Welcome, Guest. Please Login or Register
Forum Svet pogovorov gape.org
Sončeve pozitivke
pilcom.si
 
  HomeHelpSearchMembersLoginRegister  
 
Page Index Toggle Pages: 1
(Read 3809 times)
gape
YaBB Administrator
p
*****
Offline

I love YaBB!
Posts: 13465
The Land of YaBB
MEDITACIJA: UMETNOST EKSTAZE
27.10.2002 at 15:40:40
 

OSHO


MEDITACIJA: UMETNOST EKSTAZE




http://www.gape.org/gapes/prispevki/files/osho-meditacija-umetnost-ekstaze.htm


Čakre so, vendar je njihovo število pri vsakem človeku drugačno. Nekdo jih ima morda sedem; nekdo devet; nekdo še več; nekdo manj. To je razlog, zakaj se je razvilo toliko različnih tradicij. Budisti govorijo o devetih čakrah, hindujci o sedmih, Tibetanci o štirih - in vsi imajo prav!

Čakre morate začutiti, ne pa vedeti »o« njih. Morate jih čutiti; pošljite tipalke vase. Šele tedaj, ko svoje čakre začutite - in svoj kundalini in njegov prehod - vam je to v pomoč.

Dejansko ,je znanje, kar zadeva notranji svet, izredno destruktivno. Čim več znanja si pridobite, toliko manj je možnosti, da začutite resnične, avtentične stvari.
Začnete si vsiljevati tisto, kar veste. Če vam nekdo reče: »Tule je čakra, tu je središče,« potem vizualizirate čakro na tistem mestu. Morda pa je tam sploh ni! Potem ustvarite imaginarne čakre. Lahko jih ustvarite. Um ima to sposobnost. Lahko ustvarite imaginarne čakre in potem se bo zaradi vaše domišljije začel tok, ki ne bo kundalini, temveč čisto navadna domišljija - popolna iluzija - sanjski pojav.

Svet ki je zunaj, je iluzoren, vendar pa ni tako iluzoren, kakor je lahko iluzoren svet, ki ga ustvarite v sebi.

Še nekaj: ni nujno iti skozi čakre. To ni nujno! Lahko greste kar mimo njih.
Prav tako ni nujno, da boste pred razsvetljenjem začutili kundalini. Pojav je precej drugačen od tistega, kar si morda zamišljate. Kundalinija ne čutite zato, ker se dviga. Kundalini čutite le, če nimate zadosti čistega prehoda. Če je prehod popolnoma čist, potem v njem teče energija, ne da bi jo sploh čutili.

Kadar je odpor, tedaj čutite kundalini.

Kri je obtok fizičnega telesa; kundalini je obtok eteričnega telesa.

V resnici ni toplota v stopalih nič drugega, kakor spolna energija, ki teče navzdol. Brž ko se vitalna energija, kundalini, usmeri navzgor, ji sledi spolna energija. Začne teči navzgor: stopala se ohladijo, glava se ogreje. Biološko je bolje, da so stopala toplejša od glave, toda duhovno je bolj zdravo, da so stopala hladnejša, kajti to je znamenje, da energija teče navzgor.

Naravni biološki tok teče navzdol; duhovni tok teče navzgor. In celoten organizem je prirejen za tok navzdol.

Ukvarjajte se torej z meditacijo in ne s kundalinijem.

Potreben je živ učitelj, ne mrtva knjiga.

