satis wrote on 17.09.2008 at 10:42:48:Quote:Kako je to mogoče, da imata dve skupnosti ločena predavanja in društva, čeprav imate istega parampara učitelja ( Šrila Bhaktisiddhanta Sarasvati Thakurja ).
Lep pozdrav
Da, tu leži srž problema. Če bi bili motivi čisti, bi morali gaudiya vaišnave delovati po principu parampare. Bhaktisiddhanta je želel, da se zavest Krišne razširi po vsem svetu in to misijo je izpolnil Šrila Prabhupada, ki je skušal vključiti v to nalogo tudi svoje brate po Bogu. Žal ni bil nihče pripravljen mu pomagati, ko pa so videli njegov uspeh v pridiganju, so začeli hoditi sem še sami. Pravilno in pošteno bi bilo, da bi to storili po stopinjah Prabhupade po načelu parampare in se vključili v njegove misijonarske dejavnosti pod njegovim okriljem ali vsaj pod okriljem njegove organizacije, ki jo je ustanovil za ta namen. Ampak postavljati se na njegovo mesto, krasti njegove učence, težiti po slavi, ugledu, spoštovanju.....
Nikoli ne bi mogla slediti takim ljudem. Če bi se ves univerzum ta hip zrušil, ne bi zapustila svojega duhovnega očeta in njegovih navodil, ki zadevajo tudi odnos do njegovih bratov po Bogu, ki jih je poznal bolje kot mi. Bal se je, da se bodo skušali okoristiti z njegovim uspehom in spreminjati njegova navodila in ravno to se zdaj dogaja....
Tudi v Iskconu je veliko manipulantov in goljufov, ampak tu se gre za načelo hvaležnosti in vdanosti tistemu, ki ti da duhovno znanje.
http://iskcon.krishna.org/Articles/2001/06/00320.html Draga Satya.
Nikjer nisem zasledil, da Guru Parampara pomeni, da naj bi učenec istega Guruja vzel drugega brata po Bogu kot svojega učenca ali Guruja, kot skušaš ti zgoraj svetovati in predstavljati. Bratje po Bogu, oz. učenci istega Guruja med seboj nimajo odnosa Guru-učenec, temveč učenec-učenec ali brat-brat, bodisi naprednejši-manj naprednejši, starejši-mlajši ali enakovredni itd. In ne boš verjela, Šrila Bhaktivedanta Svami Maharadž je smatral določene svoje Guru-brate kot naprednejše od sebe.
Guru Parampara pomeni, da tisti, ki je spoznal Absolutno resnico, pomaga drugim iskrenim Jo spoznati. Ko jo ta spozna, jo lahko pomaga naprej drugim spoznati. Tako se Absolutna resnica razodeva preko verodostojnega nasledstva duhovnih učiteljev.
Predno je Šrila Bhaktisiddhanta Sarasvati Thakur odšel iz tega smrtnega sveta, je v svojih poslednjih navodilih svojim učencem v Bagh Bazaar Gaudija Mathu (Šrila Bhaktivedanta Svami Maharadž takrat ni bil prisoten), rekel naj vsi, v medsebojnem zavestništvu, neustrašno pridigajo nauk Rupe in Raghunatha ter, da je med njimi veliko za to kvalificiranih oseb. Šrila Bhaktivedanta Svami Maharadžu (zate Šrila Prabhupada) je dal svoja osebna navodila (naj pridiga nauk Gospoda Čejtanje v angleškem jeziku) že prej verbalno in na koncu tudi preko pisma. Ozkogledno je misliti, da je bilo to osebno navodilo njemu namenjeno vsem njegovim učencem in da kdor ni pridigal v angleščini ali direktno pomagal in sodeloval pri izpolnjevanju tega osebnega navodila Šrila Svami Maharadžu, ni sledil navodilom Šrila Bhaktisiddhanta Sarasvati Thakurju. Vsak učenec Šrila Bhaktisiddhanta Sarasvati Thakurja se je in se še vedno trudi izpolnjevat navodila svojega Guruja, ne glede na katerem nivoju in kaj osebno mu je bilo naročeno. Da naj bi ali da bojo nekoč vsi učenci Šrila Bhaktisddhanta Sarasvati Thakurja (zame Šrila Prabhupad) ali njihovi učenci delovali znotraj ISKCON inštitucije, je zame otročje razmišljanje. Sorry. Tud mi je otročje razmišljanje, da so vsi, razen Šrila Svami Maharadža, neverodostojni učenci Šrila Prabhupada in da se z njihovo pomočjo ne da razviti čiste ljubezni do Krišne. Sem jih srečal že premnogo, da bi me lahko s takim razmišljanjem tukajle zavajala.
