Welcome, Guest. Please Login or Register
Forum Svet pogovorov gape.org
Sončeve pozitivke
pilcom.si
 
  HomeHelpSearchMembersLoginRegister  
 
Pages: 1 ... 6 7 8 
(Read 33254 times)
Gru Gru
5
p
*****
Offline


Posts: 2402

Re: ,Open sourcar
Reply #105 - 26.03.2004 at 08:52:15
 
Quote:
...ampak, to je njihov way.  Smiley

Vsakemu njegovo..
Eni tak - drugi tak.

Eni skoz zlato drugi skoz blato...


Nism bral druzga razen DaBi-ja, tole zgoraj.

Ja men se tud včasih zdi, da še do blata nism prlezu,,, sam beton pred menoj, za mano, okrog mene..... Grin Grin Grin Grin


Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Open sourcar
Reply #106 - 26.03.2004 at 09:39:59
 
Jst, v tem topiku se ne sprašujemo tolk o  pravilnosti/ nepravilnosti, pač pa o  legitimnosti/nelegitimnosti opcij, s katerimi  želimo  posamezniki in skupine na tem forumu drug druega in s tem samega izvlečt iz blata nezavedanja ali prevrtat betonske blokade na poti svoje  osebnostne rasti, ozaveščanja  ali clo razsvetljenja. V tem smislu se tud iz 'napačnih' opcij lahko marsikaj naučimo, če ' izumimo' seveda način, da se polno izrazijo ne da bi zato imele  status edino zveličavnavne/univerzalne  resnice, tud če so same utemljene na njej in v tem prepričanju (vsaj zate in zame) univerzalno gledano  zmotne.      
Back to top
 
 
IP Logged
 
t
5
p
*****
Offline

Ride si sapis!
Posts: 5103
Kozmos
Gender: male
Re: ,Open sourcar
Reply #107 - 26.03.2004 at 11:32:44
 
Quote:
...ampak, to je njihov way.  Smiley

Vsakemu njegovo..
Eni tak - drugi tak.

Eni skoz zlato drugi skoz blato...



to je njihov amway


vsakemu svoje


enim najboljše merce, drugim najboljšo zobno pasto



uživajte!
Back to top
 

Nič na svetu nikogar ne čaka. Nič ni dokončano, in vendar nič ne ostane nerazrešeno.
WWW WWW  
IP Logged
 
Jst
Guest




Re: Open sourcar
Reply #108 - 26.03.2004 at 17:34:46
 
Titud,

Ja, pravijo, da se clovestvo iz trpljenja najvec nauci. A je zato vojna , iz tega stalisca odlicen in zelo strog profesor, legitimna opcija?

Verjetno odvisno od tega, na kateri strani se znajdes.

Edina stvar v kateri so si vse tradicije, ucenja in kaj jest
vem kaksne duhovne variante edine je, da se bo na koncu vse koncalo na svojem zacetku. To je pri Bogu.

Iz tega stalisca je v duhovnosti vse legitimno. Edini problem je, da se pri tem pozablja, da niso za vse ljudi iste stvari enako dobro. To potem povzroca trpljenje. In ze smo pri vojni.

Ja, tisti izum, pa vsaj ce mene vprasas, tebi ne bi smel predstavljati prehudega problema. Ce lahko sklepam po splosni strpnosti in potrpezljivosti tvojih postov. Znajo bit te vrline zadostni pogoj.


Lp
Jst - general/major
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Open sourcar
Reply #109 - 29.03.2004 at 09:53:14
 
a_hero wrote on 26.03.2004 at 17:34:46:
Titud,

Ja, pravijo, da se clovestvo iz trpljenja najvec nauci. A je zato vojna , iz tega stalisca odlicen in zelo strog profesor, legitimna opcija?

Verjetno odvisno od tega, na kateri strani se znajdes.

Edina stvar v kateri so si vse tradicije, ucenja in kaj jest
vem kaksne duhovne variante edine je, da se bo na koncu vse koncalo na svojem zacetku. To je pri Bogu.

Iz tega stalisca je v duhovnosti vse legitimno. Edini problem je, da se pri tem pozablja, da niso za vse ljudi iste stvari enako dobro. To potem povzroca trpljenje. In ze smo pri vojni.


To, da ni vse za vsakogar, še ne pomen, da je neligitimno. Tam, kjer uspeva, nima tega noben pravice spreminjat al pa ukinjat, pa naj gre za religijo,  vrednostni sistem al pa politično ekonomsko ureditev. Vojn ne povzroča nobena duhovna tradicija sama po seb,  amapk njena nezmožnost, da bi skoz njene simbole, obrede in vrednote posameznik našu odgovore na nehotne spremembe, ki ji s svojim delovanjem vsak sam vnaša v t.i. objektivno realnost. Vsaka tradicija, ki  vrednote fiksira na trenutno realnost in jo  s tem skuša konzervirat,  je vir enake potencinalne nestabilnisti kot liberlani pragamtizem, ki v relativninost   vrednot  fikisira  kot edino konstanto.    

