Welcome, Guest. Please Login or Register
Forum Svet pogovorov gape.org
Sončeve pozitivke
pilcom.si
 
  HomeHelpSearchMembersLoginRegister  
 
Pages: 1 ... 9 10 11 12 13 14
(Read 64335 times)
m
5
p
*****
Offline


Posts: 6632

Gender: female
Re: Zenske ste carice
Reply #150 - 28.06.2001 at 09:06:03
 

Andres, se moram malo pametno nardit, ko vidim da te ni nihce popravil.

Imamo Majdo Sepe, pa recimo Marjano Derzaj (verjetno se kaksno Marjano, Sepetove pa mislim da druge ni).

Sicer pa je vse to bilo pred mojim casom.
Roll Eyes Wink

Back to top
 

Joj kolk radi drug drugemu izdiramo iveri iz oči! Cheesy
 
IP Logged
 
Andres
5
*****
Offline


Posts: 3724

Re: Zenske ste carice
Reply #151 - 28.06.2001 at 22:21:19
 
Hvala za popravek Marjana. Marjana in Majda sta bili v mojem času, vendar je od tega že tako dolgo, da tudi ne vem več, koliko sem bil takrat star. No, glavno je da ne bo DJ mislim, da mu turim kakšno Majdo.  Grin

Andres
Back to top
 
 
IP Logged
 
DJmucomir
1
*
Offline

Pijte vise mljeka a manje
nafte (Iz Alana Forda).

Posts: 36
Cjele
Gender: male
Re: Zenske ste carice
Reply #152 - 30.06.2001 at 12:55:27
 
Jao bože, daleč je Kranj, pa bo že prilika v kaki LJ, da gremo na Cocto. Sicer se pa še z Marjano loviva pa sva oba v Celju.

Back to top
 
 
IP Logged
 
Andres
5
*****
Offline


Posts: 3724

Re: Zenske ste carice
Reply #153 - 30.06.2001 at 20:56:26
 
Ej vidva sta pa res ena dva štora Dj in Marjana. Oba sta iz istega konca pa še zmeniti  se ne moreta. Na koncu bo še Gapeu vnema padla, da bi vama bil poročna priča. No ja DJ če pa rabiš "crnogorskega kuma" pa tudi lahko malo okrog pogledam. Grin

Andres
Back to top
« Last Edit: 01.07.2001 at 00:35:07 by Andres »  
 
IP Logged
 
DJmucomir
1
*
Offline

Pijte vise mljeka a manje
nafte (Iz Alana Forda).

Posts: 36
Cjele
Gender: male
Re: Zenske ste carice
Reply #154 - 01.07.2001 at 18:52:24
 
Tako se govori Andres, treba se cimprej pozenit pa froce delat. Marjani obljubim, da se srecava takoj k pridem nazaj in se dogovoriva koliko bo povabljenih in ce bo torta ali in ali bova oblecena konzervativno ali bolj odbito in ostale pomembne stvari. V nadaljnje pa potujem proti Iranu. Dobro debatirajte in lepe pocitnice Kiss.
Back to top
 
 
IP Logged
 
Andres
5
*****
Offline


Posts: 3724

Re: Zenske ste carice
Reply #155 - 01.07.2001 at 20:11:19
 
Ne zaletavaj se na silo DJ. Ne moreš takoj otrok delat, ko ti stopi. Sicer pa v Iranu za to tudi priložnosti ne boš imel veliko..  Grin

