ARS

Preveč dobrega je lahko
... čudovito. (Mae West)

daleč od rodne barjanske grude
Re: Straniščna školjka, sedalo in pokrov
Reply #60 - 23.06.2003 at 23:17:24

Grin  Pa še druga verzija:

Why Men Pee Standing Up

Seems God was just about done with creating the universe but he had two extra things left over in his bag so he decided to split them between Adam and Eve.

He told them that one of the things he had left was a thing that would allow the owner to pee while standing up. "It's a very handy thing," God told them, "and I was wondering if either one of you would like that."

Well, Adam jumped up and down and begged "Oh, give that to me! I'd love to be able to do that. It seems just the sort of thing a man should be able to do. Please. Please! Pleeease! Give it to me." On and on he went like an excited little boy.

So Eve just smiled and told God that if Adam really wanted it so badly, he should have it. So God gave Adam the thing that allowed him to pee while standing up and he was so excited. He whizzed on the bark of a tree and then went off to write his name in the sand, laughing with delight all the while.

God and Eve watched him for a moment and then God said to Eve, "Well, here's the other thing and I guess you can have it."

"What's it called?" Eve asked.

"Brains" God said.

Tongue
ARS

Knowing what's right doesn't mean much unless you do what's right. (neznan(a)

IP Logged

Igor P.
Global Moderator
p

Če ne mores živeti, kot
bi hotel, živi, kot zmoreš

Celje
Reply #61 - 26.06.2003 at 12:35:19

Grin Grin

In zakaj potem Eva uporablja možgane?

Ko Adam polula školjko in gre nazaj pred TV, možgani mu itak ne delujejo, Eva uporabi svoje možgane, brž krpo v roke in bris, bris, brisanje. Ker Eva ima možgane in ve da je pomembno, da je školjka očiščena. Da se ne razvijajo bakterije. Eva je uporabila svoje možgane.

Adam medtem, seveda brez možgan naprej gleda TV in z kotičkom očesa pogleda, ali je Eva odšla očistit školjko. Ke toliko pa le ima možganov, da ve, da bo Eva to vsekakor storila.

Grin Grin Grin

LP Harry

Če bi tisti, ki me obrekujejo, natančno vedeli, kaj si o njih mislim, bi me še mnogo bolj obrekovali.

IP Logged

ARS

Preveč dobrega je lahko
... čudovito. (Mae West)

daleč od rodne barjanske grude
Reply #62 - 26.06.2003 at 15:08:17

Quote:
Ker toliko pa le ima možganov, da ve, da bo Eva to vsekakor storila.  Grin Grin Grin

Grin

O, ja, bo to storila - dokler bo zapovrstne orgazme pri njem oz. zaradi njega dobila!

Grin
ARS

Knowing what's right doesn't mean much unless you do what's right. (neznan(a)

IP Logged

Igor P.
Global Moderator
p

Če ne mores živeti, kot
bi hotel, živi, kot zmoreš

Celje
Reply #63 - 27.06.2003 at 01:10:31

Grin A imajo ženske možgane v Klitorisu? Grin Tongue

LP Iga Tongue

Če bi tisti, ki me obrekujejo, natančno vedeli, kaj si o njih mislim, bi me še mnogo bolj obrekovali.

IP Logged

MERI

Reply #64 - 11.09.2003 at 14:31:31

OK... OK.... OK.... bo treba mal domače kopalnce in stranišča preoblikvat in montirat tut PISOARJE. ... pa bo spet sožitje med spoloma.....

IP Logged

Jakob_Ostrjan

Samo srce
Kranj
Reply #65 - 11.09.2003 at 14:41:59

Za nasvet o strpni uporabi stranišč bi se bilo najbolj pametno obrnit na amazonske domorodce. Oni teh problemov zagotovo nimajo...

PA BOHLONEJ, K' STE TOLE BRAL...

IP Logged

Pages: 1 ... 3 4 5