Jst
Guest
|
Hallo,
Meni ta erotika kot vodilo in gibalo v zivljenju se vedno ne gre v glavo.
Ko jaz govorim o razlicnih planih zavedanja kot npr. o fizicnem, custvenem oz. astralnem, pa mentalnem itd., itd. si jih nikoli ne smemo predstavljati kot enega nad drugim ali locene itd., itd.
Vedno si jih moramo predstavljati kot enega v drugem. Zaradi tega tudi Zahodna tradicija pravi, da so vsi plani enako sveti in nobenega ne smes zapostavljati zaradi drugega. To je tudi razlog, da se tako strinjam s Bp-jevim racionalnim pogledom na zivljenje, vendar le v pogojih fizicnega plana. Zaradi tega tudi zavracam npr. tako splosno sprejeto modrost iz vzhoda, da je fizicni plan potrebno preseci. Ne, fizicni plan je potrebno osvojiti in ne preseci. Postati moras Kralj v Bozjem kraljestvu, da si sposodim krscansko terminologijo.
Pa vendar. Ko jaz postavljam eden plan nad drugega to pocnem zaradi nacina izliva zivljenja v ta nas pojavni svet oz. Fizicni plan. Deluje podobno kot nas um. Najprej je misel (Mentalni plan), potem custvo (Custveni plan) in potem dejanje (Fizicni plan).
Iz te sheme lahko vidimo, da v bistvu nasa dejanja uravnavajo nasa custva. Zdej, koliko je to vredu ali pa ne, je pac odvisno od tega, koliko se tem custvom prepuscamo. In tu mora zato vedno biti na strazi selektivni um, ki custva ohladi, ce je potrebno. Je pa potrebno povedati nekaj. Misel kot taka je staticna, medtem, ko je custvo dinamicno. Custvo omogoca misli, da se udejani in nic drugega. Brez custev smo dejansko hladni, sterilni, mrzli... Samo s custvi pa "blond", ce si lahko sposodim ta stereotip.
Zdej, kar se same prakse tice Tradicija, ki ji jaz sledim pravi, da ce hoces razumeti en plan, se moras nujno dvigniti nad njega in ga preucevati iz prvega nad njim. To je povedano precej grobo in malce abstraktno, pa vendar. To pomeni, da ce hoces razumeti Fizicni plan, se moras dvigniti v Custveni plan in ko ga osvojis, bos razumel Fizicni plan, itd. Malce telovadbe, pa vendar ima vse svoj smisel, ce ponovim tezo, da so custva tista, ki uravnavajo nasa dejanja. Pa bom dal primer, da se bo zgornjo abstraktno telovadno bolje razumelo. Namrec iz tega, kar sem zgoraj napisal izhaja tista najvecja razlika med nekim praktikantom Zahodne tradicije in nekom, ki to ni. Iz tega izhaja trditev, da se npr. Zahodni praktikant ukvarja s vzroki nekega dogodka, navaden clovek pa s posledicami nekega dogodka. Npr. klasicni zdravnik bo zdravil bolezen na podlagi fizicnega opisa bolezni, medtem, ko se bo Zahodni praktikant sam v sebi dvignil na Custveni plan (to pocnemo vsi po malem ze ko npr. sanjamo), videl tam vzrok bolezni bolnika in nato tudi spodaj na Fizicnem planu po potrebi izvajal zdravljenje bolezni. Zdej, ce gre zgolj za fizicne vzroke, kot je npr. zastrupitev, ga bo klasicni zdravnik zagotovo nadkrilil s svojim znanjem, ce pa gre za bolezen na custveni bazi, in te danes prevladujejo, pa mu ni niti do gleznjev. Tak pristop so imel vcasih.
In ravno to se mi zdi pri tebi Bp. Tvoj pristop k erotiki, ce ga razumem pravilno, izhaja od spodaj navzgor. Dovolis, da ti Fizicni plan kreira custva in kasneje s tem dejanja. Je pa verjetno tako, da itak dovolis, da ti kreirajo custva samo tiste stvari, ki se ti zdijo privlacne, lepe, zanimive, drugacne, kreativne, pa jih zato opises kot eroticne, ostale, ki ti niso eroticne pa morda prezres. Pravim morda, ker ne vem.
Zato mi je ta pojem erotika in duhovnost tako cuden. Namrec, na Fizicnem planu zunanjost ali kolicina itd., itd. ne pomeni nujno vrline. Npr. skopuh dovoli, da mu Fizicni plan pogojuje custva, pa se mu to kaze v kopicenju materialnih dobrin. Sigurno so se boljsi primeri, kako Fizicni plan lahko vpliva na nasa custva, pa se jih ne spomnim.
Zato pa pravim, da morajo biti custva ociscena se predno dosezejo s svojim vplivom nase fizicno delovanje. Zato velja za custva standard Lepota. Custva po zgornji shemi lahko ocisti samo misel in zato RKC pravi, da je ze ena sama slaba misel greh, ker misel je enaka dejanju itd., itd., itd. Zato se tukaj strinjam s Titudom, ko pravi, da je erotika (kot custveni pojem) duhovna vrlina, ceprav mi to ne gre cist v glavo. Zato se ti zdi od desetih prekrasnih deklic lahko samo ena eroticna v tistem dinamicnem smislu itd., itd. V bisvu gre tukaj dosti za neko srednjo pot, kot ni vse zlato kar se sveti, pa tudi ko ni za pobrat vsak zlat cekin, ki ti pride na pot. Naj povem, da tisto, kar mene zene v zivljenju nikoli nebi mogel opisati kot eroticno.
Anuk Karmen: He, he, Storzic je zakon. Me je premagal, pa se bom grizel toliko casa, dokler ga ne bom nazaj. Verjetno ze to nedeljo. Ni hujsga kot iti na goro in ne priti nanjo. Ahhhh... To je podobno kot imeti koscek prsuta med sestico in sedmico in na voljo samo en res debel zobotrebec. Ok, salo na stran. Drugace te pa ne stekam cist dobr..., tisto o nekih batinah itd., itd.
Lp
|