ni znanja brez guruja

Znanje, ki ga prenaša učitelj, se je vselej prenašalo naskrivaj, zasebno, od učitelja na učenca. Zakaj ta skrivnostnost? Skrivnostnost je edini način za prenos znanja. Učencu ukažejo, da o tem nikomur ne sme govoriti. Um hoče govoriti. Če nekaj veste, potem je to zelo težko obdržati zase: to je ena najtežjih reči. A učitelji so vselej delali tako, to je bil njihov način. Dajo vam nekaj pod pogojem, da o tem ne govorite. Zakaj? Zakaj ta skrivnostnost?
Marsikdo bo rekel, da resnica ne potrebuje nobenega skrivanja; ne potrebuje nikakršne zasebnosti. To je nesmisel. Resnica potrebuje več zasebnosti kakor neresnica, kajti, če jo prejme kdorkoli, lahko postane usodna; lahko postane nevarna. Dana je bila določenemu posamezniku. Namenjena je njemu in nikomur drugemu. Ne sme je dati nikomur, dokler sam ni prišel do točke, kjer izgubi svojo individualnost. To je treba razumeti.
Guru je oseba, čigar individualnosti ni več. Le tedaj lahko pogleda globoko v vašo individualnost. Če je on sam posameznik, potem vas lahko razlaga, vendar vas ne more nikdar spoznati. Na primer, če sem jaz tu in nekaj govorim o vas, potem o vas govorim jaz. Ne govorim o vas; govorim bolj o sebi. Ne morem vam pomagati, zato ker vas v resnici sploh ne poznam. V kolikor vas poznam, vas poznam po ovinkih, s poznavanjem sebe.
To, da sem jaz tukaj, mora izginiti. Jaz moram biti samo odsotnost. Šele tedaj grem lahko globoko v vas, brez kakršnegakoli interpretiranja. Šele tedaj vas lahko spoznam, kakršni ste, ne kakršni se zdite meni. In le tedaj lahko pomagam. Zato skrivnostnost.
Zato ni dobro govoriti o kundaliniju in čakrah. Samo meditacije se je treba učiti, ji prisluhniti in jo razumeti. Tedaj se bo vse drugo zgodilo samo po sebi.
Back to top
« Last Edit: 27.10.2002 at 18:14:34 by gape »  

Lahko pa da se tudi motim ...

The Administrator of this yabb and domain.
WWW WWW  
IP Logged
 
gape
YaBB Administrator
p
*****
Offline

I love YaBB!
Posts: 13465
The Land of YaBB
Re: MEDITACIJA: UMETNOST EKSTAZE
Reply #1 - 27.10.2002 at 15:41:05
 

Ko življenjska sila steče skozi kundalini, začno čakre vibrirati in se razcvetevati. Tisti hip, ko pride energija do njih, oživijo.

Čakre so središča, dokler vanje ne pride življenjska sila. Brž ko k njim priteče življenjska sila, postanejo čakre. Tedaj niso več središča: so vrteča se kolesa.

Kundalini je prehod, skozi katerega se giblje življenjska sila. Življenjska sila se nahaja v spolnem središču, shranjena je v spolnem središču, muladhari. Uporabljamo jo lahko kakor spolno energijo. Tedaj generira določeno vrsto življenja, biološko življenje. Tedaj prav tako ustvari gibanje; tudi tedaj ustvarja več energije. Toda to je biološka energija. Če se ista energija usmeri navzgor, se odpre prehod kundalini.
Spolno središče, muladhara se odpre najprej. Odpre se lahko za biološko generiranje ali pa za duhovno generiranje. Muladhara ima dvoje odprtin, spodnjo in zgornjo.

Drugo telo je najbližje fizičnemu telesu in obstajajo ustrezne točke v fizičnem telesu, zato je to lažje.
Če delate s tretjim telesom, so ustrezne točke v drugem telesu, če delate s četrtim, so ustrezne točke v tretjem. Tedaj se to sploh ne dotika vašega fizičnega telesa. V fizičnem telesu ne čutite prav ničesar. Toda pri kundaliniju lahko vsak korak natančno čutite in veste, kje ste. Tedaj imate več zaupanja. Pri drugih metodah se,je treba naučiti tehnik, ki vam pomagajo čutiti ustrezajoče točke v drugem ali tretjem telesu, to pa spet zahteva svoj čas.

Druge metode zanikajo kundalini, toda njihovo zanikanje ni pravilno. Zanikajo ga zato, ker se ne ukvarjajo z njim.
Kundalini ima svojo lastno metodologijo.

vseh sedmero teles se prepleta med sabo; so medsebojno povezana. Če delate z astralnim telesom, tretjim telesom, potem se lahko aktivira drugo telo. Lahko prejme iskro od tretjega.
Nasprotno pa ni možno. Če delate z drugim telesom, se tretje telo ne bo vžgalo, kajti drugo je nižje od tretjega. Toda če delate s tretjim, potem ustvarite energijo, ki lahko pride v drugo brez kakršnegakoli truda z vaše strani. Energija teče navzdol. Vaše drugo telo je nižje od tretjega, zato energija, ustvarjena v tretjem, včasih steče vanj.

Torej, če se ukvarjate s kakršnokoli metodo, potem se z njo ukvarjajte totalno. Nikar se ne zapletajte v drugo metodo, niti ne razmišljajte o katerikoli drugi metodi, kajti tedaj nastane zmešnjava. Prehod kundalinija pa je tako subtilen in neznan, da je vsaka zmeda škodljiva.

