need, God sanctions material nature to move in relation to that desire for its fulfillment. Yet the soul is a nondoer as well, because when it desires in relation to material nature, it is material nature that acts. These issues are discussed briefly in the third and more elaborately in the fifth chapter of Bhagavad-Gita."

ce rabs se kksna pojasnila povezav med Bogom, nami, in iluzijo (okoljem) kr vpras.
Back to top
 
 
IP Logged
 
gape
YaBB Administrator
p
*****
Offline

I love YaBB!
Posts: 13595
The Land of YaBB
Re: avtosugestija
Reply #122 - 07.12.2002 at 11:25:50
 
Quote:
gape : ce ti enacis iluzijo z bogom/absolutom ti jz ne morm pomagat. in tud ce vzames "boga" kot "iluzijo" in da je nas cilj vse to presezt "totalno"

nekako nisem hotu 'enačit iluzije z bogom/absolutom ', nekako sm hotu povedat da BOG ima najfinejšo/najsubtilnejšo vibracijo, bog - jaz sem ima že nekoliko nižjo, človeško telo spet nižjo, telo ima celo tako zelo nizko, da dokler se ne dvige na svoje najvišje vibracije, ne vidi popolnoma ničesar tako kot je, ampak vidi to isto skozi svoja očala. in si ne more pomagat. zanj je to tako in nič drugače. tako je on to doživel, taka je njegova izkušnja, taka je njegova resnica, ki pa ni resnica, je samo resničnost, ki pa je v bistvu blodnja, ali če se vrnem nazaj ILUZIJA.
kakorkoli obrnem reč jo na koncu obračam v iluziji, saj je iluzija, saj je dvojnost, ki izhaja iz enosti.
kako že
brahma in šiva izhajata iz višnuja

in ni iluzija isto kot BOG - izhaja pa iz njega - maya se mi zdi da ji rečejo

no sej si klele napisu tist k sm jest hotu napisat, ampak jst ne znam tko kot ti ampak malce drugače
Quote:
"mi" v svoji izvorni, cisti obliki (zavest, ki je delcek ene izmed potenc boga) smo nad telesom, umom in intelektom. "telo, um, intelekt" je "iluzija" ( ta iluzorna energija je tud ena izmed potenc boga). pod vplivom te iluzije se cista zavest "mi" zmotno poistoveti s telesom, umom, intelektom, ceprav je po svoji konstituciji visje narave. zarad tega se nam vcasih zdi da smo ali bomo bog, ko zacnemo spoznavat sebe glede na to iluzijo ki jo kasnej lahko kontroliramo.
Back to top
 

Lahko pa da se tudi motim ...

The Administrator of this yabb and domain.
WWW WWW  
IP Logged
 
aryan
Guest




Re: avtosugestija
Reply #123 - 07.12.2002 at 12:27:38
 
gape : ja, zdej si se boljs izrazu. se eno ilustracijo ti bom napisu, da bos lazi razumel kaj sm hotu povedat.

"As a ray of sun (potenca.1/mi) is separated from the sun (substanca/bog) by a cloud (potenca.2/iluzija), we are apparently separated from our source by the cloud of illusion. The supreme sun, eternal joy and consciousness personified (bog) is the source (izvor) of both its own rays (nas, dus)  and the cloud of illusion (materija, iluzija z vsemi svojimi komponentami). Thus, as rays of consciousness (mi) now illusioned by the cloud of ignorance, we must connect ourselves with our source (bog) and thus overcome the material illusion. In our search for joy we must find the reservoir of consciousness (bog), with whom we are one, yet at the same time different. To comprehend out inconceivable (razumsko nepojmljivo) nature we require help from beyond the limits of logic. We require more than human effort. We require grace, divine grace. (rabmo bozjo pomoc, ne ekskluzivnst nasega truda, volje, zelje itd).

tko k sm enkrat ze v prejsnih postih razlagu ogenj, svetlobo in toploto. hkrati so nedeljivi-non dual (ne mors si predstavljat enga brez druzga), hkrati pa so razlicni (eno je substanca, drugi dve sta potenci).

