Welcome, Guest. Please Login or Register
Forum Svet pogovorov gape.org
Sončeve pozitivke
pilcom.si
 
  HomeHelpSearchMembersLoginRegister  
 
Pages: 1 2 3 4 5 
(Read 17057 times)
Robi
5
p
*****
Offline

I love to love
Posts: 5749
Dolenjska
Gender: male
Re: Sri Krishna Chaitanya Mahaprabhu in njegov nau
Reply #30 - 23.12.2004 at 07:39:38
 
Quote:
neznanje je posledica nenaklonjenosti duse izvoru vsega znanja, tj. Bogu, Šri Krišni.


To je skupno vsem religijam, ki trdijo, da, če ne boš popolnoma vdan nekekmu prepričanju oz. veri, boš trpel in to zdaj ali pa potem po smrti.

Vendar to ni pot k človeku oz. samozavedanju. Saj ravno s tem, če slediš nekemu prepričanju, se potem poistovetiš z nekim znanjem oz. z nečim, kar je ločeno od nas in potem trpiš, saj se ne zavedaš svojega telesa.

Back to top
 
 
IP Logged
 
Madan Gopal Das
Ex Member




Re: Sri Krishna Chaitanya Mahaprabhu in njegov nau
Reply #31 - 23.12.2004 at 09:10:06
 
Robi wrote on 23.12.2004 at 07:39:38:
To je skupno vsem religijam, ki trdijo, da, če ne boš popolnoma vdan nekekmu prepričanju oz. veri, boš trpel in to zdaj ali pa potem po smrti.

v nobeni stvari ne mors popolnoma uspet (ce je pravilna) ali popolnoma pogoret in opustit (ce je napacna) ce se ji popolnoma ne predas, tko da jz v popolni predaji ne vidim nic slabga.

seveda nas pa prejsne tko slabe kot dobre izkusnje in iskrenost vodijo v zmeri bolj pravilno smer dokler koncno ne najdemo popolnoma pravilne, oz. tiste, ki je absolutno naravna izkljucno za nas.

Quote:
Vendar to ni pot k človeku oz. samozavedanju. Saj ravno s tem, če slediš nekemu prepričanju, se potem poistovetiš z nekim znanjem oz. z nečim, kar je ločeno od nas in potem trpiš, saj se ne zavedaš svojega telesa.

lej, tud ti si napisu, da to ni pot k samozavedanju. tudi to je neke vrste prepricanje (ki mu ti sledis), ceprav je izrazeno z nikalnico. se prav tud ti trpis, ko sledis nekemu "prepricanju"? ampak ok, to ni point. point je popolnoma odstrant trpljenje tko sebi kot drugim in to nauk in praksa Gospoda Chaitanye omogoca vsakemu zivemu bitju.

ce jaz "cista zavest" v resnic nisem to materialno telo (grobo ali subtilno), to se ne pomen da se ga ne zavedam, ne uporabljam ali da ne skrbim zanj. to sam pomeni, da ga v skladu s tem samospoznanjem uporabljam za potrebe pravega sebe.

npr. clovek je clovek in avto je avto. dve kategoricno razlicni stvari, ceprav sta lahko v dolocenih okoliscinah tudi povezana, ko clovek postane voznik. da avto brezhibno deluje oz. da je uporaben mors notr natocit bencin, olje, mors met dobre gume, luci itd. da je voznik zadovoljen more bit sit (ce gledamo ciz osnovno). ce se voznik prevec poistoveti z avtom bo skrbel le za brezhibnost avta in pozabu na svojo lakoto. ceprav bo notranje trpel, se v tej samo-pozabi v bistvu sploh ne bo zavedal zakaj trpi in zarad tega ne bo najdu prave resitve za problem. ali pa ce ima nekdo rajs avto kot samega sebe/voznika se lahko hitr zgodi, da dopusti avtu, da ga zapelje v napacno smer (v prepad) in spet bo voznik trpel. ce pa se voznik zaveda samega sebe in svojih potreb pol bo avto kontroliru in uporablju za izpolnjevanje svojih potreb, pri cemer pa ne bo zanemarju potreb avta, ampak to je njegova sekundarna skrb in ta ostaja dokler clovek avto potrebuje.