Prana pripada eteričnemu telesu. Pljuča dihajo, toda to delajo za eterično telo. Fizično telo, prvo telo, deluje za eterično telo, drugo telo. Na enak način deluje eterično telo za astralno telo, za tretje telo, in astralno telo deluje za mentalno telo, četrto telo.

Fizično telo so vrata za drugo telo. Drugo telo je tako subtilno, da ne more imeti neposrednega stika z materialnim svetom, zato fizično telo pretvori vse materialno v vitalne oblike. Tedaj te postanejo hrana za drugo telo.
Vse, kar prejmete od čutil, se preoblikuje v vitalne oblike. Te potem postanejo hrana za drugo telo. Nato jih drugo telo preobrazi v še bolj subtilne oblike, ki potem postanejo hrana za tretje telo.

Vseh sedmero teles je povezanih s sedmo čakro, zato jo lahko dosežete od koderkoli.

Ne smete se ukvarjati z dvema prehodoma, z dvema metodama hkrati. Sicer boste ustvarili zmedo in notranja energija se bo usmerila v dva kanala. Vsaka metoda mora usmeriti celotno energijo v eno samo dimenzijo.



Človeški um ne more misliti v relativnih, čisto abstraktnih pojmih. Ne more. Resničnosti se ne da dojeti v pojmih čiste matematike: dojamemo jo lahko le s simboli.

Vemo, da besede »bog« ni, toda besedo moramo uporabljati. Ta beseda je simbol. Vemo, da je beseda »bog« simbol, pojem, in ni dejansko bog, toda še naprej jo moramo uporabljati in to je paradoks: ko veste, da nekaj ni dejstvo, a ko tudi veste, da ni izmišljeno, da je nujnost, in to dejanska nujnost, potem morate simbol preseči. Potem morate iti onstran simbola in spoznati tudi tisto onstran.

A um ne more dojeti ničesar onstranskega. In um je edini instrument, ki ga imate. Vsak pojem mora priti do vas skozi um. Zato boste začutili simbol; postal bo resničen. Drugi osebi pa bo neki drugi simbol postal tako resničen, kakor je vaš simbol postal resničen vam. Tedaj pride do spora. Vsaki osebi je avtentičen, resničen, njegov ali njen simbol, vsi pa smo obsedeni s konkretno resničnostjo. Resnično mora biti nam, sicer ni resnično.

Treba se je znebiti obsedenosti z objektivnim.

Back to top
 

Lahko pa da se tudi motim ...

The Administrator of this yabb and domain.
WWW WWW  
IP Logged
 
gape
YaBB Administrator
p
*****
Offline

I love YaBB!
Posts: 13465
The Land of YaBB
Re: MEDITACIJA: UMETNOST EKSTAZE
Reply #2 - 27.10.2002 at 15:41:36
 
Razsvetljenje: neskončen začetek

Meditacija je potovanje navznoter. Potovanje je neskončno, neskončno v smislu, da se vrata odpirajo in kar naprej odpirajo. . . Dokler vrata sama ne postanejo vesolje. Meditacija vzcveti in cveti, dokler razcvet sam ne postane vesolje. Potovanje je neskončno: začne se, a se nikdar ne konča.
V razsvetljenju ne obstajajo stopnje. Ko enkrat je, potem je.

Trenutek je popoln: trenutek odvrženja ega - trenutek odstranitve ega, trenutek brez ega - je popoln. Kar zadeva vas, je popoln. A kar zadeva morje, kar zadeva božansko, je to le začetek in konca ni.

Nevednost nima začetka, toda ima konec. Razsvetljenje ima začetek, toda nikdar se ne konča. In obe točki postaneta eno; obe sta eno. Začetek razsvetljenja in konec nevednosti je ena sama točka. Je ena sama točka, nevarna točka z dvema obličjema; eno lice gleda k brezzačetni nevednosti, drugo lice gleda k začetku brezkončnega razsvetljenja.

Tako dosežete razsvetljenje, a ga vendar nikdar ne dosežete. Pridete do njega, padete vanj, postanete eno z njim, toda še zmeraj obstaja širno neznano.

