Welcome, Guest. Please Login or Register
Forum Svet pogovorov gape.org
Sončeve pozitivke
pilcom.si
 
  HomeHelpSearchMembersLoginRegister  
 
Pages: 1 2 3 4 
(Read 13337 times)
sparkle
Guest




Re: SMISEL ?....II.
Reply #15 - 03.10.2003 at 08:44:59
 
Quote:
ja sam je pa obratno res ko nekoga ali nekaj ljubiš življenje dobi večji smisel  Wink  Grin




pa še kakšen smisel Roll Eyes uuuu pa kako gre vse lažje od rok Shocked
p.s. mislm na tapravo ljubezen in ne zaljubljenost Grin Kiss
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: SMISEL ?....II.
Reply #16 - 06.10.2003 at 08:47:34
 
mind wrote on 01.10.2003 at 22:11:23:
titud, pomoje nam je svobodna volja dana prav zaradi produciranja ljubezni....z prisilo namreč ljubezni ni mogoče ustvariti, živeli pa bi prav tako lahko brez svobodne volje (samo na podlagi prisile)


Če je svobodna volja namenjena kreiranju ljubezni, pol ta mora ostat svobodna tud pol, ko je ljubezen že skreirala, ne pa da nas ljubezen od te človeške obsojenosti na svobodno voljo 'osvobaja'. Ker vsak, ki je ljubezen izkusu, točno  ve, da  takšna oblika svododnega služenja njej stokrat bolj  ubijalska do svobodne volje kot pa vsaka prisila. V ljubezen se zatekat, ker s svobodno voljo nisi sposoben soočit, je destruktivna kreativnost, je infantilno in morbidno početje in je točno tista hrbtna plat ljubezni, ki   zarad svoje privlačnosti 'bega od svobode' lovi  folk v ideloške,  religiozne, potrošniške in novodobne duhovne mreže.


Quote:
meni se zdi (pa tud-ti si to menda že večkrat povdaril ), da je ljubezen nujno potrebna za posameznikov "razvoj" saj smo naveszandnje družbeno-socialna bitja (ljubezen na podlagi odnosa), ampak ni mi jasno kako spraviš ljubezen v neko impersonalno praznino


Družbena  pogojenost naše zavesti je v tem, da iz nje ne moremo uit, da  odrešenja izven te socialne mreže ni mogoče izvest. Je ni niti v povratku na nagonsko/živalsko niti na transcedentno/božje. Naša zavest se nam kaže prav skoz to družbeno pogojenost, nam je v njej šele vidna skoz kulturo (jezik, simbole) preko katere dojemamo samega sebe. Kot taka se nam zavest kaže kot nekaj psihološko pogojenega, kar se sproti  kosntituria  tukaj pa zdaj, kar je vedno šele v svoji potenci, kar je in kar hrat (še)ni in kar je in ni hkrati. Taka percepcija ekistence je prazana in polna hkrat, ker tud če je napolnjena z ljubeznijo ni zato nč manj prazna.  Pred tako pojmovano  ekistenco se ne moreš v nč dokolončno trajnega/varnega zatečt, ne da bi si je hkrat odreku v svojem jedru, ki je prazno.
   

Quote:
navezanost na veliko število stvari je seveda slabo,  ampak popolna nenavezanost pa pomoje ne prinaša ljubezni (zadovoljstva)

mogoče boš zdaj rekel, da ti ne vidiš smisla v kratkotrajnem/dolgoročnem/večnem zadovoljstvu, ampak pomoje vsi delujemo v vsakdanjem življenju z namenom bit srečni (zadovoljni), pa magari na način sizifove eksistencionalno-uporniške drže  Smiley


Kratkotrajno/dolgoročno/večno zadovoljstvo je lahko doseženo le, če tukaj pa zdej živimo s polno zavestjo, brez odlogov, načrtov, žrtvovanj, strahov, obžalovanj in pričakovanj. To je po moje možno le ob zavedanju, da je jedro ekistence prazno (evropska misel pojma praznine ne more dojet, opredelitev pojma praznine je največji doprinos indijske filizofije  v zakladnico človeške misli). Zahodnjake ta praznina plaši in jo povezujemo z nedejavnostjo/smrtjo/stanjem pred rojstvom, že stari grki so to praznino čist dobr opredelil skoz sizifovski nesmisu, aktivno delovanje v prazno, ki je kljub temu zarad  zavestnega/upornega vztrajnaja v praznem polno na en bivansko človeški način. Takemu uživštvu pa  tud bogovi zavidajo   Roll Eyes Wink    

Quote:
ali si ti sposoben sproducirat iskreno ljubezen, brez objekta, ki ga ljubiš ?  ko govorim o smislu ljubezni, ne govorim o smislu nasplošno, ker to je itak "zadovoljstvo", ampak o tem, da je za iskreno ljubezen potreben nek objekt, ki ga ljubiš...drugače to ni ljubezen

in če si ti hkrati subjekt (ki ljubiš) in objekt (ki ga ljubiš) pomoje to ni ljubezen ampak poželjenje, saj v bistvu "ljubiš" samega sebe


Samega sebe lahko polno ljubiš le, če ta ljubezen ni zatočišče/beg  pred praznino lastne ekistence. Če se ljubiš  kot objekt, ki poseduje sposobnost občutenja te ljubezni, pol je tukaj zraven takoj čist enak  strah kot je  zraven strah, ki se pridruži ljubezni do objekta, ki je izven tebe (da ne boš napr. izgubu ljubljene osebe). Zato mora bit tisto, ki te napolnjuje z ljubeznijo, polonoma prazno. Zato mora bit najprej prazna/nesmislena/absurdna tvoja eksisteneca sama.    


