Quote:titud : mal mi kazes simptome nelagodnosti, ki prihaja iz nezadovoljstva s povrsnim znanjem.
Zdej boš pa spet reku, da je edina gotovost v avtentičnem znanju, ki je lahko samo plod avtentične (nad)čutne/transcedentne izkušnje. Ti dam v naprej prav, ampak simtomov nelagodnosti, ki izhaja in nezadovljstva s površnim znanjem mi nis s tem prov nč pomagov odpravit.
Intelkt mora po moje sam po moje najt pot do avtentičnega znanja, ne vidm razloga, zakaj tega ne bi bil soposoben nardit. Ne vem zakaj bi se moral vsem dognanjem tehničnih pa družbenih zanosti odrečt, saj koncev tud znotraj mistike/magije opravlja isto nalogo. Saj nikjer ni rečen, da razum deluje samo po vzročno posledični poti in na principih dualizma, v te principe se je sam zameju, da je iz kaotičnega misitičnega/magičnega lahko vzpostavljal en red. Zdaj je samemu seb naredu tak kaos, da ga ne more več obvladovat, zato ga tud tko vleče nazaj svojmu izvoru učit. In ko se bo nauču, ga bo tud obvladov.
Izvor tehnološkega in družbenega kaosa je v zmedi, ki ga ja ta povzroču s sojimi povratnimi učinki na človekovo psiho. Intelekt je spremenu makrkozmos, zato mora se zdaj mora spremenit tud mikrokozmos, da bomo spet sposobni avtentične izkušnje. Avtentična izkušnja ni enkrat za vselej zakodirana v svetih spisih, v njih je zakodiran samo en praspomin po potrebi po njej, ki vsakokrat zbuja nelogaodje, če ni zadovoljen. In s tem producira potrebo po tem, da bi jo dosegl tukaj in zdaj, kar pomen za večno, torej tud za nazaj do začetka zgodovine. In iz tega praspomina mamo v seb eno predstavo, da je intelekt ovira, vir nelagodja in kar je še tega nepopolnega al pa vsaj pomanjkljivega.
Ne vem, eno razvetljesko vero v moč razuma bo men težko al pa nemogoče vzet kljub vsemu nelagodju, ki ga samemu seb povzorača. Jest verjamem, da se je je spoben losat, samo v sitacijo se more spravit, ko se se mora do vseh opcij odpret. Mislm da je ten-nej nekaj takega v zadnjem postu nakazal in da deli z mano eno podobno razsvteljensko vizijo in da je njej v bran pripravljen dost grobo stopit, čeprav zan hkrat zlo odprt bit.