ce vzamemo da je bog "absolut", to pomen da ne more bit nic izven njega, se prav smo tud mi on (smo eno). ampak ker smo le delcek ene izmed njegovih potenc (in smo zato lahko pod vplivom iluzije, ki je tud ena izmed njegovih potenc). smo razlicni.

ceprav smo eno z njem, smo hkrati razlicni, tko kokr so ogenj in toplota/svetloba ali sonce in njegovi zarki/oblaki. energetic pa energy. principal pa priciple.

ce hocmo it nad iluzijo (pod katero trenutno smo, kar se kaze v simptomih ki so nam vsem iskrenim ocitni, upam) in realizirat sebe, bomo rabl bozjo pomoc, in nase sodelovanje. tko k sm tud ze v enem prejsnjem postu razlagal globok vodnjak, nas ki smo v njem in spago. ta spaga je njegov grace, vodnjak je iluzija/trpljenje, mi pa se odlocamo ali se bomo (z nasim sodelovanjem/trudom) prjel spage, al ne bomo nardil nic, al pa bomo brezupmo plezal po stenah vodnjaka pri cemer bomo lahko kratkotrajno uspesni preden bomo spet padl dol.

visnu je gospodar/izvor/energetic, brahma pa siva sta njegovi slugi/posledici/energy. gospodar je brezpomenski brez slug, in obratno. kadar kdo pod vplivom iluzije zamesa svojo vlogo se zgodi trpljenje. kdo pa lahko pride pod vpliv iluzije pa kdo ne, nam je pa upam jasno.
Back to top
 
 
IP Logged
 
mind
5
*****
Offline

Always remember Krishna
and never forget Him
!
Posts: 686
MB
Gender: male
Re: avtosugestija
Reply #124 - 07.12.2002 at 13:04:44
 
aryan:
ta tvoja "absolutna spoznanja" jaz jemeljem z eno veliko rezervo...

cel čas govoriš, da živimo v iluziji...

in cel čas praviš da je potrebna, tako "naša volja", kot "bozja pomoč", da se rešimo tega trpljenja...

ampak ne morem mimo dejstva, da so vsa ta spoznanja oz. uvidenja,sprejeta oz. razlozena  v tej naši iluziji oz. v materialnem svetu...in ko si enkrat rečeš, da ziviš v iluziji ali ima še sploh smisel iskati neko absolutno rešitev oz. resnico ?....kajti ta rešitev je namreč "pogruntana" oz. "spoznana" v prav tej iluziji (materialnem svetu) in zato to rešitev jaz ne bi vzel kot absolutno....

mislim , da stavek "Vem da nič ne vem" pove zelo veliko....

in če se tega zavedaš ti mora biti jasno, da vse kar vemo/š je le odraz materialnega sveta....oz. naših očal in morda nima ničesar skupnega z absolutno resnico



LP


Back to top
 

Hari bol
 
IP Logged
 
aryan
Guest




Re: avtosugestija
Reply #125 - 07.12.2002 at 13:51:01
 
mind : razumem tvoj point. skor brezupno se slis, ampak vseen si ne mormo pomagat da ne bi nc delal ali si zelel, ceprav smo v zmoti. ampak zakaj?

"To err is human. To err is inevitable for all, being not perfect. Still, no one wants to remain imperfect. There is an element within all that is animate that tends towards perfection. If it were not so, we would feel no want at all. Our tendency towards perfection is certainly very weak and limited; otherwise, we could attain the goal at once. Our limited capacity and tendency for perfection makes room for the guide or guru. The imperfect is not so if it is not in need of help, and that also from beyond itself. The perfect is not perfect if He cannot assert Himself or help others,and that too, of His own accord. So the guidance to perfection or Absolute Truth is necessarily a function of the Absolute Himself, and the divine agent through whom this function manifests is Sri Guru or the divine guide."

ce ti beseda guru ni vsec jo lohk zamenjas s cem drugim (ucitelj...). to je izreku en iz indije zarad tega tud tak izraz. ampak probi dojet point.

