exorcist:
Quote: Ko človek vidi Boga v enosti s seboj, kot Očeta-Boga, tedaj ne posreduje posrednikov niti duhovnikov, da bi se zavzemali zanj.
problem je glih v tem, da mi trenutno ne vidimo Boga "v enosti s seboj" in zato potrebujemo "posrednike", ki nam lahko pomagajo odpraviti našo zaslepljenost
exorcist:
Quote:Človek, ki je z vero očistil svoje srce, ne potrebuje človeškega posredovalca.
na žalost naše srce trenutno ni očiščeno in prav zaradi tega nujno potrebujemo "posrednika" , se pa strinjam da ta "posrednik" ne more bit navaden človek, ampak osvobojena duša, ki je ima ljubezenski odnos z Njim realiziran
exorcist:
Quote: Meni se poraja enako vprašanje, čemu rabimo božje posrednike med človekom in Bogom, če pa vemo, da so enaki grešniki kot vsaka druga oseba?
ja, nekateri samo govorijo kako služiti Bogu, nekateri pa dejansko na takšen način tudi delujejo
če je "večina" grešnikov, še ne moreš posplošit da so čisto "vsi" grešniki, in da noben ni v ljubezenski "službi" z Njim
exorcist:
Quote:Niso nič več niti nič manj, pred Bogom smo vsi enaki.
to je sicer res, da smo vsi "enaki" pred Njim, ampak to še ne pomeni, da smo vsi na "enakem"
exorcist:
Quote:Zame je že dovolj, da se pokesam in se trdno odločim, da bom zapustil svoja zgrešena pota ter se v kolikor je v moji moči poskušal poboljšati v prihodnje. Odvisno kako si interpretiraš Jezusove nauke, ki so itak vsi simbolični in jih ne smemo jemati dobesedno, zato si jih lahko tudi drugače razlagamo. Tudi ta odstavek, ko je rekel Jezus, da komur grehe odpustite so jim odpuščeni in jih zadržite so jim zadžani, so zame nezadosten dokaz za obstoj konfesije. Lahko je mislil čisto kaj tretjega. Ali obstajajo sploh kakšni dokazi prvih kristjanov, da so prakticirali konfesijo v 1. st. n. št., da so se spovedovali duhovnikom, je duhovščina sploh obstajala, saj se je že Jezus zmrdoval nad visokimi duhovniki, psimouki, farizeji in saduceji, zato ne verjamem.
ja, če izvajamo "grešne" aktivnosti in zraven mislimo, da bodo ti "grehi" kasneje izničeni na podlagi spovedi, potem spoved ne more dosečt svojega namena