sinjeoka wrote on 17.05.2005 at 09:03:53:res in v čem so posamezne socialne skupine (od homoseksualcev) do izbrisanih diskriminirane kot posamezniki?
Šele ko se neka človekovekoav indvidulana potreba artikulira kot potreba skupine posmeznikov, lahko dobi potrebno najprej civilno potem pa politično težo, da se na ravni sistema pravno zaščiti kot individualna človekova pravica, ki jo lahko posameznik tudi pravno izterja. Praviloma se tako določeni fazi najprej (drugačna) skupina izrazi kot objekt diskriminacije, da se lahko v končni fazi pred diskriminacijo zaščiti (drugačen) posameznik.
Quote:človekove pravice pač niso stvar dnevne politike ampak minimalnih civilizacijski standardi (poudarek je na minimalni)
Da se neka pravica razvije v človekovo, gre ponavadi skozi dolgo fazo bojev na ravni dnevne poltike.
Quote:... sicer pa, glede na število medsosedskih sporov ... ki jih je nperimerno več kot homoseksualcev ... ali se ti res zdi, da obstaja politična, pravna, medčloveška volja te spore rešit? (ker problem kroničnih medsosedskih sporov je imanentno slovenskemu prostoru ... klasični zahod teh problemov nima) kulturni relativizem? (ob predpostavki, da je zamljiško knjigo uvedla Marija Terezija in je zato ureditev v Avstriji praktično identična)
Drobjakarski lastninski spori so posledica razdrobljene zemljiške posesti, ki je značilna za naše področje zaradi odsotnosti lastne tradicije veleposesti, številnih in radikalnih argrarnih reform in petedestletnega obdobja improvizacij z lastnino sploh. Če mene vprašaš, jest ne vidm rešitve v avstrijskem vzoru pač pa bi bi si dopustil malo inovativnosti, saj so najbolj zadrti pravdarji ravno tisti, ki vzore iščejo pri sosedih.