Tako dosežete razsvetljenje, a ga vendar nikdar ne dosežete. Pridete do njega, padete vanj, postanete eno z njim, toda še zmeraj obstaja širno neznano.

poznavanje razsvetljenja pomeni, da ste prišli do točke, kjer je skrivnost postala najvišja.

razsvetljenje ima dvoje konotacij. Prvič, umirajoči um - um, ki je na koncu, um ki bo umrl, um, ki je prišel do svojega vrhunca, um, ki je prišel do svojega konca - dojame razsvetljenje.

Ko um izgine, tedaj se dogodi resnično razsvetljenje.

Vse, kar se da povedati, ne more biti resnično. Tisto, kar se lahko pove, ni resnično in resnice se ne da povedati. Samo toliko se lahko pove in samo toliko je resnično.

To je kakor plamen, plamen v svetilki, ki bo vsak trenutek ugasnila. Tema se spušča: prihaja tema, kroži vse bliže in bliže. Plamen umira, prišel je do samega konca svojega obstoja. Tedaj pravi: »Zdaj je tema.« in ugasne. Tedaj je tema postala popolna in celovita. Toda zadnjo trditev umirajočega plamena je spoznal plamen: tema ni bila popolna, kajti plamen je še bil, svetloba je še bila. Temo je dojela svetloba.
Svetloba pa v resnici ne more dojeti teme. Svetloba lahko dojame samo svoje lastne omejitve, onstran tistega pa je tema. Tema je prihajala vse bliže in bliže, luč je umirala. Zmogla je še zadnjo trditev: »Umrla bom,« in nato je bila tema. Tema je prihajala in prihajala. Tedaj je luč izrekla svojo zadnjo trditev in ugasnila, tema je bila popolna. Trditev je bila resnična, toda ni bila Resnica.
To je razlika med resničnim in Resnico. Resnica ni trditev. Plamen je izginil in vlada tema. To, je Resnica. Zdaj to ni trditev: tema je. Trditev je bila resnična, ni bila neresnična. Bila je resnična: tema je prihajala, pritiskala, obkrožala. A kljub temu je trditev še zmeraj izrekla luč. In trditev, ki jo izreče luč o temi, je lahko največ resnična - ni pa Resnica.
Ko uma ni več, je Resnica spoznana: ko uma ni, Resnica je.
Back to top
 

Lahko pa da se tudi motim ...

The Administrator of this yabb and domain.
WWW WWW  
IP Logged
 
klimax
3
***
Offline

there is moment as you're
waking, when you become
aware of the real world
around you, but you're
still dreaming
Posts: 176

Gender: male
Re: MEDITACIJA: UMETNOST EKSTAZE
Reply #3 - 05.11.2002 at 16:23:43
 
sem prebral knjigo...
Ful huda.
Back to top
 
 
IP Logged
 
gape
YaBB Administrator
p
*****
Offline

I love YaBB!
Posts: 13465
The Land of YaBB
Re: MEDITACIJA: UMETNOST EKSTAZE
Reply #4 - 05.11.2002 at 22:55:01
 
no jest se še nisem čez prebil ... sm mal apdejtu povzetkič ...


pa še kle par njih prlimam

Negativnost je samo čiščenje: to je priprava zemljišča za novo rast. Negativnost je samo nekaj zunanjega - rast pa je notranja. Pozitivno je v središču, negativno pa je na obodu.
In v resnici ne more obstajati nič, kar bi bilo samo negativno ali samo pozitivno. To ni mogoče, kajti to sta dve polarnosti. Eksistenca obstaja vmes: to sta dva bregova, med katerima teče eksistenca. Ni reke z enim samim bregom in prav tako ni takšne eksistence. Če poudarek velja samo eni strani ali enemu bregu ali enemu polu, to postane lažno. A ko sprejmete celoto potem ni poudarka na ničemer. Preprosto sprejmete obe polarnosti in nato rastete v sebi. In uporabljate obe kot dialektiko znotraj katere se gibljete.

Če morate rasti v sebi, zakaj ne začeti znotraj?
Toda znotraj ne morete začeti, kajti takšni, kakršni ste, ste na obodu, na periferiji. Začeti morate s tiste točke, kjer ste; ne morete začeti od nekje, kjer niste.

Ne zanikam, da zunanji svet obstaja. Tega ni mogoče zanikati; obstaja. Toda vi živite v fantazijskem svetu, v sanjskem svetu okrog sebe in ta sanjski svet je postal vi. Obod je postal vaše središče in vi ste na središče popolnoma pozabili. Ko torej človek začne, mora zanikati ta sanjski svet, kajti to zanikanje je začetek.