ce obstaja absolute truth pol je za nas zelo tezko ga prepoznat (ker zivimo v neresnicah, iluzijah kao). ampak vseen si zelimo vn. samo z njegovo pomocjo pa ga lahko prepoznamo v "guru funkciji", ne glede v kaksni obliki se pojav ("apperance", sanskrit se rece avatar). avatar ali pojavitev je razlicno od inkarnacije. navadn clovk se inkarnira ali reinkarnira po "karmicni volji" (na silo, tko kot pijanec pod prisilo svoje zasvojenosti pije alkohol, pod prisilo svoje "bolezni", ampak ko si zasvojen (bolan, pod iluzijo) ne mors it sam ven, ceprav imas potencial za bit zdrav). med tem ko je avatar ali "pojavitev" lahko prisoten znotri "karmicnega okolja", ampak ni pod vplivom karme.  

ilustracija :

mas zapor, zapornike in kralja. v zaporu so zaporniki, ki se morjo pod prisilo drzat zapornih zakonov, ki jih seveda utesnjujejo in s tem trpijo (karma, materija, iluzija itd). zaporniki so v svojem nenaravnem, bolnem polozaju (ker so zgleda nardil neki narobe). radi bi bli prosti, "osvobojeni", srecni. ta zelja jim prhaja iz njihovga potenciala (zdravega stanja), drgac si ne bi mogl sploh tega zelet. tko tud mi vsi skos delamo/mislimo samo zato da bi nam blo "boljs". ampak kot vemo iz zapora ne prides ven dokler ne odsluzis kazni (odsluzitev/izpustitev (v svojem smislu) je ponavad tko zastavljena da ugotovis kaj si naredu narobe in ko obljubis da ne bos tega vec naredu). ce pa na silo poskusamo pobegnt (mimo zakonov, odsluzitve) nam bojo se podaljsal kazen. izpustitev doloci zakon katerega je dolocil kralj. ampak te zakoni ne vezejo kralja samega, ceprav se jih je on spomnu (ker je avtokrat). ce pa hoce pa lahko zmeri po svoji volji obisce zapor. ce se on pojavi v zaporu, a s tem on postane zapornik?

ko boljs spoznamo, spet po bozji volji celotno sliko, takrat lahko opazmo stvari ki se "pojavjo" v iluzornem okolju, pa vendar niso pod vplivom iluzije. a je to sploh mozno in da se tud zdej dogaja? al je mozno da je to spet se ena iluzija?
Back to top
 
 
IP Logged
 
gape
YaBB Administrator
p
*****
Offline

I love YaBB!
Posts: 13595
The Land of YaBB
Re: avtosugestija
Reply #126 - 07.12.2002 at 14:26:47
 
zdej na konc si napisu da so stvari v tej naši iluziji, pa niso podvržene njenim zakonitostim, če sm te dobro razumel.
kot primer daš avatarja/e
in verjetno tud predpostavljaš, da ti avatarji (ki so prišli dol v iluzijo brez da bi morali priti dol), da oni imajo dostop do Resnice, resnice, ki ni obremenjena z iluzijo ... te dobr razumem?
bi lahko tud rekl da nekdo ki je sicer moral prit dol zaradi zakona karme, vsakdo razen njih, da ima ta ravno tako potencial v sebi, da pride do tega stanja - stanja kjer so avatarji, če le preseže sedem teles, ki jih uporabla tukaj v iluziji, ki jih iluzija skupi drži u bistvu ... skratka da preseže iluzijo, edino kar je je treba zaupat BOGU in zdej ker njega nekako ni blizu, ampak je oddaljen kolkr je sploh lahko kakšna reč oddaljena, naj bi mi tukaj, mi ki smo v iluziji in ne vidimo Resnice, zaradi oblaka, mi naj bi verjeli njim - jim zaupali, ker oni so bili tam kamor mi gremo (no ja nekateri le imamo ta cilj) in so se (zakaj glih ne vem točno) odločili vrniti v te gostejše vibracije, da bi nam pomagali ... (zakaj)

malce čtiva o spodnjih sedmih telesih:
http://www.gape.org/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=knjige_filmi;action=display;num=1...
Back to top
 

Lahko pa da se tudi motim ...

