Welcome, Guest. Please Login or Register
Forum Svet pogovorov gape.org
Sončeve pozitivke
pilcom.si
 
  HomeHelpSearchMembersLoginRegister  
 
Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 ... 13
(Read 84728 times)
Alojz in Sandib
5
*****
Offline

Tao
Posts: 10528

Re: Duhovna nepismenost
Reply #105 - 16.02.2011 at 14:50:22
 
Boštyxz wrote on 31.01.2011 at 18:52:25:
gape wrote on 31.01.2011 at 16:22:45:
Boštyxz wrote on 29.01.2011 at 18:48:47:
Quote:
Kaj, si že nestrpen?

Pozabil sem ti povedat, da je ta most (na katerem si ukopan) že nekje pozabljen, daleč za menoj.

Lp,Igor


Hja, pr'jatu', potem si pa že nekje prej zgrešil Pot, in si šel čez napačni most , na žalost  Cry

od kje se ti zdi da si u stanju da o tem sodiš?
sm te že parkrat hotu prašat ...


Meni se bolj malo zdi, ker bolj kot to vem, da sem v stanju bližje Stvarniku, ...

( kar pa še ne pomeni da sem kakorkoli boljši od kogarkoli, ker m... )

Lp + #


Bošty Stvarnik je v vsemu. Ne išči Stvarnika--- išči sebe!!! Problem je ker ti tvoj um laže .Za to dejstvo ni nihče kriv! Duše nam še spijo Samo (sveti duh) elektromagnetno valovanje nas bo zbudilo neodvisno od naših umskih špekulacij. Bošty ego-um te muči.Že če boš to uvidel boš veliko spoznal.
Poglej sem vsak um želi nadkraljevati drugi um.Mi ne živimo zgolj v umu Smo največ kar je živega v vesolju.Ali ti verjameš,ali ne- tvoja volja.Ne pripisuj si modrosti,ker jo ne ikazuješ.To je zgolj nasvet ne graja. Krivih in nedolžnih ni!!
Lp Alojz
Back to top
 

Človek? Vse je pod njegovimi nogami, tudi nebeški prestol!
 
IP Logged
 
Boštyxz
5
*****
Offline

I Love YaBB 2!
Posts: 5859
Slovenija
Gender: male
Re: Duhovna nepismenost
Reply #106 - 16.02.2011 at 15:56:26
 
Alojzij, pojasnilo : krivi smo vsi . Žal .

Razlika je samo ta, da se eni zavedajo tega problema, drugi pa žal (še) ne .

Lp + #
Back to top
 
 
IP Logged
 
ik.kanu.na
5
*****
Offline

I Love YaBB 2!
Posts: 918

Re: Duhovna nepismenost
Reply #107 - 16.02.2011 at 15:59:53
 
Alojz in Sandib wrote on 16.02.2011 at 14:50:22:
Boštyxz wrote on 31.01.2011 at 18:52:25:
gape wrote on 31.01.2011 at 16:22:45:
Boštyxz wrote on 29.01.2011 at 18:48:47:
Quote:
Kaj, si že nestrpen?

Pozabil sem ti povedat, da je ta most (na katerem si ukopan) že nekje pozabljen, daleč za menoj.

Lp,Igor


Hja, pr'jatu', potem si pa že nekje prej zgrešil Pot, in si šel čez napačni most , na žalost  Cry

od kje se ti zdi da si u stanju da o tem sodiš?
sm te že parkrat hotu prašat ...


Meni se bolj malo zdi, ker bolj kot to vem, da sem v stanju bližje Stvarniku, ...

( kar pa še ne pomeni da sem kakorkoli boljši od kogarkoli, ker m... )

Lp + #


Bošty Stvarnik je v vsemu. Ne išči Stvarnika--- išči sebe!!! Problem je ker ti tvoj um laže .Za to dejstvo ni nihče kriv! Duše nam še spijo Samo (sveti duh) elektromagnetno valovanje nas bo zbudilo neodvisno od naših umskih špekulacij. Bošty ego-um te muči.Že če boš to uvidel boš veliko spoznal.
Poglej sem vsak um želi nadkraljevati drugi um.Mi ne živimo zgolj v umu Smo največ kar je živega v vesolju.Ali ti verjameš,ali ne- tvoja volja.Ne pripisuj si modrosti,ker jo ne ikazuješ.To je zgolj nasvet ne graja. Krivih in nedolžnih ni!!
Lp Alojz

Alojz -> kaj in kako pa ti iščeš sebe? In kako veš, da nas bo zbudilo elektromagnetno valovanje, ki ga sploh ne vidimo?  Shocked
Back to top
 
 
IP Logged
 
M.L.
5
*****
Offline

I Love YaBB 2!
Posts: 1728

Re: Duhovna nepismenost
Reply #108 - 04.08.2011 at 12:52:19
 
O duhovnosti - Najvažnejši je človek 3.del        
sreda, 3. avgust 2011 @ 05:02 CEST
Uporabnik: Pozitivke

Ali je vera porok duhovnosti?
Čeprav ju marsikdo ne loči pa sta duhovnost in vera dva različna pojma. Prvi je mnogo širši in pravzaprav zajema tudi drugega, ki se omejuje predvsem na odnos človeka do Stvarnika ali Boga. Verska vzgoja (v splošnem) ne daje pravih odgovorov na duhovna vprašanja in zadostnih napotkov za spoznavo duhovnega sveta, saj so religije s svojimi doktrinami v marsičem temeljito popačile resnico.