Andres
Back to top
 
 
IP Logged
 
Krotek
1
*
Offline

I love YaBB 1 Gold!
Posts: 1

Gender: male
Re: Zenske ste carice
Reply #156 - 23.07.2001 at 12:48:27
 
Ženske so definitivno carice!!!
Seveda se razlikujejo od moških ne vem pa če so res zrelejše od moških. Mogoče velja to pravilo v splošnem oziroma v večini primerov, vendar jaz nimam takih izkušenj. Moramo priznati (moški),da so v nekaterih situacijah bolj iznajdljive in morda zato delujejo zrelejše, zato se pa se morda moški v drugačnih situacijah odzivamo bolje. Prav ta različnost, (med moškim in žensko) nas deli na dva pola. En pol je bolje prilagojen določenim situacijam, dogodkom, drug pol spet drugim. Ko govorim o različnosti tukaj ne mislim na fizične razlike. Mislim, da je seveda dobro, da smo različni, saj bi( se strinjam z Gape-om)blo hitr dolgcajt, če bi si bili preveč podobni. Razlike med spoloma so večje tudi zaradi same razlike v socializaciji. Dekleta že od malega učijo drugače in druge stvari kot moške. (kladivo in avtomobilčki vs. kuhalnica in punčke)
Back to top
 
 
IP Logged
 
MIKE (Guest)
Guest




Re: Zenske ste carice
Reply #157 - 10.08.2001 at 22:07:34
 
Mislim, da ste vsi malo treščili mimo. Za kaj gre dragi moji prijatelji. Kaj in kako je z ženskami je stvar vsakega posameznika, njegovih izkušenj in želja (torej prihodnosti in preteklosti), če se tuki že gremo kako duhovnost pa vemo, da to nič ne pomeni. Pomeni le ZDAJ, in takrat načeloma ni važno, a je to moški, ali ženska, VAŽNO je kaj si ti sam, navsezadnje je lahko nasproti tebe tudi slon, in kaj boš rekel da je car, da je mogočen; le v toliko kolikor vse to zraste v tvoji glavi. Seveda s tem rep. ne ciljam na nikogar, da ne bo iz tega sledilo se kaj naprej. Sicer pa, lep pozdrav vsem, in prav vesel sem da se je našla tudi taka stran.
Back to top
 
 
IP Logged
 
sandra
Guest




Re: Zenske ste carice
Reply #158 - 14.08.2001 at 01:10:58
 
gape, najprej bi rada pohvalila vse, kar si naredu iz svojga page-a, posebno konferenco,ki se po mnogočem razlikuje od ostalih, ki sem jih doslej zasledila! keep on the good work!

zdej pa k temi...na zacetku ste govorili o feministkah, ki so kao krive za locitve, pa kriminal, pa fast food... andres, se ti ne zdi tole malo pretirano?! (pa tudi to, da zivis v drzavi z najvisjo stopnjo emancipacije je iz trte zvito)feministke so v bistvu le aktivistke, bojevnice za zensko enakopravnost (kar jim je sicer uspelo, vidimo pa, da enakopravnost ni isto kot enakovrednost) ti se oklepas nekih tradicionalnih vzorcev, ki so na nasem podrocju trdno zasidrani in izhajajo iz tradicionalno krscanskega pogleda na zensko, ki ga bi rada predstavila.
In gospod je rekel ženi: ...»po svojem možu boš hrepenela,on pa bo gospodoval nad teboj...«(Genesis 3, 13)V tem stavku je jasno razvidna smer, h kateri tendira ta morala.
Prvo poglavje Svetega pisma stare zaveze še  razlaga nastanek sveta in človeka brez posebnih razlik glede na spol: »In reče Bog: Naredimo človeka po svoji podobi, ki nam bodi sličen (...). In ustvaril Bog človeka po svoji podobi, po božji podobi ga je ustvaril: moža in ženo ju je ustvaril« (1 Mz 1: 27).
Te enakopravnosti kasneje ne zasledimo več, nadomesti jo nedvoumna razlaga manjvrednosti ženske. Prevladuje pojmovanje, po katerem je ženska izvedena iz moškega. Seveda mora biti moškemu pokorna in poslušna. »Bog reče človeku: Ni dobro človeku samemu biti, naredimo mu pomoč njegove vrste (...). In Gospod Bog pošlje trdno spanje Adamu in mu vzame eno negovih reber. In Gospod Bog stori iz tistega rebra, ki ga je vzel, Adamu ženo in jo privede Adamu. Bog imenuje to ženo Možinjo, zato ker je vzeta iz moža« (1 Mz 2: 18).
Kasnejše patriarhalne razlage se opirajo na žensko zlo dejanje, kot ga opisuje tretje poglavje prve Mojzesove knjige. Gre za pojmovanje prvotnega greha, saj je Eva, ki se je pustila zapeljati kači in vzela sadež z drevesa spoznanja dobrega in hudega, postala glavna krivka za izgon iz raja. Ta krivda je vir za moško dominacijo nad ženskami nasploh. S tem, da je Eva zapeljala Adama v spolnost,  so opravičevali razlaganje ženske, kot največjega zla in bitja, ki je uničilo božjo podobo.
Back to top
 