Dve možnosti sta: zavestno spremeniti vedenje ali pa zavestno spremeniti svojo zavest. Vedenje ni nič drugega kakor izražena zavest, toda če začnete z vedenjem, boste morda nadaljevali s staro zavestjo. Katerokoli novo vedenje boste prilagodili stari zavesti in nato se vedenje spremeni na zunaj, v resnici pa se ne spremeni nič.

Če si torej prizadevate, da bi neposredno spremenili svoje vedenje, boste postajali vse manj in manj zavedni in vse bolj in bolj nezavedni .

Meditacija mora torej najprej podreti notranjo pregrado. In uničenje pregrade pomeni razširitev vaše zavesti.

Zlo ni nič drugega kot nezaveden um.

Napetost obstaja zato, ker živite z maskami: ste nasilni in morate biti nenasilni; ste jezni in morate biti prijazni; ste seksualni in morate biti neseksualni.

In če ste zadovoljni z nespremenljivim oblačilom, boste kmalu zadovoljni z nespremenljivim svetom. To je samo začetek. Čim bolj ste zadovoljni z nečim nespremenljivim, toliko bolj bo um sposoben, da se ustavi.

Kdor ni zadovoljen sam s sabo, ne more biti zadovoljen z nikomer drugim. In kdor ne ljubi samega sebe, kdor se skriva, tega ne more Ijubiti nihče drug.

Smrt je pomembnejša od življenja. Življenje je zgolj malenkostno, zgolj površinsko. Smrt je globlja. Skozi smrt zrastete v resnično življenje. . . a skozi življenje pridete le do smrti in nikamor drugam.

Človek, ki se bolj ukvarja s smrtjo kakor z življenjem, začenja hoditi skozi vrata zavestno. To je mišljeno z meditacijo: iti zavestno skozi vrata smrti. Umreti zavestno je meditacija. Vendar pa na smrt ne morete čakati. Vam tudi ni treba, saj je smrt vselej tu. Smrt so vrata, ki obstajajo v vas. To ni nekaj, kar se bo zgodilo v prihodnosti, to ni nekaj zunaj vas, kar morate doseči, je v vas, so vrata.

A to se dogaja. Človek, ki je bil v življenju razočaran, si začne želeti smrti. To spet postane želja. Ne želi si smrti, želi si nekaj drugačnega od svojega lastnega življenja. Zato oseba, ki je prepolna sle po življenju, lahko naredi samomor, toda ta samomor ni brezželjnost. V resnici je želenje nečesa drugega. To je zelo zanimiva točka, ena od skrajnih točk celotnega iskanja. Če se obrnete k nasprotni stvari, potem ste spet na kolesu, spet v začaranem krogu. In nikdar ne boste prišli iz njega. A to se dogaja ...

Če ste zmožni začutiti dejstvo želenja - da je želenje brezplodno, brez smisla - potem ne boste ustvarili drugega predmeta želja. Tedaj se želenje ustavi. Zavedite se ga in ustavilo se bo. Tedaj nastopi odsotnost in ta odsotnost je tišina, kajti ni nobenih želja več.










Back to top
 

Lahko pa da se tudi motim ...

The Administrator of this yabb and domain.
WWW WWW  
IP Logged
 
gape
YaBB Administrator
p
*****
Offline

I love YaBB!
Posts: 13465
The Land of YaBB
Re: MEDITACIJA: UMETNOST EKSTAZE
Reply #5 - 07.12.2002 at 14:06:09
 
spet sm se prekopu čez en konec knjige

povzetkiči:

V vsakem od sedmero teles, fizičnem, eteričnem, astralnem, mentalnem, duhovnem, kozmičnem in nirvaničnem je ustrezen proces pojav vstopa in izstopa. Kar zadeva mentalno telo, je pojav vstopajoče in izstopajoče misli pojav iste vrste kakor vdih in izdih. Vsak trenutek misli prihajajo v vaš um in odhajajo iz njega. . .

Vitalna energija obstaja v polarnostih. Nikoli ne obstaja na enem polju. Ne more! In kadarkoli se trudite to doseči, se trudite zaman.

Nobeno telo ne more obstajati brez tega procesa - vstopanja in izstopanja. Ne more; prav kakor fizično telo ne more obstajati brez vstopajočega in izstopajočega diha.