Cerkev je na področju duhovnosti nedvomno imela tudi pozitivno vlogo, toda monopol, ki si ga še danes marsikje lasti na področju duhovne vzgoje, je neutemeljen, prepričanje, da neopredeljeni verniki ne morejo poznati duhovnosti, pa zmotno. Da bi duhovnost spoznali, je namreč treba delovati ponotranjeno in manj razumsko, opreti se je treba na lastno notranje izkustvo, za kaj takega pa versko prepričanje ni nikakršen pogoj.

Marsikateri vernik celo zanemarja notranje izkustvo na račun verskih ritualov, ki so domislica človeka ter svojo pozornost bolj usmerja k verskim relikvijam kot k svoji notranji, božanski biti.

Prepričljivost verskih naukov je treba gledati v luči dejstva, da množice katoliških vernikov (če se osredotočimo le na krščanstvo) niso ostale pri eni verski interpretaciji ali resnici pač pa so se ob posameznih svetopisemskih vprašanjih razdelile na verske ločine, ki so cerkveni nauk oblikovale v različne nauke. Tako smo dobili katoliške, protestantske, evangeličanske in druge veroizpovedi, ki verska vprašanja razlagajo vsaka po svoje. Ene same celovite verske doktrine, ki bi jo priznale vsaj vse krščanske ločine, torej ni. Vsak, ki se z raziskovanjem teh naukov ukvarja, se mora sam odločiti, kateri interpretaciji bo pripisal verodostojnost in nikakršne garancije ni, da je izbral prav. Govoriti o tem, da verski nauki dajejo pravilne razlage vprašanj o duhovnosti, je torej zelo težko. Tudi novejša arheološka odkritja (kumranski zvitki, evangelij po Judi,…) kažejo, da je dosedanje verske predstave treba popraviti ali celo menjati. Cerkev sem in tja le prizna, da je v zgodovini delala napake - to je papež Vojtyla javno priznal in se opravičil - toda v splošnem se podrobnosti in pomembna dejstva le težko prebijejo v zavest javnosti. Vsak razmišljujoč človek ve, da so bili tudi nekdanji papeži - samo zmotljivi ljudje.

Če je vera nekoč lahko (v večji ali manjši meri) zadovoljila duhovnost, pa je odvračanje od nje v novejšem času posledica dejstva, da okosteneli verski nauki po dva tisoč letih ne morejo več zadovoljiti neprimerljivo višje intelektualne ravni sodobnega človeka, in mu ponuditi tisto, kar v resnici išče. Če je bilo (za današnji čas) neukemu človeku pred tisočletji povsem sprejemljivo, da so se obračali nanj z zapovedmi, pa sodobni človek diktatov ne sprejema dobro, pač pa pričakuje prepričljivih razlag, na katerih lahko postavi svoje miselne temelje. Neodgovorjenih vprašanj, npr. o tem, kaj se je z Jezusom dogajalo od rojstva do pričetka njegovega javnega delovanja, zakaj so raziskave »torinskega prta« povezane s tako čudnimi okoliščinami, zakaj Cerkev ni dovolila neodvisnega raziskovanja kumranskih zvitkov itd. je cela vrsta. Preučevalca svetih spisov zmotijo npr. nasprotja med nauki stare in nove zaveze, vernika pa neživljenjska stališča, ki so v nasprotju z duhom modernega časa (odnos do spolnosti, telesa, žensk, istospolnosti, kontracepcije, celibata,…), togost in pomanjkanje posluha za potrebe današnjega človeka. Vsega tega je preveč, da bi zahtevnejši duhovni iskalec dobil primerno potešitev in duhovno oporo.

Javnosti ni prav dobro znano dejstvo, da je bila velika škoda storjena zahodnim družbam krščanskega porekla z brisanjem nauka o reinkarnaciji iz krščanske verske doktrine. Po drugem cerkvenem koncilu leta 553 je namreč Cerkev navedke o reinkarnaciji izbrisala iz Svetega pisma in tako povzročila hudo siromašenje svetih spisov in s tem samega temelja verskega nauka. Če se je dotlej vernik zavedal, da neumrljiva duša v številnih zaporednih življenjih v posameznih telesih (utelešenjih ali inkarnacijah) zori in se približuje spoznavi Boga, se mora odtlej zadovoljiti s predstavo o enem samem življenju med rojstvom in smrtjo, po katerem lahko pričakuje le še poslednjo sodbo. Kako bistveno bolj žalostna zgodba, ki človeku že v osnovi vzame ves optimizem in globino. Ko bi se to ne zgodilo, bi si krščansko vzgojeni človek znal razlagati marsikatero dejstvo, pojave in številne skrivnosti, ki so mu zdaj nerešljiva uganka! Razumel bi, zakaj so z nasilno smrtjo marsikdaj kaznovani otroci, ki na tem svetu še nikomur niso storili nič žalega, zakaj se eden rodi bogat, drugi pa reven itd.

Odsotnost spoznanja o reinkarnaciji ima številne zelo daljnosežne posledice: ker človek ne ve, da duša na temelju karme (zakona o vzroku in posledici) neizogibno požanje posledice svojega napačnega ravnanja - če ne v tem pa v naslednjih življenjih – je njegova naravnanost v življenju usmerjena h kratkoročnim ciljem in iskanju užitka, saj naj bi po smrti tako in tako ničesar več ne bilo. S tem je onemogočeno zasledovanje pravih idealov, saj so cilji postavljeni povsem drugače, kot bi bili sicer. Kratkoročnost politike na vseh področjih se danes že kaže v zaskrbljujočih razsežnostih. Tudi odnos do smrti ni takšen, kot bi moral biti. Smrt duhovno razvitemu človeku nikakor ne predstavlja popolnega konca, ki se ga je treba bati, pač pa je le zanimiv prehod v drugačno (duhovno) dimenzijo bivanja, kjer snovnost ne igra več nikakršne vloge. Ko duša v krogu zaporednih utelešenj skozi različne vloge v posameznih življenjih duhovno zori, je smrt le mejnik, ki ločuje posamezne cikle. Gre za ciklično kroženje, tako kot kroži praktično vse v naravi.

