Welcome, Guest. Please Login or Register
Forum Svet pogovorov gape.org
Sončeve pozitivke
pilcom.si
 
  HomeHelpSearchMembersLoginRegister  
 
Pages: 1 2 3 4 5 6 ... 32
(Read 140351 times)
satis
5
*****
Offline


Posts: 1073

Gender: female
Re: ISCKON- videoposnetki, fotografije, linki
Reply #45 - 23.12.2008 at 10:49:26
 
Back to top
 
WWW WWW  
IP Logged
 
Nahatee
Ex Member




Re: ISCKON- videoposnetki, fotografije, linki
Reply #46 - 23.12.2008 at 11:56:43
 
satis wrote on 22.12.2008 at 23:42:44:
Ovca katere črede si pa ti?  


O  Smiley ovčka, ki ma ego se je oglasila, kakšen fenomen !!!  Exclaim    Grin

Hitro hitro v naročje  k svojim  gurujem, kako se bojevati proti egu.  Grin Grin Grin

Back to top
 
 
IP Logged
 
El Pesnik
5
*****
Offline

Cosmic Balance
Posts: 1310
Everywhere
Gender: male
Re: ISCKON- videoposnetki, fotografije, linki
Reply #47 - 23.12.2008 at 12:12:42
 
Satis & Nahatee

Podpiram vajin "dvoboj". Moje videnje: ena od vaju je ženska z moško energijo, druga pa ženska z žensko energijo. Med sabo se samo uravnotežata, kakšno pa je to uravnoteževanje pa izpričujejo domala vsi moji zadnji posti.

Ker, Satis, petje svetih imen povečuje določeno raven energije in je potrebno pri določenih ljudeh, ki jih te energije primanjkuje. Petje svetih imen NI za vse ljudi, samo za tiste z deficitom energije, ki jo tako petje spodbuja. Kar pa je najbolj problematično pri vsem pa je to, da taka tehnika nekomu ki že ima preveč te energije ki jo ta tehnika proizvaja, samo škoduje in še bolj neuravnoveša.

Stvari je potrebno videti celostno, propad je samo zagovarjanje enega pola proti drugemu. Videti moramo oba pola. Samo za to se gre.

Tako da ... fight away!
Back to top
 

No Water, no Moon
 
IP Logged
 
Nahatee
Ex Member




Re: ISCKON- videoposnetki, fotografije, linki
Reply #48 - 23.12.2008 at 12:32:49
 
El Pesnik wrote on 23.12.2008 at 12:12:42:
Satis & Nahatee

Podpiram vajin "dvoboj". Moje videnje: ena od vaju je ženska z moško energijo, druga pa ženska z žensko energijo. Med sabo se samo uravnotežata, kakšno pa je to uravnoteževanje pa izpričujejo domala vsi moji zadnji posti.

Ker, Satis, petje svetih imen povečuje določeno raven energije in je potrebno pri določenih ljudeh, ki jih te energije primanjkuje. Petje svetih imen NI za vse ljudi, samo za tiste z deficitom energije, ki jo tako petje spodbuja. Kar pa je najbolj problematično pri vsem pa je to, da taka tehnika nekomu ki že ima preveč te energije ki jo ta tehnika proizvaja, samo škoduje in še bolj neuravnoveša.

Stvari je potrebno videti celostno, propad je samo zagovarjanje enega pola proti drugemu. Videti moramo oba pola. Samo za to se gre.

Tako da ... fight away!  


Poet   Smiley podobno debato sva imela že z Dayaranom tule  Smiley

Quote:
Dayaran wrote on 19.05.2008 at 00:04:41:
Quote:
Mislim pa da ženske izgubljamo več energije v drugih nepotrebnih zadevah, kjer se moški z lahkoto odvežete, ženske pa ostajamo čustveno, sentimentalno vezane.

Hja, kukr kdo. Generalno gledano to seveda drži. Za tistga, ki pa mu je namenjeno, da se osebnostno in duhovno razvija, pa pride vse živo. Tud če je moški.  Huh  Vsaj po svojih izkušnjah sodeč. Se mi je dogajal, da ko sem odpiral čustvene dele sebe, sem mel obdobja, ko sem bil totalno občutljiv, sentimentalen, ranljiv... vse možne energije in čustva so pršla na plano. Še pred kratkim sem po dolgem času spet doživel to... Sploh ni prijetno (verjetno za moškega še tolk manj), ampak očitno je treba izkusit in popucat marsikej na duhovni poti. In pol tud definitivno velik boljš razumeš druge in njihova notranja dogajanja.


Dobro si to povedal  Smiley  

Saj nihče ni samo moški in nihče samo ženska.  

Če dam primerjavo jing-jang znaka je tudi v moški jang energiji košček jing ženske energije in obratno.  

Bolj ko spoznavaš sebe, bolj razumeš druge, zato je samospoznanje  v duhovnosti tako zelo pomembno.  

V resnici si sploh nismo tako različni, pravzaprav smo si zelo podobni.  

Vse kar vidim v sebi, vidim tudi v drugih in vse kar vidim v drugih, najdem tudi v sebi.   Smiley

Lep pozdrav   Smiley


Dayaran wrote on 20.05.2008 at 01:11:47:
Quote:
Saj nihče ni samo moški in nihče samo ženska.  

Če dam primerjavo jing-jang znaka je tudi v moški jang energiji košček jing ženske energije in obratno.

Dobra poanta in res dobra primerjava, ki se jo splača zapomnit!  Ker včasih se nam zdi, da doživljamo kake stvari, ki kao niso del nas, ker nam niso poznane, in jih pol hočmo zanikat ali se borimo proti njim... ampak vse energije so v nas v nekih proporcih in so del našega bitja, ki tvorijo neko celoto - točn tko kot v tistem jing-jang znaku. Torej... vse treba sprejet in razumet; in verjetno lahko šele potem stransformiramo v nekaj višjega.

LP!
Back to top
 
 
IP Logged
 
satis
5
*****
Offline


Posts: 1073

Gender: female
Re: ISCKON- videoposnetki, fotografije, linki
Reply #49 - 25.12.2008 at 10:56:48
 
Zanimiva pevka, katere videospot lahko pogledate spodaj, je izjavila:

Kad te Krišna jednom dotakne v srcu i razmazi svojim nektarom, to ne možeš zaboraviti. Kao ovisnik, kad tad ti se vraćaš po još. Ti si gotov, mrtav za sve drugo. Sve je blijedo u usporedbi s Njim. Uništen si za materijo, pokvaren, deprogramiran....