Quote:
rezultati ljubezni (zadovoljstvo) pa so seveda odvisni od naše iskrenosti in ponižnosti


Ponižnost zame ni priznanje neke višje avtoritetite, ampak sposobnost sprejetja dejstva, da se vsak trenutek porajamo iz nič tako kot vse ostalo,  da te tega ni strah, saj  smo kljub temu uporni/svobodni kreatorji svoje sicer v naprej absurdne eksitence.
Back to top
 
 
IP Logged
 
mind
5
*****
Offline

Always remember Krishna
and never forget Him
!
Posts: 686
MB
Gender: male
Re: SMISEL ?....II.
Reply #17 - 06.10.2003 at 11:50:09
 
titud:
Quote:
Če je svobodna volja namenjena kreiranju ljubezni, pol ta mora ostat svobodna tud pol, ko je ljubezen že skreirala


saj ostane

ko/če človeško bitje doseže ljubezen z Bogom, ne izgubi svoje identitete

v osvobojenem stanju (nepoistovečanju z materijo) lahko zazna in okusi svojo pravo, čisto, izvorno identiteto, ki nima nikakršnih materialnih primesi

ampak point je, da ko imaš enkrat mercedeza, se valda ne boš odločil spet za yugota

če si (večno) zadovoljen in živiš v ljubezni brez kakršnegakoli trpljenja, ni več možnosti za napačno "odločitev"


titud:
Quote:
V ljubezen se zatekat, ker s svobodno voljo nisi sposoben soočit, je destruktivna kreativnost, je infantilno in morbidno početje in je točno tista hrbtna plat ljubezni, ki   zarad svoje privlačnosti 'bega od svobode' lovi  folk v ideloške,  religiozne, potrošniške in novodobne duhovne mreže.


zakaj pa se mi sploh zatekamo v ljubezen v vsakdanjem življenju ? je potemtakem naše vsakdanje početje (tukaj in zdaj) infantilno in morbidno in sami sebe lovimo v nekakšne mreže ?

takšno (naravno) početje, bi ti torej na sebi rad preprečil ?

titud:
Quote:
Družbena  pogojenost naše zavesti je v tem, da iz nje ne moremo uit, da  odrešenja izven te socialne mreže ni mogoče izvest.
 

ok, naša zavest nujno potrebuje (je pogojena) z odnosi in brez tega "odrešenje" ni mogoče

titud:
Quote:
Naša zavest se nam kaže prav skoz to družbeno pogojenost, nam je v njej šele vidna skoz kulturo (jezik, simbole) preko katere dojemamo samega sebe.


tudi tukaj praviš, da je naša zavest "vidna" šele v soočenju oziroma na podlagi odnosov (družba,kultura,jezik, simboli...) in da torej šele s pomočjo "drugih" lahko dojamemo samega sebe

titud:
Quote:
Kot taka se nam zavest kaže kot nekaj psihološko pogojenega, kar se sproti  kosntituria  tukaj pa zdaj, kar je vedno šele v svoji potenci, kar je in kar hrat (še)ni in kar je in ni hkrati. Taka percepcija ekistence je prazana in polna hkrat, ker tud če je napolnjena z ljubeznijo ni zato nč manj prazna.  Pred tako pojmovano  ekistenco se ne moreš v nč dokolončno trajnega/varnega zatečt, ne da bi si je hkrat odreku v svojem jedru, ki je prazno.  


pa ti ne bi hotel nekaj dokončno varnega,pa magari na račun odrekanja svojemu praznemu jedru ?

titud:
Quote:
Kratkotrajno/dolgoročno/večno zadovoljstvo je lahko doseženo le, če tukaj pa zdej živimo s polno zavestjo, brez odlogov, načrtov, žrtvovanj, strahov, obžalovanj in pričakovanj.


Quote:
To je po moje možno le ob zavedanju, da je jedro ekistence prazno



pa je sploh možno takšno zavedanje (stanje zavesti), če pa kot sam zgoraj praviš, je možno zavednaje lastne eksistence (identitete) le na podlagi družbe,kulture,jezika,simbolov..? torej naša zavest se lahko "prepozna" le v razmerju do objektov

titud:
Quote:
(evropska misel pojma praznine ne more dojet, opredelitev pojma praznine je največji doprinos indijske filizofije  v zakladnico človeške misli). Zahodnjake ta praznina plaši in jo povezujemo z nedejavnostjo/smrtjo/stanjem pred rojstvom, že stari grki so to praznino čist dobr opredelil skoz sizifovski nesmisu, aktivno delovanje v prazno, ki je kljub temu zarad  zavestnega/upornega vztrajnaja v praznem polno na en bivansko človeški način.