SE NADALJUJE

Zoran Železnikar
www.prisluhni.si

Pa lepš pozdrav.
Back to top
 

Vrnimo Življenju življenje.

 
IP Logged
 
Alojz in Sandib
5
*****
Offline

Tao
Posts: 10528

Re: Duhovna nepismenost
Reply #109 - 04.08.2011 at 13:26:27
 
M.L. wrote on 04.08.2011 at 12:52:19:
O duhovnosti - Najvažnejši je človek 3.del        
sreda, 3. avgust 2011 @ 05:02 CEST
Uporabnik: Pozitivke

Ali je vera porok duhovnosti?
Čeprav ju marsikdo ne loči pa sta duhovnost in vera dva različna pojma. Prvi je mnogo širši in pravzaprav zajema tudi drugega, ki se omejuje predvsem na odnos človeka do Stvarnika ali Boga. Verska vzgoja (v splošnem) ne daje pravih odgovorov na duhovna vprašanja in zadostnih napotkov za spoznavo duhovnega sveta, saj so religije s svojimi doktrinami v marsičem temeljito popačile resnico.

Cerkev je na področju duhovnosti nedvomno imela tudi pozitivno vlogo, toda monopol, ki si ga še danes marsikje lasti na področju duhovne vzgoje, je neutemeljen, prepričanje, da neopredeljeni verniki ne morejo poznati duhovnosti, pa zmotno. Da bi duhovnost spoznali, je namreč treba delovati ponotranjeno in manj razumsko, opreti se je treba na lastno notranje izkustvo, za kaj takega pa versko prepričanje ni nikakršen pogoj.

Marsikateri vernik celo zanemarja notranje izkustvo na račun verskih ritualov, ki so domislica človeka ter svojo pozornost bolj usmerja k verskim relikvijam kot k svoji notranji, božanski biti.

Prepričljivost verskih naukov je treba gledati v luči dejstva, da množice katoliških vernikov (če se osredotočimo le na krščanstvo) niso ostale pri eni verski interpretaciji ali resnici pač pa so se ob posameznih svetopisemskih vprašanjih razdelile na verske ločine, ki so cerkveni nauk oblikovale v različne nauke. Tako smo dobili katoliške, protestantske, evangeličanske in druge veroizpovedi, ki verska vprašanja razlagajo vsaka po svoje. Ene same celovite verske doktrine, ki bi jo priznale vsaj vse krščanske ločine, torej ni. Vsak, ki se z raziskovanjem teh naukov ukvarja, se mora sam odločiti, kateri interpretaciji bo pripisal verodostojnost in nikakršne garancije ni, da je izbral prav. Govoriti o tem, da verski nauki dajejo pravilne razlage vprašanj o duhovnosti, je torej zelo težko. Tudi novejša arheološka odkritja (kumranski zvitki, evangelij po Judi,…) kažejo, da je dosedanje verske predstave treba popraviti ali celo menjati. Cerkev sem in tja le prizna, da je v zgodovini delala napake - to je papež Vojtyla javno priznal in se opravičil - toda v splošnem se podrobnosti in pomembna dejstva le težko prebijejo v zavest javnosti. Vsak razmišljujoč človek ve, da so bili tudi nekdanji papeži - samo zmotljivi ljudje.

Če je vera nekoč lahko (v večji ali manjši meri) zadovoljila duhovnost, pa je odvračanje od nje v novejšem času posledica dejstva, da okosteneli verski nauki po dva tisoč letih ne morejo več zadovoljiti neprimerljivo višje intelektualne ravni sodobnega človeka, in mu ponuditi tisto, kar v resnici išče. Če je bilo (za današnji čas) neukemu človeku pred tisočletji povsem sprejemljivo, da so se obračali nanj z zapovedmi, pa sodobni človek diktatov ne sprejema dobro, pač pa pričakuje prepričljivih razlag, na katerih lahko postavi svoje miselne temelje. Neodgovorjenih vprašanj, npr. o tem, kaj se je z Jezusom dogajalo od rojstva do pričetka njegovega javnega delovanja, zakaj so raziskave »torinskega prta« povezane s tako čudnimi okoliščinami, zakaj Cerkev ni dovolila neodvisnega raziskovanja kumranskih zvitkov itd. je cela vrsta. Preučevalca svetih spisov zmotijo npr. nasprotja med nauki stare in nove zaveze, vernika pa neživljenjska stališča, ki so v nasprotju z duhom modernega časa (odnos do spolnosti, telesa, žensk, istospolnosti, kontracepcije, celibata,…), togost in pomanjkanje posluha za potrebe današnjega človeka. Vsega tega je preveč, da bi zahtevnejši duhovni iskalec dobil primerno potešitev in duhovno oporo.