Mantra Fusion Band
Back to top
 
WWW WWW  
IP Logged
 
satis
5
*****
Offline


Posts: 1073

Gender: female
Re: ISCKON- videoposnetki, fotografije, linki
Reply #50 - 25.12.2008 at 11:05:35
 
Je res Bog kriv da trpimo?

V drugi svetovni vojni je skupina visokih judovskih svečenikov, ogorčenih nad okrutno usodo svojega naroda, priredila zelo nenavaden sodni proces. Na zatožno klop so postavili samega Boga, če ni On kriv za veliko trpljenje njihovega naroda. Nekateri so se postavili na stran Najvišjega, drugi pa so navajali argumente zoper Njega. Obtožnica je bila: »Če Bog obstaja, mora biti vsemogočen in vsedober hkrati. Ampak ker zla ne prepreči, tega bodisi ni zmožen (in zatorej ni vsemogočen), ali pa tega ne želi (in zatorej ni vsedober).« Njihov »logičen« zaključek je torej bil, da Bog ne obstaja.
Filozofi, teologi in ljudje nasploh že od vekomaj preudarjajo vprašanje, kaj je vzrok človekove sreče in nesreče. Zakaj se nekdo rodi s srebrno žlico v ustih, nekdo drug pa célo življenje samo trpi in se muči? Zakaj gre zlim ljudem velikokrat vse kot po maslu, dobri ljudje pa trpijo? Zakaj Bog kaj ne ukrene? Ali Mu je sploh kaj mar za nas?

Pustimo nepopolna razmišljanja o človekovi usodi in poglejmo, kaj o njej pravijo Vede – najstarejše knjige človekovega védenja, ki poleg vseh materialnih znanj vsebujejo tudi podrobno razlago človekove usode ter znanosti o duši in Bogu. V Vedah najdemo zelo zanimivo zgodbo o pravem vzroku našega trpljenja. Pripoved gre takole:

Nekoč je živela starka, ki je imela mladega sina. Ko je ta nekega dne odšel v gozd, ga je do smrti pičila kača. Neki lovec je to videl in se nad kačo zelo razjezil, jo ujel ter še živo prinesel pred starko. Povedal je, kaj se je zgodilo, in ji predlagal: »S krivcem lahko storiš, kar želiš. Če hočeš, ga lahko pri priči ubijem, da se maščuješ za sinovo smrt.«

Starka je odgovorila: »O plemeniti lovec, hvala ti, ampak nisem zares prepričana, ali je kača kriva za smrt mojega sina.«

Tedaj kača spregovori: »Žena ima prav. Nisem jaz kriva za fantovo smrt; pravi vzrok zanjo je sama Smrt.«

Na kačine besede lovec vzklikne: »Pa pokličimo Smrt, naj ona pove, kdo je pravi krivec!«

Na kraj dogajanja pride Smrt in reče: »Dovolite mi, da vam povem, da tudi jaz nisem kriva. Če za nekoga še ni čas, da umre, sem tudi jaz nemočna. Pravi krivec je neustavljivi Čas!«

Vsi so se strinjali, da pokličejo Čas, in ko je prišel prednje, so ga vprašali: »O večni Čas, ali si ti kriv za predčasno smrt ubogega dečka in žalost stare, nemočne matere? Prosimo te, povej nam resnico!«

Čas odgovori: »Prava resnica je, da niti jaz nisem končni vzrok. Če za nekoga pride čas, da uživa ali trpi, je to samo rezultat njegove karme – dobrih oziroma slabih dejanj iz tega in prejšnjih življenj. Zato je končni vzrok človekove sreče in nesreče samo njegova karma!«

Zaključek je, da je vsakdo sam kriv za svoje uživanje in trpljenje in da smo sami kovači svoje usode. »Kakor si posejal, tako boš požel.« Naša dejanja iz prejšnjih življenj določajo količino sreče in nesreče, ki jo bomo uživali oziroma trpeli v sedanjem telesu, z delovanjem tukaj in zdaj pa si ustvarjamo srečo in nesrečo v bodočih telesih.

Po Vedah smo sami krivi tudi za trpljenje v vojnah in naravnih katastrofah. Temu se pravi kolektivna karma. Poboji v vojnah so v resnici samo karmične posledice pobijanja živali v klavnicah in morjenja še nerojenih otrok v maternici.

Zakon v materialnem svetu je: zob za zob, glavo za glavo. To mogoče zveni okrutno, čeprav ni. Bog je oče vseh živih bitij in okrutno bi deloval ravno tako, če bi dopustil, da eni Njegovi sinovi zlorabljajo druge. Zato je ustvaril kozmični zakon karme, ki vsakogar nagrajuje in kaznuje za dobra in slaba dejanja.

Mogoče lahko izigramo zakon države, ne moremo pa se izogniti zakonu Boga. Vsevišnji Gospod je v srcu vsakogar kot Nadduša, tako da ne moremo ničesar skriti pred Njim. Če mislimo, da nedolžni po krivici trpijo, je to samo zaradi naše nepopolne vizije, saj nimamo vpogleda v njihova prejšnja življenja.

Kdor razvije zavest Krišne, za svoje nadloge ne krivi Boga. Razume, da bi glede na svoje preteklo grešno delovanje moral trpeti še mnogo bolj, a mu je Gospod milostno zmanjšal karmo na minimum. Življenje potem posveti ljubečemu služenju Vsevišnjemu Gospodu, ki nas edini lahko osvobodi zakona karme.

Naslednje vprašanje, ki je že dolgo predmet filozofske debate, je: Zakaj nas je Bog sploh ustvaril take, da smo lahko zli in moramo zato trpeti? Če nas je ustvaril tako nepopolne, očitno tudi On ni popoln, iz tega pa zopet sledi, da Boga ni!?

Bog je vsepopoln, zato je vse, kar ustvari, ravno tako samo po sebi popolno. Nas, živa bitja, je ustvaril, da bi z Njim izmenjevali duhovno ljubezen. Zato nam je dal tudi svobodno izbiro, da Ga lahko ljubimo ali pa ne. Če nam ne bi dal te svobodne volje, bi bili kakor mrtev kamen, nezmožen čustev.