 
IP Logged
 
sandra
Guest




Re: Zenske ste carice
Reply #159 - 14.08.2001 at 01:15:16
 
V Novi zavezi pa se pokaže drugorazrednost žensk pri apostolu Pavlu: »Ženska naj se da poučiti mirno in z vso vdanostjo. Ne dovolim pa, da bi ženska poučevala, pa tudi ne, da bi gospodovala nad moškim. Krotka naj bo! Prvi je bil namreč ustvarjen Adam, potem Eva. Adam ni bil zapeljan, žena pa se je pregrešila, ker se je dala zapeljati. Zveličala pa se bo s tem, da rodi otroke, če se bo vedla spoštljivo, vztrajala v veri, ljubezni in svetosti« (1 Tim 2: 12 -15).
Materinstvo je v svetem pismu obravnavano dvojno: najprej kot sredstvo človekovega obvladovanja narave, kasneje kot posledica greha, ki ga je nase prevzela ženska. Reprodukcija vrste je bila edino področje, kjer je ženska smela delovati. Nujna podlaga za preživetje je postalo dejanje, s katerim se popravlja primarno zlo . Tomaž Akvinski vidi korist ženske le v oploditvi in gospodinjstvu, medtem ko je za moževo duhovno življenje brez pomena. Po njegovem mnenju naj bi bila ženska samo »neuspel moški«, »defektno bitje«, kar naj bi se izražalo v telesu in duši. Zato meni, da se ženska ne more upreti poželenju in da mora biti podrejena možu, enako kot suženj. Moškega pojmuje kot popolno bitje, kot božji odsev, medtem ko je ženska zanj le odsev moškega.
Podcenjujoča vloga žensk v Svetem pismu se izraža tudi v njihovi redki zastopanosti. Največkrat so zastopane matere, žene, sestre ali hčere. Kot prerokinje imajo pogosto vzdevek lažne, krive ali pa je njihova vloga zamolčana. Pozitivno vrednotene junakinje Stare zaveze so hrabre junakinje, kot so Ruta, Judita in Estera, ki so v službi Jahveja in so device ali vdove in seveda pobožne vernice. Negativna vloga je v Stari zavezi dodeljena pramateri Evi, ki je zaradi izvirnega greha postala pravzrok trpljenja vsake ženske.
V Novi zavezi je pozitivna vloga dodeljena deviški Božji materi. Ob zaključku II. Vatikanskega koncila je papež Pavel  VI.  priznal Devici Mariji častni naziv »Mati cerkve«, kar ustreza njenemu osrednjemu položaju znotraj stare krščanske skupnosti . Marija Magdalena predstavlja protipol Devici Mariji. Iz reduciranja celovitosti in pomembnosti Magdalene na vlogo pocestnice, vlačuge in vsega negativnega je razvidno razvrednotenje ženske v krščanstvu. Pristranske razlage svetega pisma so ji povsem zamolčale vlogo Jezusove sopotnice in razširjevalke krščanskih idej. Prvi, ki je priznal njeno videnje vstajenja, je bil Avguštin. Po gnostičnem izročilu sta Devica Marija in Marija Magdalena nosilki posebnih razodetij in predstavljata središče cerkve.
Jezus je s svojim nepristranskim odnosom do žensk in popustljivo držo do nekdaj s smrtjo kaznovanih grešnic uvedel novo, za patriarhalni antični svet radikalno vrednotenje ženske. Svojim spremljevalkam je dodelil pomembno vlogo in se v enaki meri obračal na ženske in moške. Dejavnost žensk, ki so spremljale Jezusa, ni bila omejena le na skrb za hrano in pijačo, temveč je bila povsem evangelistična. S tem je postavil temelje novega vrednotenja ženske kot celovite osebnosti, sposobne preroške dejavnosti.
Back to top
 
