HomeHelpSearchMembersLoginRegister  

Pages: 1 2 3 4 ... 7
(Read 21115 times)
himynameis

Re: I wanna die...
Reply #15 - 10.03.2003 at 04:02:58

Petra. wrote on 10.03.2003 at 03:43:45:
What is keeping you alive then?

I don't know. Might be my part of the ignorance, called hope. I hate it. Makes me sick.

And what you pasted in the second post, you should do that first for yourself, before reading all what I have said in this topic. I have a feeling that's exactly what you're missing through this whole conversation.

IP Logged

Petra.
Global Moderator
p

All IS Full Of Love

Reply #16 - 10.03.2003 at 04:09:27

it iwas imho Roll Eyes

Enlight me then... Wink Grin

you cant look in the mirror and expect it to smile first

IP Logged

Petra.
Global Moderator
p

All IS Full Of Love

Reply #17 - 10.03.2003 at 04:23:47

Another one for myself Wink: Cheesy

"Be not afraid of death, but rather of the unlived life"

you cant look in the mirror and expect it to smile first

IP Logged

bp
Ex Member

Reply #18 - 10.03.2003 at 10:29:05

So what's keeping you here?

My advice ? ??? What advice ?

Which is your question, your dilemma?

bp
« Last Edit: 10.03.2003 at 13:51:06 by bp »  

IP Logged

mind

Always remember Krishna
and never forget Him
!
MB
Reply #19 - 10.03.2003 at 12:24:46

Hi !

Quote:
Everything that's supposed to be beautiful is fake.

hmmm....

Quote:
If I were a cold a psycho-killer, I'd kill every bastard whose tongue dares to spit those words at you; which like a plague stick at you and eat you from inside out, slowly but effectively. And no one would come and even try to help you in a situation like this, no. Instead, they would spit out more crap like this at you, most likely something related to the future, when you KNOW for yourself what is possible and whatnot, but no, they think they are smarter, just because they have issues on their own and they have not yet realized the truth about themselves.

bustards ?

who ?

maybe u are asking the wrong ones ?

do u now how to listen without judging ?

Quote:
Spare me, I know what there is to see for me... I was there in my skin, you weren't. You can't even imagine, so don't try.

ok

p.s.

maybe you should read this :

http://www.gape.org/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=vera;action=display;num=104091299...

reply #2 and reply #4

bye

Hari bol

IP Logged

mind

Always remember Krishna
and never forget Him
!
MB
Reply #20 - 10.03.2003 at 12:32:59

one more thing :

Quote:
If I were a cold a psycho-killer, I'd kill every bastard whose tongue dares to spit those words at you

is this your wish  ???

think deep into this one and ask your self what kind of person you are (and no matter in what pain are u in right now), and not even after millions of questions like this (about your self) you have no right to judge others !

p.s.

free your mind and the rest will follow.... Undecided

bye

Hari bol

IP Logged

himynameis

Reply #21 - 10.03.2003 at 15:14:56

Quote:
My advice ? ??? What advice ?

Your first response in this topic.

mind, are you lost? I suggest you read what Kali pasted at the end of first page.

IP Logged

bp
Ex Member

Reply #22 - 10.03.2003 at 17:03:09

himynameis wrote on 10.03.2003 at 15:14:56:
Your first response in this topic.

Well, it's not advice Smiley

So, what's keeping you here?

Which is your question?

bp

IP Logged

mind

Always remember Krishna
and never forget Him
!
MB
Reply #23 - 10.03.2003 at 17:17:19

himynameis:

read it twice... Smiley

I must say that I have considered that you really dont wan˙t an advice, but I decided to write you anyway. This is because it has cross my mind that you (as it is obvius, because you stiil here) really don˙t wanna die.  Wink
But i˙m quite satisfied with your responce. And the reason is your question (Are you lost ? ) . I see here quite opposite of your "wish" and I can tell you how things are going in my mind but i˙m wondering, was that question also  a fake ?

bye

Hari bol

IP Logged

himynameis

Reply #24 - 10.03.2003 at 17:32:43

mind wrote on 10.03.2003 at 17:17:19:
And the reason is your question (Are you lost ? ) . I see here quite opposite of your "wish" and I can tell you how things are going in my mind but i˙m wondering, was that question also  a fake ?

How can a question be fake? An answer could be fake, but a question? Hmm...

When I said "are you lost?", I said that because you seem very confused in your answers and questions above. You interpreted 90% of things the wrong way, that's why I suggested you read what Kali pasted. Do you understand now? If you don't fully understand things, don't respond till you do.

IP Logged

mind

Always remember Krishna
and never forget Him
!
MB
Reply #25 - 10.03.2003 at 17:58:52

himynameis:

bye, and nice to meet you to   Kiss

Hari bol

IP Logged

EvaZh
Ex Member

Reply #26 - 12.03.2003 at 07:28:18

himynameis wrote on 10.03.2003 at 23:40:41:
Kar je za mene zanič, tudi za druge ni dobro in jim tega ne bi dal iz samega moralnega principa.