Vede opisujejo, da so duše v materialnem svetu prišle sem iz duhovnega sveta, našega izvornega domovanja. Tam večno osvobojena živa bitja služijo Krišni, edinemu predmetu njihove ljubezni, Krišna pa jim ljubezen na vse načine vrača.

Vendar nekaterim dušam ni všeč, da morajo služiti Krišni; raje bi same bile gospodarji, katerim služijo drugi. Zato je Krišna ustvaril materialni svet, kjer lahko te duše zadovoljijo želje po sebičnem uživanju, ločeno od Gospoda.

Ampak v tem svetu vlada pravilo, da se vse plača; za sebično uživanje moramo biti pripravljeni na plačilo v obliki karmičnih posledic. Te določa kozmični kazenski zakonik ali zakon karme, ki odreja okvire pravilnega delovanja in kazni za nepravilno delovanje.

Nekateri, ki poudarjajo pomen Božje milosti, menijo, da bi bil takšen zakon z Božje strani zelo okruten, zato v karmo ne verjamejo. Ne razumejo, da je zgolj drug vidik Božje milosti za tiste ljudi, ki se niso pripravljeni z ljubeznijo prepustiti Bogu.

V državi hkrati obstajata civilno in kazensko pravo. Civilno pravo upravlja lojalne državljane, kazensko pa prestopnike. Čeprav bi kdo lahko rekel, da so določila kazenskega prava okrutna, so v resnici samo drug vidik milosti države.

Čeprav kazenski oddelek ni zares v interesu države, le-ta vseeno zgradi zapor, saj ve, da bo zmeraj določeno število prestopnikov. Materialni svet pa je kazenski oddelek v Božjem stvarstvu. Čeprav ni želja Boga, da ustvari materialni svet z vsemi njegovimi nadlogami, ga kljub temu ustvari za živa bitja s prestopniško miselnostjo.

Odgovorimo zdaj na vprašanje, zakaj smo bili ustvarjeni taki, da lahko grešimo in trpimo – res je, da pravzaprav ne bi smeli trpeti, saj smo kot živa bitja ustvarjeni za večno uživanje v Gospodovi družbi. Ampak če trpimo, za to ne moremo kriviti Vsevišnjega Gospoda, niti ne bi smeli posplošeno zaključiti, da Boga ni ali pa da ni dober. Obstaja veliko primerov, pri katerih je trpljenje dobro in vzgojno.

Če zdravnik pacientu predpiše dieto in grenko zdravilo, je to za pacienta dobro. Če mati kaznuje otroka, da bi ta zrasel v poštenega človeka, je to vzgojno. Če se nespameten otrok igra z vžigalicami, ga oče nekaj časa opominja. Če nič ne zaleže, pa oče z vzgojnim namenom pusti, da se otrok opeče in na lastni koži izkusi, da se ni dobro igrati z ognjem.
Božja kazen je ravno tako le vzgojna in ne dokončna, kot pravijo nekatere religije. Namen trpljenja v materialnem svetu je, da uvidimo svojo nezdružljivost z materialnim svetom, spoznamo neskončno Božjo milost in se Mu prostovoljno predamo.

Zato je celo tako velika katastrofa, kot je svetovna vojna, prav tako izraz Božje milosti. Taka oblika Njegove milosti seveda ni nujna; namenjena je le ljudem, ki so kakor živali. Razumnega človeka je mogoče prepričati z logičnimi dokazi in citati iz svetih spisov, edini argument za žival (ali za ljudi, ki so kakor živali) pa je argumentum ad baculum – dokazovanje s palico oziroma kaznijo.
Če nas Gospod obsodi in kaznuje, to ni Njegova krivda. Zločinec lahko reče, da je za njegovo trpljenje v zaporu kriv sodnik in se mu hoče maščevati, ampak to je nesmiselno. Zakleti materialist pa tudi nikoli ne prizna, da je sam kriv za svoje trpljenje, in zmeraj poskuša zvaliti krivdo na Boga, vendar mu to nič ne pomaga. Za svoja škodoželjna dejanja bo dobil odgovarjajočo kazen. Ta kazen je zanj dobra in koristna, saj se tako osvobodi posledic svojih grehov.

Bog je kakor vrhovni sodnik, ki ima na Svojem delovnem mestu (v materialnem svetu) nehvaležno nalogo soditi prestopnikom, doma (v duhovnem svetu) pa Ga obkrožajo intimni družinski člani, s katerimi svobodno izmenjuje ljubezen. Bog vabi vsa živa bitja, da se pridružijo Njegovi večni družini v duhovnem svetu, kjer lahko vsi zaživijo v absolutni svobodi.
Osvobojene duše v duhovnem svetu nimajo niti kančka zavisti, zlobe ali pohlepa, zato Bogu zanje ni treba postavljati zakonov, kakršen je zakon karme. Tam je edini zakon ljubezen. Gospod uživa v svobodni izmenjavi čiste ljubezni s Svojimi bhaktami in le nerad kaznuje uporna živa bitja v materialnem svetu.

Vsevišnji Gospod je Svojo pravo željo jasno in glasno povedal v Bhagavad-giti:

sarva dharman paritjadžja
mam ekam šaranam vradža
aham tvam sarva papebhjo
mokšajišjami ma šučah

»Opusti vse izmišljene dolžnosti v materialnem svetu in se prepusti samo Meni. Odrešil te bom posledic vseh tvojih grehov; ne boj se!«

Zakaj ne bi sprejeli tega dobronamernega nasveta in postali srečni? Moramo samo doumeti, da je za vsem, kar se nam pripeti, velik načrt vsemogočnega in vsedobrega Gospoda.

Če tega načrta trenutno še ne razumemo, zato še ne moremo postaviti Vsevišnje Božanske Osebnosti na zatožno klop, kakor so storili Židje v drugi svetovni vojni. Mi, neznatna živa bitja, nikoli nismo v položaju, da sodimo Bogu; samo On je ta, ki vsakomur sodi in pred katerim smo vsi odgovorni!
Ker je Bog vsedober, Mu nihče ne more soditi za Njegova dobra in slaba dejanja; vse, kar naredi, je vrhovno dobro za ves svet. Umski izmislek pa so tudi dozdevno dobra in slaba dejanja ljudi v materialnem svetu.

