HomeHelpSearchMembersLoginRegister  

Pages: 1 2 3 4 
(Read 23148 times)
wu_wei

Oh my God, It's full of
stars!!!

Re: Zen zgodbice
Reply #30 - 24.02.2005 at 18:15:08

The Perfect High (a little something I wrote for the b0ggers)

There once was a boy named Gimme-Some-Roy... He was nothin' like me or you,
'cause laying back and getting high was all he cared to do.

As a kid, he sat in the cellar...sniffing airplane glue. And then he smoked banana peels, when that was the thing to do. He tried aspirin in Coca-Cola, he breathed helium on the sly, and his life became an endless search to find the perfect high.

But grass just made him wanna lay back and eat chocolate-chip pizza all night,
and the great things he wrote when he was stoned looked like shit in the morning light.
Speed made him wanna rap all day, reds laid him too far back, Cocaine-Rose was sweet to his nose, but the price nearly broke his back.

He tried PCP, he tried THC, but they never quite did the trick. Poppers nearly blew his heart, mushrooms made him sick. Acid made him see the light, but he couldn't remember it long. Hash was a little too weak, and smack was a lot too strong. Quaaludes made him stumble, booze just made him cry, Then he heard of a cat named Baba Fats who knew of the perfect high.

Now, Baba Fats was a hermit cat...lived high up in Nepal, High on a craggy mountain top, up a sheer and icy wall. "Well, hell!" says Roy, "I'm a healthy boy, and I'll crawl or climb or fly,
Till I find that guru who'll give me the clue as to what's the perfect high."

So out and off goes Gimme-Some-Roy, to the land that knows no time, Up a trail no man could conquer, to a cliff no man could climb. For fourteen years he climbed that cliff...back down again he'd slide . . .
He'd sit and cry, then climb some more, pursuing the perfect high.

Grinding his teeth, coughing blood, aching and shaking and weak, Starving and sore, bleeding and tore, he reaches the mountain peak. And his eyes blink red like a snow-blind wolf, and he snarls the snarl of a rat,
As there in repose, and wearing no clothes, sits the god-like Baba Fats.

"What's happenin', Fats?" says Roy with joy, "I've come to state my biz . . .
I hear you're hip to the perfect trip... Please tell me what it is. "For you can see," says Roy to he, "I'm about to die, So for my last ride, tell me, how can I achieve the perfect high?"

"Well, dog my cats!" says Baba Fats. "Another burned out soul, Who's lookin' for an alchemist to turn his trip to gold. It isn't in a dealer's stash, or on a druggist's shelf... Son, if you would find the perfect high, find it in yourself."

"Why, you jive mother-crappity smacker!" says Roy, "I climbed through rain and sleet,
I froze three fingers off my hands, and four toes off my feet! I braved the lair of the polar bear, I've tasted the maggot's kiss. Now, you tell me the high is in myself? What kinda shit is this?

My ears, before they froze off," says Roy, "had heard all kindsa crap; But I didn't climb for fourteen years to hear your sophomore rap. And I didn't climb up here to hear that the high is on the natch, So you tell me where the real stuff is, or I'll kill your guru ass!"

"Okay...okay," says Baba Fats, "You're forcin' it outta me... There is a land beyond the sun that's known as Zabolee. A wretched land of stone and sand, where snakes and buzzards scream, And in this devil's garden blooms the mystic Tzutzu tree.

Now, once every ten years it blooms one flower, as white as the Key West sky,
And he who eats of the Tzutzu flower shall know the perfect high. For the rush comes on like a tidal wave...hits like the blazin' sun. And the high? It lasts forever, and the down don't never come.

But, Zabolee Land is ruled by a giant, who stands twelve cubits high, And with eyes of red in his hundred heads, he awaits the passer-by. And you must slay the red-eyed giant, and swim the river of slime, Where the mucous beasts await to feast on those who journey by. And if you slay the giant and beasts, and swim the slimy sea, There's a blood-drinking witch who sharpens her teeth as she guards the Tzutzu tree."

"Well, to hell with your witches and giants," says Roy, "To hell with the beasts of the sea--
Why, as long as the Tzutzu flower still blooms, hope still blooms for me."
And with tears of joy in his sun-blind eyes, he slips the guru a five, And crawls back down the mountainside, pursuing the perfect high.

