Alojz in Sandib
|
Čas-naše dojemanje časa skozi zgodovino
Recimo Aristotel je dejal : tisto,ki podeljuje gibanje(kineses) je negibljivo (akineton) Torej negibna osrednja ničelna točka okoli katere se odvija gibanje. To je v resnici do sedaj najbolj pravilen pogled na čas!!Ki ga še nismo utegnili dojeti niti logično pojasniti. V kasnejši svoji razlagi bom to obrazložil. Stari Grki so delili čas na (kairos)-božji –sveti čas,ki omogoča uresničitev mitov in legend in na (kronos) kronološko merjen -linearni čas. Tudi to dojemanje časa se da s stališča metafizike pojasniti in razumeti. b]Budist[/b]i trdijo,da je čas iluzija! Če tu naredimo vzporednico med objektivnim (kavzalnim) brez vzročnim časom in subjektivnim časom -je naš subjektivni čas res lahko razumljen kot iluzija. Tudi Newtonovo dojemanje absolutnega časa,kjer j masa merilo gibanja se da razumeti. Krščansko dojemanje časa je povzeto po grškem(kronosu) in je linearno dojemanje časa od t.i.stvarjenja sveta naprej. Po Einsteinu in teoriji relativnosti (kar naj bi potrjevali poskusi z mioni) Mioni je par osnovnih delcev negativnega in pozitivnega naboja,ki spadajo v skupini leptonov z 207X večjo maso od elektronov. Sedaj mi naj nekdo razloži dejstvo,da je t.i. osnovni ''božji delec'' samo eden,ki navzven izraža enotno me vrednost,s polarnima +- nabojema,kar mu je znotraj matične večje gravitacijske konfiguracije omogoča,da sočasno izraža preko svojih polarnih vezi +- tako akumulirano Ame kot realizirano Rme vrednost,kot (((antidelec in delec ))))sočasno v svojih polarnih šibkih- močnih +-vezeh naprej nazaj,kar omogoča vsaki Xmept* in vsej vseobsežni vesoljni matični Xmept* konfiguraciji nemoteno izmenično sočasno zlivanje rotacijo Amept*+ Rmept* vseh njenih vrednosti med seboj preko osrednje (T.O. sedaj) ničelne točke opazovane Xmept*konfiguracije. Einsteinova trditev in poskusi z mioni naj bi pokazali na obstoj štiri razsežnostnega časa ne pa tri razsežnostnega prostora ,ki se giblje po časovni osi ,kjer upoštevana je odvisnost od hitrosti in smeri gibanja opazovalca. Einstein ni opisal nič drugega kot subjektivno razumevanje časa,ker se je postavil v vlogo opazovalca,v kateri ne more izstopiti iz objektivnega časa prostora T.O.sedaj,ker je sam ujet v to točko in gravitacijsko vezan na njo. Torej gre pri Einsteinu za subjektivni ne pa za objektivni čas , ki se vedno izraža v ničelni točki sedaj.Tu je bil Aristotel že potrjeno genij Einstein pa zgolj osebek,ki je razumel svet subjektivno in ne na objektivni ravni,kar je Aristotel še 'metafizično' zmogel. Ravno tako moja gornja razlaga osnovnega delca ruši njegovo E=mc'2 in razgalja Cern- avanturo fizike za brezzvezno početje. Že samo znanstveno početje iztrgati nek x delec kvant iz matične Xmept* gravitacijske konfiguracije avtomatično pretrga nemoteno izmenično EM valovanje,zlivanje,rotacijo delca in celotne matične konfiguracije,ker morata oba na novo izpostavljati matično konfiguracijo močnih šibkih vezi,ki bi zopet omogočile preko T.o. osrednje ničelne točke sočasno EM izmenično zlivanje-rotacijo njunih notranjih Ame+ Rme vrednosti. Objektivni čas in njegova edina dimenzija je osrednja ničelna točka sedaj v vsaki in vsej vesoljni matični konfiguraciji. To je negibna osrednja ničelna točka T.O. okoli katere se odvija znotraj vsake Xmept* konfiguracije (pojava) krožno izmenično valovanje rotacija realiziranega R (preteklega)in akumuliranega A prihodnjega časa-prostora. Tu se vidi kakšen genij je bil Aristotel.
|