Quote:točno tko amstel ... dobr si ga ... to ga moti, ampak brez tega pa nebi bil ... tko to ne gre ... kle prideš direkt do digitalnega sveta ... al ja al pa ne ...
vsak pride enkrat (vsaj) v lajfu da točke kjer vidi, da je svet digitalen, da ni nians,
morš pa čuvat da te to ne prevzame, ker na prvem nivoju je svet vse kaj drugega kot digitalen
Proces znotraj vzorca, ki ga furam kljub temu, da sem ga po moje dost dobr ozavestu, je točno to: enkrat nekaj je 100%, pol evforija, z druge strani pogledan pa točno to ni nč, pol depresija. Še sreča da sem zadevo nekak ozavestu kot proces, pa sem se nauču v bistvu v obeh skrajnostih en pomen videt, da ne rečem uživat, dokler se psihične vsebine sam ne v seb ne predelajo (to je moore dobr skoz saturn popisal). Mi zgleda to tko kakor en direkten prenos na zemljo iz enih drugih nivojev, da to ne bi smel bit 'normalno', ker normalno je čredna mentaliteta pa fuzbal. Ker tega črednega amortizerja ni, sem si 'digitalne' nivoje svet sam razstvu, ga trascedentirov in ga virtualno skreirov, pol pa se pol iz preko njih dol v real lajfu orinetiral.
Amapk to je po moje tipičen proces enega mal zafrustriranega intelektualčka, ki podcenjuje mentaliteto ulice, ker ga ta ne sprejme, ker je preveč zatežen. Ne sprejme pa ga ravno zato, ker tam je življenje pisano, ni sprocesirano na 0 pa 1 pa v tem smislu precej okorelo pa z enim precejšnjim procesorskim zamikom po navzen v bistvu dost hladno pa analitično lavfa, čeprav maš strašne notranje boje pa mnoge strašne dileme, ki jih noben od zunaj ne zastop... (berte hesseja, jest se z njegom demianom pa samotnim volkom pa steklenimi biseri ful ideentificiral, nekaj sem o tem tud tle že pisal
http://www.gape.org/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=opens;action=display;num=10123086... )
Quote:tole amortiziranje in to ... preobrazba mogoče?
ker vzorec lahko preobraziš, spremeniš ... kaj ti amprtiziranje pomeni? da bi te manj moril, ker si ga že glih izavestu al kaj?
Glejta, amstel pa gape, jest v bistvu živim po enmu vzorcu, ki sem ga sfantaziral v pomanjkanju enih varnih in trdnih psihičnih vsebin: ubčutenja ene vrstniške 'čredne' psihoze; konzervativne družinske vzgoje v smislu odprte krščanske morale; klasične izobrazbe v smislu zunanje motivacije za študij zaradi višjega socialnega statusa in dost dnarja; partnerskega odnosa, ki je podaljšek pričakovanj tastatrih pa družbe in v bistvu zaradi tega ekonomska skupnost; pojmovanja službe v kariernem smislu.. Ok. elemni tega so bli, sem odraščal na podeželju, se mi je real-lajf dogajal pod oknom, ampak sem jih spremljal z ene distance, skoz šipo, z ene 'digitalne' pozicije, ki sem jo ustvrail sam, ampak brez klasičnih itelektualistističnih vzorcev, ker sem hrati mistificiral intelektualizem v enem meščanskem smislu, kjer so čredna morala pa kariera pa vse kar gre zraven že brez distance vprogramirani v to digitalizacijo.
Bi reku po gapetovo, da preobrazbo pojmujem kot potrebo po tem, da bi ta digitalni pogled na svet vkomponiral tud ta digitalni pogled sam, pa hkrat pričakujem, da bo se pol zadeva tko sprocesirala, da bodo med sabo zbogani vsi nivoji hkrati, prehodi pa zato ne bodo travmatični.
Konkretno gledano naj bi to pomenilo, da se na mentalnem področju filozofije posamičnih življenskih obdobij združjo preko ene rdeče niti v eno življensko metafiziko in da se na čutveni ravni posamični čustveni odnosi odvežejo odvisnosti od konkretnih oseb ali bstrakcij in in se trascedentirajo v enem religioznem smislu, tko da bom sposoben priklopit tako na skupne presežke čustvovanja fusbal fanov kot vernikov v posvetne in onostranske oblike ljubezni.
Jest nekak slutim, da tisto odklaplajanje od vzorcev ni več prava pot, ker pol se dejansko počutiš, da moraš vse začenjat znova pa drgač. To odklapljanje od starih pr men pomen vzpostavljanje novih, to sem po moje počel dozdej, zato je tolk naporn. To je morda zgledal kot transformacija, v bistvu pa vedno znova preigravaš nove vzorce po istem principu, po previsni steni plezaž horizontalno. Zato vidim izhod v dejanski preobrazbi, neke vrste transedenci. V mojem primeru 'digitalnih' vzorcev realnosti, ker sem 'taprave' pač nadomestli že takrat, ko so drugi pod oknom igral fuzbal...
Unih miškinih pet čutov, ki se vežejo na osebnost, nas po moje res ne more potešit, nas pa sestavi kot osebnost, skozi katero se potem lahko dušo in njene potrebe začutmo v celoti. Po-tešeni smo itak šele potem, ko začnemo pedent njene kaprice, eno za drugo in vse hkrat. Podpišem.