 
IP Logged
 
sandra
Guest




Re: Zenske ste carice
Reply #160 - 14.08.2001 at 01:17:43
 
Cerkvena morala se je, če si naj zagotovi svoj vpliv na svetno, tuzemsko življenje, morala posvečati tudi vprašanjem spolne morale. Ker pa je spolnost tradicionalno povezana z žensko, se je Cerkev osredotočila na njeno moralno (seksualno) discipliniranje.
V razlaganju religijskih zakonov zasledimo ambivalentnost  do spolnosti in zakona, ki izvira iz interpretacij zgodb o Adamu in Evi in zgodb o svetnicah, med katerimi je gotovo najbolj cenjena deviška Marija. Ta se pojavi kot “dekla gospodova”, ki je ob tem, ko je po božji volji brezmadežno spočela otroka, oropana svojih užitkov v spolnem odnosu.
Nasproti temu pozitivnemu liku je utelešenje zla v liku ženske kot spolno poželjive, gešnice. Žensko samostojno razpolaganje s spolnostjo je vir vsega zla in predstavlja nasprotje “svetemu zakonu”. Tradicionalno krščansko prepričanje je, da lahko spolna aktivnost izpolni svojo vlogo le med poročenima partnerjema. Samo spolnost v svoji prokreativni funkciji je bila dobra in čista ter skladna z »božjim načrtom«. Bistvo tega načrta pa je prav utrjevanje patriarhalne družine. Od skrajnosti in strogega zapovedovanja spolnih odnosov je danes Cerkev odstopila in sprejela stališča, da dejanja spolne združitve ne nehajo biti upravičena, če se predvidi, da zaradi vzrokov, neodvisnih od volje zakoncev ne bodo rodovitna. Imajo namreč funkcijo utrjevanje zveze med partnerjema. Kljub odmiku od stroge prokreativne funkcije, pa je to še vedno primarna naloga spolnosti.
Pojmuje zakonske zveze kot od Boga danega najustreznejšega načina odnosov med dvema spoloma za uresničitev najboljših pogojev za rast otrok in stabilnost družbe je neločljiva sestavina neločljiva sestavina »udomačevanja in ujarmljenja« žensk v njihove reproduktivne zmogljivosti. Krščanski zakon ni edinstven in ima naravo številnih družb. Vključuje zakonsko pogodbo med dvema partnerjema. Tradicioalne oblike poročnega obreda navajajo tri razloge za poroko: na prvem mestu so otroci, zatem vzajemna družba in kot tretji izogibanje grehu. V modernih obredih so razlogi naslednji: na prvem mestu je medsebojna pomoč in udobje, zatem radost, okrepitev skupnosti srca in življenja ter otroci na tretjem mestu. Moderne oblike zakona omogočajo tudi, da je poroka pogodba med enakimi. V tradicionalnih družbah pa je moški dominiral tako po zakonu kot v družbenih praksah. Še do nedavnega so žensko razglasili za duševno bolno, ji odvzeli državljanske pravice in jo izključili iz družbe, če je zavračala zaželjene vzorce obnašanja (zakon, materinstvo) in se raje posvečala branju, pisanju, potovanju... V evropski tradiciji je ženska norost, histerija – blodeča maternica – posledica neurejene seksualne aktivnosti. Neurejeno je v smislu krščanskega abstiniranja predstavljalo nečisto, grešno.
Pri pojasnjevanju zakonske zveze je neločljiva sestavina ljubezen, saj je Bog človeka ustvaril iz ljubezni in ga zato tudi poklical k ljubezni. V konkretnih zgodovinskih okoliščinah, v katerih je ženska v podrejenem položaju in zakonska zveza njena poklicanost, je njena nujna delna družbenost in družbeno uveljavljanje preko moža prekrito z zahtevami po ljubezni.
Sv. Pavel je takole govoril o odnosih, ki bi morali obstajati znotraj družine: »Žene, bodite podrejene svojemu možu tako kot Bogu, kajti mož je glava ženi, kakor je Kristus glava cerkvi. Možje, ljubite svoje žene, kakor je Kristus ljubil cerkev in se ji izročal. Otroci, pokoravajte se svojim staršem, ker je prav, da je tako. Oče, ne izzivaj svojih otrok« (Ef 5: 22-24). Človek je v zakonski zvezi določen kot poslušen izpolnjevalec zapovedi, ki so nad njim in ki se jim po definiciji svetosti ne sme in ne more upirati. Tudi ljubezen se človeku daje od zunaj, človek je k njej poklican, kajti ljubezen izvira iz boga. Samo takšna ljubezen je »prava« in samo zakonska zveza, ki temelji na takšni ljubezni, je spet »prava«. Ljubezen je človeku primarno odtujena, potem pa mu je v določeni obliki zopet ponujena. Ker pa človek po sebi ni sposoben prave ljubezni, se mora pustiti voditi zapovedim, ki regulirajo njegovo čustvovanje in obnašanje. Svetost zakona je povezana z ohranjanjem nadmoči moškega nad žensko, ki je definirana kot »naravno« družinsko bitje.
Back to top
 