na podobn nacin je pravi-jaz spiritualne narave (cista zavest) in za svoje zadovoljstvo rabi prav tako nekaj spiritualnega, za najvisje zadovoljstvo Nadzavest (Boga) in ne le materijo (kot pod vplivom iluzije misli in v tej smeri tud deluje). materialno telo (grobo in subtilno/mentalno) dokler ga ima, pa seveda lahko tud uporablja za doseganje potreb in s tem zadovoljstva pravega-jaza.  
Back to top
 
 
IP Logged
 
Robi
5
p
*****
Offline

I love to love
Posts: 5749
Dolenjska
Gender: male
Re: Sri Krishna Chaitanya Mahaprabhu in njegov nau
Reply #32 - 25.12.2004 at 17:21:35
 
Quote:
seveda nas pa prejsne tko slabe kot dobre izkusnje in iskrenost vodijo v zmeri bolj pravilno smer dokler koncno ne najdemo popolnoma pravilne, oz. tiste, ki je absolutno naravna izkljucno za nas.


Če upoštevam, da je to res in gledam, kam nas vodi naš razvoj,  potem ljudje, oz. naša duša res ni od tega sveta. Smiley
Back to top
 
 
IP Logged
 
Madan Gopal Das
Ex Member




Re: Sri Krishna Chaitanya Mahaprabhu in njegov nau
Reply #33 - 27.12.2004 at 08:34:41
 
Robi wrote on 25.12.2004 at 17:21:35:
Če upoštevam, da je to res in gledam, kam nas vodi naš razvoj,  potem ljudje, oz. naša duša res ni od tega sveta. Smiley

ta svet je v bistvu ene vrste zapor, kjer so dolocene individualne spiritualne duse zaprte in trpijo trojne nadloge materialne eksistence, seveda po svoji krivdi. tuki notr je nemogoce pricakvat mir in zadovoljstvo v zeljeni meri.

mi, oz. spiritualna dusa res ni iz/od tega sveta (materije) (kvalitativno) ceprav je znotri njega, se z njim poistoveca itd. ko se individualna spiritualna dusa odloci bit nenaklonjena Bogu in po svoje "uzivat" pol ji Bog milostno izpolni to zeljo in ji da ta svet (peskovnik) v katerem se lahko igra. mi smo so-kreatorji tega sveta, z nasimi zeljami in seveda mormo tud zeti rezultate svojih dejanj.

lohk pa se seveda tud obrnemo k Bogu in takrat ta svet postane instrument za sluzenje Bogu in avtomatsko vse "navidezne" nadloge izpuhtijo.
Back to top
 
 
IP Logged
 
lalit
Guest




Re: Sri Krishna Chaitanya Mahaprabhu in njegov nau
Reply #34 - 10.03.2005 at 20:46:14
 
ČAKANJE

Njemu je vse dovoljeno.
Se včasih prikaže pred mojimi očmi,
zvok flavte srce mi prevzame,
nakar me samega tu zapusti.

Zdaj malo Ga vidim,
me ta svet je prevzel.
Zbeganega in šibkega,
me v okove iluzije
je ego pripel.

Ne borim se in ne trudim,
saj več nimam moči.
Če kdo Ga bo videl.
Morda kdo ga pozna?
Naj spomni ga name,
kako čakam da pride
pred moje oči.
Back to top
 
 
IP Logged
 
Madan Gopal Das
Ex Member




Re: Sri Krishna Chaitanya Mahaprabhu in njegov nau
Reply #35 - 11.03.2005 at 08:55:40
 
lalit wrote on 10.03.2005 at 20:46:14:
ČAKANJE

Njemu je vse dovoljeno.
Se včasih prikaže pred mojimi očmi,
zvok flavte srce mi prevzame,
nakar me samega tu zapusti.

