Boštyxz wrote on 25.10.2006 at 23:09:35:Žal smo malo zašli iz glavne teme
. Še vedno pa nisem dobil pravega odgovora ( mogoče samo zaradi nevednosti + ozkomiselnosti )
. Vidim , pa da nekateri še vedno premalo dajo na pomen duhovnih vzrokov, ki so precej povezani z materijalnimi vzroki . Glede materijalne čistosti pa pač obstaja povezava , ker sta pač tudi H2O + žajfa neke vrste materiji, prav tako kot tudi vsakršna umazanija . Mogoče pa mi lahko kdo razloži, kaj je Bizarnost, ker se mi zdi nekako tuja beseda, in je nebi rad mešal z duhovnostjo . Hvala
Je Hume lepo pokazal, da je vzročnost predvsem stvar navade (kot bi kopron rekel "nevednosti + ozkomiselnosti"), vse skupaj pa lahko podpremo z dejstvom, da so v znanosti dandanes izraze za vzročne odvisnosti zamenjale diferencialne enačbe, ki so vzročno simetrične. Torej je to, čemer se reče vzrok, nekaj zelo arbitrarno odvisnega od vsakokratnega opazovalca - vsak "vzrok" je popolnoma duhovna zadeva, ki deluje znotraj določenega modela, ki je spet popolnoma duhovne narave (zemljevida ne smemo zamenjati s pokrajino, katero zajema).
Bizarnost je idealen opis za vse, kar duhovnost v tvojem smislu pomeni (če damo na kup vsa verovanja in "duhovnosti" dobimo cel kup izjav, ki so vse enako nedokazljive, hkrati pa se medsebojno izpodbijajo: ko se odločiš za določeno konsistentno množico izjav s polja "duhovnosti", s tem že zanikamo večino ostalih enako konsistentnih množic; če se odločiš za monoteizen, s tem že zanikaš politezizme, pri čemer ne enim ne drugim ni uspelo dokazati obstoja njihovih predmetov).
uživaj!