Javnosti ni prav dobro znano dejstvo, da je bila velika škoda storjena zahodnim družbam krščanskega porekla z brisanjem nauka o reinkarnaciji iz krščanske verske doktrine. Po drugem cerkvenem koncilu leta 553 je namreč Cerkev navedke o reinkarnaciji izbrisala iz Svetega pisma in tako povzročila hudo siromašenje svetih spisov in s tem samega temelja verskega nauka. Če se je dotlej vernik zavedal, da neumrljiva duša v številnih zaporednih življenjih v posameznih telesih (utelešenjih ali inkarnacijah) zori in se približuje spoznavi Boga, se mora odtlej zadovoljiti s predstavo o enem samem življenju med rojstvom in smrtjo, po katerem lahko pričakuje le še poslednjo sodbo. Kako bistveno bolj žalostna zgodba, ki človeku že v osnovi vzame ves optimizem in globino. Ko bi se to ne zgodilo, bi si krščansko vzgojeni človek znal razlagati marsikatero dejstvo, pojave in številne skrivnosti, ki so mu zdaj nerešljiva uganka! Razumel bi, zakaj so z nasilno smrtjo marsikdaj kaznovani otroci, ki na tem svetu še nikomur niso storili nič žalega, zakaj se eden rodi bogat, drugi pa reven itd.

Odsotnost spoznanja o reinkarnaciji ima številne zelo daljnosežne posledice: ker človek ne ve, da duša na temelju karme (zakona o vzroku in posledici) neizogibno požanje posledice svojega napačnega ravnanja - če ne v tem pa v naslednjih življenjih – je njegova naravnanost v življenju usmerjena h kratkoročnim ciljem in iskanju užitka, saj naj bi po smrti tako in tako ničesar več ne bilo. S tem je onemogočeno zasledovanje pravih idealov, saj so cilji postavljeni povsem drugače, kot bi bili sicer. Kratkoročnost politike na vseh področjih se danes že kaže v zaskrbljujočih razsežnostih. Tudi odnos do smrti ni takšen, kot bi moral biti. Smrt duhovno razvitemu človeku nikakor ne predstavlja popolnega konca, ki se ga je treba bati, pač pa je le zanimiv prehod v drugačno (duhovno) dimenzijo bivanja, kjer snovnost ne igra več nikakršne vloge. Ko duša v krogu zaporednih utelešenj skozi različne vloge v posameznih življenjih duhovno zori, je smrt le mejnik, ki ločuje posamezne cikle. Gre za ciklično kroženje, tako kot kroži praktično vse v naravi.

SE NADALJUJE

Zoran Železnikar
www.prisluhni.si

Pa lepš pozdrav.



ML

Tale tvoj 'ajznponer'železničar ne razume pojma večne duše in ne razume pojma reinkarnacije. No pa še z drugimi dejstvi ni prav na čisto.
Npr-Kaj je teologija
Kaj je religija
Kaj je vera
Kaj je ateizem Skratka lepo napisano čvekanje-bla-bla.Takšnole pisanje je ravno za branje,ko nimaš kaj početi-danes pada dež npr. Nič vreden tekst-vsebinsko!
Back to top
 

Človek? Vse je pod njegovimi nogami, tudi nebeški prestol!
 
IP Logged
 
plesnamesecu
Ex Member




Re: Duhovna nepismenost
Reply #110 - 04.08.2011 at 21:59:02
 
Meni se zdi, nasprotno, to dober tekst o duhovnosti. Če se ti zdi tekst slab, zakaj bolj natančno ne argumentiraš, kaj je tukaj tako spornega?



Back to top
 
 
IP Logged
 
Alojz in Sandib
5
*****
Offline

Tao
Posts: 10528

Re: Duhovna nepismenost
Reply #111 - 04.08.2011 at 22:20:32
 
Quote:
Meni se zdi, nasprotno, to dober tekst o duhovnosti. Če se ti zdi tekst slab, zakaj bolj natančno ne argumentiraš, kaj je tukaj tako spornega?





Ples na mesecu! Sporno je govoriti o nesmrtnosti duše in to brez obrazložitve,kaj je duša in kaj razumemo pod ta pijem.
2. Govoriti o reinkarnaciji in ne povedati prave argumente za to je zame osebno blebetanje.Plus vse našteto ne drži in ni pojasneno!"

Sedaj pa pozor.Če je tebi tekst všeč, naj ti bo.Meni ni! Imam pravico,do svojega mnenja tako kot ti.

Ne bom ponovno vsde pisal kaj je kaj,ker sem to že velikolikokrat pojasneval ravno M.L.  
Če te kaj zanima v zvezi s tem mi postavi vprašanje in ti bom odgovoril kako jaz razumem zadeve !
Back to top
 

Človek? Vse je pod njegovimi nogami, tudi nebeški prestol!
 
IP Logged
 
plesnamesecu
Ex Member




Re: Duhovna nepismenost
Reply #112 - 05.08.2011 at 14:21:21
 
Seveda imaš pravico, da ti tekst ni všeč. Zanima me samo, kaj natančno se ti zdi sporno. No, zdaj se malček za nazaj spomnim - se mi zdi, da imaš drugačen pogled na smrt in nesmrtnost duše. V tekstu piše, da je sodoben odnos do smrti problematičen, s čimer se strinjam, prav tako se strinjam, da se vse v naravi odvija ciklično, tako tudi naša rojstva in smrti (ki so pravzaprav le določeni mejniki v teh ciklih). In duša je nesmrtna. Verjetno se z vsem tem tudi ti strinjaš. V tem ne vidim nič spornega. Meni se zdi, da je tudi argument za reinkarnacijo dovolj pojasnjen, razen če ti vidiš reinkarnacijo drugače, no potem me zanima, na kakšen način. Ni podrobnejše definicije duše - ampak - ali bi to kaj spremenilo temeljne trditve v tekstu?
Back to top
 