Zdaj malo Ga vidim,
me ta svet je prevzel.
Zbeganega in šibkega,
me v okove iluzije
je ego pripel.

Ne borim se in ne trudim,
saj več nimam moči.
Če kdo Ga bo videl.
Morda kdo ga pozna?
Naj spomni ga name,
kako čakam da pride
pred moje oči.

tist k je iskren ne bo nikol prevaran... pravi Šri Krišna v Bhagavad-giti.

Šri Krišna ni nikol zapustil nas, ampak smo se mi po svoji svobodni volji odlocli, da ga ne bomo naklonjeno sluzil, ceprav je On nas vecni Izvor in najvecji dobrotnik. svobodna volja nam je dana od Šri Krišne, ker brez nje ljubezen ni mogoca. ljubezen ni prisiljena ampak je prostovoljna. zato se Šri Krišna nikol ne vmesava v naso svobodno voljo, ceprav bi se iz svoje vsemogocnosti lahko, pa se ne, iz namena ljubezni. in ker smo mi pac razvili sebicne zelje, npr. po sebicnem uzivanju ali pa ne-sluzenju Njemu (impersonalizem) nam je mogu kreirat tolk teh materialnih svetov in nacinov uzivanja, da lahko vse to sprobamo. ce pa se zivo bitje iskreno obrne k Šri Krišni mu bo takoj pomagal. v trenutku. poslal mu bo svoje intimne sluge. in ce hocmo Šri Krišno (izvor vsega zadovoljstva) zares sluzit, pol bomo lahko spontano in z veseljem sledil navodila teh njegovih intimnih slug.

samo cakat ni dost. treba se je odlocit in pol tud aktivno delovat v smeri Šri Krišnovega zadovoljstva pod vodstvom Njegovega avtenticnega sluge in hkrati iskreno cakat na Njegov blagoslov.

posvetni sentimentalizem in/ali posvetni intelektualizem ni dovolj. treba je uporabit srce/atmo, ki je vecno aktiven.

tist, katerga srce je prevzela Šri Krišnova flavta nikol Šri Krišne ne zapusti, niti Šri Krišna takega nikol ne zapusti... tak nikol ni pod vplivom iluzije oz. zmotnega ega.
Back to top
« Last Edit: 11.03.2005 at 13:18:05 by Madan Gopal Das »  
 
IP Logged
 
lalit
Guest




Re: Sri Krishna Chaitanya Mahaprabhu in njegov nau
Reply #36 - 12.03.2005 at 05:00:24
 
jayadeva
GITA GOVINDA:

Meantime the moon,
the rolling moon,
climbed high,
And over all Vrindavana it shone;

The moon which on the front of gentle night
Gleams like the chandana mark on beauty's brow;
The conscious moon which hath its silver face
Marred with the shame of lighting earthly loves.

In Canto VII, the sorrow of Radha, who waits in vain for Krishna, is described. Seated on the bank of the Yamuna, Radha soliloquizes:

"The appointed moment is come; but Hari, alas! comes not to the grove. Must the season of my unblemished youth pass thus idly away? Oh! what refuge can I seek, deluded as I am by the guile of my female adviser? The God with five arrows has wounded my heart; and I am deserted by Him, for whose sake I have sought at night the darkest recess of the forest. The sky is still, the forest sleeps, Krishna forgets-he loves me no more. Since my best beloved friends have deceived me, it is my wish to die: since my senses are disordered, and my bosom is on fire, why stay I longer in this world?"

"The coolness of this vernal night gives me pain, instead of refreshment. O moon! (she sang) that art so pure and pale, is Krishna wane like thee with lonely waiting? O lamp of love! art thou the lover's friend, and wilt not bring O faithless Krishna! I have striven in vain."




prasarati sasadharabimbe
vihitavilambe cha madhave vidhura
virachitavividhavilapam
sa paritapam chakarochchaih

"And while the round white lamp of earth rose higher - and still He tarried, Radha, petulant, sang soft impatience and half-earnest fears."
Back to top
 