"Well, that is that," says Baba Fats, sitting back down on his stone, Facing another thousand years of talking to God, alone. "Yes, Lord, it's always the same...old men or bright-eyed youth... It's always easier to sell 'em some shit than it is to tell them the truth."

IP Logged

Petra.
Global Moderator
p

All IS Full Of Love

Reply #31 - 24.02.2005 at 19:33:18

wu_wei wrote on 24.02.2005 at 18:15:08:
The Perfect High (a little something I wrote for the b0ggers)

There once was a boy named Gimme-Some-Roy... He was nothin' like me or you,
'cause laying back and getting high was all he cared to do.

As a kid, he sat in the cellar...sniffing airplane glue. And then he smoked banana peels, when that was the thing to do. He tried aspirin in Coca-Cola, he breathed helium on the sly, and his life became an endless search to find the perfect high.

But grass just made him wanna lay back and eat chocolate-chip pizza all night,
and the great things he wrote when he was stoned looked like shit in the morning light.
Speed made him wanna rap all day, reds laid him too far back, Cocaine-Rose was sweet to his nose, but the price nearly broke his back.

He tried PCP, he tried THC, but they never quite did the trick. Poppers nearly blew his heart, mushrooms made him sick. Acid made him see the light, but he couldn't remember it long. Hash was a little too weak, and smack was a lot too strong. Quaaludes made him stumble, booze just made him cry, Then he heard of a cat named Baba Fats who knew of the perfect high.

Now, Baba Fats was a hermit cat...lived high up in Nepal, High on a craggy mountain top, up a sheer and icy wall. "Well, hell!" says Roy, "I'm a healthy boy, and I'll crawl or climb or fly,
Till I find that guru who'll give me the clue as to what's the perfect high."

So out and off goes Gimme-Some-Roy, to the land that knows no time, Up a trail no man could conquer, to a cliff no man could climb. For fourteen years he climbed that cliff...back down again he'd slide . . .
He'd sit and cry, then climb some more, pursuing the perfect high.

Grinding his teeth, coughing blood, aching and shaking and weak, Starving and sore, bleeding and tore, he reaches the mountain peak. And his eyes blink red like a snow-blind wolf, and he snarls the snarl of a rat,
As there in repose, and wearing no clothes, sits the god-like Baba Fats.

"What's happenin', Fats?" says Roy with joy, "I've come to state my biz . . .
I hear you're hip to the perfect trip... Please tell me what it is. "For you can see," says Roy to he, "I'm about to die, So for my last ride, tell me, how can I achieve the perfect high?"

"Well, dog my cats!" says Baba Fats. "Another burned out soul, Who's lookin' for an alchemist to turn his trip to gold. It isn't in a dealer's stash, or on a druggist's shelf... Son, if you would find the perfect high, find it in yourself."

"Why, you jive mother-crappity smacker!" says Roy, "I climbed through rain and sleet,
I froze three fingers off my hands, and four toes off my feet! I braved the lair of the polar bear, I've tasted the maggot's kiss. Now, you tell me the high is in myself? What kinda shit is this?

My ears, before they froze off," says Roy, "had heard all kindsa crap; But I didn't climb for fourteen years to hear your sophomore rap. And I didn't climb up here to hear that the high is on the natch, So you tell me where the real stuff is, or I'll kill your guru ass!"

"Okay...okay," says Baba Fats, "You're forcin' it outta me... There is a land beyond the sun that's known as Zabolee. A wretched land of stone and sand, where snakes and buzzards scream, And in this devil's garden blooms the mystic Tzutzu tree.

Now, once every ten years it blooms one flower, as white as the Key West sky,
And he who eats of the Tzutzu flower shall know the perfect high. For the rush comes on like a tidal wave...hits like the blazin' sun. And the high? It lasts forever, and the down don't never come.

But, Zabolee Land is ruled by a giant, who stands twelve cubits high, And with eyes of red in his hundred heads, he awaits the passer-by. And you must slay the red-eyed giant, and swim the river of slime, Where the mucous beasts await to feast on those who journey by. And if you slay the giant and beasts, and swim the slimy sea, There's a blood-drinking witch who sharpens her teeth as she guards the Tzutzu tree."

"Well, to hell with your witches and giants," says Roy, "To hell with the beasts of the sea--
Why, as long as the Tzutzu flower still blooms, hope still blooms for me."
And with tears of joy in his sun-blind eyes, he slips the guru a five, And crawls back down the mountainside, pursuing the perfect high.