Tako imenovana vrla dejanja so prav tako slaba, saj nas vežejo na materialni svet in nam tako preprečujejo, da bi uživali naš naravni položaj Gospodovega večnega služabnika. Kdor razvije zavest Krišne, pa razume, da je vse brezvzročna milost Vsevišnjega Gospoda in se brezpogojno preda Njegovim lotosovim stopalom. Tedaj se po Krišnovi milosti izvije iz objema materialne energije in začne z ljubeznijo vdano služiti Gospodu. To je najvišja popolnost človeškega življenja.
Back to top
 
WWW WWW  
IP Logged
 
M.L.
5
*****
Offline

I Love YaBB 2!
Posts: 1728

Re: ISCKON- videoposnetki, fotografije, linki
Reply #51 - 25.12.2008 at 19:09:29
 
satis wrote on 25.12.2008 at 11:05:35:
Je res Bog kriv da trpimo?

V drugi svetovni vojni je skupina visokih judovskih svečenikov, ogorčenih nad okrutno usodo svojega naroda, priredila zelo nenavaden sodni proces. Na zatožno klop so postavili samega Boga, če ni On kriv za veliko trpljenje njihovega naroda. Nekateri so se postavili na stran Najvišjega, drugi pa so navajali argumente zoper Njega. Obtožnica je bila: »Če Bog obstaja, mora biti vsemogočen in vsedober hkrati. Ampak ker zla ne prepreči, tega bodisi ni zmožen (in zatorej ni vsemogočen), ali pa tega ne želi (in zatorej ni vsedober).« Njihov »logičen« zaključek je torej bil, da Bog ne obstaja.
Filozofi, teologi in ljudje nasploh že od vekomaj preudarjajo vprašanje, kaj je vzrok človekove sreče in nesreče. Zakaj se nekdo rodi s srebrno žlico v ustih, nekdo drug pa célo življenje samo trpi in se muči? Zakaj gre zlim ljudem velikokrat vse kot po maslu, dobri ljudje pa trpijo? Zakaj Bog kaj ne ukrene? Ali Mu je sploh kaj mar za nas?

Pustimo nepopolna razmišljanja o človekovi usodi in poglejmo, kaj o njej pravijo Vede – najstarejše knjige človekovega védenja, ki poleg vseh materialnih znanj vsebujejo tudi podrobno razlago človekove usode ter znanosti o duši in Bogu. V Vedah najdemo zelo zanimivo zgodbo o pravem vzroku našega trpljenja. Pripoved gre takole:

Nekoč je živela starka, ki je imela mladega sina. Ko je ta nekega dne odšel v gozd, ga je do smrti pičila kača. Neki lovec je to videl in se nad kačo zelo razjezil, jo ujel ter še živo prinesel pred starko. Povedal je, kaj se je zgodilo, in ji predlagal: »S krivcem lahko storiš, kar želiš. Če hočeš, ga lahko pri priči ubijem, da se maščuješ za sinovo smrt.«

Starka je odgovorila: »O plemeniti lovec, hvala ti, ampak nisem zares prepričana, ali je kača kriva za smrt mojega sina.«

Tedaj kača spregovori: »Žena ima prav. Nisem jaz kriva za fantovo smrt; pravi vzrok zanjo je sama Smrt.«

Na kačine besede lovec vzklikne: »Pa pokličimo Smrt, naj ona pove, kdo je pravi krivec!«

Na kraj dogajanja pride Smrt in reče: »Dovolite mi, da vam povem, da tudi jaz nisem kriva. Če za nekoga še ni čas, da umre, sem tudi jaz nemočna. Pravi krivec je neustavljivi Čas!«

Vsi so se strinjali, da pokličejo Čas, in ko je prišel prednje, so ga vprašali: »O večni Čas, ali si ti kriv za predčasno smrt ubogega dečka in žalost stare, nemočne matere? Prosimo te, povej nam resnico!«

Čas odgovori: »Prava resnica je, da niti jaz nisem končni vzrok. Če za nekoga pride čas, da uživa ali trpi, je to samo rezultat njegove karme – dobrih oziroma slabih dejanj iz tega in prejšnjih življenj. Zato je končni vzrok človekove sreče in nesreče samo njegova karma!«

Zaključek je, da je vsakdo sam kriv za svoje uživanje in trpljenje in da smo sami kovači svoje usode. »Kakor si posejal, tako boš požel.« Naša dejanja iz prejšnjih življenj določajo količino sreče in nesreče, ki jo bomo uživali oziroma trpeli v sedanjem telesu, z delovanjem tukaj in zdaj pa si ustvarjamo srečo in nesrečo v bodočih telesih.

Po Vedah smo sami krivi tudi za trpljenje v vojnah in naravnih katastrofah. Temu se pravi kolektivna karma. Poboji v vojnah so v resnici samo karmične posledice pobijanja živali v klavnicah in morjenja še nerojenih otrok v maternici.

Zakon v materialnem svetu je: zob za zob, glavo za glavo. To mogoče zveni okrutno, čeprav ni. Bog je oče vseh živih bitij in okrutno bi deloval ravno tako, če bi dopustil, da eni Njegovi sinovi zlorabljajo druge. Zato je ustvaril kozmični zakon karme, ki vsakogar nagrajuje in kaznuje za dobra in slaba dejanja.

Mogoče lahko izigramo zakon države, ne moremo pa se izogniti zakonu Boga. Vsevišnji Gospod je v srcu vsakogar kot Nadduša, tako da ne moremo ničesar skriti pred Njim. Če mislimo, da nedolžni po krivici trpijo, je to samo zaradi naše nepopolne vizije, saj nimamo vpogleda v njihova prejšnja življenja.

Kdor razvije zavest Krišne, za svoje nadloge ne krivi Boga. Razume, da bi glede na svoje preteklo grešno delovanje moral trpeti še mnogo bolj, a mu je Gospod milostno zmanjšal karmo na minimum. Življenje potem posveti ljubečemu služenju Vsevišnjemu Gospodu, ki nas edini lahko osvobodi zakona karme.

