gape wrote on 25.10.2011 at 14:05:41:miha- wrote on 25.10.2011 at 01:20:23:kva pa ce je napaka ze v samem talanju žemljic? Da ne moreš fer talat kukr kol obrneš.. in če bi mogoče vzel talanje vn iz enačbe.. hmm
če bi to naredu, bi ne meu socialne države
ampak divji zahod - zakon močnejšega na 150%
(tamočni pa niso glih hudo pametni (ponavad))
bogastvo/produkcijo je treba redistribuirat
nekdo mora furat vlogo mame iz plemena ki prejema in deli ...
če ne ne more bit civilizacije, take kot jo poznamo ...
ne bi se strinjal, da ne more bit civilizacije brez distribucije....
res je da ne bi imel socialne drzave.. In kot opazeno, distribucija ne more bit pravična, še več, pri distribuciji moraš najprej nekomu vzet, da lahko daš.
Tako da je kle velik problem o moralnosti procesa ( POLEG, POLEG drugih stvari, zarad katerih socialne države počasi dolgoročno "razpadajo"). Ampak če gledamo samo moralnost ideje..
Meni se namreč zdi moralno, da so vsi obravnavani enako = enakopravnost. To se mi zdi pravično.
Medtem ko se privržencem sociale/distribucije zdi "fer", da se NE obravnava enako, in da se enim vzema in drugim daje?
Se mi zdi da je v družbi veliko dvojne morale : po eni strani zahtevajo enako obravnavanost posameznikov = enakopravnost, kar je moralno, na drugi strani pa podpirajo distribucijo-uravnilko, ki je iz vseh vidikov nemoralna, kajti niso vsi obravnavani enako ,kajti enim legitimno proti njihovi volji vzemajo in drugim dajejo.
In to je legitimna kraja, in kraja je bila vedno, vedno nemoralna.
Zakaj ne bi privrženci sociale/distribucije(=PS/D) enostavno priznali, mi nočmo enakopravne družbe, mi hočmo enim več vzet kot drugim , mi hočmo nemoralno družbo, kjer bomo legitimno vzeli( = kraja) enim, in dali drugim. Mi podpiramo nemoralnost zato, ker se nam zdi "fer"! Fer se nam zdi enim vzet, da drugim pomagamo, fer se nam zdi tapridne zasužnjit, da nahranimo lene. PS/D bi rekli, fer se nam zdi bogatim vzet, da nahranimo lačne.
In vem da tako gledajo na stvar in jih čist razumem, da so PS/D dobrega srca, ampak rešitev ni v tem, da daš ribo, moraš jih naučiti loviti ribe! Tudi jaz hočem dobro in vem , da posledice njihovih akcij je povečanje problema! Zato sem tako proti tem stvarem, in ne zato ker sem ZLOBEN in BREZČUTEN!
Distribucija ne reši problemov, ampak jih samo povečuje. Dolgoročno se zgodi da začnejo pridni MANJ delat, in vse več je lenih/lačnih, saj se jim to splača. In posledice so nižji standard. In to prinese proteste, ki hočejo nazaj to kar so imeli!
Zanimiv no, veliko ljudi bi radi večjo socialo, a k se jim pa niža standard grejo pa na ulce .
Bottom line je
Nemoralno dejanje ne more biti opravičeno z moralnim namenom/dejanjem. Kraja ne more biti moralna, če s pomočjo nje delamo moralno dejanje. Kraja je vedno nemoralna in ne moreš ti kršit morale z namenom biti moralen, kajti to ni moralno.
Kajti, sklepam da je za PS/D moralno pomagati tistim, ki jo potrebujejo. Nič jih ne ovira pri tem! Zakaj bi moral pri tem biti nemoralni in legitimno krasti drugim?
Če ti ubiješ morilca, pač , to ni prav! Veliko razlogov je zakaj to ni prav, kot prvo, kaj pa če ni on morilec? Zato ima vsak pravico do obrambe, ............. Lah pa gledaš , to je vredu, ker je naredu dobro za družbo, saj ta ne bo več pobijal ..
Nemoralno dejanje ne more biti opravičeno z dobrim namenom.
Ker če se to začne delat, potem ni več morale! Zabrisane so meje med nemoralo in moralo, kajti te meje kr posamezniki določajo z svojimi nemoralnimi/moralnimi dejanji. In to je veliko bolj podobno divjemu zahodu, kjer imajo določene/večje skupine v družbi pravico legitimno vršiti nemoralne pritiske na manjšino v družbi - to je opis demokracije.
V republiki, je vlada strogo omejena z pravicami v ustavi, in nima pravice oblublati česarkoli, s čimer bi recimo "povzroču" neenakost posameznikov in s tem kršil pravice posameznikov. Če predpostavljamo seveda , da v ustavi piše, da imajo VSI ENAKE PRAVICE.
Bi morali imeti vsi enake pravice? Ali ne pomeni to pravičnost = enakopravnost? A ni to osnova za moralno družbo?
Pri upoštevanju te pravice je distribucija neustavna.