Tale moj ubogi Prometej je že čisto zarjevel. Odločil sem se da danes vzamem v roke knjigo Reneja Guoenona Kralj sveta-ki j je prevedel moj prijatelj Peter Amalietti.
Nekje bom začel poljudno:
Spomnimo se Manuja ,egipčnskega Mina,ali Menesa,keltskega Menw in grškega Minosa. To ime se ne nanaša na zgodovinske ali bolj ali manj legendarne osebnosti,temveč označuje princip vesoljne inteligence,katera odseva čisto duhovno luč' in formulira Zakon (Dharma),prilagojen razmeram našega sveta in naše ciklične eksistence ter je ob enem ARHETIP ČLOVEKA,če ga definiramo kot misleče bitje (v sanskrtu manava).
Moramo pa tudi poudariti,da se tak princip manifestira iz določenega duhovnega središča,katerega je na zemeljskem svetu vzpotavila določena organizacija,zadolžena za ohranitev celovite zakladnice svete (teološke) tradicije. Ta tradicija je 'ne človeškega' izvora(apaurušeja) in z njeno pomočjo se prvobitna vednost predaja skozi dobe tistim,ki so jo zmožni sprejeti.
Kot vodja take organizacije na nek način predstavlja samega Manuja,ki bo legitimno nosil naziv Kralja sveta in njegove atribute. Glede na stopnjoznanja,potrebnega za izvrševanjte funkcijese dejanjsko poistoveti s principom čigr človeški izraz j in pred katerim izgine njegovalastnaindividualnost. to velja tudi za Agarthoseveda,če je središče prejelo dediščino starodavne in (večne) ''sončne dinastije.
Pontifex Maximus graditelj mostov med nebeškim in zemljskim-
Tu gre za dvojni izraz svečeniški in kraljevski. Pontifex je resnično 'par exellence' vodja iniciatične hierarhije.
Pntifex je simbolično tisti,ki izpolnjuje funkcijoposredovalca,ker izpostavlja komuniacijo med tem in višjimi svetovi.V tem smisluje mavrica,'nebesni most' naravni simbol pontifikta in vse tradicijemu pripisujejopovsem uglašen pomen.
Iniciati Agharte pa so ativarna tj, ''onstran vsakih kast''
Toliko zaenkrat ,bom videl,če bo volja nadaljujem!