Naslednje vprašanje, ki je že dolgo predmet filozofske debate, je: Zakaj nas je Bog sploh ustvaril take, da smo lahko zli in moramo zato trpeti? Če nas je ustvaril tako nepopolne, očitno tudi On ni popoln, iz tega pa zopet sledi, da Boga ni!?

Bog je vsepopoln, zato je vse, kar ustvari, ravno tako samo po sebi popolno. Nas, živa bitja, je ustvaril, da bi z Njim izmenjevali duhovno ljubezen. Zato nam je dal tudi svobodno izbiro, da Ga lahko ljubimo ali pa ne. Če nam ne bi dal te svobodne volje, bi bili kakor mrtev kamen, nezmožen čustev.

Vede opisujejo, da so duše v materialnem svetu prišle sem iz duhovnega sveta, našega izvornega domovanja. Tam večno osvobojena živa bitja služijo Krišni, edinemu predmetu njihove ljubezni, Krišna pa jim ljubezen na vse načine vrača.

Vendar nekaterim dušam ni všeč, da morajo služiti Krišni; raje bi same bile gospodarji, katerim služijo drugi. Zato je Krišna ustvaril materialni svet, kjer lahko te duše zadovoljijo želje po sebičnem uživanju, ločeno od Gospoda.

Ampak v tem svetu vlada pravilo, da se vse plača; za sebično uživanje moramo biti pripravljeni na plačilo v obliki karmičnih posledic. Te določa kozmični kazenski zakonik ali zakon karme, ki odreja okvire pravilnega delovanja in kazni za nepravilno delovanje.

Nekateri, ki poudarjajo pomen Božje milosti, menijo, da bi bil takšen zakon z Božje strani zelo okruten, zato v karmo ne verjamejo. Ne razumejo, da je zgolj drug vidik Božje milosti za tiste ljudi, ki se niso pripravljeni z ljubeznijo prepustiti Bogu.

V državi hkrati obstajata civilno in kazensko pravo. Civilno pravo upravlja lojalne državljane, kazensko pa prestopnike. Čeprav bi kdo lahko rekel, da so določila kazenskega prava okrutna, so v resnici samo drug vidik milosti države.

Čeprav kazenski oddelek ni zares v interesu države, le-ta vseeno zgradi zapor, saj ve, da bo zmeraj določeno število prestopnikov. Materialni svet pa je kazenski oddelek v Božjem stvarstvu. Čeprav ni želja Boga, da ustvari materialni svet z vsemi njegovimi nadlogami, ga kljub temu ustvari za živa bitja s prestopniško miselnostjo.

Odgovorimo zdaj na vprašanje, zakaj smo bili ustvarjeni taki, da lahko grešimo in trpimo – res je, da pravzaprav ne bi smeli trpeti, saj smo kot živa bitja ustvarjeni za večno uživanje v Gospodovi družbi. Ampak če trpimo, za to ne moremo kriviti Vsevišnjega Gospoda, niti ne bi smeli posplošeno zaključiti, da Boga ni ali pa da ni dober. Obstaja veliko primerov, pri katerih je trpljenje dobro in vzgojno.

Če zdravnik pacientu predpiše dieto in grenko zdravilo, je to za pacienta dobro. Če mati kaznuje otroka, da bi ta zrasel v poštenega človeka, je to vzgojno. Če se nespameten otrok igra z vžigalicami, ga oče nekaj časa opominja. Če nič ne zaleže, pa oče z vzgojnim namenom pusti, da se otrok opeče in na lastni koži izkusi, da se ni dobro igrati z ognjem.
Božja kazen je ravno tako le vzgojna in ne dokončna, kot pravijo nekatere religije. Namen trpljenja v materialnem svetu je, da uvidimo svojo nezdružljivost z materialnim svetom, spoznamo neskončno Božjo milost in se Mu prostovoljno predamo.

Zato je celo tako velika katastrofa, kot je svetovna vojna, prav tako izraz Božje milosti. Taka oblika Njegove milosti seveda ni nujna; namenjena je le ljudem, ki so kakor živali. Razumnega človeka je mogoče prepričati z logičnimi dokazi in citati iz svetih spisov, edini argument za žival (ali za ljudi, ki so kakor živali) pa je argumentum ad baculum – dokazovanje s palico oziroma kaznijo.
Če nas Gospod obsodi in kaznuje, to ni Njegova krivda. Zločinec lahko reče, da je za njegovo trpljenje v zaporu kriv sodnik in se mu hoče maščevati, ampak to je nesmiselno. Zakleti materialist pa tudi nikoli ne prizna, da je sam kriv za svoje trpljenje, in zmeraj poskuša zvaliti krivdo na Boga, vendar mu to nič ne pomaga. Za svoja škodoželjna dejanja bo dobil odgovarjajočo kazen. Ta kazen je zanj dobra in koristna, saj se tako osvobodi posledic svojih grehov.

Bog je kakor vrhovni sodnik, ki ima na Svojem delovnem mestu (v materialnem svetu) nehvaležno nalogo soditi prestopnikom, doma (v duhovnem svetu) pa Ga obkrožajo intimni družinski člani, s katerimi svobodno izmenjuje ljubezen. Bog vabi vsa živa bitja, da se pridružijo Njegovi večni družini v duhovnem svetu, kjer lahko vsi zaživijo v absolutni svobodi.
Osvobojene duše v duhovnem svetu nimajo niti kančka zavisti, zlobe ali pohlepa, zato Bogu zanje ni treba postavljati zakonov, kakršen je zakon karme. Tam je edini zakon ljubezen. Gospod uživa v svobodni izmenjavi čiste ljubezni s Svojimi bhaktami in le nerad kaznuje uporna živa bitja v materialnem svetu.

Vsevišnji Gospod je Svojo pravo željo jasno in glasno povedal v Bhagavad-giti:

sarva dharman paritjadžja
mam ekam šaranam vradža
aham tvam sarva papebhjo
mokšajišjami ma šučah

»Opusti vse izmišljene dolžnosti v materialnem svetu in se prepusti samo Meni. Odrešil te bom posledic vseh tvojih grehov; ne boj se!«

Zakaj ne bi sprejeli tega dobronamernega nasveta in postali srečni? Moramo samo doumeti, da je za vsem, kar se nam pripeti, velik načrt vsemogočnega in vsedobrega Gospoda.