The Administrator of this yabb and domain.
WWW WWW  
IP Logged
 
aryan
Guest




Re: avtosugestija
Reply #127 - 07.12.2002 at 15:19:07
 
ja "avatar" je nad vplivom iluzije (prostora/casa) ampak se lahko misticno pojav znotri le tega okolja. kako to?. zarad tega ker je iluzija in tisti ki smo pod njenim vplivom sibko opisuje kaj je mogoce pa kaj ni. ampak tist transcendental plane ja tak da je "vec" mogoce kokr si mi lahko z nasimi trenutnimi sibkimi instrumenti razlozimo in zaznamo (cutila, mind, razum, intelekt, logika itd.). vsak soul (mi) ima v sebi potencial za bit nad iluzijo in je lahko ene vrste "avatar". izvorni avatar je bog. dusa ki mu je popolnoma predana je lahko nad  vplivom iluzije in kot tak samo pooblascen "appointed avatar".

o avatarjih lahko govorimo sam kadar vstopajo v "karmicno okolje", ki pa ni edino okolje ki obstaja. oni vstopajo vanj z trancedentalnega okolja. zakaj si vprasu? odgovor je "out of love". enkrat prej sm pa ze opisu kasna je razlika med love pa lust.

mam nekje tud bl ilustrativno in podrobn v anglescini, ampak morm se najdet.
Back to top
 
 
IP Logged
 
gape
YaBB Administrator
p
*****
Offline

I love YaBB!
Posts: 13595
The Land of YaBB
Re: avtosugestija
Reply #128 - 07.12.2002 at 15:48:25
 
so povzetki direkt na temo kr kul ... prašu sm zato da vidm če dobr razumem reč
Back to top
 

Lahko pa da se tudi motim ...

The Administrator of this yabb and domain.
WWW WWW  
IP Logged
 
aryan
Guest




Re: avtosugestija
Reply #129 - 07.12.2002 at 15:55:14
 
prebral sm tist o sedmih telesih. ja, ko spoznas "enost" med vsem kar obstaja si realiziru sebe. enost se rece advaita v sanskritu. sola bude in sola sankarja sta pod drobnogledom isti, s tem da je buda podpru svoj koncept iz izkusenj v meditaciji, sankar pa je to isto razlagal iz vedanta-sutre (zakljucek ali esenca svetih spisov  iz indije Ved, ki so zapisane realizacije prav tako meditatorja in avtorja Ved Vyasadeva).

ko realiziras "sebe" nad iluzijo, sele takrat si sposoben realizirati tud svoj izvor, boga.

znotri stanja advaite (sankar) ali sunyatah, nirvane (buddha) ali "nad iluzije" pa tud obstajajo variacije, ceprav niti buddha niti sankar nista o tem velik povedala. takrat razumes hkratno razlicnost in enakost, sebe in boga in njun vecen odnos.

ta zadnji stadij realizacije hkratne enosti in razlicnosti znotri transcendence (nirvane, advaite...) boga, nas in njun medsebojni odnos pa je opisan v "Srimad Bhagavatam-u", zadnje delo Vyasadeva, avtorja Ved. to njegovo zadnje delo je rezultat najglobje meditacije mozne, ki gre se nad (oz. bolj podrobno) budisticno in sankarjevo in sluzi kot naravni komentar na Vedanta-sutro iz katere je razlagal Sankaracarya. Srimad Bhagavatam govori o Absolutni resnici z imenom "Sri Krishna" in njegovih spremljevalcih.

Srimad Bhagavatam je razdeljen na 12 spevov in govori o Absolutni resnici in procesu (meditaciji) za realizacijo le te.