 
IP Logged
 
Petra.
Global Moderator
p
*****
Offline

All IS Full Of Love
Posts: 10694

Gender: female
Re: Sri Krishna Chaitanya Mahaprabhu in njegov nau
Reply #37 - 12.03.2005 at 05:23:11
 
Quote:
tist, katerga srce je prevzela Šri Krišnova flavta nikol Šri Krišne ne zapusti, niti Šri Krišna takega nikol ne zapusti... tak nikol ni pod vplivom iluzije oz. zmotnega ega.


evo, kle ti dam pa popolnoma prav, pošlje mnogo vsega, tale naš stari dibri dedek mraz,  Wink, Bog, Krišna, Babaji... just name it... the name of that whole one energy, recimo men že dva dni igrajo Hafisove Violine... pa je res lepo, plesat na zvok violine... pa je od prijateljice knjiga Wink

HVALA DA SI!

pa Hari Bol, Hare Krišna, Amen! OM!
Back to top
 

you cant look in the mirror and expect it to smile first
 
IP Logged
 
lalit
Guest




Re: Sri Krishna Chaitanya Mahaprabhu in njegov nau
Reply #38 - 12.03.2005 at 12:05:37
 
SKRIVALNICE

Si me iskal moj dragi Najlepši?
Se spominjaš te duše zgubljene?

Skrivalnice več se nočem igrati,
svoje srce bi ti hotel razkazati.
Pridi, vstopi, mi život pogrej,
te prosim pozabi,
da sem skrival se prej.

So moje roke odprte,
srce mi gori.
Oči v tla uprte,
se mi grlo suši.

Tako sam in obupan,
v temi stojim.
Čakam na Luč,
da lahko zaživim.
Back to top
 
 
IP Logged
 
Madan Gopal Das
Ex Member




Re: Sri Krishna Chaitanya Mahaprabhu in njegov nau
Reply #39 - 12.03.2005 at 12:56:39
 
dragi lalit. ti nisi Srimati Radharani, niti nikol ne mores to bit/postat, zato se ti tud Njenih spiritualnih emocij ne splaca imitirat za posvetno slavo med bhaktami. Boljs je da se prakticno vkljucis v Njeno sluzenje pod vodstvom Njenih slug.
Back to top
 
 
IP Logged
 
lalit kishore das
Guest




Re: Sri Krishna Chaitanya Mahaprabhu in njegov nau
Reply #40 - 12.03.2005 at 22:35:19
 
dragi m.g.dasji
dandavat pranam

še zdaleč si ne bi in nočem želeti biti srimati radhika. moja edina želja je biti pod okriljem njenih sakhi (prijateljic) pod vodstvom sri guru manjari. moj namen ni bil primerjati sebe z viraho (občutkom odvojenosti) sri radhe, temveč indirektno opozoriti, na ta aspekt filozofije sri caitanya deve. ker sem slučejno naletel na ta splet med iskanjem nečesa drugega in videl tvoje entuziastično predstavljanje vaishnavske filozofije, sem hotel tudi okusiti koliko si otprt , oz. zaprt. predvsem me je zanimalo kliko poskušaš prisluhniti ter razumeti izjave drugih.

no žal mi je, da v tvojem srcu moja pesem ni upodobila pozitivne slike mojega razumevanja vaishnavske estetike.

ne poznaš me in zato ne moreš vedeti kaj prakticiram in kateri SEKTI pripadam. vedi, da se je ta pesem spontano pojavila med prebiranjem tvojih predstavitev....in da ne krivi radharamane sri krishne, da je koga zapustil, temveč željo duše po Njemu služiti.
upal sem na složnost, morda iskal prijatelja...ah oprosti

jay radhe
Back to top
 
 
IP Logged
 
Madan Gopal Das
Ex Member




Re: Sri Krishna Chaitanya Mahaprabhu in njegov nau
Reply #41 - 13.03.2005 at 17:47:24
 
dragi lalit kishor das... dandavat pranam.