Aha! zato bi ti vse pobil, če bi bil psihokiler  Cheesy Ful si pa prjazen, zdej šele vidim.
Pa da omenim še to, da tisti Shakespearov stavek, v kerga si se zapiču opisuje tebe v tem primeru... mah sploh.. tisto kar je Shakespeare napisal je zlo podobno temu, kar si ti napisal

ok.. vidim neki hudo dobrga in se bom mal "poigrala"

himynameis wrote on 11.03.2003 at 14:45:22:
Gre se za moralni princip kaj delaš TI, ne kaj dela obupan. Gre se za to, kakšen pristop imaš ti do obupanega in kako gledaš nanj ti, ne kakšen pristop ima obupan do kontejnerjev. Če obupani iščejo stvari po kontejnerjih, je to povsem njihov problem in ni nič sramotnega v tem, ker to počnejo po svoji volji. Ko pa se gre za "darovanje odpadkov", je pa to povsem druga zgodba, ker se gre za poniževanje iz strani ljudi, ki si lahko privoščijo več od obupanih.

recimo, da besedo kontejner v temle sestavku nadomestiš z besedo življenje in besedo obupani z besedo himynameis   ( Cheesy res se dobro počutim v tej detektivski koži), ti pa sem jest, pa še marsikdo drug s tega foruma
Ni nič sramtonega, nikakor ne, iskat nekaj lepšega v življenju, zato če res hočeš:himynameis wrote on 12.03.2003 at 00:53:43:
Oh ja. Ko bo meni nekdo nekaj tako "dal vnaprej", bom pa jaz postal najbolj srečen človek na tem svetu.
moraš dar bit pripravljen sprejet.
Quote:
Nič od tega se ne bo zgodilo. Ostanejo le sanje,
valda da ne, če se ob tem počutiš ponižanega
zgornje je tudi dokaz za tele tvoje besede: himynameis wrote on 09.03.2003 at 02:09:26:
People around you think they know everything, when all their answers are directly related to their own personal problems and pains, and are not even a proximate solution for your problems.
In za to, da si ti samo še eden izmed ljudi. Sam ni tko, kokr si ti reku: bullshit. Clo ogromn tvoje resnice se notr skriva, zato ti priporočam predvsem, da upoštevaš un nasvet, k si ga amadeji dal

himynameis wrote on 11.03.2003 at 17:30:16:
Nisi ravno vse tako dobro razumela, kot se ti zdi. Ampak nič bat, mnogi ostali tudi niso. Smiley

sama pa ugotavljam zadnje čase - ah kaj, včeraj, en čas preden si ti to napisal sem ugotovila, da ni čudno, da me ljudje ne razumejo, če se pa še sama ne.
namerč sem imela to, da me nihče ne razume nekoč za svoje zmagoslavje, potlej se mi je posvetil, da v tem pravzaprav ni nič fletnga.
Tebe ne zanima smrt. Tebe zanima lepše življenje. Tvoje življenje, ki gre očitno na lepše, to odraža.
himynameis wrote on 10.03.2003 at 23:40:41:
Ne delaj drugim, kar si ne želiš, da je storjeno tebi.

Wink

mam pa zate, ki praviš
himynameis wrote on 11.03.2003 at 17:15:01:
Zavedam se dobro kaj je prav in kaj ne, vendar kot zgleda so ravno to moji mejniki - ovire. Vsaj tako bi nekateri rekli. Smiley Ampak to dejstvo ne bo spremenilo mojega pogleda in moje poti.

en lep linkec  Cheesy
http://www.gape.org/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=knjige_filmi;action=display;num=1...
kjer se spisuje ena fletna knjigica, ki ti življenje po mojih izkušnjah še polepša. Tko da si lahko tud kej prebereš... pa razmisliš, pa če ti kej ni jasno, al pa ti gre na jetra, Ti kr napiši, ker itak nobenmu ni in vsem gre  Roll Eyes pa bi že lahko vsaj kej podebatrial.. Smiley
oh.. dost maš...
papa

IP Logged

himynameis

Reply #27 - 12.03.2003 at 15:24:56

Quote:
sama pa ugotavljam zadnje čase - ah kaj, včeraj, en čas preden si ti to napisal sem ugotovila, da ni čudno, da me ljudje ne razumejo, če se pa še sama ne.

In na podlagi tega tudi ne moreš razumeti drugih. Zato te tudi čisto razumem, ko si celotno stvar popolnoma napačno dojela, kar ta tvoj zadnji post zgoraj več kot dokazuje. Nisi me uspela niti približno razpoznati/razumeti iz teh nekaj vrstic, ki sem jih zadnjih nekaj dni stipkal na ta forum. Naj ti pa le še dam en topli nasvet: psihologija ni tvoj talent. Wink

IP Logged

himynameis

Reply #28 - 12.03.2003 at 15:32:28

Zdaj bi lahko tudi jaz šel brskat skozi vse tvoje poste v tem forumu in te sodil na podlagi teh. Vendar, čeprav bi bila moja ugotovitev glede tebe verjetno precej bolj akuratna, se vseeno ne bom spustil v to že zaradi enega samega osebnega načela: judge not, less ya be judged. Čeprav se je to meni v tem primeru že zgodilo, ti bom vseeno prizanesel. Razen seveda, če si tega res želiš, pa si vzamem en večer čas in ti spišem cel referat o tvoji osebnosti. Smiley

IP Logged

EvaZh
Ex Member

Reply #29 - 12.03.2003 at 15:37:49

ma, ja, se opravičujem.

(da sm samomorilca do štirih smajlijev prpravla, si bom pa vseen dala v okvir - v zbirko preponosnih, da bi odnehala  Tongue)
Roll Eyes
Oprosti, no.
Priporočam, da se registriraš, pa da to, kar ti folk pove tukaj na forumu vzameš kot bolj ali manj zavedno pucanje, podano s pričakovanjem, da se boš tud ti lahko spucal in si dejansko tud kej pomagal...
Seveda je pa vse stvar izbire.

Undecided Smiley

IP Logged

Pages: 1 2 3 4 ... 7