Vyasadeva je "avatar" in tud to njegovo zadnje delo je nad vplivom iluzije. Od tuki naprej pa velja samo se "experience" tistega ki striktno sledi navodilom Srimad Bhagavatam-a.

om namo bhagavate vasudevaya
Back to top
 
 
IP Logged
 
gape
YaBB Administrator
p
*****
Offline

I love YaBB!
Posts: 13595
The Land of YaBB
Re: avtosugestija
Reply #130 - 07.12.2002 at 16:27:24
 
kul
se pravi ko združiš vsa ta telesa v eno, da delujejo kot eno, da prehodi med njimi niti ne obstajajo, saj ne obstaja ovira, ki bi definirala prehod, bi reku ni več nobenega vzorca, niti ega, niti, niti ... vsa telesa so samo prehod, prehod za energijo - ustvarjalno energijo - kreacijo - in telo - vsa telesa - postane tempelj za boga.

ali postane telo tempelj za boga že prej, ob tem trnutku pa se v bistvu združimo z bogom.
pa to seveda sploh še ni BOG.

a mogoče telo postane tempelj za boga nekje na četrtem nivoju, ko tudi ego nima več neke posebne moči?
in je človek kot celota šele na polovici + poti
Back to top
 

Lahko pa da se tudi motim ...

The Administrator of this yabb and domain.
WWW WWW  
IP Logged
 
mind
5
*****
Offline

Always remember Krishna
and never forget Him
!
Posts: 686
MB
Gender: male
Re: avtosugestija
Reply #131 - 07.12.2002 at 16:31:24
 
Quote:
ce obstaja absolute truth pol je za nas zelo tezko ga prepoznat (ker zivimo v neresnicah, iluzijah kao). ampak vseen si zelimo vn.


ja, na tem mestu me predvsem zanima ali ti enačis iluzijo in neresnico....

oboje je povezano z našim dojamanjem, vendar se mi zdi, da bi iluzijo najlazje opisal kot nekaksno celotno dojemanje sveta (tako "našega"-materialnega, kot tudi vsega ostalega-"višjenivojskega"), neresnica pa je neka iluzija znotraj te naše iluzije....najlazje lahko to prikazem z preprostim primerom:

na treh mestih (v razdalji npr.100m) se sočasno pojavi glasen  pok......mi taga poka nikoli ne moremo slisati kot sočasnega, kajti če smo npr. blizje prvemu bomo slisali tri poke...povrsti glede na oddaljenost....zato bi lahko tukaj rekel, da je npr. to ena neresnica(trije poki) v našem iluziornem materialnem pogledu na svet, v bistvu pa lahko z zavestnim razmisljanjem (ki poteka v tem iluzornem svetu) pridem do spoznanja o eni "absolutni resnici" (sočasen pok) , ki pa nažalost še vedno ni The Resnica.....ali pač ?

torej ali je mogoče na podlagi tega, da najprej poiščemo oz. odpravimo vse neresnice, ki obstajo znotraj "iluzije"
odpravit tudi samo iluzijo in tako priti do The Truth ?


LP
Back to top
 

Hari bol
 
IP Logged
 
KarmenA
Ex Member




Re: avtosugestija
Reply #132 - 07.12.2002 at 17:24:03
 
Berem tale topik desno levo, pa se mi nič kaj ne jasni, bi pa rada vprašala, če mi lahko poveste v zvezi z "nič", ker iz topika sama ne znam razbrat.

Quote:
mislim , da stavek "Vem da nič ne vem" pove zelo veliko....

in če se tega zavedaš ti mora biti jasno, da vse kar vemo/š je le odraz materialnega sveta....oz. naših očal in morda nima ničesar skupnega z absolutno resnico

Ali nič je? Kot "Vse obstaja" ali "Nič ne obstaja"? Kot odraz v materialnem svetu, kako si nič predstavljat? Ali obstaja? Če je idealni  miselni konstrukt ali ima vezo s smrtjo? Če je smrt del življenja, kaj je torej nič? Ali pomeni postati nič dati svoj interes v nič -> s tem postaneta volji dveh usklanjeni? Ali pomeni, da je nič "občutek, ki slepi"? Ali je nič neopisljiv-a? Če pomeni vse troje hkrati kakšna je razlika med npr. ljubeznijo prav/narobe? Ali kdaj je človek/stroj ker zdravje/bolezen, življenje/smrt? Ali ker je  1+1=2  ali  1-1=0 in ne oboje? Ali če "nič ne obstaja" in/ali "vse obstaja" lahko hkrati pomeni, da "obstaja le nič"?
Quote:
sunyata je stanje ko je "real-self" brez (ali prazen) materialnih (iluzornih) komponent. to je "zdravo" stanje "real-selfa", bolno pa je ko se real-self zmotno poistoveca s tistim kar ni (iluzija, body/mind). sunyata je lahko tud "osvoboditev" ali nirvan.