 
IP Logged
 
x_igor
Ex Member




Re: Duhovna nepismenost
Reply #113 - 05.08.2011 at 21:38:09
 
M.L. wrote on 04.08.2011 at 12:52:19:
Odsotnost spoznanja o reinkarnaciji ima številne zelo daljnosežne posledice: ker človek ne ve, da duša na temelju karme (zakona o vzroku in posledici) neizogibno požanje posledice svojega napačnega ravnanja - če ne v tem pa v naslednjih življenjih – je njegova naravnanost v življenju usmerjena h kratkoročnim ciljem in iskanju užitka, saj naj bi po smrti tako in tako ničesar več ne bilo. S tem je onemogočeno zasledovanje pravih idealov, saj so cilji postavljeni povsem drugače, kot bi bili sicer. Kratkoročnost politike na vseh področjih se danes že kaže v zaskrbljujočih razsežnostih. Tudi odnos do smrti ni takšen, kot bi moral biti. Smrt duhovno razvitemu človeku nikakor ne predstavlja popolnega konca, ki se ga je treba bati, pač pa je le zanimiv prehod v drugačno (duhovno) dimenzijo bivanja, kjer snovnost ne igra več nikakršne vloge. Ko duša v krogu zaporednih utelešenj skozi različne vloge v posameznih življenjih duhovno zori, je smrt le mejnik, ki ločuje posamezne cikle. Gre za ciklično kroženje, tako kot kroži praktično vse v naravi.

SE NADALJUJE

Zoran Železnikar
www.prisluhni.si

Pa lepš pozdrav.

Temeljna zmota o karmi. Karma ni temelj duše, karma je končna. Duša je neskončna in se z vzročnim telesom (lahko rečem tudi dimenzijo) udejanja v vesoljih. Karma je v razumu, kar je v psihološkem izrazoslovju vzročnost.
Ko pogledaš Zoranovo temeljno zmoto, se izneveri cela njegova zgodba. To njegovo pisanje je navadno blebetanje saj ne ve o čem govori, govori o dozdevah, ki se mu godijo preko nekih notranjih izkustev. Notranja izkustva, ponotranjeno delovanje, niso zanesljiva in zmota je zanesti se nanje.
Bistven je pogled vase saj smo mikrokozmos v katerem je več mikrokozmosov, kopija makrokozmosa, vseh kozmosov.

Lp,Igor
Back to top
 
 
IP Logged
 
Alojz in Sandib
5
*****
Offline

Tao
Posts: 10528

Re: Duhovna nepismenost
Reply #114 - 06.08.2011 at 11:52:04
 
Quote:
M.L. wrote on 04.08.2011 at 12:52:19:
Odsotnost spoznanja o reinkarnaciji ima številne zelo daljnosežne posledice: ker človek ne ve, da duša na temelju karme (zakona o vzroku in posledici) neizogibno požanje posledice svojega napačnega ravnanja - če ne v tem pa v naslednjih življenjih – je njegova naravnanost v življenju usmerjena h kratkoročnim ciljem in iskanju užitka, saj naj bi po smrti tako in tako ničesar več ne bilo. S tem je onemogočeno zasledovanje pravih idealov, saj so cilji postavljeni povsem drugače, kot bi bili sicer. Kratkoročnost politike na vseh področjih se danes že kaže v zaskrbljujočih razsežnostih. Tudi odnos do smrti ni takšen, kot bi moral biti. Smrt duhovno razvitemu človeku nikakor ne predstavlja popolnega konca, ki se ga je treba bati, pač pa je le zanimiv prehod v drugačno (duhovno) dimenzijo bivanja, kjer snovnost ne igra več nikakršne vloge. Ko duša v krogu zaporednih utelešenj skozi različne vloge v posameznih življenjih duhovno zori, je smrt le mejnik, ki ločuje posamezne cikle. Gre za ciklično kroženje, tako kot kroži praktično vse v naravi.

SE NADALJUJE

Zoran Železnikar
www.prisluhni.si

Pa lepš pozdrav.

Temeljna zmota o karmi. Karma ni temelj duše, karma je končna. Duša je neskončna in se z vzročnim telesom (lahko rečem tudi dimenzijo) udejanja v vesoljih. Karma je v razumu, kar je v psihološkem izrazoslovju vzročnost.
Ko pogledaš Zoranovo temeljno zmoto, se izneveri cela njegova zgodba. To njegovo pisanje je navadno blebetanje saj ne ve o čem govori, govori o dozdevah, ki se mu godijo preko nekih notranjih izkustev. Notranja izkustva, ponotranjeno delovanje, niso zanesljiva in zmota je zanesti se nanje.
Bistven je pogled vase saj smo mikrokozmos v katerem je več mikrokozmosov, kopija makrokozmosa, vseh kozmosov.

Lp,Igor



O karmi ne bom govoril.

Duša je naša individualna akumulirana brezčasna življenjska vrednost,ki v trenutku našega spočetja preide iz kolektivnega na individualni nivo sočasno z prvo delitvijo naše izvorne življenjske raelizirane celice. Duša je zato nesmrtna tako na kolektivni kot na individualni ravni,ker se prenaša iz roda v rod preko naše življenjske samoreprodukcije.Duša ni nekaj kar odide ,ali pride in ni nikoli izven nas samih. Kdor tole razume lahko sedaj razume t.i. pojem karme v karmi se  izraža večno in individualno sočasno v dimenziji sedaj.. Igor je to obrazložil!!!!


Kdor razume zgornji opis mu ni potrebno posebej opisovati pojem "reinkarnacije"" Da se zadevo razumeti,če zmoreš samo malo lastnega razmišljanja!