shinichi hisamatsu

polnost niča,satori :

Le jaz, ki ne pozna objektov, je jaz kot nikjeršnost, je povsem neodvisen. Je jaz, ki ni opredeljen od zunaj. A če sem to zdaj jaz, v katerem ni nič, pa bi še zmerom utegnil meniti, da obstaja zavest o tem, da ni nič. Toda dokler v meni obstaja zavest, ki ima za vsebino nič kot objekt, še dejansko nisem v stanju niča. Pravi nič sem jaz sam, to ni svet mojih objektov. V trenutku, ko nič postane objekt, je to že neko bivajoče in s tem nekaj, kar me ima ujetega. Če se niča kot ničesarnosti drži še samo najmanjša senca objektnosti, je to že nekaj. Le če dejansko in resnično nisem čisto nič, sem poplnoma nevezan in neomejen, prost in od ničesar več ujet. In zame tedaj ni nobene notranjosti ali zunanjosti več, ki bi lahko vplivali name, sem edinstveni"



je to to, o čemer ti govoriš ?


titud:
Quote:
Takemu uživštvu pa  tud bogovi zavidajo        


nekdo, ki je neomejen, ne bo nikoli zavidal nekomu, ki je omejen, bo pa do njega sočuten   Smiley


titud:
Quote:
Samega sebe lahko polno ljubiš le, če ta ljubezen ni zatočišče/beg  pred praznino lastne ekistence. Če se ljubiš  kot objekt, ki poseduje sposobnost občutenja te ljubezni, pol je tukaj zraven takoj čist enak  strah kot je  zraven strah, ki se pridruži ljubezni do objekta, ki je izven tebe (da ne boš napr. izgubu ljubljene osebe). Zato mora bit tisto, ki te napolnjuje z ljubeznijo, polonoma prazno. Zato mora bit najprej prazna/nesmislena/absurdna tvoja eksisteneca sama.


titud, pomoje če nimaš sposobnosti občutenja tud ljubezni ne more bit, zato ko praviš, da se ljubezen mora napolnjevat v "praznem", to ni ljubezen, saj v "praznem" kot sam praviš nimaš sposobnosti čutenja

strah, ki se pojavi takrat, ko gre za ljubezen do objekta, (npr. da jo/ga boš izgubil) pa je pri ljubezni z Njim povsem odveč

namreč ljubezen je obojestranska, in poteka med dvema neumrljivima, večnima dušama, ki imata enake interese

vse ostale "zemeljske" ljubezni so minljive in če se jih preveč oklepamo nas je upravičeno lahko strah te minljivosti
Smiley

sposobnost produciranja ljubezni med materialnimi telesi je mogoča le zaradi takšnih sposobnosti duše, ki poganja to telo

naša izvorna identiteta je torej aktivna, z ljubeznijo prežemajoča

ljubezen do sebe pa kot sem že povedal pomoje ni ljubezen


titud:
Quote:
Ponižnost zame ni priznanje neke višje avtoritetite, ampak sposobnost sprejetja dejstva, da se vsak trenutek porajamo iz nič tako kot vse ostalo,  da te tega ni strah, saj  smo kljub temu uporni/svobodni kreatorji svoje sicer v naprej absurdne eksitence.
 


to, da sprejmeš in te več ni strah svoje "absurdne existence" za mene ni ponižnost, ampak ponos

namreč, tud ponižnost more nujno vsebovat nek objekt, različen od tebe samega




LP







Back to top
 

Hari bol
 
IP Logged
 
joi
Guest




Re: SMISEL ?....II.
Reply #18 - 06.10.2003 at 11:57:55
 
Quote:
Ponižnost zame ni priznanje neke višje avtoritetite, ampak sposobnost sprejetja dejstva, da se vsak trenutek porajamo iz nič tako kot vse ostalo,  da te tega ni strah, saj  smo kljub temu uporni/svobodni kreatorji svoje sicer v naprej absurdne eksitence.


hm . . samo ce dolocimo naso eksistenco kot absurdno . . se mi zdi da lahko imamo velik problem (v primeru da ni absurdna)  Wink
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: SMISEL ?....II.
Reply #19 - 06.10.2003 at 16:04:30
 
mind wrote on 06.10.2003 at 11:50:09:
titud:

saj ostane

ko/če človeško bitje doseže ljubezen z Bogom, ne izgubi svoje identitete

v osvobojenem stanju (nepoistovečanju z materijo) lahko zazna in okusi svojo pravo, čisto, izvorno identiteto, ki nima nikakršnih materialnih primesi

ampak point je, da ko imaš enkrat mercedeza, se valda ne boš odločil spet za yugota

če si (večno) zadovoljen in živiš v ljubezni brez kakršnegakoli trpljenja, ni več možnosti za napačno "odločitev"


Ne vem, možno, ampak v to je treba najprej verjet. Valjda da ne more bit odločitu napačna, če se ne sprašuješ več o tem, ali je napačna. Samo za to rabiš vero, vera pa najde smisu/oporo v transcedentnem in od tam nazaj vpliva nazaj na izkustvo. Filozofija absurda nima v seb nč transcedentega, je odostnost vsake vere z zlo podobnim učinkom kot ga ima vska vera, saj  se tem ko ne iščeš smilselonsti/opore lastne eksitence v bistvu znajdeš ekstencialno v isti (nematerilani) praznini, kot če jo opiraš na transcedentni smisel. Drgač povedan: če (ne) verjameš v nč je to v bistvu hrbtna plat tega kot če bi verjel v vse. Namest da bi se v-mislu, vse od-misliš.  