Sem pa nekje prej zasledila, pravi tudi da je iluzija v nas in zato mi nismo to, kar hočemo da smo ali kar bi po neki zakoniti nujnosti morali biti? Tak "nič" je na sredi med neskončno veliko energijo, kar je svetloba kot duhovna materija in neskončo majhno maso, kar je misel kot materializiran duh? Pomeni, da v tem niču nastopa največja možna polarnost in s tem celost? Sebe si lahko le predstavljamo kot nič, doseči nič pa pomeni it preko sebe? Tega pa sami po nekem navodilu nismo sposobni, ker delimo svet po sistemu "v naprej" in "iz izkušnje"??? Ko nič  obstaja ali jo znamo zadostno dobro oz. prav definirat? Prosim za pomoč pri odgovoru  
(po domače bo prav)


Karmen


Back to top
 
 
IP Logged
 
aryan
Guest




Re: avtosugestija
Reply #133 - 08.12.2002 at 11:38:34
 
gape wrote on 07.12.2002 at 16:27:24:
kul
se pravi ko združiš vsa ta telesa v eno, da delujejo kot eno, da prehodi med njimi niti ne obstajajo, saj ne obstaja ovira, ki bi definirala prehod, bi reku ni več nobenega vzorca, niti ega, niti, niti ... vsa telesa so samo prehod, prehod za energijo - ustvarjalno energijo - kreacijo - in telo - vsa telesa - postane tempelj za boga.

ali postane telo tempelj za boga že prej, ob tem trnutku pa se v bistvu združimo z bogom.
pa to seveda sploh še ni BOG.

a mogoče telo postane tempelj za boga nekje na četrtem nivoju, ko tudi ego nima več neke posebne moči?
in je človek kot celota šele na polovici + poti


teh vseh "sedem teles" je "apparent-self" (ali "to") s katerimi se nas "real-self" (ali "ono") trenutno (ko je pod vplivom iluzije) zmotno poistoveca.  "real-self" ali soul je spiritualne narave, in obstaja nad vsemi moznimi materialnimi energijami in sovpadajocimi telesi (ti si nastel 7 grup). soul vpliva indirektno (na daljavo) na to kaj se dogaja z temi materialnimi energijami in telesi.

npr. mas zelezo, ogenj in les. zelezo ne more zakurt lesa. ogenj ga lahko. ampak ce je pa zelez dolg casa v stiku z ognjem, si to zelezo lahko "privzame" lastnosti ognja in s tem kurjenja. in kasnej lahko tud ta zelez zakur les. lahko pa tud scasoma izgubi to moznost kurjenja (temu se rece smrt, mas grobo in subtilno smrt).

ogenj je tuki tko kot soul ki je izvor zivljenja (dinamike) za prano, ki, ali qi ali energijo ki daje kasnej moznost delovanja umu in telesu. soul je "spiritualne narave" med tem ko so prana in vsa tista nizja energetska telesa materialna, nekatera bolj groba, nekatera bolj fina, ampak vsa so med seboj direktno povezana, to pomen ce spreminjas enga to vpliva na ostale. npr. recmo zaenkrat sam body pa mind v grobem. ce se bodiju neki nardi (bolezen) to vpliva na naso psiho/mind. al pa ce delamo ksne mentalne vaje se tud to vcasih pozna na telesu, ker sta direktno povezana (ali vseh tistih 7). ampak nben od teh 7-ih ne more delovat brez soula (original ognja). ampak ta soul pa je le ena izmed "potenc" boga ki je substanca (izvorni ogenj tag nasga ognja) in kot tak gospodar vseh svojih potenc. tko soul kot bog sta delec nad 7imi telesi.