 
IP Logged
 
sandra
Guest




Re: Zenske ste carice
Reply #161 - 14.08.2001 at 01:20:23
 
Pa se o materinstvu...“Prav mnogo težav ti bom dal pri tvoji nosečnosti; v bolečinah boš rodila” (Genesis 3, 13). To je božja kazen Evi ni njenim naslednicam za izvirni greh. Ženske – “grešnice” so tisto telo, na katerem je mogoče ideologijo (takšno ali drugačno, torej tudi patriarhalno, katoliško) najprepričljiveje udejanjati., pa naj gre za oblikovanje, služenje ali kaznovanje. Neločljiva sestavina vsake ideološke razprave je vloga matere in materinska ljubezen. Moška in ideološka cenzura matere se je tako razvila, da so mnoge matere prepričane, da mora obseg in mero njihove ljubezni določati nekdo drug, nekdo nad njimi, nekdo, ki je bolje seznanjen z vprašanji materinske ljubezni kot pa one same. Ta nekdo je lahko bog ali njegov namestnik na zemlji, kateremu se vsako nedeljo spovejo svojih grehov.
Malikovanje materinstva je neločljiva sestavina vsake religije. V krščanski tradiciji je bog enostransko definiran kot moško obstoječ in absolutno nadrejen ženski, kar se kaže, kot smo že ugotovili, v prokreativni funkciji ženske. V katoliških razlagah se vrstijo razlage materinstva kot glavne ženske dejavnosti, vendar pa ne kakršnegakoli materinstva, temveč materinstvo služi ohranjanju patriarhalne organizacije življenja v družini in družbi. “Ženska vstopa v svoje delovanje kot Marija mati roditeljica Sina, ki je “Sin Najvišjega”, potem, ko je “beseda meso postala”. Beseda je bila od (moškega) Najvišjega in ona je zgolj ubogala in na ta način dosegla tolikšno povezanost z Bogom, da je presegla vsa pričakovanja človekovega duha”. Preko materinstva postane ženska bogopodobna, kar je odslej njeno najvišje poslanstvo in dostojanstvo. “Žena – božja mati” ima “tipično ženine” lastnosti: je milosti polna in kot taka izjavlja: “Glej, dekla sem Gospodova”. Vse gospodovanje je nujno in opravičeno s poslanstvom, ki ga ima ona v odrešenjski zgodovini. Pomočniški položaj sprejema ženska kot “milosti polna”, kot utelešenje vzora matere božje.
Malikovanje materinstva pa predstavlja še nekaj. Religija si je s svojo ideologijo podredila osnovne zakonitostim nature in zakone, vrednote podredilo cilju reprodukcije človeštva. In cerkvena dogma dejansko vztrajno teži k ohranjanju statusa matere kot reprodukcijskega stroja. “Strukturirano družbeno preživetje se je vzpostavljalo preko maternice. Iz zgodovine civilizacije vemo, da je bilo vedno storjeno vse, da je pridobila status zaščitenega objekta. Vemo, da so bile tiste ženske, ki so v srednjem veku kuhale čaje proti zanositvi in odpravljale plodove, proglašene za čarovnice, da se moškim parom ne omogoča posvojitev otrok, da je najbolj prefinjena simbolna zgradba – krščanstvo strogo kaznovalo Evo. Eva je segla po tistem vedenju, ki je bilo namenjeno le njemu – Bogu, da bi si s tem naložila večno vlogo žrtve oziroma grešnice, ki se mora za svoje prekrške spokoriti – ne le s trpljenjem ob rojevanju, temveč tudi z občo utajitvijo svojih želja po spoznavanju in vedenju. Kajti kolikor do te utajitve ne bi prišlo, ne bi vzdržala reprodukcijskega imperativa in Biblija tudi ne bi ostala vrhunski konstrukt najbolj dovršene oblike imaginacije.
Back to top
 