Če tega načrta trenutno še ne razumemo, zato še ne moremo postaviti Vsevišnje Božanske Osebnosti na zatožno klop, kakor so storili Židje v drugi svetovni vojni. Mi, neznatna živa bitja, nikoli nismo v položaju, da sodimo Bogu; samo On je ta, ki vsakomur sodi in pred katerim smo vsi odgovorni!
Ker je Bog vsedober, Mu nihče ne more soditi za Njegova dobra in slaba dejanja; vse, kar naredi, je vrhovno dobro za ves svet. Umski izmislek pa so tudi dozdevno dobra in slaba dejanja ljudi v materialnem svetu.

Tako imenovana vrla dejanja so prav tako slaba, saj nas vežejo na materialni svet in nam tako preprečujejo, da bi uživali naš naravni položaj Gospodovega večnega služabnika. Kdor razvije zavest Krišne, pa razume, da je vse brezvzročna milost Vsevišnjega Gospoda in se brezpogojno preda Njegovim lotosovim stopalom. Tedaj se po Krišnovi milosti izvije iz objema materialne energije in začne z ljubeznijo vdano služiti Gospodu. To je najvišja popolnost človeškega življenja.

Hvala satis za čisto resnico, le norci krivijo Boga za trplenje ljudi.
Kako lahko nekdo krivi Boga za svojo nesrečo, potem ko se je samovoljno vrgel z visoke skale in zaradi zemeljske privlačnostne sile nujno padel na trda tla in se ubil. Enako je z vso drugo človeško nesrečo in trplenjem.

Pa lep pozdrav.
Back to top
 

Vrnimo Življenju življenje.

 
IP Logged
 
satis
5
*****
Offline


Posts: 1073

Gender: female
Re: ISCKON- videoposnetki, fotografije, linki
Reply #52 - 25.12.2008 at 22:12:33
 
Back to top
 
WWW WWW  
IP Logged
 
satis
5
*****
Offline


Posts: 1073

Gender: female
Re: ISCKON- videoposnetki, fotografije, linki
Reply #53 - 25.12.2008 at 22:19:33
 
Back to top
 
WWW WWW  
IP Logged
 
Bamby
5
*****
Offline

No pain no gain
Posts: 999

Gender: male
Re: ISCKON- videoposnetki, fotografije, linki
Reply #54 - 25.12.2008 at 22:44:48
 
satis wrote on 25.12.2008 at 22:19:33:


Za praznik eno praznično za tebe:
http://www.youtube.com/watch?v=d63COahIpVM

Back to top
 

Življenje je popolnoma zastonj in brezplačno, pa vendar je ni
stvari na tem svetu, ki bi bila vredna več. (Bamby)
 
IP Logged
 
satis
5
*****
Offline


Posts: 1073

Gender: female
Re: ISCKON- videoposnetki, fotografije, linki
Reply #55 - 25.12.2008 at 23:15:54
 
Bamby wrote on 25.12.2008 at 22:44:48:
satis wrote on 25.12.2008 at 22:19:33:


Za praznik eno praznično za tebe:
http://www.youtube.com/watch?v=d63COahIpVM



Bamby, hvala za to čudovito pesem. Meni je tale božična tudi všeč, ta naj bo pa zate.  Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=vHIvQVYebNU
Back to top
 
WWW WWW  
IP Logged
 
Alojz in Sandib
5
*****
Offline

Tao
Posts: 10528

Re: ISCKON- videoposnetki, fotografije, linki
Reply #56 - 26.12.2008 at 00:00:34
 
M.L. wrote on 25.12.2008 at 19:09:29:
satis wrote on 25.12.2008 at 11:05:35:
Je res Bog kriv da trpimo?

V drugi svetovni vojni je skupina visokih judovskih svečenikov, ogorčenih nad okrutno usodo svojega naroda, priredila zelo nenavaden sodni proces. Na zatožno klop so postavili samega Boga, če ni On kriv za veliko trpljenje njihovega naroda. Nekateri so se postavili na stran Najvišjega, drugi pa so navajali argumente zoper Njega. Obtožnica je bila: »Če Bog obstaja, mora biti vsemogočen in vsedober hkrati. Ampak ker zla ne prepreči, tega bodisi ni zmožen (in zatorej ni vsemogočen), ali pa tega ne želi (in zatorej ni vsedober).« Njihov »logičen« zaključek je torej bil, da Bog ne obstaja.
Filozofi, teologi in ljudje nasploh že od vekomaj preudarjajo vprašanje, kaj je vzrok človekove sreče in nesreče. Zakaj se nekdo rodi s srebrno žlico v ustih, nekdo drug pa célo življenje samo trpi in se muči? Zakaj gre zlim ljudem velikokrat vse kot po maslu, dobri ljudje pa trpijo? Zakaj Bog kaj ne ukrene? Ali Mu je sploh kaj mar za nas?

Pustimo nepopolna razmišljanja o človekovi usodi in poglejmo, kaj o njej pravijo Vede – najstarejše knjige človekovega védenja, ki poleg vseh materialnih znanj vsebujejo tudi podrobno razlago človekove usode ter znanosti o duši in Bogu. V Vedah najdemo zelo zanimivo zgodbo o pravem vzroku našega trpljenja. Pripoved gre takole:

Nekoč je živela starka, ki je imela mladega sina. Ko je ta nekega dne odšel v gozd, ga je do smrti pičila kača. Neki lovec je to videl in se nad kačo zelo razjezil, jo ujel ter še živo prinesel pred starko. Povedal je, kaj se je zgodilo, in ji predlagal: »S krivcem lahko storiš, kar želiš. Če hočeš, ga lahko pri priči ubijem, da se maščuješ za sinovo smrt.«

Starka je odgovorila: »O plemeniti lovec, hvala ti, ampak nisem zares prepričana, ali je kača kriva za smrt mojega sina.«

Tedaj kača spregovori: »Žena ima prav. Nisem jaz kriva za fantovo smrt; pravi vzrok zanjo je sama Smrt.«

Na kačine besede lovec vzklikne: »Pa pokličimo Smrt, naj ona pove, kdo je pravi krivec!«

Na kraj dogajanja pride Smrt in reče: »Dovolite mi, da vam povem, da tudi jaz nisem kriva. Če za nekoga še ni čas, da umre, sem tudi jaz nemočna. Pravi krivec je neustavljivi Čas!«