Quote:
moj namen ni bil primerjati sebe z viraho (občutkom odvojenosti) sri radhe, temveč indirektno opozoriti, na ta aspekt filozofije sri caitanya deve. ker sem slučejno naletel na ta splet med iskanjem nečesa drugega in videl tvoje entuziastično predstavljanje vaishnavske filozofije, sem hotel tudi okusiti koliko si otprt , oz. zaprt. predvsem me je zanimalo kliko poskušaš prisluhniti ter razumeti izjave drugih.

no žal mi je, da v tvojem srcu moja pesem ni upodobila pozitivne slike mojega razumevanja vaishnavske estetike.

nauk gospoda Sri Chaitanye je podprt s pravilno tattvo oz. transcedentalnim znanjem. res je, da obstaja tudi lila (trancedentalna aktivnost/zabava) v njegovem nauku, ampak ce je ta v nasprotju z znanjem je to le posvetni sentimentalizem, in ne transcedentalne emocije, ki so del lile.

govor o lili (se posebej Sri Krishnovi z gopijami) se naj ne bi zacel preden temelji niso postavljeni na pravo mesto, drgac se le ta lahko narobe razume in popaci. lila se tudi ne govori kjerkoli in kadarkoli in komurkoli oz. v javnosti.

kot najbrz ves, je bil Svarup Damodar Goswami zadolzen v Puriju, da je najprej pregledal pesmi, ki so bile dane Mahaprabhuju za prebrat, ce vsebujejo kaksne "apa-siddhante" in druge neprimerne mesanice trancedentalnih in posvetnih emocij.

Quote:
ne poznaš me in zato ne moreš vedeti kaj prakticiram in kateri SEKTI pripadam. vedi, da se je ta pesem spontano pojavila med prebiranjem tvojih predstavitev....in da ne krivi radharamane sri krishne, da je koga zapustil, temveč željo duše po Njemu služiti.

ne vem kateri sekti pripadas, niti me to ne zanima nevemkolk. jaz sem se le odzval na tvoje pisanje tuki gor.

no pa poglejmo...

lalit wrote on 10.03.2005 at 20:46:14:
ČAKANJE

Njemu je vse dovoljeno.
Se včasih prikaže pred mojimi očmi,
zvok flavte srce mi prevzame,
nakar me samega tu zapusti.

tako obcutenje lahko dozivlja le Gopija v lili, torej vecno osvobojena spiritualna dusa, ce se strinjas?

Quote:
Zdaj malo Ga vidim,
me ta svet je prevzel.
Zbeganega in šibkega,
me v okove iluzije
je ego pripel.

taka Gopija, katere srce je prevzel trancedentalni zvok flavte Sri Krishne nikoli ne pade v okove iluzije, ampak le v odvojenost, kot si ze sam napisal (viraha).

materialna pogojenost individualne duse se zgodi zarad njene sebicno uporabljene relativne svobodne volje iz mejne energije (tatashta-sakti) in ne iz lile in ne zarad tega, ker bi jo Sri Krishna zapustil.

prva kitica sama po sebi bi bila lahko v redu. druga kitica sama po sebi bi bila lahko v redu, ampak skupaj ne paseta ena za drugo, sploh ce se govori o eni in isti osebi.

Quote:
Ne borim se in ne trudim,
saj več nimam moči.
Če kdo Ga bo videl.
Morda kdo ga pozna?
Naj spomni ga name,
kako čakam da pride
pred moje oči.

o takem cakanju pa sem napisal ze v tistem prejsnem postu.

Quote:
upal sem na složnost, morda iskal prijatelja...ah oprosti

sej ocitno si mi res prijatelj, ker mi indirektno pomagas, da se spominjam naukov svojih duhovnih uciteljev.

Quote:
jay radhe

Hare Krishna!
Back to top
 
 
IP Logged
 
lalit
1
*
Offline

I love YaBB 1G - SP1!