Glavni vzrok svetovne nestabilnosti je nesposobnost  skupnosti, da bi  odprto komunicirale z ostalim svetom ne da se hkrat počutle ogrožene v svoji  duhovni tradiciji, ki  posmeznika povezuje  tako  samega s sabo kot s svojo svojo primarno skupnotsjo. Zahodni fanatizem/fundamentalizem  je proizvod  nesposposbnosti zahodne/krščanske tradicije zagotovit duševni mir posamezniku, ker mu je kapitalizem naložil preveliko breme osebne odgovornosti in ga s tem odtujil  od skupnosti oz. od boga kot poosebitve enosti s sabo in drugimi.  Vzhodni fanatizmi/fundamentalizmi  pa  so posledica ogrožnosti posameznika, ki ga tradicionalna skupnost  ne nauči  osebne odgovornosti, kljub temu, da tradicija  posamezniku ne  tud more več zagotovit duhovne ali socialne varnosti, pa  če se ji želi še tako totalno prepustit. Obe tradiciji skušata  lastno  duhovno impotenco naprtit  ogroženost druga od druge in umetno ustvarjat konflikt civilizacij, za katerga ne bi blo prav nobene potrebe, če bi vsaka res zadovoljevala svoje duhovno  poslanstvo in se zato brez bojazni in ogrožneosti odpirali druga drugi.


Quote:
Tisti izum, pa vsaj ce mene vprasas, tebi ne bi smel predstavljati prehudega problema. Ce lahko sklepam po splosni strpnosti in potrpezljivosti tvojih postov. Znajo bit te vrline zadostni pogoj.
Jst - general/major


Ta izum po moje ni nč posebnega. Pri njem ne gre za potrpežljivost in apleiranje na strpnost ali pozitivnost al pa odrekanje pa clo požrtvovalnost ali  žrtvovanje ampak po moje za zelo resno in trdo delo na tem, da vsak zase izlušči najvrednješe od vseh duhovnih tradicij in  dejansko zaživi en poln lajf v kakršnikoli obliki skupnosti  kjerkoli na svetu. Največji purfel  za svetovno katstrofo je nezadovljen, trpeč in za drugega totalno neobčutljiv  posameznik, ki se v obupu oprime čist  vsake ideje, ki vzrok za  njegovo nezadovoljstvo skanlaizira na drugega.
Back to top
 
 
IP Logged
 
Jst
Guest




Re: Open sourcar
Reply #110 - 30.03.2004 at 20:14:34
 
Titud,

Ce prav stekam se v bistvenih stvareh strinjam (a ni to lepo, ceprav hkrati ubija debato?).

Ja, kar se tice tradicije je fora ravno obratno od tega kar ti trdis. Ob tradiciji vedno pomislimo na preteklost. Tradicija crpa iz preteklih navad, izkusenj itd., itd.
Zato se tradicija mora navezati na sedanjost, saj je to eden od nacinov odpravljanja tistega slabega v njej kar izvira iz preteklosti in za uporabnika, ki zivi sedaj, nima vec vrednosti.

To je edini nacin, da se ohrani pri zivljenju.
Ima vsaka stvar rok uporabe, kar se ne pomeni, da moramo kar cel paket zavreci, cim en del postane neuziten. To je samo druga plat skrajnosti v katero tradicionalisti tako radi zapadejo in se ji mi "duhovno razviti" skusamo izogniti.

Tradicija mora crpati iz preteklosti in ziveti vredno po sedanjosti, sicer postane jalova in mora zato umreti. Tako ali drugace.

Ce nekaj fisira svoje vrednote zgolj na sedanjost, kot pravis ti, potem to ni vec tradicija, ampak neka
druga druzboslovna varianta. Jest ne vem kaksna.


Lp
Jst
Back to top
 
 
IP Logged
 
titud
5
p
*****
Offline

Zaznavanje mističnega
je vir vsake prave znanosti.

Posts: 6736
Markomur
Gender: male
Re: Open sourcar
Reply #111 - 31.03.2004 at 14:46:56
 
Men se zdi, da tradicija negira svojo vrednost tukaj in zdaj, če ni sposobna presegat  svojga utemeljevanja  na  avtoritetah in vsiljevanju.  Zanimivo,  da židom  svojo  bogato  tradicijo in znanja najslabše uspe  sprovajat v praksi v lastni državi, ki naj bi bla  utemeljena na židosvki tradiciji.  Tud muslimane   lastna tradicija najbolj tepe tam, kjer  majo verske avtoritete v  rokah posvetno oblast. V krščanskem svetu skor ni  več skupnosti, kjer bi kler imel imel odločilno v vlogo v posvetnem življenju, kar me le še dodatno naplejuje k ugotovitvi, da  tradicija lahko opravlja svojo vlogo le  v skupnostih oz. na posameznikih, kjer se jo folk oprijemlje kot  prostovljno  izbiro. Deluje le,  če je sprejeta z zaupanjem, ki pa se ga ne da niti navadit niti privzgojit, zato je tud tolk navzven zlo tradicionalno/konzervativnih  ljudi, ki pojma nimajo, da bi si prav iz  bogate zakladnice  tradicije lahko zares in zlo dost  pomagal v vsakdanjem življenju. In  obratno, zmerom več je čistih pragmatikov, ki v tradiciijo vidjo le  tisto,  kar je v njej prav najmanj vredno, to je avtoriteto,  in se ji zato na daleč izognejo.
Back to top
« Last Edit: 31.03.2004 at 19:17:46 by titud »  
 
IP Logged
 
Pages: 1 ... 6 7 8