Vsi so se strinjali, da pokličejo Čas, in ko je prišel prednje, so ga vprašali: »O večni Čas, ali si ti kriv za predčasno smrt ubogega dečka in žalost stare, nemočne matere? Prosimo te, povej nam resnico!«

Čas odgovori: »Prava resnica je, da niti jaz nisem končni vzrok. Če za nekoga pride čas, da uživa ali trpi, je to samo rezultat njegove karme – dobrih oziroma slabih dejanj iz tega in prejšnjih življenj. Zato je končni vzrok človekove sreče in nesreče samo njegova karma!«

Zaključek je, da je vsakdo sam kriv za svoje uživanje in trpljenje in da smo sami kovači svoje usode. »Kakor si posejal, tako boš požel.« Naša dejanja iz prejšnjih življenj določajo količino sreče in nesreče, ki jo bomo uživali oziroma trpeli v sedanjem telesu, z delovanjem tukaj in zdaj pa si ustvarjamo srečo in nesrečo v bodočih telesih.

Po Vedah smo sami krivi tudi za trpljenje v vojnah in naravnih katastrofah. Temu se pravi kolektivna karma. Poboji v vojnah so v resnici samo karmične posledice pobijanja živali v klavnicah in morjenja še nerojenih otrok v maternici.

Zakon v materialnem svetu je: zob za zob, glavo za glavo. To mogoče zveni okrutno, čeprav ni. Bog je oče vseh živih bitij in okrutno bi deloval ravno tako, če bi dopustil, da eni Njegovi sinovi zlorabljajo druge. Zato je ustvaril kozmični zakon karme, ki vsakogar nagrajuje in kaznuje za dobra in slaba dejanja.

Mogoče lahko izigramo zakon države, ne moremo pa se izogniti zakonu Boga. Vsevišnji Gospod je v srcu vsakogar kot Nadduša, tako da ne moremo ničesar skriti pred Njim. Če mislimo, da nedolžni po krivici trpijo, je to samo zaradi naše nepopolne vizije, saj nimamo vpogleda v njihova prejšnja življenja.

Kdor razvije zavest Krišne, za svoje nadloge ne krivi Boga. Razume, da bi glede na svoje preteklo grešno delovanje moral trpeti še mnogo bolj, a mu je Gospod milostno zmanjšal karmo na minimum. Življenje potem posveti ljubečemu služenju Vsevišnjemu Gospodu, ki nas edini lahko osvobodi zakona karme.

Naslednje vprašanje, ki je že dolgo predmet filozofske debate, je: Zakaj nas je Bog sploh ustvaril take, da smo lahko zli in moramo zato trpeti? Če nas je ustvaril tako nepopolne, očitno tudi On ni popoln, iz tega pa zopet sledi, da Boga ni!?

Bog je vsepopoln, zato je vse, kar ustvari, ravno tako samo po sebi popolno. Nas, živa bitja, je ustvaril, da bi z Njim izmenjevali duhovno ljubezen. Zato nam je dal tudi svobodno izbiro, da Ga lahko ljubimo ali pa ne. Če nam ne bi dal te svobodne volje, bi bili kakor mrtev kamen, nezmožen čustev.

Vede opisujejo, da so duše v materialnem svetu prišle sem iz duhovnega sveta, našega izvornega domovanja. Tam večno osvobojena živa bitja služijo Krišni, edinemu predmetu njihove ljubezni, Krišna pa jim ljubezen na vse načine vrača.

Vendar nekaterim dušam ni všeč, da morajo služiti Krišni; raje bi same bile gospodarji, katerim služijo drugi. Zato je Krišna ustvaril materialni svet, kjer lahko te duše zadovoljijo želje po sebičnem uživanju, ločeno od Gospoda.

Ampak v tem svetu vlada pravilo, da se vse plača; za sebično uživanje moramo biti pripravljeni na plačilo v obliki karmičnih posledic. Te določa kozmični kazenski zakonik ali zakon karme, ki odreja okvire pravilnega delovanja in kazni za nepravilno delovanje.

Nekateri, ki poudarjajo pomen Božje milosti, menijo, da bi bil takšen zakon z Božje strani zelo okruten, zato v karmo ne verjamejo. Ne razumejo, da je zgolj drug vidik Božje milosti za tiste ljudi, ki se niso pripravljeni z ljubeznijo prepustiti Bogu.

V državi hkrati obstajata civilno in kazensko pravo. Civilno pravo upravlja lojalne državljane, kazensko pa prestopnike. Čeprav bi kdo lahko rekel, da so določila kazenskega prava okrutna, so v resnici samo drug vidik milosti države.

Čeprav kazenski oddelek ni zares v interesu države, le-ta vseeno zgradi zapor, saj ve, da bo zmeraj določeno število prestopnikov. Materialni svet pa je kazenski oddelek v Božjem stvarstvu. Čeprav ni želja Boga, da ustvari materialni svet z vsemi njegovimi nadlogami, ga kljub temu ustvari za živa bitja s prestopniško miselnostjo.

Odgovorimo zdaj na vprašanje, zakaj smo bili ustvarjeni taki, da lahko grešimo in trpimo – res je, da pravzaprav ne bi smeli trpeti, saj smo kot živa bitja ustvarjeni za večno uživanje v Gospodovi družbi. Ampak če trpimo, za to ne moremo kriviti Vsevišnjega Gospoda, niti ne bi smeli posplošeno zaključiti, da Boga ni ali pa da ni dober. Obstaja veliko primerov, pri katerih je trpljenje dobro in vzgojno.

Če zdravnik pacientu predpiše dieto in grenko zdravilo, je to za pacienta dobro. Če mati kaznuje otroka, da bi ta zrasel v poštenega človeka, je to vzgojno. Če se nespameten otrok igra z vžigalicami, ga oče nekaj časa opominja. Če nič ne zaleže, pa oče z vzgojnim namenom pusti, da se otrok opeče in na lastni koži izkusi, da se ni dobro igrati z ognjem.
Božja kazen je ravno tako le vzgojna in ne dokončna, kot pravijo nekatere religije. Namen trpljenja v materialnem svetu je, da uvidimo svojo nezdružljivost z materialnim svetom, spoznamo neskončno Božjo milost in se Mu prostovoljno predamo.

