Lilith wrote on 08.09.2004 at 14:22:26:Imaš prav...mogoce moje in lop_ine sanje ločuje to, da je moj konj v bistvu predstavljal moje sebstvo...njena kolegica pa...ne vem...morda njeno senco...ali kaj jaz vem...če se sicer ne družita, potem najbrž ne sebstva.
Do sebstva pa smo lažje zaupljivi kot do...napr. sence?
Užitek/ugodje ni edino merilo skladnosti jaza in sebstva, ker je težko vedet, ali ne izhaja morda iz samozadovoljstva inflatornega jaza, ki si umišlja, da se je uskladil sebstvom, čeprav si ga je v bistvu začasno prisvojil. Prav tako neugodje ni edino merilo neusklajenosti, saj je neugodje ponavadi ravno odostnost zadovoljstva inflatornega jaza in je tako neugodje v bistvu bliže skladnosti...
Sence so v tem smislu ene vrste indikator, ki kažejo na to, koliko sta sebstvo in jaz res skladna oz. centrirana na isti osi. Drgač kot skoz senco njune uskljenost oz. 'razštelanosti' ni mogoče zanesljivo razpoznat in če senco zavestno zanikaš to še ne pomen, da si pol 'nacentriran'. V sanjah sence prevzemajo oblike konkretnih, vendar slučajnih psihičnih vsebin, ki jih kot sence ne moreš prepoznat samo po tem, ker zbujajo neugodna občutja. Nasprotno, kompezatorne sanje, kot jim praviš, so lahko prav prijetne, čeprav so zavajajoče če jih interpretiraš kot neposredno navodilo za tvojo zavestno dejavnost.
Tendenca po skladnosti med jazom in sebstvom sicer obstaja in ji je treba zaupat, do znamenj, ki nas k njej zvestno vodijo, pa je treba bit po mojem mnenju po defoltu nezaupljiv.