"Well, that is that," says Baba Fats, sitting back down on his stone, Facing another thousand years of talking to God, alone. "Yes, Lord, it's always the same...old men or bright-eyed youth... It's always easier to sell 'em some shit than it is to tell them the truth."

Shocked Shocked Shocked Grin 8) Shocked Shocked Shocked

U my GURU!!! 8) 8) 8)

you cant look in the mirror and expect it to smile first

IP Logged

Petra.
Global Moderator
p

All IS Full Of Love

Reply #32 - 25.02.2005 at 12:01:15

OK še ena,:

Meditacija VIII.

Pot je posvečena in si je ne moreš lastiti.
Kdor bi jo skušal osvojiti, ga bo uničila.
Kdor bi jo skušal zadržati, jo bo izgubil.

Odkrili boste, da so včasih stvari pred
nami, včasih pa - za nami.
Včasih bo prevladala moč, včasih slabost.
Zato se modrec izogiba skrajnostim,
popuščanju in pomiritvi.

you cant look in the mirror and expect it to smile first

IP Logged

Mikron

Free your mind and the
rest will follow

Reply #33 - 26.02.2005 at 12:27:49

SKODELICA ČAJA

Nan-in Japonski mojster za časa Meiji dobe (1868-1912) je sprejel univerzitetnega profesorja,
ki je prišel raziskovati vse o Zenu.

Nan-in je serviral čaj. Natočil je obiskovalčevo skodelico do roba, in še kar naprej natakal.

Profesor je opazoval preplavljanje skodelice dokler se ni mogel vač zadrževati.
"Prepolna je. Nič več ne bo šlo noter!"

"Kot ta skodelica," je rekel Nan-in, "ste polni svojih lastnih mnenj in špekulacij. Kako naj
vam pokažem Zen, če najprej ne izpraznete svoje skodelice"

Wink Grin Grin 8)

A sem to jest napisu? Smiley

IP Logged

wu_wei

Oh my God, It's full of
stars!!!

Reply #34 - 27.02.2005 at 10:12:33

super---se!

IP Logged

Mateja B.
p

Reply #35 - 27.02.2005 at 12:11:42

Tale je sicer taoistična, ampak zelo blizi zenu. (Kolikor vem, je zen itak nastal po "oploditvi" budizma s taoizmom na poti iz Indije prek Kitajske do Japonske. Ali nekako podobno.)

Stari hlapec je cele dneve garal, a ponoči, ko je ves utrujen zaspal, je sanjal, da je kralj. V snu je bil nepopisno srečen. Njegov gospodar pa, ki je imel vsega v izobilju, je ponoči sanjal, da je hlapec, tako da je med spanjem ječal in sopel.
Ko je staremu hlapcu nekoč nekdo izrazil sočutje, je starec dejal: “Če človek živi tudi sto let, so mu vendar vsa leta razdeljena v dneve in noči. Podnevi sem suženj. Če je to napor, je pač napor. Ponoči sem kralj, čigar radosti so brezprimerne. Zakaj bi se pritoževal, če je tako?” Če torej vsak opravlja svoje delo, se vse izravna.

(Po Lie Ziju iz knjige Klasiki daoizma)

I love to live and I live to love.
WWW WWW  
IP Logged

Mateja B.
p

Reply #36 - 27.02.2005 at 12:16:02

Še ena, ta od Zhuang Zija iz iste knjige.

“Človeško življenje na zemlji je brž mimo, kot bi svit belega konja zasijal skozi špranjo. V hipu izgine. Penasti in divji ti vstopajo v življenje, rahlo in gladko spet izstopajo iz njega. Rodijo se v eni premeni, v nadaljnji premeni umrejo. Živa bitja se nad tem žalostijo, človeški rodovi zavoljo tega tožijo, pa vendar to ni drugega, kot da se le sprostijo pregrade narave in odpadejo lupine narave. Zmedena in zaslepljena odhaja duša, telo pa ji sledi. Da vidno iz nevidnega izhaja in se spet vrača v nevidno, to je veliki povratek domov.”  Cheesy

I love to live and I live to love.
WWW WWW  
IP Logged

Mikron

Free your mind and the
rest will follow

Reply #37 - 27.02.2005 at 14:33:14

DARILO ŽALITVE

Nekoč je živel veličastni bojevnik. Čeprav je bil že dokaj star,
je še vedno lahko porazil vsakega izzivalca. Njegov sloves se
je razširil vsepovsod po deželi in ogromno učencev se je zbralo,
da bi se učili od njega.