PREMYSL- Ta beseda (slovanska) pomeni tistega,ki misli in premišljuje.
Back to top
« Last Edit: 06.08.2011 at 16:52:26 by Alojz in Sandib »  

Človek? Vse je pod njegovimi nogami, tudi nebeški prestol!
 
IP Logged
 
Optimus T. Prime
5
*****
Offline

I Love YaBB 2!
Posts: 836

Re: Duhovna nepismenost
Reply #115 - 07.08.2011 at 11:55:26
 
Alojz in Sandib wrote on 06.08.2011 at 11:52:04:
Quote:
M.L. wrote on 04.08.2011 at 12:52:19:
Odsotnost spoznanja o reinkarnaciji ima številne zelo daljnosežne posledice: ker človek ne ve, da duša na temelju karme (zakona o vzroku in posledici) neizogibno požanje posledice svojega napačnega ravnanja - če ne v tem pa v naslednjih življenjih – je njegova naravnanost v življenju usmerjena h kratkoročnim ciljem in iskanju užitka, saj naj bi po smrti tako in tako ničesar več ne bilo. S tem je onemogočeno zasledovanje pravih idealov, saj so cilji postavljeni povsem drugače, kot bi bili sicer. Kratkoročnost politike na vseh področjih se danes že kaže v zaskrbljujočih razsežnostih. Tudi odnos do smrti ni takšen, kot bi moral biti. Smrt duhovno razvitemu človeku nikakor ne predstavlja popolnega konca, ki se ga je treba bati, pač pa je le zanimiv prehod v drugačno (duhovno) dimenzijo bivanja, kjer snovnost ne igra več nikakršne vloge. Ko duša v krogu zaporednih utelešenj skozi različne vloge v posameznih življenjih duhovno zori, je smrt le mejnik, ki ločuje posamezne cikle. Gre za ciklično kroženje, tako kot kroži praktično vse v naravi.

SE NADALJUJE

Zoran Železnikar
www.prisluhni.si

Pa lepš pozdrav.

Temeljna zmota o karmi. Karma ni temelj duše, karma je končna. Duša je neskončna in se z vzročnim telesom (lahko rečem tudi dimenzijo) udejanja v vesoljih. Karma je v razumu, kar je v psihološkem izrazoslovju vzročnost.
Ko pogledaš Zoranovo temeljno zmoto, se izneveri cela njegova zgodba. To njegovo pisanje je navadno blebetanje saj ne ve o čem govori, govori o dozdevah, ki se mu godijo preko nekih notranjih izkustev. Notranja izkustva, ponotranjeno delovanje, niso zanesljiva in zmota je zanesti se nanje.
Bistven je pogled vase saj smo mikrokozmos v katerem je več mikrokozmosov, kopija makrokozmosa, vseh kozmosov.

Lp,Igor



O karmi ne bom govoril.

Duša je naša individualna akumulirana brezčasna življenjska vrednost,ki v trenutku našega spočetja preide iz kolektivnega na individualni nivo sočasno z prvo delitvijo naše izvorne življenjske raelizirane celice. Duša je zato nesmrtna tako na kolektivni kot na individualni ravni,ker se prenaša iz roda v rod preko naše življenjske samoreprodukcije.Duša ni nekaj kar odide ,ali pride in ni nikoli izven nas samih. Kdor tole razume lahko sedaj razume t.i. pojem karme v karmi se  izraža večno in individualno sočasno v dimenziji sedaj.. Igor je to obrazložil!!!!


Kdor razume zgornji opis mu ni potrebno posebej opisovati pojem "reinkarnacije"" Da se zadevo razumeti,če zmoreš samo malo lastnega razmišljanja!

PREMYSL- Ta beseda (slovanska) pomeni tistega,ki misli in premišljuje.



Ti sandib.

Veš kako jaz razumem duso.

To sem jaz.

Karme dejansko ni, karma je to akr si si ti izbral preden si prisel v to matrico ziveti.

Recmo, eni so si izbrali da bi se el lijfe radi porivali fukali in unicevlai zivljenje durgim, morielc si je izbral da bo moril, vojak pobijal. tako je.

Hudo je to, da ljudej dojemajo akrmo kot neki akr te zasleduje ap ni res. Karma je to akr si si ti izbral tukaj na tem planetu.


Zelo nacrtovan vir izkusnj ki bi jih rad imel.

Se huje je to, v priemru da ti pobijes 100 ljudi in se za to sekiras potem mas problem ker ne mores zapustiti podpolja te matrice in iti v nov oziroam domov da se zdruzis z 3/4 sebe ki je an drugi strnai. Ce pa ves da ni fore in da so si ti ljudje umreti zasluzili potem ni problema s ehuej ej to da ce si si izbral da bos morilec pol ti ej to jasno ins enikol en sekras za to.
Zelo burtalna zadeva ki je je pa to, vv seh mitologijah se pojavlja dejstvo da imas dva k psieta kako si zivel. Po sodobnih razikavah je tkao ce ti sken clvoeka uaems nacin razmiljanja lohak premislsi kako bo clvoek zivel cez 10 let. To se dogaja zanstveniki to pocno in tako narpej.

Se bolj noro ap ej to, da vsi govore da ko zivis ne smes delati slabo vse vere to govore toda vsi dlajo salbo, ZLO je odgovor in vsi deljao salbo do konca ce hoces neki em mores delati zlo drugemu zeni pa sploh ne poznam apra da bi bila psortovoljno skupi ampak ej vedno zlo celo nekatere hude studiej to dokazujejo da en aprtenr more biti vreca ko ej drugi posobljno zlo in ga zazira.