Quote:
zakaj pa se mi sploh zatekamo v ljubezen v vsakdanjem življenju ? je potemtakem naše vsakdanje početje (tukaj in zdaj) infantilno in morbidno in sami sebe lovimo v nekakšne mreže ?

takšno (naravno) početje, bi ti torej na sebi rad preprečil ?

ok, naša zavest nujno potrebuje (je pogojena) z odnosi in brez tega "odrešenje" ni mogoče

tudi tukaj praviš, da je naša zavest "vidna" šele v soočenju oziroma na podlagi odnosov (družba,kultura,jezik, simboli...) in da torej šele s pomočjo "drugih" lahko dojamemo samega sebe


Nč ne želim preprečit, skoz to je treba it, se  je treba nučit sprejet, da pol ne padaš več na vsak mamac in te ljubezen  ne mreži več in ti ne mrežiš več  drugih ampak samo si z drugimi v seb in sabo v drugih na en do kraja  subtilen način, po katermu ni nobena stvar bolj važna od druge in se vse sinhronizira z vsem brez vnaprejšnjih izločanj in prioritet po hierhiji, ki naj bi jo določal nek vnaprejšnji smisu, pa če je še tko dobronameren. Ker kdo pa določa dobronamernost? Odrešilno je biti del tega valovanja in hkrat valovanje v celot, to psihosocialno  potrebo pa na veliko izkoriščajo religije in ter veilke in male idelogije, ki jo rešujejo parcialno, pa jo  ne znajo rešit globalno. Filozofija absurda je odgovor na neuspeh oz.  na katastrofalne posledice poskusov sinhronizacije  človeštva po nareku ene (najmočnejše/najplivnejše) ideje in je poskus sinhronizacije človeštva na odostnosti vsake ideje razen te, da je med sabo solidarna v nezmožnosti verjetja v kakršnokoli odrešilno idejo.      

Quote:
pa ti ne bi hotel nekaj dokončno varnega,pa magari na račun odrekanja svojemu praznemu jedru ?


Jest osebno se bom  počutim najbolj varnega takrat, ko me noben ne bo želu vzet pod zaščito.  To se bo zgodl šele takrat, ko v men ne bo ničesaar, kar bi si želu drugi prilastit, ko to že raztalno med vse brez ostanka in bom v tem smislu prazen  v jedru. To je po mojem edin možen  preboj iz stanja otroškosti, narcisodnoisti, egoizma, infantilnosti, morbinosti v eno odraščeno/ odgovorno humanost   8) Wink



Quote:
pa je sploh možno takšno zavedanje (stanje zavesti), če pa kot sam zgoraj praviš, je možno zavednaje lastne eksistence (identitete) le na podlagi družbe,kulture,jezika,simbolov..? torej naša zavest se lahko "prepozna" le v razmerju do objektov


Ti objekti so hkrat tud subjekti, ki se spreminajo z mojim vplivom nanje. Meje vzajemnosti so  bolj zabrisene bolj ko je neka kultura prežeta  z alkimijo ljubezni in bolj ko je tovrstno subtilna manj  je posamezniku teba iskat nek induvidalen smisu za zapodlago lastne eksitence oz. se mu zmišljevat ene smisle, da bi ubežal pred neznostnostjo pomisli na abusrdnost lastne eksitence.  



Quote:
polnost niča,satori :

Le jaz, ki ne pozna objektov, je jaz kot nikjeršnost, je povsem neodvisen. Je jaz, ki ni opredeljen od zunaj. A če sem to zdaj jaz, v katerem ni nič, pa bi še zmerom utegnil meniti, da obstaja zavest o tem, da ni nič. Toda dokler v meni obstaja zavest, ki ima za vsebino nič kot objekt, še dejansko nisem v stanju niča. Pravi nič sem jaz sam, to ni svet mojih objektov. V trenutku, ko nič postane objekt, je to že neko bivajoče in s tem nekaj, kar me ima ujetega. Če se niča kot ničesarnosti drži še samo najmanjša senca objektnosti, je to že nekaj. Le če dejansko in resnično nisem čisto nič, sem poplnoma nevezan in neomejen, prost in od ničesar več ujet. In zame tedaj ni nobene notranjosti ali zunanjosti več, ki bi lahko vplivali name, sem edinstveni"je to to, o čemer ti govoriš ?


Jest pa ti te filozofije ne bova nikol moga vzet čist za svojo, razen če nama kdo čist ne spere možganov. Finta praznine je v hkratnem zvedanju te praznine, ne pa v praznoglavosti, ki je le pripravljanje  terena za nekritično filanje z vsakovrstno otročjo in morbidno ezoterično kramo.      