Posts: 2

Re: Sri Krishna Chaitanya Mahaprabhu in njegov nau
Reply #42 - 13.03.2005 at 18:08:41
 
tvoja analiza pesmi je popolna in se strinjam s teboj.
čeprav je pritegnjenost s krišnovo flavto  samo metafora na pritegnjenost s sankirtana yajno.
druga kitica pa nakaže resnično stanje te pogojene duše, ki se bori z materio ter lažnim egom....
v tretji kitici pa hrepenenje po milosti nekoga, ki mi lahko pomaga....

hvala

vsekakor sem navdušen nad tvojo dinstiktivno predstavitvijo tattva prachare ter rasa prachare.....to je bilo to, kar sem hotel potipati.....jay!

sri  sri guru gauranga jayatah1
Back to top
 
 
IP Logged
 
Madan Gopal Das
Ex Member




Re: Sri Krishna Chaitanya Mahaprabhu in njegov nau
Reply #43 - 13.03.2005 at 21:39:35
 
lalit wrote on 13.03.2005 at 18:08:41:
čeprav je pritegnjenost s krišnovo flavto  samo metafora na pritegnjenost s sankirtana yajno. druga kitica pa nakaže resnično stanje te pogojene duše, ki se bori z materio ter lažnim egom....
v tretji kitici pa hrepenenje po milosti nekoga, ki mi lahko pomaga....

ja, ampak men pesem se zmeri ni ciz verodostojna zarad razlogov, ki sem ti jih opisal zgoraj, tud ce sprejmemo Šri Krišnovo flavto kot sankirtan yajno.

najprej je opis popolnoma transcendentalne lile, pol je opis pogojenosti individualne duse in pol je opis prakse iz te pogojenosti ven. in mi ne grejo te tri kitice skup kot si jih ti napisal. sorry. mal me prevec spominja na misljenje, da lahko nekdo iz vecne lile "dol pade" in da je Šri Krišna kriv za naso pogojenost in da je izkljucno On zdej tist, ki nas more osvobodit oz. da je nam dovolj le cakat na Njegov blagoslov.
Back to top
 
 
IP Logged
 
indigo
4
****
Offline

Brez ljubezni resnica
je le senca Resnice
Posts: 456
 SouthCroatia
Re: Sri Krishna Chaitanya Mahaprabhu in njegov nau
Reply #44 - 14.03.2005 at 12:33:00
 
Quote:
tako obcutenje lahko dozivlja le Gopija v lili, torej vecno osvobojena spiritualna dusa
       ....
taka Gopija, katere srce je prevzel trancedentalni zvok flavte Sri Krishne nikoli ne pade v okove iluzije, ampak le v odvojenost
       ....
mal me prevec spominja na misljenje, da lahko nekdo iz vecne lile "dol pade"

Tuki bom jaz malce vpadla... imam nekaj vprašanj, ne zamerite če sem kaj narobe razumela..
Razumela sem da je od Gospoda Šri Krišne prišel nauk da ni mogoče iz večne lile ''dol pasti'', torej v okove iluzije materijalnega sveta.  Ne morem dobro primerjati kaj bi lila pomenila v nivojim in terminologiji katere jaz rabim, pak mislim da se dovolj razume, da se more nekako splošno primerjat.. Mislim da če duša more biti v lili da je tedaj duša toliko razvijena da ji ni več možno pasti v grobo materijalno ker je že njeno bistvo popolnoma spiritualnega karaktera.

Vprašala bi kako je vse možno na tem nivoju vpadat v odvojenost od Vira, ali je dovolj da spiritualna duša ni aktivna v službi Šri Krišne da zapade v odvojenost? (ali je možno biti nekako 'pasivna' duša, neutralna, in zarad le te svoje pasivnosti vpade duša v odvojenost? )
Ali vecno osvobojena spiritualna duša katera se  (zavestno?!)  odvojila od resničnog Vira dela v tej svoji odvojenosti nekako proti temu Viru, ali pač sovraži proti Gospoda Šri Krišne, proti namena in delovanja katere Gospod Krišna ima?  Hvala
Back to top
 

Resnica, resnica, Resnica, resnica... bolje resnica kot nič.&&Res Zavest ali pripomočki ??
 
IP Logged
 
Pages: 1 2 3 4 5