[quote author=satya link=1267344388/0#0 date=1267344388]
Quote:Tisti, ki razumejo univerzalno usmiljenje in sveto naravo vsega ustvarjenega, z lahkoto pridejo do spoznanja, da je bila želja Jezusa ljubezen in nenasilje do vseh živih bitij. Iste univerzalne ideje usmiljenja najdemo tudi v budizmu in hinduizmu, kar jasno pokaže, da se gre za voljo enega in istega Boga.
Res je tako kot praviš satya in nimam nič proti vegetarijanstvu, a vendar je tudi tole je Jezusova želja;
Kaj nam pomaga vegetarijanstvo, če človek ne pozna ljubezni do bližnjega, prav nič? Kaj nam pomaga vegetarijanstvo, če človek nima očiščenega srca in ne sprejema svojega brata? Kaj nam pomaga vegetarijanstvo, če je človek poln maščevanja in sovraštva.? Kaj nam pomaga vegetarijanstvo, če je človek poln laži in sprenevedanja? Kaj nam pomaga vegetarijanstvo, če človek tepta vse pred seboj, kar je Božjega? Prav nič nam takšno fanatično vegetarijanstvo ne pomaga do zveličanja in razsvetljenstva. Jaz nimam nič proti vegetarijanstvu, da ne bi kdo mislil, ampak prav nasprotno, ga podpiram in prepuščam vsakemu svobodno odločitev.
Danes je vegetarijanstvo bolj modna muha kakor pa sam namen. Zato je to neumnost človeškega razuma, če ljubezen do bližnjega nima prednosti pred samim vegetarijanstvom in tudi pred vsem drugim. Duhovni napredek in razvoj človeka je edino po poti ljubezni do bližnjega in ne z strogim vegetarijanstvom ali pa z raznim postenjem. Neodkrita želja nekomu in nekomu jasna želja, je doseganje in dosežena duhovnost, kar je tudi asimilacijska težnja po razvoju, vede ali pa nevede.
Kaj je pomagalo Janezu Krstniku, ko se je fanatično postil v puščavi za voljo Nebeškega kraljestva in ni jedel druga kakor med divjih čebel, potem pa z prevelikim dvomom ni spoznal Boga v Jezusu. Prav nič, in tako nas tudi vsakršna enostranska fanatičnost odtujuje od spoznanja, katero nam je namen pravzaprav spoznati in ostajamo vseskozi v velikih dvomih. Trmoglavo vztrajanje v enostranskosti nam preprečuje in zastira pogled na oživljajočo svetlobo.
Če bi Jezus prepovedal meso kot hrano in priznal samo vegetarijanstvo kot pravilno,
potem bi zapostavil marsikatero ljudstvo na Zemlji, ki se je prisiljeno hraniti predvsem z mesom, ker druga nima. To pa sigurno ni Njegov namen, ker bi tako kršil svojo zapoved v postavi z ljubeznijo do bližnjega. Ti nesrečni ljudje potem nikoli ne bi mogli doseči zveličanja in duhovnega prerojenja, to pa je potem proti namenu Jezusa kot Boga, ki je odel meso zato, da bi vsem ljudem omogočil zveličanje ali razsvetljenstvo.
Seveda je že v samem začetku Bog prvim ljudem namenil hrano, kot je sadje, razni oreščki in nekatere užitne korenike ter mleko njim pridruženih živali, kot najprimernejšo hrano za njihovo telo, ni pa prepovedal mesne hrane in jim tudi dal napotke za pravilno pripravo in katera vrsta je bolj primerna od druge. Seveda je pa tudi najbolj opozarjal na zmernost, tako pri mesni kot pri vegetarijanski hrani. Ni pa nikoli dajal prednost določeni hrani pred ljubeznijo do bližnjega za zveličanje ali razsvetljenstva.
Vedno je govoril, da tisto kar pojemo in gre skozi usta v telo, nikoli tako ne omadežuje telesa, kakor tisto kar gre iz srca slabega ven iz telesa skozi usta, torej slabo dejanje do bližnjega nas bolj omadežuje kakor vsaka še tako nečista hrana. S tem je povedano prav vse.
V Jezusovem času je prevladovala bolj mesena hrana in to predvsem; ribe in ovčje meso, ni pa manjkalo kruha, vina, sadja, mleka in medu. In Jezus je sprejel vsakršno hrano, ki Mu je bila postrežena iz darovalčeve ljubezni.
Torej je dajal prednost ljubezni do bližnjega in ne hrani. Kdor lahko to razume naj razume.No pa lep pozdrav.