Quote:
nekdo, ki je neomejen, ne bo nikoli zavidal nekomu, ki je omejen, bo pa do njega sočuten   Smiley

titud, pomoje če nimaš sposobnosti občutenja tud ljubezni ne more bit, zato ko praviš, da se ljubezen mora napolnjevat v "praznem", to ni ljubezen, saj v "praznem" kot sam praviš nimaš sposobnosti čutenja

strah, ki se pojavi takrat, ko gre za ljubezen do objekta, (npr. da jo/ga boš izgubil) pa je pri ljubezni z Njim povsem odveč

namreč ljubezen je obojestranska, in poteka med dvema neumrljivima, večnima dušama, ki imata enake interese

vse ostale "zemeljske" ljubezni so minljive in če se jih preveč oklepamo nas je upravičeno lahko strah te minljivosti
Smiley

sposobnost produciranja ljubezni med materialnimi telesi je mogoča le zaradi takšnih sposobnosti duše, ki poganja to telo

naša izvorna identiteta je torej aktivna, z ljubeznijo prežemajoča

ljubezen do sebe pa kot sem že povedal pomoje ni ljubezen


Izjav o ljubezni, ki so izpeljane na trancedentnih izkušnjah, ne morem ne zanikat ne potrdit, ker so stvar vere, ki je nimam oz. njenih učinkov še nism izkusu.

Quote:
to, da sprejmeš in te več ni strah svoje "absurdne existence" za mene ni ponižnost, ampak ponos

namreč, tud ponižnost more nujno vsebovat nek objekt, različen od tebe samega


Ti drugi so tudi ponižni. To je odnos med ponižnimi, ki so s hkratnim  prizanjem absurdosti svoje ekistence združeni v upornem vztrajanju v tej  edini eksitenci, ki jim je na voljo.
Back to top
 
 
IP Logged
 
mind
5
*****
Offline

Always remember Krishna
and never forget Him
!
Posts: 686
MB
Gender: male
Re: SMISEL ?....II.
Reply #20 - 06.10.2003 at 16:41:36
 
titud, pomoje je tud za sprejetje sprejetje absurdnosti potrebna vera

in kot je joi napisla:
Quote:
hm . . samo ce dolocimo naso eksistenco kot absurdno . . se mi zdi da lahko imamo velik problem (v primeru da ni absurdna)  


in verjetno je večji problem, če verjameš v absurdnost ( v primeru da življenje ima smisel ) kot pa če verjameš v Boga (in Bog ne obstaja)

nevem, meni se zdi povsem logično, da stvarjenje, takšno kot je (sprogramirano tako, da se ujema do potankosti in je v večni harmoniji z samim sabo), ne more bit produkt takšnih "majhnih" (omejenih) delcev kot smo mi



LP



Back to top
 

Hari bol
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: SMISEL ?....II.
Reply #21 - 06.10.2003 at 21:33:43
 
mind wrote on 06.10.2003 at 16:41:36:
titud, pomoje je tud za sprejetje sprejetje absurdnosti potrebna vera

in verjetno je večji problem, če verjameš v absurdnost ( v primeru da življenje ima smisel ) kot pa če verjameš v Boga (in Bog ne obstaja)


V absurd človk ne more verjet, nesmisu je tisto, kar ob odsotnosti vsake vere človeku edino ostane. Tam je je čovk najbolj človk, ker v njem ni nč,  s čimer bi se presegu. In ko je najbolj človk, je lahko tud najbolj ranljiv pa human/sočuten do drugega enako ranljivga sočloveka. Človeškost tle ni nobena trascedentna kategorija, h kateri bi blo šele treba stremet, ampak kar je tisto temljenjo,  kar se kljub zanikanju ne da zanikat, če ne se zanika eksitenca, ki je borbi za svojo eksistenco zanikala že čist vse, kar bi jo utegnilo zanikat.  

Quote:
nevem, meni se zdi povsem logično, da stvarjenje, takšno kot je (sprogramirano tako, da se ujema do potankosti in je v večni harmoniji z samim sabo), ne more bit produkt takšnih "majhnih" (omejenih) delcev kot smo mi


Valjda je produkt posameznih eksistenc v svojem vzajemnem odonsu, samo da tega nihče ni sprogramiral ampak se vse medsebojno sproti sinhronizira tako, da noben ne more pogrutat smisla, če ne bi se takoj najdu kdo ki bi takoj prevzel vrhovno komando v skladu s svojim lastnim interesom.  

