Toni_Zamene wrote on 23.12.2004 at 10:01:48:Bom še sam razmišljal o enem vidiku problema prijateljstva med moškim in žensko, za izhodišče pa bi si izbral quotan tekst Sinjeoke. Seveda so dobrodošli vaši komentarji.
Problem tega stavka vidim v tem, da sodi v tisto kategorijo kjer pravimo, da " smo po bitki vsi generali " .
Kaj želim povedati ?
Menim, da se vsa poznanstva med moškim in žensko pričnejo kot neko prijetno druženje brez jasnega sporočanja čustev. Tu še ne govorita o nobenem prijateljstvu, ker se še o medsebojnih čustvih sploh ne pogovarjata. Edino čustvo, ki sta ga drug drugemu pripravljena pokazati in tisti hip mogoče tudi priznati je to, da jima je druženje prijetno. In tukaj se pravzaprav začne nekaj, kar je pravzaprav že zapečateno.
O čem govorim ?
Recimo, da se potencialno gledano za njiju dva zgodi enostranska simpatija ( ali zaljubljenost ). Za vse to ona dva še ne vesta, ker se samo družita, družita pa se zato, ker jima je prijetno. O lastnih čustvih ju je še tukaj strah govoriti.
Kako se sedaj naj kot moški , ki se znajdem v takšni situaciji izognem temu, da ne bom kasneje izpadel kot najbolj podel človek v tem smislu očitka, da sem izkoristil "prijetnost druženja " za to, da bi dosegel nekaj več ?
Menim, da je znotraj takšnega razmišljanja tako edino pravilno in pošteno, da preden sprejmem to žensko v svoje življenje ( se z njo družin in ji pustim pogledati v moje življenje ) , da jo direktno vprašam ali čuti do mene spolno poželenje (t.i. kemijo ).
Vprašati jo moram natančno tako in ne morebiti kot npr. ali kaj čuti do mene . To katero izmed vprašanj bom konkretno uporabil, me bo namreč pripeljalo do zelo različnih odgovorov na njeni strani in s tem tudi do morebiti hudih čustvenih pretresov v zgodbi najinega prihodnjega druženja.
Torej , če jo bom nagovoril s prvim vprašanjem ( po spolnem poželenju ) , potem bom skoraj gotovo izpadel v tisti situaciji idiot in prostak, ker takšno vprašanje bo zanjo gotovo pomenilo, da me zanima le kot seksualni objekt. Kakšen bo njen odgovor je verjetno vsem jasno, jaz , ki pa sem hotel biti pošten , da nama prišparam neizogibno prihodnjo bolečino, pa izpadem idiot ( pred seboj in pred njo ) in nepovratno uničim "tisto" med nama. Ker pa takšen ne želim izpasti in ker čutim do te ženske tudi spoštovanje jo bom najverjetneje nagovoril z drugim vprašanjem t.j. ali čuti kaj do mene. Odgovor bo verjetno da in vsa zgodba katastrofe in bolečin se ob svoji že vnaprejšnji določenosti prične.
Bi še na kratko nadaljeval tole moje razmišljanje..
Recimo, da se kot moški pričnem družiti z žensko na osnovi " prijetnega druženja " in ji zastavim direktno vprašanje ali čuti do mene spolno poželenje ( ali je zaljubljena v mene )( in s tem na nek način razrešim za njo nevarne nesporazume ). Ker si me mogoče v resnici spolno želi bo mojo situacijsko neotesanost in direktnost spregledala bo mogoče tudi vsa navdušena rekla da. In zato, ker jaz kot moški ne dovolim t.i. igric, bom od nje "prijazno" zahteval, da to tudi neposredno dokaže. In ker moška spolnost ob določenih pogojih ne zahteva tistega , kar ženske imenujete t.i. kemija, se bo zgodil seks. Zgodil pa se bo seks, ki moškega v tej situaciji čustveno ne zavezuje, t.j. moški ji bo potem lahko lepo povedal, da ji ni ničesar obljubljal. In, če smo podli do konca , ji v situaciji, kot sem jo jaz tukaj predstavil ( in za katere mislim, da niso redke ), res ni verbalno ničesar obljubljal.
Zakaj to pišem ?
Predvsem zato, da bi opozoril na to, kako lahko v resnici zaradi lastnih potreb in človeške neodgovornosti drug drugega zlorabljamo