Nekega dne je v vas prišel mlad in razvpit vojščak. Bil je odločen,
da bo prvi, ki bo porazil velikega mojstra. Poleg svoje moči
je imel skrivnostno zmožnost opazovanja in raziskovanja vsakršne
slabosti v nasprotniku. Vedno je čakal nasprotnika,
da je naredil prvo potezo, kar je razkrilo
nasprotnikovo slabost, potem je udaril z neusmiljeno
silo in svetlobno hitrostjo. Nihče ni z njim ostal v boju po prvi potezi.

Z veliko nasprotujočih nasvetov svojih zaskrbljenih
študentov, je star mojster rad sprejel izziv mladega vojščaka.
Ko sta se pripravila na boj, je mladi vojščak začel
metati žaljivke v starega mojstra. Metal mu je pesek
in ga pljuval v obraz. Več ur ga je verbalno žalil z vsemi kletvicami,
ki so bile poznane človeštvu. Star mojster je samo stal,
nepremičen in umirjen. Končno se je mladi
vojščak izčrpal. Vedoč, da je poražen je osramočen odšel.

Nekoliko razočarani učenci, ker se ni boril z nesramnim mladeničem,
so se zbrali okrog  starega mojstra in ga
začeli spraševati.
"Kako ste lahko prenašali tako ponižanje? Kako ste ga
odgnali stran?"

"Če nekdo pride, da vam da darilo in ga ne sprejmete,"
je odgovoril mojster, "komu darilo pripada?"

Wink Cheesy 8)

IP Logged

BRUS-LI

sanje so več kot sanje...

Reply #38 - 02.03.2005 at 09:48:30

ej to znam pa tut jest....prava komunjarska navada..............en te pluva hod po teb, pol pa se odnese darilo...........Smiley))
ampak na konc poves eno modrost in si frajer..........ha, ha, ha, ha........
ja to je definitivno faza odrascanja ....branje teh lepih knjih.........pa lao-tse pa tko dalje........ja ampak pride lajf ko pozabis na taka moraliziranja.......tut jest se s tem nisem vcasih strinjal....danes pa se.

Kar 1 neumen dobro naredi, 100 pametnih zlepa ne popravi...
BRUS-LI  
IP Logged

ViSiON
Ex Member

Reply #39 - 02.03.2005 at 21:58:15

BRUS-LI wrote on 02.03.2005 at 09:48:30:
ej to znam pa tut jest....prava komunjarska navada..............en te pluva hod po teb, pol pa se odnese darilo...........Smiley))
ampak na konc poves eno modrost in si frajer..........ha, ha, ha, ha........
ja to je definitivno faza odrascanja ....branje teh lepih knjih.........pa lao-tse pa tko dalje........ja ampak pride lajf ko pozabis na taka moraliziranja.......tut jest se s tem nisem vcasih strinjal....danes pa se.

si se kdaj vprašal, kje si bil včasih in kje si danes, če še nisi dojel bistva  živi in pusti živeti

IP Logged

wu_wei

Reply #40 - 03.03.2005 at 13:04:53

[quote author=BRUS-LI link=board=gibanje;num=1062590558;start=30#38 date=03/02/05 at 09:48:30]ej to znam pa tut jest....prava komunjarska navada..............en te pluva hod po teb, pol pa se odnese darilo...........Smiley))
quote]

ampak ti resnicno nisi dojel zgodbe, kaj je darilo, in kdo ga je sprejel....

ce ti je nekaj nerazumljivo se ne pomeni, da je zanic...opazam, da resnicno nisi dovolj umsko razvit, da bi dojel preproste zgodbice, kar te posledicno razjezi, da zamahnes in si reces, konec z neumnostmi...
vzemi to kot izziv ne kot tezavo...

izobrazuj se

IP Logged

bogglefreak20

Reply #41 - 09.03.2005 at 12:49:24

Mikron wrote on 27.02.2005 at 14:33:14:
DARILO ŽALITVE

Nekoč je živel veličastni bojevnik. Čeprav je bil že dokaj star,
je še vedno lahko porazil vsakega izzivalca. Njegov sloves se
je razširil vsepovsod po deželi in ogromno učencev se je zbralo,
da bi se učili od njega.