Back to top
 
 
IP Logged
 
mind
5
*****
Offline

Always remember Krishna
and never forget Him
!
Posts: 686
MB
Gender: male
Re: SMISEL ?....II.
Reply #22 - 06.10.2003 at 23:16:13
 
titud:
Quote:
V absurd človk ne more verjet, nesmisu je tisto, kar ob odsotnosti vsake vere človeku edino ostane.


torej govoriš o absurdu na podlagi izkustva ? si že izkusil odsotnost vsakršne vere v sebi ?  

in tud če si to izkusil, je možno takšno stanje ohranit za dlje časa, al se slej kot prej spet pojavijo želje, v takšni ali drugačni obliki ?

kaj nas sploh žene, da kotalimo skalo ?  nekaj ziher je zaradi česar ne odnehamo

če ne bi bilo vsaj tiste majhne želje po vztrajanju, bi pomoje odnehali

titud:
Quote:
Tam je je čovk najbolj človk, ker v njem ni nč,  s čimer bi se presegu.


zakaj pa se presega/mo ? da bi sami sebi zadajali trpljenje ? zakaj sploh zapolnjujemo praznino, če je naša izvorna človeška bit praznina ? nek razlog pomoje more obstajat


titud:
Quote:
In ko je najbolj človk, je lahko tud najbolj ranljiv pa human/sočuten do drugega enako ranljivga sočloveka.


človeska bit je po tvoje praznina, odsotnost vsakaršnih želja, poteb, pričakovanj...

kako je lahko človek sočuten do drugega človeka, če ne čuti ?

če si sočuten, moreš imet vzpostavljeno čutno razmerje z objektom tvojega sočutja

titud:
Quote:
Valjda je produkt posameznih eksistenc v svojem vzajemnem odonsu, samo da tega nihče ni sprogramiral ampak se vse medsebojno sproti sinhronizira tako, da noben ne more pogrutat smisla, če ne bi se takoj najdu kdo ki bi takoj prevzel vrhovno komando v skladu s svojim lastnim interesom.


življenje izvira iz življenja

jaz še vedno verjamem da smisel je, drugače ga noben ne bi iskal, in tudi v naših umih bi bili vselej sinhronizirani

ker nismo, je pomoje potrebno posikati vzroke

meni se kot najverjetnejši razlog za našo umsko nesinhroniziranost zdi odsotnost ljubezni  Smiley



LP






Back to top
 

Hari bol
 
IP Logged
 
ARS
5
*****
Offline

Preveč dobrega je lahko
... čudovito. (Mae West)

Posts: 2510
daleč od rodne barjanske grude
Gender: female
Re: SMISEL ?....II.
Reply #23 - 07.10.2003 at 01:03:44
 

Je smiselno smisel življenja iskati,
če se nesmiselno zdi vanj se podati?
Nesmiselno je smisel življenja iskati,
če smiselno se zdi vanj se podati.


Wink
ARS
Back to top
 

Knowing what's right doesn't mean much unless you do what's right. (neznan(a)
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: SMISEL ?....II.
Reply #24 - 07.10.2003 at 08:08:03
 
[quote author=mind link=1065012722/15#22 date=1065474973]titud:

Quote:
torej govoriš o absurdu na podlagi izkustva ? si že izkusil odsotnost vsakršne vere v sebi ?  

in tud če si to izkusil, je možno takšno stanje ohranit za dlje časa, al se slej kot prej spet pojavijo želje, v takšni ali drugačni obliki ?
kaj nas sploh žene, da kotalimo skalo ?  nekaj ziher je zaradi česar ne odnehamo

če ne bi bilo vsaj tiste majhne želje po vztrajanju, bi pomoje odnehali


zakaj pa se presega/mo ? da bi sami sebi zadajali trpljenje ? zakaj sploh zapolnjujemo praznino, če je naša izvorna človeška bit praznina ? nek razlog pomoje more obstajat

človeska bit je po tvoje praznina, odsotnost vsakaršnih želja, poteb, pričakovanj...

kako je lahko človek sočuten do drugega človeka, če ne čuti ?

če si sočuten, moreš imet vzpostavljeno čutno razmerje z objektom tvojega sočutja

življenje izvira iz življenja

jaz še vedno verjamem da smisel je, drugače ga noben ne bi iskal, in tudi v naših umih bi bili vselej sinhronizirani

ker nismo, je pomoje potrebno posikati vzroke

meni se kot najverjetnejši razlog za našo umsko nesinhroniziranost zdi odsotnost ljubezni  Smiley



V bistvu je to moja temeljna življenjska izkušnja. Humanistična izkušnja absurda je, da lastna  ekistenca ne more bit objekt, od katerga bi se lahko distanciral ali bi ga transcendiral, da bi  potem  v smiselnost lastnega obstoja verjel al pa ne.  Iz njega izhajaš ne da bi mu blo šele treba dajat kakšen smisel ali ga mu jemat in zato tud sam ne more bit osnova, ki bi čemerkoli podeljevala smisu al pa ga mu jemala, ker pol začne  sama sebe pogojevat s smisli, ki jih je sam podelil objektom. Tko se tud v  razmerje do drugega ne vzpostavlja  kot do nekoga, ki ti šele  osmisluje eksistenco, ampak kot do   nekoga, ki je v svoji obsojenosti  na lastno ekistenco enako samoten  kot si  ti sam in iz tega položaja položaja ga ne moreš odrešit tko kot tud on ne more tebe. Ljubeznesko razmerje je tako lahko le sočuten odnos dveh samotnih eksistenc v skupnem solidarnem uporu  do vsega, ki bi jima s svojo vabljivo 'smislenostjo' uničevalo  to njuno  elementarno človeško ekistencialno izkušnjo. Pa naj bodo to  infantilne oblike ljubezni v katere te posesivno skušajo omrežit ideologije, religije in žlahta in al pa materialne  kompenzacije negotvosti ekistnece kot so služba/kariera in obdajanje  z materialnimi dobrinami sploh.