a si bl razumel?

drgac mamo pa mi vsakdan nevede izkusnjo da "mi" soul obstajamo nad vsemi temi materialnimi 7imi energetskimi telesi. ti bom enkrat razlozu kako lahko to opazis. in pol ko to opazis verjames v "tist" in kasnej se lotis prakse katera ti omogoca zavestno realizacijo "tistga" in narave "tistga".

sankaracarya je reku "tat tvam asi", you are "that". ampak kaj je ta "that" ali "tat" kar smo mi? sanskrit se rece tat kar pomen "ono" (transcendental ali spiritual), idam pa pomen "to" material. velikrat ljudje zmotno mislijo da je en izmed tistih visjih od 7ih teles spiritual, sam zarad tega ker je bolj subtilne narave kot tisti nizji.

buddha je reku "anaatma" (da je nas real-self "not-self"), medtem ko upanishad (del Ved) pravjo "atma" (real-self, in razlozijo razliko med spiritual pa material).

glej nasledn post. sorry za anglescino.
Back to top
 
 
IP Logged
 
aryan
Guest




Re: avtosugestija
Reply #134 - 08.12.2002 at 11:42:29
 
The Buddha and the Upanishads

The origin of the Buddha's philosophy is a heavily debated topic in Indian philosophy. In the section on his teachings we've stated that the Buddha's teaching is derived from the Upanishads and this opinion is shared by a thinker as orthodox as the great Mimaamsaka Kumaarilla Bhatta himself. But this claim has been subjected to criticism by scholars, since it is perceived that while the central doctrine of the Upanishadic schools is the Atman or the Self, Buddhism has always stood in opposition to Atman theory with its doctrine of nairaatmaya (non-Self). So it is asserted that the Buddha's doctrine is not only original but also the exact opposite of the teaching of the Upanishads!

So we shall discuss here the relevant details and see for ourselves the veracity of the rival claims.

First let's look at the similarities. The goal of both the Upanishads and the Buddha is escape from the cycle of birth and death - samsaara - from this world of suffering. Both believe that it is desire that is at the origin of suffering and state that we should overcome desire to put an end to suffering. Both are against Vedic sacrifices as a means to salvation. And both stress ethical improvement and knowledge as the true means. For ethical improvement both are in agreement that control, charity and compassion should be practiced. But it is with respect to knowledge that there seems to be a difference between the two.

The Upanishads teach of an unchangable reality - which it says is supersensible - beyond the mind, the intellect and the senses. It terms this reality as brahman. Then it also defines the Self of man (Atman) as unchangable and supersensible. And in some Upanishads (Brhadaaranyaka, Chaandogya) the Atman is equated with brahman. Hence the Self is the Reality and salvation is attained when the non-dual (advaita) identity of the Atman and the brahman are realized by intuition.

But is this Self our "I" sense - the Ego?

The Upanishads assert that the Ego is the false "I" which feeds on the sensual pleasures of the world, while the true "I", the Self, is the changeless reality (Mundaaka Upanishad). It's due to the false identification of the Self with the false "I" that there's suffering. To know the Self, we must let go of all individuality - literally erase the Ego - and when we gradually, through self control and virtue transcend our false identification of ourselves with the senses-body-mind-Ego, that which is left - the residue - is the Self which is characterized as knowledge, existence and bliss - satchitaananda.

The Buddha was silent on the subject of nirvaana. He does not advocate prayer or worship, but ethical development and meditation which would lead to knowledge - nirvaana - which is escape from the cycle of birth and death. It's obvious that he believed that Reality was inherent in man.

But again, this is where he differs from the Upanishads. Though he didn't deny the Atman, neither did he endorse it. In some of his teachings he even comes across as hostile to the concept of the Self.

So did the Buddha not believe in the Upanishadic Self?

In the Majjhima Nikhaaya the brahmin samnyaasin of the Vatsa gotra (Vacchagotha) asks the Buddha whether the saint after deliverance is reborn, or not reborn, or both reborn and not reborn, or neither reborn nor not reborn?

Back to top
 
 
IP Logged
 
Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 ... 16