Nekega dne je v vas prišel mlad in razvpit vojščak. Bil je odločen,
da bo prvi, ki bo porazil velikega mojstra. Poleg svoje moči
je imel skrivnostno zmožnost opazovanja in raziskovanja vsakršne
slabosti v nasprotniku. Vedno je čakal nasprotnika,
da je naredil prvo potezo, kar je razkrilo
nasprotnikovo slabost, potem je udaril z neusmiljeno
silo in svetlobno hitrostjo. Nihče ni z njim ostal v boju po prvi potezi.

Z veliko nasprotujočih nasvetov svojih zaskrbljenih
študentov, je star mojster rad sprejel izziv mladega vojščaka.
Ko sta se pripravila na boj, je mladi vojščak začel
metati žaljivke v starega mojstra. Metal mu je pesek
in ga pljuval v obraz. Več ur ga je verbalno žalil z vsemi kletvicami,
ki so bile poznane človeštvu. Star mojster je samo stal,
nepremičen in umirjen. Končno se je mladi
vojščak izčrpal. Vedoč, da je poražen je osramočen odšel.

Nekoliko razočarani učenci, ker se ni boril z nesramnim mladeničem,
so se zbrali okrog  starega mojstra in ga
začeli spraševati.
"Kako ste lahko prenašali tako ponižanje? Kako ste ga
odgnali stran?"

"Če nekdo pride, da vam da darilo in ga ne sprejmete,"
je odgovoril mojster, "komu darilo pripada?"

Wink Cheesy 8)

Grin Faca stari!

Beatus, qui venit in nomine Domini!

IP Logged

Lilith

..to be more like me and
less like you...

Reply #42 - 09.03.2005 at 12:54:08

Mikron, meni je tudi všeč. Sem se hudo zamislila - tudi v smislu, da mi ni treba sprejeti vsakega shita, ki mi ga nekdo skuša prodati za mojega. (pa ravno včeraj sem se zelo slabo počutila ravno zato, ker sem sprejela nekaj, kar ni moje in ni zame in mi je bilo vsiljeno).

Brus-li, ti pa itak da pojma nimaš, kaj je sporočilnost te zgodbice.

... Sometimes I feel that I should go and play with the thunder...

IP Logged

bogglefreak20

Reply #43 - 10.03.2005 at 12:41:41

Lilith wrote on 09.03.2005 at 12:54:08:
(pa ravno včeraj sem se zelo slabo počutila ravno zato, ker sem sprejela nekaj, kar ni moje in ni zame in mi je bilo vsiljeno).

A, ne, kako človeku vesolje poda roko ravno v pravem trenutku na pravi način. Me vedno znova navduši. Grin

Beatus, qui venit in nomine Domini!

IP Logged

Mikron

Free your mind and the
rest will follow

Reply #44 - 27.06.2005 at 13:07:48

Tao in Ocean

Nekoč je mlada riba vprašala starejšo: "Kaj je ta reč, ki ji vsi pravijo 'ocean'. Kaj za vraga je to?"

Starejša in pametnejša riba je odgovorila: "Ocean je to, kar te obkroža z vseh strani."

Mlajša riba ni razumela: "Tu okrog ni ničesar! Zakaj ne morem videti tega 'oceana'?"

"Seveda ga ne moreš," je bila potrpežljiva starejša riba. "Ocean je znotraj in zunaj tebe. Bil si rojen v 'oceanu' in možnosti so da boš umrl v njem.
Ocean te obkroža tako, kot te tvoja lastna koža."

Konfucij je nekoč rekel, "Ribe pozabijo, da živijo v vodi, ljudje pozabijo, da živijo v Tau." Mi vsi živimo v oceanu Taa. Pretaka se preko nas, je znotraj nas in povsod okoli nas.
Objema nas, kot naša lastna koža in še vedno ga ne zaznavamo...
resnično, večina nas sploh nima pojma kaj to je.
Mislimo na Tao, kot univerzalni izvor realnosti. To nas bo pripeljalo korak dlje v razumevanju Taa.

LP Smiley

IP Logged

Pages: 1 2 3 4