Quote:Kako je to mogoče, da imata dve skupnosti ločena predavanja in društva, čeprav imate istega parampara učitelja ( Šrila Bhaktisiddhanta Sarasvati Thakurja ).
Lep pozdrav
Da, tu leži srž problema. Če bi bili motivi čisti, bi morali gaudiya vaišnave delovati po principu parampare. Bhaktisiddhanta je želel, da se zavest Krišne razširi po vsem svetu in to misijo je izpolnil Šrila Prabhupada, ki je skušal vključiti v to nalogo tudi svoje brate po Bogu. Žal ni bil nihče pripravljen mu pomagati, ko pa so videli njegov uspeh v pridiganju, so začeli hoditi sem še sami. Pravilno in pošteno bi bilo, da bi to storili po stopinjah Prabhupade po načelu parampare in se vključili v njegove misijonarske dejavnosti pod njegovim okriljem ali vsaj pod okriljem njegove organizacije, ki jo je ustanovil za ta namen. Ampak postavljati se na njegovo mesto, krasti njegove učence, težiti po slavi, ugledu, spoštovanju.....
Nikoli ne bi mogla slediti takim ljudem. Če bi se ves univerzum ta hip zrušil, ne bi zapustila svojega duhovnega očeta in njegovih navodil, ki zadevajo tudi odnos do njegovih bratov po Bogu, ki jih je poznal bolje kot mi. Bal se je, da se bodo skušali okoristiti z njegovim uspehom in spreminjati njegova navodila in ravno to se zdaj dogaja....
Tudi v Iskconu je veliko manipulantov in goljufov, ampak tu se gre za načelo hvaležnosti in vdanosti tistemu, ki ti da duhovno znanje.
http://iskcon.krishna.org/Articles/2001/06/00320.html