Eterično telo je vselej v konfliktu, kajti moralno izbiranje je iz njega naredilo pekel.

Človek, ki je spoznal polarnost, je spokojen, je v ravnovesju. Ve, da se tako mora zgoditi, zato niti ne poskuša ljubiti, kadar ni ljubeč, niti ne ustvarja sovraštva.
Je samo priča. Pravi: "To je tako kakor vdih in izdih."

Tretje telo je astralno telo. Enako kakor imamo pri eteričnem telesu "vplive", ima astralno telo "magnetične sile". Njegov dih je magnetizem.

Potem je še četrto telo, mentalno telo: vsrkavanje misli in iztiskovanje misli.

V petem telesu - kako to povedati? Atmosfera za peto telo je življenje, prav kakor so misel, dih, magnetična sila, ljubezen in sovraštvo atmosfere nižjih teles.

Smrt je na petem nivoju, v petem telesu.

V petem telesu, ko življenje in smrt prihajata k vam - ko življenje prihaja in odhaja - ne morete biti navezani na nikogar. Če ste navezani, če ne sprejmete polarnosti v njeni celovitosti, zbolite.

Do četrtega telesa to ni bilo tako težko, a dojeti smrt in jo sprejeti kot drugi vidik življenja, je najtežja možna stvar.

Pri šestem telesu postanejo stvari še težje, kajti šesto telo ni več življenje. Pri šestem telesu - kako naj povem? Po petem telesu "jaz" odpade, ego odpade. Ega ni več; postanete eno z Vsem. Zdaj tisto, kar prihaja in odhaja, ni več vaše, kajti ega ni več.

Šesto telo ni egocentrično; je kozmično. In v šestem telesu je znano vse o stvarjenju - vse, o čemer govorijo vse religije sveta. Ko nekdo govori o stvarjenju, govori o šestem telesu in o znanju, povezanim z njim. In ko govori o vesoljnem potopu, o koncu, govori o šestem telesu.

Celo v šestem telesu se navežemo: "Človeštvo ne sme umreti!" Toda vse, kar je rojeno, mora umreti, celo človeštvo mora umreti.

Ti trije tvorijo tritnurti, trojico Brahma, Višnu in Maheš ali Šiva.

V sedmem telesu postanejo stvari še težje. Buda je imenoval sedmo telo nirvana kaja, telo razsvetljenja, kajti resnica, absolutno, je v sedmem telesu. Sedmo telo je zadnje telo, tako da tam celo stvarjenja in uničevanja ni, temveč le bivanje in nebivanje.

V sedmem telesu sta dih bivanje in nebivanje - obstoj in neobstoj.

Pri sedmem telesu je treba izbrati bivanje ali nebivanje ali jezik zanikanja ali jezik pritrjevanja. In samo ti dve izbiri sta. Ena je Budova izbira, pravi: "Nič ne ostane," druga pa je Šankarjeva, ki pravi: "Vse ostane."

Zato je prana energija - kozmična energija - in prvikrat se z njo seznanimo v fizičnem telesu. Najprej se manifestira kot dih, nato pa se manifestira kot dih v drugih oblikah: vplivih, magnetizmu, mislih, življenju, stvarjenju, bivanju. Tako se nadaljuje in če se ga človek zave, potem ga vselej preseže in doseže tretjo točko. V trenutku ko dosežete tretjo točko, presežete tisto telo in vstopite v naslednje telo. Iz prvega vstopite v drugo telo in tako naprej.
Pri tem preseganju obstajajo telesa vse do sedmega telesa; po sedmem telesu pa je breztelesnost. Tedaj postanete čisti. Tedaj niste več razdeljeni; tedaj niste nič več polarnost. Tedaj je advaita, ne dvoje: tedaj je enost.


http://www.gape.org/gapes/prispevki/files/osho-meditacija-umetnost-ekstaze.htm#s...
Back to top
 

Lahko pa da se tudi motim ...

The Administrator of this yabb and domain.
WWW WWW  
IP Logged
 
lumpy
3
***
Offline

akobane
Posts: 136
vesolje
Gender: female
Re: MEDITACIJA: UMETNOST EKSTAZE
Reply #6 - 09.12.2002 at 07:05:11
 
Gape!

Iz srca hvala za ta povzetek. Kiss


akobané

lumpy
Back to top
 

Pot je ena - cest pa tisočero.
 
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1