Brutalni hec ej v tem, pise vse vse kar pocnes kao in pols e ti sodi tkao v egipcasnki kod drugih virih religij, hec pa je drugje.

Kot jaz razumem, dusa je neek vrste energija ko preides doloceno tocko zla ne more dusa sama sebe vec vzdrzevati in nastanes zveszdni prah, toda zardi bul shit ljubezni k nj bi bial v vesolju je potrebnbo duse varovati oenergijo varovati da en razpade ker z tem s eunici evolucijo vesolja in bitij v nje. Zelo hude brutalne in zle vojen so se bile v vesolju in matrici ter drugih matricah ko so pokusili v imenu ljubezni reintergirati razbite dele matrice zaradi ras ki so se odlocile da bodo uniciel veolje oziroam del matrice. To ej velik problem.

hec je v tem,.. dusa razpade ko preides dolocene reci, ke rne mreos je vzdzrevati, je ap res da nobean rec ne umre samo sprmeni se imrotal eternal itd,...

Zlo se izvaja vsi ga zvajamo zraven ap s ealzemi in hianvimo noben clvoek an tem svetu ni vreden da ga bog uzame med zvezde vse more zakurt z popoljem anse rase in nikoli mu en bi smelo rpdiet na msiel da bi seeno setev naredili. Dejstvo je, da ni sodnika ko umres, sodnik si sam, oziroma tkao je,.. kao ko umres nj bi ti en sodil itd,. na pdoagi dveh bitij k sta psaila vse kr si pocel, hja no to ej tako, to ne obstaja in pol te nj bi vrgli v pekel ali nebesa. pogeljmo zakaj v nebesih delajo po 18 ur na dan k jih je malo.

Dejstvo je, da ti ne gres god ampak dol oziroam prestavljas s epo jajcu vesolja v etažah gor in dol, nizje ko gres bolj popaceno okolje je in tako naprej, in na koncu si tam kjer je koenc matrice in vesolj aitd,... to pomeni, da na koncu se zanjdes v takih matricah noter ko je pogled nate ce si v uni matrici zelo bolec.
Zato demone prosis da nj ne smrdijo in da nj se poajvijo v tebi privlacnem pogeldu in predvsem nj govore jezik tovj jezik, ker dtrgac bi te oci bolele ce bi ga videl dejansko kot je smrdi jo tudi zelo.

Ni kazni, je smao zivljenje ali ubijas ljudi ali gradis nikoli ne bos kaznovan,.. ko ap se bos nastavil na tojo fkrevenco potem lahko s eumiris ker si v soji frkenvecni zato ap ej tok demonov se je kdo prasla zakaj, kok pa ej angelov skoraj nic. P

Sandib pogej to foro kako mislsi da rata demon al angel si se kdaj rpasal.

Deon in angel sta bila ista v stanrtu kot ti in jaz, sam problem je v tem, da demon rata iz bitja ali clveka v tem primeru ko clovek dobi dovolj zla od vseh ljudi, ko ga folk in svet tako zelo rpiazdane da se mu v glavi odtrga in nagnosko isce zlo da bi ga dajal drugim ker so mu to vsi anredili, tkao rata demon s. Skozi zivljenja mucenja umiranja ce je bil kdaj s eubit itd se vse to nabira in clvoek pada po frekvneci in postane demon in gre tja koamr gre. Tkaor atajo demoni. In kako ji n narediti in zrihtati ja glej zemlja je za to ok. jazs me bil rpiden kot mulo nimam nic sedaj pa mi gre vendo salbi le zakaj vi ljudej ste to anredili.
sori

aangeli so pa bedaki ki jih je vse v rit potisnjeno in nikoli niso obcutili nic slabega zato ap jim frekvenca raste.

Sori

Kar ap se tice crovlija.

Mislim daje model bil car, legenda in kralj vse po vrsti.

Ce pogeldam kok zabitih ljudi je na tem svetu,... .

Ne bois vejrel enkrat so jih dobili ko so baje ubijali 16 letne punce v eni bolnici in jim pili kri ter darovlai ter meli spolne fore.... .

Hec je v tem sandib.

Pozorno polusi akr sm epogruntal vceri.

Ljudje ki so na tem svetu da stabilizirjao svet v katerem zivimo, in majo azto res hude spsobnosti brati glavo teleportacija premikanje stvari itd, so vsi zlo. ves zakaj. Ker ce gres do teh ljudi ti ne bodo pomagali, dali ti bodo lepo obljubo, pomaglai ti ne bodo rzaven pa ti bodo unicevlai koelge prijelje tkao da bos na koncu sam, napajli se bodo iz tebe zato pol ne mroes spati itd. In zato gre svet v kurac.

ce hoces vedet mores poklicat demona prasat mu dat eno kozo in je to to.

Ker ta folk tile vedezvelaci in vsi tile k pravijo da lohak ap en vem kj se vse 75% jih ej fejk k sam kes isscejo 25% pa je tkao 5% so top of ki se skrivajo in jih naus najdu ostlih 20% pa so to kar sme ti reku, napajajos e od tebe ti lazejo itd.

Sej pravim ez doglo casa ta svet mor epast ker ni prihodnostil

Dusa umre simbad resno ti povem. Dusa ima zivljensko dobo zelo veliko zivljenj ko je zakjucila dozorela potem umre in ti imres kar ti si vrnes se v vesolje ne vem kako to gre toda ko umres se vrnes v spiritualnis vet kjer s ene spomnis nic to pomen da ti nisi ti po eni strnai si smao samoizraz vesolja ki nabija evolucijo skozi osnovni zacetni energijski potencijal ki ej bil v startu vsaj tkao kto je meni znanoi.