Ne vem, jest  v svojem lajfu bolj humane, odgovorne, ozaveščene, odraščene/samostojne ekistencilane drže še nism najdu. Tud iz mojga angažiranja na tem forumu je po moje razvidn, da nism glih tolk ortodoksen vernik absurda, da bi ne probov še kam drugam pokukakt, ampak bolj kukam bolj se utrjejem v lastni 'veri'.  Al pa je glih v tem finta, da šele takrat, ko maš svojo eksistencialno pozicijo dobr fiksirano, si bolj dovzeten pa sprejemljiv do drž drugih, ker te itak ne morejo premaknt, tud če jim pustiš bliz. Ker iz moje pozicicije se me itak  dotakne le uporno vztrajnje njihovih samotnih eksitenc,  s katero skušam solidarizirat.
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: SMISEL ?....II.
Reply #25 - 07.10.2003 at 08:26:50
 
ARS wrote on 07.10.2003 at 01:03:44:

Je smiselno smisel življenja iskati,
če se nesmiselno zdi vanj se podati?
Nesmiselno je smisel življenja iskati,
če smiselno se zdi vanj se podati.


Wink


Bom to skušal po titudvsko interpretirat:

Življenje se  konzumira v naši lastni eksitenci, ki zato življenju samemu ne sme podeljevat nobenga smisla, da je ta ekistenca sploh lahko kolkr tolk znosna.      


Back to top
 
 
IP Logged
 
mind
5
*****
Offline

Always remember Krishna
and never forget Him
!
Posts: 686
MB
Gender: male
Re: SMISEL ?....II.
Reply #26 - 07.10.2003 at 11:35:36
 
titud, kaj pa naše omejene sposobnosti zaznave

ti tvojo teroijo ziher ne črpaš samo iz izkustva, ampak tudi od drugih, tako kot jaz

v bistvu lahko tud jaz rečem, da je Bog moja življenska izkušnja, ki bo šele kasneje nekje pri 40 postala temeljna  

jaz mam občutek, da bi se ti oklepal absurdnosti življenja tud če bi ostali "sotrpini" živeli v večnem zadovoljstvu, samo zaradi neizgube lastnega praznega jedra

se mi zdi, da če bi tvoji "sotrpini" tud izkustveno doživljali zadovoljstvo na podlagi sledenja nekemu smislu, bi ti še vedno zmajeval z glavo

ok, res da je težko "zamajat" tvojo eksistencionalno teorijo, jaz samo upam, da je nebo kdaj zamajala kakšna višja sila na kakšen manj "zadovoljstven" način, in ti na tak način pokazala, da je v absurdu nemogoče živet....

dokler ti vse ali vsaj večina stvari v lifu spila tako kot treba, je seveda lahko govorit o "sprejemanju absurda" oziroma "eksistenčnega trpljenja"....jaz ti iskreno želim da bi ti to uspevalo tudi vnaprej



LP


Back to top
 

Hari bol
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: SMISEL ?....II.
Reply #27 - 07.10.2003 at 12:05:56
 
mind wrote on 07.10.2003 at 11:35:36:
titud, kaj pa naše omejene sposobnosti zaznave

ti tvojo teroijo ziher ne črpaš samo iz izkustva, ampak tudi od drugih, tako kot jaz

v bistvu lahko tud jaz rečem, da je Bog moja življenska izkušnja, ki bo šele kasneje nekje pri 40 postala temeljna  

jaz mam občutek, da bi se ti oklepal absurdnosti življenja tud če bi ostali "sotrpini" živeli v večnem zadovoljstvu, samo zaradi neizgube lastnega praznega jedra

se mi zdi, da če bi tvoji "sotrpini" tud izkustveno doživljali zadovoljstvo na podlagi sledenja nekemu smislu, bi ti še vedno zmajeval z glavo

ok, res da je težko "zamajat" tvojo eksistencionalno teorijo, jaz samo upam, da je nebo kdaj zamajala kakšna višja sila na kakšen manj "zadovoljstven" način, in ti na tak način pokazala, da je v absurdu nemogoče živet....

dokler ti vse ali vsaj večina stvari v lifu spila tako kot treba, je seveda lahko govorit o "sprejemanju absurda" oziroma "eksistenčnega trpljenja"....jaz ti iskreno želim da bi ti to uspevalo tudi vnaprej