Kot najbrž tudi veš, je Šrila Svami Maharadž, predno je odšel iz tega smrtnega sveta, v Vrindavanu, k sebi poklical vse svoje Guru-brate in jih prosil za odpuščanje, ker je tekom svojega pridiganja rekel tudi kakšno kritično besedo čez njih. Seveda se nihče ni počutil užaljenega, ker so vedeli, da je to izrekel iz svoje čiste bratovske ljubezni do njih in da bi zaščitil svoje začetniške učence pred zmedenostjo, zaradi nezmožnosti harmoniziranja različnih razlag in pristopov k isti Absolutni resnici, če bi hodili sem in tja. Seveda to ni bilo namenjeno vsem, obstajajo tudi Šrila Svami Maharadževi učenci, ki jih je osebno poslal na učenje k svojim Guru-bratom, celo je zabeležen en primer (imam pismo), ko ga je poslal na reiniciacijo k svojemu Guru-bratu. Bi ga poslal, če bi mislil, da ni verodostojen? Bi določene svoje učence poslal k svojim bratom naj se učijo filozofije, Vajšnavske etikete in ostale oblike služenja k svojih Guru-bratom. Seveda ti teh pisem in ostalih živih prič ne bojo servirali v ISKCONU, zaradi takih ali drugačnih razlogov.
Da bi se Šrila Svami Maharadž bal, da bi se nekdo okoristil nad njegovim uspehom, je le prikaz nepoznavanja Šrila Svami Maharadža takega kakršen je. On točno ve čigavo je vse. Le tisti, ki se ne zavedajo čigavo je vse, lahko kaj takega umetno nalimajo na Šrila Svami Maharadža, seveda, v imenu "lojalnosti". Grow up.
Ne bi ti dajal preveč informacij, ker nočem preveč naenkrat prerešetat oz. očistit tvoje vere v Šrila Svami Maharadža, a naj bo vsaj nekaj :
My dear B.S. Bodhayana Maharaja,
Please accept my humble obeisances. I am in due receipt of your letter dated 2/11/76 for which I thank you very much. The Bengali letter delivered with my letter has been delivered to Kamal Narayana. My thanks are also to Santo Maharaja. I'm very much obliged to you that you write to say, “It is clear to me that you are great powerful Acarya in the Vaisnava world at present.” Sometimes Sridhara Maharaja also says like that. So, actually if you are feeling like that let us work conjointly. There is great prospect for preaching Caitanya Mahaprabhu's message all over the world and in India also. At least in India we can preach very vigorously if we combine together. It is already tested in many cases. Whenever we held some festival in big, big cities like Calcutta, Bombay, Hyderabad, Madras, Delhi, etc., thousands of men gather and they request regularly to continue the program. Recently we held a similar program in Candigarh and the devotees of Sri Caitanya Gaudiya Math also participated. They invited me in the local center of Sri Caitanya Gaudiya Math and many thousands of people came to hear me. So there is great prospect if we work conjointly at least in India. So you can consult Sridhara Maharaja also. He's also of that opinion you have opined and if in this old age we can do something combinedly it will be a great triumph. I thank you very much once more.
Yours affectionately,
A. C. Bhaktivedanta Swami
Je tukaj kje omenjeno ali nakazano naj bi vsi delovali znotraj ISKCONA ali da Sri Chaitanya Gaudiya Math ali ostali Mathi, ki so jih odprli njegovi Guru-brati niso sodelovali z njim pri pridigarskih aktivnostih in da so zato neverodostojni? Come on. Najbrž niti ne veš, koga vse je poslal Šrila Svami Maharadž na 1 letno treniranje v Sri Chaitanya Gaudiya Math v Kalkuti leta '74. Seveda tega ne boš kr tko izvedla od ISKCONA, oz. vsaj od nekaterih ne. Sam kaj čmo. Za vsem stoji nek dober namen. Pa brez zamere. Jay Šrila A.C. Bhaktivedanta Svami Maharadž Prabhupad Ki Jay!
(p.s. za nadaljne info, ki jih ni tako malo in ki so ne boš verjela, tudi resnične, še danes direktno preverljive, pa bi raje na kakem drugem mestu, da se ostalih direktno nevpletenih na tem forumu ne vznemirja preveč.)
Hari bol.