Zato je celo tako velika katastrofa, kot je svetovna vojna, prav tako izraz Božje milosti. Taka oblika Njegove milosti seveda ni nujna; namenjena je le ljudem, ki so kakor živali. Razumnega človeka je mogoče prepričati z logičnimi dokazi in citati iz svetih spisov, edini argument za žival (ali za ljudi, ki so kakor živali) pa je argumentum ad baculum – dokazovanje s palico oziroma kaznijo.
Če nas Gospod obsodi in kaznuje, to ni Njegova krivda. Zločinec lahko reče, da je za njegovo trpljenje v zaporu kriv sodnik in se mu hoče maščevati, ampak to je nesmiselno. Zakleti materialist pa tudi nikoli ne prizna, da je sam kriv za svoje trpljenje, in zmeraj poskuša zvaliti krivdo na Boga, vendar mu to nič ne pomaga. Za svoja škodoželjna dejanja bo dobil odgovarjajočo kazen. Ta kazen je zanj dobra in koristna, saj se tako osvobodi posledic svojih grehov.

Bog je kakor vrhovni sodnik, ki ima na Svojem delovnem mestu (v materialnem svetu) nehvaležno nalogo soditi prestopnikom, doma (v duhovnem svetu) pa Ga obkrožajo intimni družinski člani, s katerimi svobodno izmenjuje ljubezen. Bog vabi vsa živa bitja, da se pridružijo Njegovi večni družini v duhovnem svetu, kjer lahko vsi zaživijo v absolutni svobodi.
Osvobojene duše v duhovnem svetu nimajo niti kančka zavisti, zlobe ali pohlepa, zato Bogu zanje ni treba postavljati zakonov, kakršen je zakon karme. Tam je edini zakon ljubezen. Gospod uživa v svobodni izmenjavi čiste ljubezni s Svojimi bhaktami in le nerad kaznuje uporna živa bitja v materialnem svetu.

Vsevišnji Gospod je Svojo pravo željo jasno in glasno povedal v Bhagavad-giti:

sarva dharman paritjadžja
mam ekam šaranam vradža
aham tvam sarva papebhjo
mokšajišjami ma šučah

»Opusti vse izmišljene dolžnosti v materialnem svetu in se prepusti samo Meni. Odrešil te bom posledic vseh tvojih grehov; ne boj se!«

Zakaj ne bi sprejeli tega dobronamernega nasveta in postali srečni? Moramo samo doumeti, da je za vsem, kar se nam pripeti, velik načrt vsemogočnega in vsedobrega Gospoda.

Če tega načrta trenutno še ne razumemo, zato še ne moremo postaviti Vsevišnje Božanske Osebnosti na zatožno klop, kakor so storili Židje v drugi svetovni vojni. Mi, neznatna živa bitja, nikoli nismo v položaju, da sodimo Bogu; samo On je ta, ki vsakomur sodi in pred katerim smo vsi odgovorni!
Ker je Bog vsedober, Mu nihče ne more soditi za Njegova dobra in slaba dejanja; vse, kar naredi, je vrhovno dobro za ves svet. Umski izmislek pa so tudi dozdevno dobra in slaba dejanja ljudi v materialnem svetu.

Tako imenovana vrla dejanja so prav tako slaba, saj nas vežejo na materialni svet in nam tako preprečujejo, da bi uživali naš naravni položaj Gospodovega večnega služabnika. Kdor razvije zavest Krišne, pa razume, da je vse brezvzročna milost Vsevišnjega Gospoda in se brezpogojno preda Njegovim lotosovim stopalom. Tedaj se po Krišnovi milosti izvije iz objema materialne energije in začne z ljubeznijo vdano služiti Gospodu. To je najvišja popolnost človeškega življenja.

Hvala satis za čisto resnico, le norci krivijo Boga za trplenje ljudi.
Kako lahko nekdo krivi Boga za svojo nesrečo, potem ko se je samovoljno vrgel z visoke skale in zaradi zemeljske privlačnostne sile nujno padel na trda tla in se ubil. Enako je z vso drugo človeško nesrečo in trplenjem.

Pa lep pozdrav.


Tipično nastopaško nakladanje Satis in M.L.

Kdor zna vsaj brati potem iz tega spisa nahitro ugotovi,da je sam BOG naša  'karma'. Torej mi sami!!!!!! To vam trobim že celo leto mi smo živa individualna samomanifestacija stvarstva. Smo samozavedni in imamo svobodno voljo in sposobnost vesoljnega samospoznanja. Bog je vse vseobsežna vesoljna konstanta vseh lastnih individualnih samomanifestacij. Bog se samo učlovečen samospozna.
Back to top
 

Človek? Vse je pod njegovimi nogami, tudi nebeški prestol!
 
IP Logged
 
satis
5
*****
Offline


Posts: 1073

Gender: female
Re: ISCKON- videoposnetki, fotografije, linki
Reply #57 - 26.12.2008 at 12:17:20
 
Alojz, ti, ki si strup za ženske.  Wink Še ena mladenka zate:

Odpiramo ventil
Back to top
 
WWW WWW  
IP Logged
 
satis
5
*****
Offline


Posts: 1073

Gender: female
Re: ISCKON- videoposnetki, fotografije, linki
Reply #58 - 26.12.2008 at 12:40:58
 
Dobra besedila in komade imajo ti Supersoul Connection:  Smiley

Prava frekvenca

Bravo dečki.  Cool

Back to top
 
WWW WWW  
IP Logged
 
Alojz in Sandib
5
*****
Offline

Tao
Posts: 10528

Re: ISCKON- videoposnetki, fotografije, linki
Reply #59 - 26.12.2008 at 14:11:44
 
[quote author=satya link=1221892143/57#57 date=1230290240]Alojz, ti, ki si strup za ženske.  Wink Še ena mladenka zate:

Odpiramo ventil

To si ti rekla.Dam ti pa možnost,da probaš. Na tvojem mestu
bi naročil uregenco,da ti bodo naštimali rezervni kolk,ker jaz ti bom siguren o..... nogo.Odpiram ventil -prežvečene zadeve. To so čisto zgubljene fore-tema absolutna.

Lp Alojz Tongue
Back to top
 

Človek? Vse je pod njegovimi nogami, tudi nebeški prestol!
 
IP Logged
 
Pages: 1 2 3 4 5 6 ... 32