Mene konc konc ne briga, kakšen odnos ma kdo do svoje ekistence, saj jest ga bom itak zmeraj jemal, kot da ma takega kot ga mam jest in na tak način skušov z njim solidalzirat. Tko kot ma vernik do drugega odnos skoz svojga boga ki je v jedru njegove eksitence in ga v bistvu ne briga, kakšnega mam jest, saj bo z mano vzpostvljal odnos kot ga mu njegov bog narekuje. Tle ni nč boljš al pa slabš, važno je samo, da je iskren. Isken pa je lahko samo, če samga sebe ne farbaš. Jest sem najdu en sistem, kako samga sebe v želji po zmanjšanju trpljenja čim manj farbat in kako se upirat temu, da bi te tvoje  potrebe fnafarbal  drugi. Tud če ne verjamem v možnost odrešitve ima iskreno sprejetje te nezmožnosti enako zame enako  odrešilno funkcijo kot za koga drugega verjetje v možnost odrešitve. Ker bistvo  odrešitve je v sprejetju tistga, kar ne moreš spremenit, in od tega smo vsi enak daleč al pa bliz ne glede na izhodišče, iz katerga štartamo.
Back to top
 
 
IP Logged
 
mind
5
*****
Offline

Always remember Krishna
and never forget Him
!
Posts: 686
MB
Gender: male
Re: SMISEL ?....II.
Reply #28 - 07.10.2003 at 12:39:00
 
ja se strinjam, da vidimo,jemljemo drugega na podlagi lastnih prepričanj ne njegovih

Quote:
Tud če ne verjamem v možnost odrešitve ima iskreno sprejetje te nezmožnosti enako zame enako  odrešilno funkcijo kot za koga drugega verjetje v možnost odrešitve. Ker bistvo  odrešitve je v sprejetju tistga, kar ne moreš spremenit, in od tega smo vsi enak daleč al pa bliz ne glede na izhodišče, iz katerga štartamo.


ja, tud sprejetje nezmožnosti odrešitve, je na nek način lahko odrešitev

jaz pač izhajam iz moje/naše nepopolnosti in omejenih instrumentov zaznave in zato poslušam nasvete tistih, ki so svojemu bistvu že prišli "do dna", ne izhajam iz tega, da če jaz ne zmorem, da to sploh ni mogoče

če bi se celo življenje naslanjal samo na lastna izkustva, in neuposteval uporabne nasvete izkušenejših bi verjetno že pristal pod zemljo  Embarrassed Undecided
 
drugač pa, ko praviš, da ima tvoja "odrešitev" enako odrešilno funkcijo kot za nekoga drugega verjetje v odrešitev, kako to veš ?  kako veš, kakšno odrešitev ti prinaša vera v odrešitev če ne živiš v/po tej veri ?

si 100% da je odrešitev oziroma eksistencionalna svoboda možna samo v sprejetju absurdnosti življenja ?  

moje mnenje pač še vedno ostaja, da je dokončna odrešitev mogoča in sicer na podlagi ljubezni

na podlagi ljubezni z našim Izvorom  Smiley


LP



Back to top
 

Hari bol
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: SMISEL ?....II.
Reply #29 - 07.10.2003 at 21:23:13
 
mind wrote on 07.10.2003 at 12:39:00:
ja se strinjam, da vidimo,jemljemo drugega na podlagi lastnih prepričanj ne njegovih


ja, tud sprejetje nezmožnosti odrešitve, je na nek način lahko odrešitev

jaz pač izhajam iz moje/naše nepopolnosti in omejenih instrumentov zaznave in zato poslušam nasvete tistih, ki so svojemu bistvu že prišli "do dna", ne izhajam iz tega, da če jaz ne zmorem, da to sploh ni mogoče

če bi se celo življenje naslanjal samo na lastna izkustva, in neuposteval uporabne nasvete izkušenejših bi verjetno že pristal pod zemljo  Embarrassed Undecided


Tud tud ekistencialistični absurda je le  filozofsko-litererna predelava po moje čist avtentičnega občutenja sveta nekih senzibilnjših predstavniko genercij, ki so men pač bliz. Al pa so znal svoja občutja tko prezentirat, da sem so mi sedla in so mi bla nekašen orientir pri mojem delovanju oz. umeščanju moje ekistence v ta svet. Tle smo po moje vsi na istem, ne glede na to, s kom delimo svoja izkustva.  
 
Quote:
drugač pa, ko praviš, da ima tvoja "odrešitev" enako odrešilno funkcijo kot za nekoga drugega verjetje v odrešitev, kako to veš ?  kako veš, kakšno odrešitev ti prinaša vera v odrešitev če ne živiš v/po tej veri ?

si 100% da je odrešitev oziroma eksistencionalna svoboda možna samo v sprejetju absurdnosti življenja ?  


Kako vem? Jest nsim v življenju srečal še nobenga odrešenga človeka. Ga ni niti na genercaiijo, iz tistih, ki jim rata, pa itak nardimo legende, tko da se skoznje avtetičnost njihove izkušnje skor čist izgubi.  Eksistirajo samo kot literarne fikcije, v bistvu imamjo name   sugestivnost  enako ali manjšo od camusovih  literanih junakov.


Quote:
moje mnenje pač še vedno ostaja, da je dokončna odrešitev mogoča in sicer na podlagi ljubezni

na podlagi ljubezni z našim Izvorom


To mnenje  gojim skupaj s tabo, samo da tako mnenje kakšne posebn velike odrešilne potence pač nima ne zate ne zame .
Back to top
 
 
IP Logged
 
Pages: 1 2 3 4