 
IP Logged
 
sandra
Guest




Re: Zenske ste carice
Reply #162 - 14.08.2001 at 01:23:32
 
Cerkev je torej razumela, da je v prid človeštva in reprodukcije potrebno materinstvo nagrajevati in nadgrajevati. Mater je nadgradila tako, da jo je izvzela grehu – ne le grehu, temveč tudi smrti. Marijo je poslala v nebo. Vse druge matere, ki vpijejo po identifikaciji z njo, ji sicer ne bodo sledile – bodo pa lahko izbirale med njej podobno žrtvijo in vsem tistim, česar ona ne predstavlja in kar vodi v pekel. In vse kar vodi v pekel, tudi vodi h kršitvi tistega reda, ki v naturi izvede “perforacijo”, ki točno odredi mero užitka in mero podobe, ki je sovpadala z dominantno podobo sveta.
S tem je bil dan temelj, da je v krščanski kulturi tudi privilegij nad duševnim – gospostvom - pripadal (in še pripada) moškim. Cerkev je v svoji doktrini  skozi stoletja oblikovala in ohranjala predsodke o manjvrednosti žensk. Njihov podrejeni položaj je opravičevala kot naravni – kot izraz “izvirne pravičnosti”, v kateri je ženska po naravi podrejena moškemu. Pri tem ni pomembno ali so bile omenjene postavke in predpostavke prav ali napačno interpretirane, kajti iz biblijskih zgodb je moč prebrati tudi povsem nasprotno, torej pravičneje pojmovanje. Temelje za skrajno patriarhalno določanje odnosov med spoloma je cerkev našla v tistem delu Svetega pisma, kjer je poudarjena neenakost in različnost med moškim in žensko. Odstavke, ki so povdarjali ravno nasprotno, pa je namerno spregledala.
Skozi vsakdanje prakse in (religiozne) rituale se je patriarhalna reproducirala in ustvarjala vtis “naravnosti”. To je privedlo do tega, da so ženske tako stanje sprejemale kot samoumevno. Tudi položaj ženske pogosto  utemeljujejo z njeno biološko sposobnostjo, kar še poskrepijo svetopisemske zgodbe o izvoru ženske. Marginalen položaj žensk je cerkev določila z ženskim “poslanstvom” – materinstvom. Njen “krotki in miroljubni duh” je bil kot nalašč za rojevanje in vzgajanje “bogopodobnih” otrok. Svojo privrženost in ljubezen do moža pa je smela izkazovati preko “pomočniške vloge”. S povdarjanjem odločilnega pomena žensk v reprodukciji je bilo ravno rojevanje in vzgajanje otrok “ovira” za njihovo udejstvovanje v javnosti. Ženske so bile spoštovane in dostojanjstva vredne osebe le kot matere svojih otrok in žene svojih mož. Vendar pa ne gre za katerokoli mater, temveč za poročeno žensko, ki je dobila božje dovoljenje za to, da lahko prestopi iz enega stanja bogovšečnosti – devištva, v drugo – materinstvo. Ob tej iniciaciji ženske pa se spremeni tudi njeno mesto. Iz hiše očeta gre zdaj v hišo moža. Družina, katero “ustvari”, je seveda patriarhalna družina.