DUSA UMRE:
na par načinov:

poklices demone jih pošlje sna enga in pol ta pogrunta in ti da blok, demon rpide do tebe pades po tleh te plejejo v umo bolnco ins e tma slinis do smrti in en ves zas ein un crpa energijo zate
- lohak anredis crno mass,.. demoni ti unicijo telo
.lohak rpedas duso, zani so ljudje ki to se palzili inzaivjali kot pes preden so umrli
-ljudje lahko unicijo duso, in povem ti unih 5% znajo,... pa nocejo,. duso laho ubijes to se naredi tkao da v energetskem delu sfere ne mna materijalni strani an spiritualnems vetu na doloceni pozicijo prekines povezavo in pol ti umre telo sam tega ne smes narediti ti ensotavno pojes duso,.. in pol telo tuki rata noro in tulis itd,.. in azto lahko prodas duso,..

se neki si dkaj slisal da je deomon eden,.. resno,.. nop demon je eden ja,. sam z casoma dobi dus ein pol se nabilda in je vleik zato neakteri res hudi demoni menjajo pogovr in tem ein pregovajrajo toejga prtnerja kjko ga poklices. crowly je to anredil in tega k sta klicala je skroaj repgovoril in zajebal mu somaprtnerja k sta skupi ga gklicala. baje da je slo za las. da nis lo vs ev pm.

Demoni majov ec dus in te dus emajos psobnosti in azto jih je tezko zejbat, ker ce ma model noter 100 dus ma noter vs eod kuhe matematike orozja lkako se spelte pulover itd,. zato ap tok vedo,..

Dejstva:

1.) Dusa lahko umre da jo nekdo azvestno proda lai nekdo poje.
2.) Dusa s eordi iz veoslja in umre v vesolju in je zelo dolgo zivljenka doba toda umre ni vecna, vecna je iz stlisca tebe in mene k sva v tej matrici toda k bo umrl bo prsil nazaj in s eprklopu na soli del tebe in bo vedu.
3.) ni sojenja za toej zslocine ali si vrnar k je cel lifje roze sadil alpa stalin ali kaktam morilec nikoli nisi obsojen ko umres, smao gres na sovj palc v veoslju, nizej visje, to ap ej dovisno kako so te ljuej skozi lijfe ubijal in izkroical in priazdel. Zakaj mislsi sandib da te mroejo ocisitti prejsnjih zviljenj, ker vsak lifje ti da eno blokado in ce tega niasm ne mroe snaprej,. rpedstvlji si dusa zivi biljone in biljone let,. ves kej bos konca.

limita ce jo dava ko gre cas od rosjtva duse v enskoncnos ozioram d smrti duse se rezltat zanjde v negativi nikoli v pozitivi,.. pomisli malo,. lej kaj se dogaja

nci grem

lp.

crowly je bil
Back to top
 
 
IP Logged
 
Alojz in Sandib
5
*****
Offline

Tao
Posts: 10528

Re: Duhovna nepismenost
Reply #116 - 07.08.2011 at 17:04:52
 
OTP

Jaz te razumem in bi ti pomagal,če bi ti lahko. Vedi pa; Srečo išči v sebi, ne izven sebe! ii

Mislim tudi,da si dovolil sebi,da je okolica vplivala nate in ne ti na okolico.To je vzajemen proces,. V tem procesu ti nisi bil aktivno udeležen,ampak si se sam izločil. Danes se zato najedaš,samega sebe. Jeziš se na vse-mnogo stvari kot praviš drži.Dojemi pa,da je svet danes ravno takšen kot je,ker drugačen biti ne more. Tako,da obrni se vase in deluj iz sebe.
Te popolnoma razumem,da si razočaran v vseh pogledih.Tudi mi smo,pa vendar malo manj!
Back to top
 

Človek? Vse je pod njegovimi nogami, tudi nebeški prestol!
 
IP Logged
 
gape
YaBB Administrator
p
*****
Offline

I love YaBB!
Posts: 13595
The Land of YaBB
Re: Duhovna nepismenost
Reply #117 - 08.08.2011 at 10:41:11
 
dobr si reku alojz
Back to top
 

Lahko pa da se tudi motim ...

The Administrator of this yabb and domain.
WWW WWW  
IP Logged
 
Robi
5
p
*****
Offline

I love to love
Posts: 5749
Dolenjska
Gender: male
Re: Duhovna nepismenost
Reply #118 - 08.08.2011 at 11:29:54
 
Alojz:
Quote:
Tako,da obrni se vase in deluj iz sebe.

Saj to počne..Vsako delovanje je delovanje iz sebe.
Težava je v tem, da v sebi nosi ogromno bolečine in bolj kot se obrača vase, bolj opaža in vidi le potrditve te bolečine in raznih zamer.
V sebi ne bo našel sreče.

Če hoče čutiti še kaj drugega, kot ima trenutno v sebi, rabi od nekega objekta potrditev ljubezni in sprejetosti. Se pa mora najprej sam odpreti in si dati možnost čutiti še kaj drugega, kot le negativizem.
Mora nehati delovati iz svojih spominov in izkušenj.
Back to top
 
 
IP Logged
 
ego-3p
5
*****
Offline


Posts: 1399

Re: Duhovna nepismenost
Reply #119 - 08.08.2011 at 11:46:46
 
Rabi mu en dober zur , pa da se da dol parkrat , tako kot vsakmu  Wink
Back to top
 
 
IP Logged
 
Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 ... 13