titud wrote on 12.01.2004 at 12:17:34:To velja za mišljeno/izrečeno, to je za področje resnic, ki se kreirajo mentalno in čustveno. Na področju občutenjskega pa taka definicija aboslutnega ne zdrži, občutje je aboslutno ravno po tem, ker vse ostalo vključuje in ker sebe sploh ne artikulara do stopnje, da bi lahko preko vključevanja sebe in svojega nasprotja izključevalo vse ostalo.
Tudi občutje je vedno občutje nečesa, kot tako je tudi absolutno: občutiš ali pa ne občutiš. Precej težko, me boš prepričal, da občutje lakote vsebuje vse ostalo, in da sebe ne artikulira do stopnje, da bi lahko preko vključevanja sebe in svojega nasprotja izključevalo vse ostalo (saj veš:
lačnemu se srat upira).
Če nekaj občutiš, občutiš točno to nekaj - brez vključevanja ostalega; kar pa se artikulacije tiče, se ta vedno dogaja na miselnem področju.
titud wrote on 12.01.2004 at 12:17:34:Jest tvoje pisanje o apofatičnosti boga razumem kot to stanje neartikuliranosti absolutnega, ki onemogoča izključevanje, ker če bog ni čustveno/razumsko artikuliran in obstaja na ravni občutenjskega/naslutenega, potem svoje absolutnosti ne zamejuje skupaj s svojim nasprotjem od vsega ostalega.
artikuliranje - artikulacija, kakor jo jaz razumem je izražanje, razčlenjevanje, razsojanje: zame je artikulacija vedno razumsko dejanje.
ravno tu je jeba z absolutnim - če je absolutno, naj se ne bi artikuliralo
po drugi strani pa tisto, česar se ne da artikulirati ne more biti absolutno
(iz tega pride lep ontološki dokaz Božjega bivanje: če imam idejo o nečem, kar je absolutno (najpopolnejše), potem mora to tudi obstajati, saj drugače ne bi bilo najbolj popolno. - pri čemer pa se spregleda, da iz obstoja nekega pojma, ideje, še ne moremo sklepati na obstoj stvari)
uživaj!