Zdaj sem vas total zasula z replayi in oblubim, da bom odslej tiho.A vendarle me zanima, ce se vedno obsojate feministke, ki so se uprle ustaljenim (ideološkim)praksam?
Lep pozdrav vsem skupaj.
PS: se misel
Svoje sanje lahko uresnicis le, ce se zbudis!
Back to top
 
 
IP Logged
 
gape
YaBB Administrator
p
*****
Offline

I love YaBB!
Posts: 13595
The Land of YaBB
Re: Zenske ste carice
Reply #163 - 14.08.2001 at 08:39:00
 
lepo da si se zbudila sandra Wink

jest bi tukaj dodal samo to, kar sem že parkarat povedu, pa bom še enkrat:
cerkev in njeni nazori in večina njenih ljudi so v redu, se je pa cerkev kot institucija (vodlini?) totalno izpridila nekje po letu 300. zakaj, ne vem. nisem niti 100% da je cerkev sama kriva za to. mogoče je to njeno poslanstvo. kot včasih reče aleš, treba je razsut (v tem primeru ljudi) do konca in potem bo vse jasno in vsak bo lahko delu tisto kar je treba. čistil pred svojim pragom do raja. utopist sem vem, pa kaj čm.

Back to top
 

Lahko pa da se tudi motim ...

The Administrator of this yabb and domain.
WWW WWW  
IP Logged
 
gape
YaBB Administrator
p
*****
Offline

I love YaBB!
Posts: 13595
The Land of YaBB
Re: Zenske ste carice
Reply #164 - 14.08.2001 at 09:20:54
 
huuuaaaaa
zdej sm šele opazu količino postov ki si nam jih namenila
hvala za pohvale, ki smo jih deležni vsi sodelujoči v forumu, se trudimo

mal bom še vseeno stipku, sej veš uno jin pa jang varijanto, moški so taki, in ženske morajo bit drugačne da moškim ustvarjate protipol, če bi se še ženske spremenile v to kar so moški bi bila cela štala, ker oblast pokvari vsako osebo neglede na to ali je ona moški ali ženska, edino (imho) če ima oseba dovolj razvito zavest. torej spremenit se moramo vsi eni na eno stran drugi na drugo in bo, premalo je samo to da se ženske spremenite, moramo se tudi moški.

za sveto pismo nisem neki specialist ampak v njem je večina resnic (navodil za življenje) zapisana (na žalost je precej tega tudi dodano svetim spisom, nejbolj znan dodatek je: in tam bo jok in škripanje z zobmi), odvisno je samo če jih znamo pravilno interpretirat in tudi drevo spoznanja simbolizira spoznanje ne pa greh, samo interpretirano je kot greh.

sicer pa je bil tale thread bolj namenjen temu da dejansko ženske SO carice in da s feminizmom same sebe zakopavajo v drek, ki jim ni namenjen.

ps
a je tole bila kakšna seminarska al pa kej???
Back to top
 

Lahko pa da se tudi motim ...

The Administrator of this yabb and domain.
WWW WWW  
IP Logged
 
Pages: 1 ... 9 10 11 12 13 14