Lilith wrote on 04.05.2005 at 19:49:40: Nevarno je strmoglavljati v vednost. Nevarno je najti odgovor pred vprašanjem. Nevarno je, če se predaš veri, ki temelji na vdanosti, namesto da bi jo gradil na izkustvih.
Ko sem bral tole sem pomislil, na Jungovo izkušnjo z njegovim očetom, ki je bil protestanski pastor in je kot mladenič z njim pogosto diskutiral o teoloških zadevah.
V knjigi Spomini, sanje, misli pravi takole :."....Teologija naju je odtujila. To sem znova občutil kot usodni poraz, v katerem se sicer nisem čutil osamljenega. Imel sem temno slutnjo, da se je moj oče neizbežno vsal v svojo usodo. Bil je osamljen ni imel nobenega prijatelja, s katerim bi bil lahko govoril, ali pa vsaj nisem poznal nikogar v našem okolju, od kogar bi lahko pričakoval, da bo našel odrešujočo besedo. Nekoč sem ga slišal moliti - obupno se je bojeval za svojo vero. Bil sem hkrati pretresen in ogorčen, ker sem videl kako brezupno je pripadal cerkvi in njenemu teološkemu mišljenju. Le-ta ga je izdajalsko zapustila, potem ko mu je zagradila vse možnosti, da bi mu neposredno uspelo priti do Boga...... Kaj pa so bili ljudje ? Ob rojstvu so bili neumni in slepi kot mladi psi, kot vse božje stvaritve, opremljeni z najbolj skromno lučjo, ki nikakor ne more razsvetliti teme v kateri blodijo. To, da ni nihče od meni znanih teologov z lastnimi očmi videl " luči, ki sveti v temi ", saj sicer ne bi poučeval " teološke religije ", mi je bilo neizpodbitno dejstvo in o tem sem bil prepričan. S " teološko religijo" si nisem mogel pomagati, saj ni ustezala mojemu doživetju Boga. Brez upanja na spoznaje je zahtevala vero. Prav za to si je z velikimi napori prizadeval moj oče, pa se mu je izjalovilo...."
No, sam osebno poznam veliko t.i. verujočih ljudi, ki se jim to isto dogaja, enako pa tudi veliko neverujočih ljudi, ki zaradi same prisotnosti te slutnje nimajo niti moči "vstopiti "v odnos z Bogom.